Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ПАРКІВ ТА РЕКРЕАЦІЇ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43037107 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Оксана Скосарева +380509861824 park-dnepr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2021 17:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2021 15:30 |
Очікувана вартість: | 55 435 280,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 277 176,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії (в електронній формі) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 277176.4 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2021 17:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2021 17:21 |
Проект договору.doc | |
06 вересня 2021 17:21 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-05-000023 ● 788450aa360a4ee2b8ea02356eab45bf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2022 14:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.04.2022 №2
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 05 квітня 2022 року № 2
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2021-09-06-010597-с від 06.09.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-12 15:56:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт об’єкта благоустрою – сквер у районі вул. Щербаня, вул. Кості Гордієнка та просп. Івана Мазепи (сквер біля Палацу Ілліча) в м. Дніпрі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-06-010597-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із даного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-13 13:55:35
Пояснення щодо запиту Західним офісом Держаудитслужби управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
1. Технічні та якісні характеристики визначені на підставі проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу (Експертний звіт (позитивний) № 1098/е/21 від 20 серпня 2021року, виданий Дніпровською філією Державного підприємства «Державний науково – дослідний та проектно – вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ»). Доступ до сканованої копії звіту за посиланням на веб-сторінку: https://dniprorada.gov.ua/upload/editor/ekspertnii_zvit.pdf
2. Розмір витрат та очікувану вартість визначено відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
3. Сторінка веб-сайту департаменту парків та рекреації Дніпровської міської ради, головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-parkiv-ta-rekreacii-dniprovskoi-miskoi-radi Посилання вказано на сторінці закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Департамент парків та рекреації Дніпровської міської ради надає пояснення до висновку за результатами моніторингу. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. На що уповноваженою особою на здійснення закупівлі накладено удосконалений електронний підпис посадової особи Замовника. Інформація, що заповнюються в електронних полях може відображатися на веб – порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно -програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та /або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа електронного підпису, який відповідає вимогам Закону. Згідно з частиною другою статті 18 України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; Під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі з якими пов'язаний цей кваліфікований електронний підпис. Разом з тим засоби кваліфікованого електронного підпису повинні забезпечувати, серед іншого, захист від доступу до особистих ключів сторонніх осіб. Відповідно до п. 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису. Особистий ключ кваліфікованого електронного підпису може зберігатися виключно в засобі кваліфікованого електронного підпису та повинен бути пов'язаним з кваліфікованим сертифікатом електронного підпису. Головним органом системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики: у сферах цифровізації, цифрового розвитку, інформатизації у сфері впровадження електронного документообігу; у сфері розвитку цифрових навичок та цифрових прав громадян; у сфері надання електронних та адміністративних послуг; у сферах електронних довірчих послуг та електронної ідентифікації є Міністерство цифрової трансформації України. Постановою КМУ від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» установлено підпункт 1 пункту 3, що удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім зокрема: використанні кваліфікованих електронних підписів чи печаток для реалізації органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами чи установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до Закону. Департамент парків та рекреації Дніпровської міської відноситься до органів місцевого самоврядування та особа, яка уповноважена на підписання в електронній системі повинна мати захищений носій особистих ключів – засіб кваліфікованого електронного підпису, що призначений для зберігання особистого ключа та має вбудовані апаратно- програмні засоби, що забезпечують захист записаних на ньому даних від несанкціонованого доступу. Таким, чином департаментом парків та рекреації Дніпровської міської ради було проведено роботу з усунення зазначеного у висновку зауваження: Підписувачі Скосарева Оксана Олександрівна Країна Україна РНОКПП 2724300182 Організація (установа) ДЕПАРТАМЕНТ ПАРКІВ ТА РЕКРЕАЦІЇ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Код ЄДРПОУ 43037107 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 14:15:17 04.11.2021 Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 01F8760700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Захищений ( ЗНКІ е.ключ ІІТ Алмаз-1К) Серійний номер носія особистого ключа Не визначено Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Кваліфікований Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису Базовий (CAdES-BES) Сертифікат Кваліфікований На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти заперечення Департаменту парків та рекреації Дніпровської міської ради до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
2022-04-21 12:49:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2021 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОБУД 77" |
53 766 618,30
UAH з ПДВ
|
52 935 089,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АУРУМ ЛТД"" |
54 012 044,64
UAH з ПДВ
|
52 962 044,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОБУД 77" #39954285 |
Переможець |
52 935 089,08
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2021 10:43
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2024 15:56
|
Угода про розірвання.pdf | укладений |
20 лютого 2024 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:25
|
ДУ 9.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 вересня 2023 15:05
|
ДУ 8.pdf | зміни до договору |
19 вересня 2023 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2023 12:51
|
ДУ №7 дог 42.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2023 12:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2022 11:25
|
ДУ 6 дог 42.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2022 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2022 15:43
|
ДУ 5 дог 42.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2022 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2022 12:42
|
ДУ 4 дог 42.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2022 12:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 травня 2022 15:20
|
ДУ 3 дог 42.pdf | зміни до договору |
02 травня 2022 14:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 13:16
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 13:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2021 16:20
|
ДУ 1 Металург.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2021 16:19
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2021 10:46
|
Договір.pdf | укладений |
07 жовтня 2021 10:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Редагування додатку 1 Договірна ціна |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів по рокам, продовжено термін виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів з 2022 року на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено суму помилково зазначену в дужках по абзацу 4 пункту 1 додаткової угоди від 13.09.2022 №4 |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення реквізитів Генпідрядника |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 жовтня 2021 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
39 161 715,11
UAH (в тому числі ПДВ 6 526 952,52 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Зміна замовника на виконання проєктних та будівальних робіт |