Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво зовнішних мереж водопостачання вулиць Старосадова, Яблунева, Пшенична, Ланок, Багалія, Колективна мікрорайону Книжківці в м. Хмельницький, ( код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Очікувана вартість
2 618 079,00 UAH
UA-2021-09-06-009107-c 0d5ca0b69d9f450e912d7c6fe74d63cf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Кирилюк

+380673842412 water_kim@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське комунальне підприємство "Хмельницькводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03356128
Вебсайт: http://www.water.km.ua/
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., м.Хмельницький, вул.Водопровідна , 75
Контактна особа: Ірина Кирилюк
+380673842412
water_kim@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2021 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2021 14:00
Очікувана вартість: 2 618 079,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 090,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення пропозиції: 13 087 грн 77 коп.Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія . Строк дії забезпечення пропозиції: дорівнює або перевищує 90 (дев'яносто) денів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно). Умови надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є обов’язковими для складання гарантії. Умови повернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі". Умови неповернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 13087.77 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Зазначено у Додатках 2 , 2.1 , 2.2., 2.3 . Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв Оцінка пропозицій спрощеної закупівлі здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна без ПДВ». Питома вага критерію – 100%. Під час заповнення форм Учасник зазначає ціну пропозиції спрощеної закупівлі в гривнях без урахування податку на додану вартість (ПДВ). При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво зовнішних мереж водопостачання вулиць Старосадова, Яблунева, Пшенична, Ланок, Багалія, Колективна мікрорайону Книжківці в м. Хмельницький, ( код 45230000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вулиць Старосадова, Яблунева, Пшенична, Ланок, Багалія, Колективна мікрорайону Книжківці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45231300-8 — Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Остаточні розрахунки Замовника з Підрядником за виконані Роботи проводяться згідно актів приймання виконанних будівельних робіт (форма КБ-2в, КБ-3) або проміжним актом-звітом про використання коштів за призначенням, звіту про використані кошти та накладними на придбання відповідних матеріалів протягом 10-ти банківських днів з моменту підписання Замовником актів приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення пропозиції: 13 087 грн 77 коп.Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія . Строк дії забезпечення пропозиції: дорівнює або перевищує 90 (дев'яносто) денів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно). Умови надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є обов’язковими для складання гарантії. Умови повернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 4 статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі". Умови неповернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону України "Про публічні закупівлі".

Сума забезпечення: 13087.77 UAH
Форма підтвердження: документ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2021 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "САНТЕХМОНТАЖ" 2 580 825,00
UAH
2 580 825,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 вересня 2021 13:54
Електронний підпис
14 вересня 2021 13:54
Інформація ст.17.PDF.p7s
14 вересня 2021 13:54
iso-9001.pdf
14 вересня 2021 13:54
СТАТУТ, опис.PDF.p7s
14 вересня 2021 13:54
Fwd_ САНТЕХ Гарантія 2.zip
14 вересня 2021 13:54
Fwd_ САНТЕХ Витяг.zip.p7s
14 вересня 2021 13:54
Довідка дозвіл.PDF
14 вересня 2021 13:54
iso14001.pdf.p7s
14 вересня 2021 13:54
Трудові.PDF.p7s
14 вересня 2021 13:54
Календарний графік.PDF.p7s
14 вересня 2021 13:54
Повноваження підпису.PDF.p7s
14 вересня 2021 13:54
Фінансова звітність.pdf
14 вересня 2021 13:54
Фінансова звітність.pdf.p7s
14 вересня 2021 13:54
Довідка МВС.PDF.p7s
14 вересня 2021 13:54
відомість про учасника.PDF
14 вересня 2021 13:54
Довідка працівники.pdf.p7s
14 вересня 2021 13:54
Трудові.PDF
14 вересня 2021 13:54
Довідка МВС.PDF
14 вересня 2021 13:54
довідка санкції.PDF.p7s
14 вересня 2021 13:54
Гарантійний лист ДСТУ.PDF.p7s
14 вересня 2021 13:54
Довідка субпідрнядники.PDF
14 вересня 2021 13:54
Сертифікат (засувки).pdf
14 вересня 2021 13:54
iso-9001.pdf.p7s
14 вересня 2021 13:54
Fwd_ САНТЕХ Довірен.zip.p7s
14 вересня 2021 13:54
Довідка код доступу.PDF.p7s
14 вересня 2021 13:54
СТАТУТ, опис.PDF
14 вересня 2021 13:54
Fwd_ САНТЕХ Витяг.zip
14 вересня 2021 13:54
Сертифікат (засувки).pdf.p7s
14 вересня 2021 13:54
Гарантійний лист.PDF.p7s
14 вересня 2021 13:54
Інформація ст.17.PDF
14 вересня 2021 13:54
Лист-згода.PDF
14 вересня 2021 13:54
Fwd_ САНТЕХ Гарантія 2.zip.p7s
14 вересня 2021 13:54
Повноваження підпису.PDF
14 вересня 2021 13:54
60.imd
14 вересня 2021 13:54
60.imd.p7s
14 вересня 2021 13:54
Довідка дозвіл.PDF.p7s
14 вересня 2021 13:54
Проект Договору.PDF.p7s
14 вересня 2021 13:54
Fwd_ САНТЕХ Довірен.zip
14 вересня 2021 13:54
Пропозиція.PDF.p7s
14 вересня 2021 13:54
Договірна ціна.PDF
14 вересня 2021 13:54
Договірна ціна.PDF.p7s
14 вересня 2021 13:54
Довідка код доступу.PDF
14 вересня 2021 13:54
Довідка працівники.pdf
14 вересня 2021 13:54
Гарантійний лист.PDF
14 вересня 2021 13:54
Технічне завдання.PDF
14 вересня 2021 13:54
Лист-згода.PDF.p7s
14 вересня 2021 13:54
Пропозиція.PDF
14 вересня 2021 13:54
Технічне завдання.PDF.p7s
14 вересня 2021 13:54
Календарний графік.PDF
14 вересня 2021 13:54
Гарантійний лист ДСТУ.PDF
14 вересня 2021 13:54
Проект Договору.PDF
14 вересня 2021 13:54
iso14001.pdf
14 вересня 2021 13:54
довідка санкції.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САНТЕХМОНТАЖ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САНТЕХМОНТАЖ"
#32630220
Переможець 2 580 825,00
UAH
21 вересня 2021 13:37

Документи

21 вересня 2021 13:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2021 13:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНТЕХМОНТАЖ"
#32630220
2 580 825,00
UAH
Документи

Документи

21 вересня 2021 13:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 16:28
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2023 10:51
ДУ №5 до Договору№430.pdf зміни до договору
21 грудня 2023 10:48
Електронний підпис зміни до договору
20 червня 2023 11:04
ДУ №4 до Договору №430 від 30.09.2021.pdf зміни до договору
20 червня 2023 11:02
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 15:20
ДУ до Д 430 Сантехмонтаж.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 15:15
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2022 11:40
ДУ 2 до 430 від 30.09.2021.PDF зміни до договору
08 грудня 2022 11:38
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 10:39
ДУ № 1 Старосадова.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 10:38
Електронний підпис укладений
30 вересня 2021 15:03
Локальний кошторис Книжківці (2).pdf укладений
30 вересня 2021 15:03
Договір № 430.pdf укладений
30 вересня 2021 15:03
Договірна Книжківці 1.pdf укладений
30 вересня 2021 15:03
Календарний графік Книжківці.pdf укладений
30 вересня 2021 15:03
Договірна Книжківці (2).pdf укладений
30 вересня 2021 15:03
Локальний кошторис Книжківці 1.pdf укладений
30 вересня 2021 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Вартість фактично виконаних робіт у 2021р. складає 977 249 грн 06 коп. в тому числі ПДВ.
Номер договору про закупівлю: № 430
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер договору про закупівлю: № 430
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Номер договору про закупівлю: № 430
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 430
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: № 430
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 485 185,09
UAH (в тому числі ПДВ 80 864,18 UAH)