Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Контактна особа: |
Андрій Кравчук +380432560707 dpsmadtendera@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2021 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 вересня 2021 13:12 |
Очікувана вартість: | 20 476 811,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 102 384,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 102384.06 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно ТД |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі, що не перевищує 30% від вартості річного обсягу робіт та буде визначено головним розпорядником бюджетних коштів, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070 та Постановою Кабінету Міністрів від 22 липня 2019 року №641. У разі визначення головним розпорядником бюджетних коштів попередньої оплати, Замовник за письмовим зверненням Виконавця може прийняти рішення щодо авансування. Виконавець зобов’язується використати аванс протягом терміну встановленого розпорядником коштів з моменту його отримання. Закриття авансу відбувається згідно підписаних Сторонами форм № КБ-2в та № КБ-3 за фактично виконані обсяги робіт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2021 15:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2021 15:42 |
Проєкт договору.docx | |
06 вересня 2021 15:42 |
Тендерна документація.docx |
06 вересня 2021 15:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
06 вересня 2021 15:42 |
Проєкт договору.docx
|
||
06 вересня 2021 15:42 |
Тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-21-000002 ● 7a05fef34daa491bbd98ea0e731d99aa
- Статус: завершено ● Дата: 06 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2022 13:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.06.2022 № 5-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 11 квітня 2022 року № 003100-18/2714-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
21.06.2022 № 5-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-06-008418-c, 06.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-23 14:16:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-06-008418-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чому не відхилена тендерна пропозиція учасника відкритих торгів ДП «ГРАНІТ Україна», як така яка не відповідає кваліфікаційному критерію (наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю)? Учасником відкритих торгів ДП «ГРАНІТ Україна» у складі тендерної пропозиції не надано звітність за останній звітний період (2020 рік), а надано проміжну фінансову звітність, а саме: Баланс підприємства станом на 30 червня 2021 рік та Звіт про фінансові результати за І півріччя 2021 рік. Відповідно до статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-28 12:24:58
Відповідь на запитання
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на наступне запитання:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до Постанови № 710, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – Якість повинна відповідати ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДБН В.2.3-4:2015, СОУ 42.1- 37641918-117:2014. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі проектно-кошторисної документації. За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі складає: 35 162 413,00 грн. разом з ПДВ. Закупівля оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу - 06 вересня 2021. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості оприлюднено 07 вересня 2021 року о 16:09.
Посилання на власний вебсайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://smad.vin.gov.ua/s-44/p-820/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristi/. Таким чином, замовником дотримано вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами
- чому не відхилена тендерна пропозиція учасника відкритих торгів ДП «ГРАНІТ Україна», як така яка не відповідає кваліфікаційному критерію (наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю)? Учасником відкритих торгів ДП «ГРАНІТ Україна» у складі тендерної пропозиції не надано звітність за останній звітний період (2020 рік), а надано проміжну фінансову звітність, а саме: Баланс підприємства станом на 30 червня 2021 рік та Звіт про фінансові результати за І півріччя 2021 рік. Відповідно до статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців.
Звертаємо вашу увагу, що у відповідності до вимог п. 3.5. Розділу 3 тендерної документації замовником вимагалось підтвердження - наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Учасники, у складі пропозиції надають:
- Скановану копію з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період;
- Скановану копію з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період;
- Скановану копію з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.
Вище вказані документи подаються з документом, що підтверджує його подання до податкового органу.
Учасник надає підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі.
Так відповідно до ч. 1 статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.
В свою чергу відповідно до п. 5. Постанови КМУ в ід 28 лютого 2000 р. № 419 «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» Підприємства, які відповідно до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” належать до мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницькі товариства та підприємства, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності, подають річну фінансову звітність органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком.
Підприємства, які відповідно до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” зобов’язані оприлюднювати річну фінансову звітність, подають органам державної статистики та податковим органам звіт про фінансовий стан (баланс) і звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), крім консолідованої фінансової звітності, у спосіб, визначений законодавством, за звітний рік не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком, за I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців - не пізніше 30 числа місяця, що настає за звітним кварталом.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до наданих учасником у складі тендерної пропозиції документів, а саме: «43_Баланс підприємства та Звіт про фінансові результати підприємства за останній звітній період», «44_Копія Балансу підприємства та копія Звіту за 2021», «45_Довідка Звіт про рух грош», «46_Лист_про_обсяг_річного_доходу» учасник є малим підприємством та відповідно подає відповідну фінансову звітність як підприємство, що веде спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, а саме за I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців та річну.
Станом на момент подання, остання регламентована звітність, що мала бути подана учасником для підтвердження була за перше півріччя 2021 року також звертаємо увагу, що згідно вимог Тендерної документації, замовником не вимагалось надання саме РІЧНОЇ звітності, що складається з Балансу підприємства, Звіту про фінансові результати, Звіту про рух грошових коштів.
Окремо звертаємо увагу, що замовником не встановлювався документ (форма, зміст, підтверджуючі документи, і.т.д.) якими учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі.
В Свою чергу учасником на підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі у складі тендерної пропозиції надано Лист «46_Лист_про_обсяг_річного_доходу», згідно якого учасником вказано про «Всього отримано чистого доходу (38 611,2 тис. грн.)», що цілком достатньо згідно вимог тендерної документації, для підтвердження річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі. Таким чином Учасником виконано вимоги тендерної документації.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-06-28 12:15:09
Відповідь на запитання
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на наступне запитання:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до Постанови № 710, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – Якість повинна відповідати ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДБН В.2.3-4:2015, СОУ 42.1- 37641918-117:2014. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі проектно-кошторисної документації. За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі складає: 20 476 811,00 грн. разом з ПДВ. Закупівля оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу - 06 вересня 2021. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості оприлюднено 07 вересня 2021 року о 16:09.
Посилання на власний вебсайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://smad.vin.gov.ua/s-44/p-820/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristi/. Таким чином, замовником дотримано вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами
- чому не відхилена тендерна пропозиція учасника відкритих торгів ДП «ГРАНІТ Україна», як така яка не відповідає кваліфікаційному критерію (наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю)? Учасником відкритих торгів ДП «ГРАНІТ Україна» у складі тендерної пропозиції не надано звітність за останній звітний період (2020 рік), а надано проміжну фінансову звітність, а саме: Баланс підприємства станом на 30 червня 2021 рік та Звіт про фінансові результати за І півріччя 2021 рік. Відповідно до статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців.
Звертаємо вашу увагу, що у відповідності до вимог п. 3.5. Розділу 3 тендерної документації замовником вимагалось підтвердження - наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Учасники, у складі пропозиції надають:
- Скановану копію з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період;
- Скановану копію з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період;
- Скановану копію з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.
Вище вказані документи подаються з документом, що підтверджує його подання до податкового органу.
Учасник надає підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі.
Так відповідно до ч. 1 статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.
В свою чергу відповідно до п. 5. Постанови КМУ в ід 28 лютого 2000 р. № 419 «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» Підприємства, які відповідно до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” належать до мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницькі товариства та підприємства, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності, подають річну фінансову звітність органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком.
Підприємства, які відповідно до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” зобов’язані оприлюднювати річну фінансову звітність, подають органам державної статистики та податковим органам звіт про фінансовий стан (баланс) і звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), крім консолідованої фінансової звітності, у спосіб, визначений законодавством, за звітний рік не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком, за I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців - не пізніше 30 числа місяця, що настає за звітним кварталом.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до наданих учасником у складі тендерної пропозиції документів, а саме: «43_Баланс підприємства та Звіт про фінансові результати підприємства за останній звітній період», «44_Копія Балансу підприємства та копія Звіту за 2021», «45_Довідка Звіт про рух грош», «46_Лист_про_обсяг_річного_доходу» учасник є малим підприємством та відповідно подає відповідну фінансову звітність як підприємство, що веде спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, а саме за I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців та річну.
Станом на момент подання, остання регламентована звітність, що мала бути подана учасником для підтвердження була за перше півріччя 2021 року також звертаємо увагу, що згідно вимог Тендерної документації, замовником не вимагалось надання саме РІЧНОЇ звітності, що складається з Балансу підприємства, Звіту про фінансові результати, Звіту про рух грошових коштів.
Окремо звертаємо увагу, що замовником не встановлювався документ (форма, зміст, підтверджуючі документи, і.т.д.) якими учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі.
В Свою чергу учасником на підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі у складі тендерної пропозиції надано Лист «46_Лист_про_обсяг_річного_доходу», згідно якого учасником вказано про «Всього отримано чистого доходу (38 611,2 тис. грн.)», що цілком достатньо згідно вимог тендерної документації, для підтвердження річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-06-28 12:24:40
Відповідь на запитання
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на наступне запитання:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до Постанови № 710, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – Якість повинна відповідати ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДБН В.2.3-4:2015, СОУ 42.1- 37641918-117:2014. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі проектно-кошторисної документації. За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі складає: 20 476 811,00 грн. разом з ПДВ. Закупівля оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу - 06 вересня 2021. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості оприлюднено 07 вересня 2021 року о 16:09.
Посилання на власний вебсайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://smad.vin.gov.ua/s-44/p-820/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristi/. Таким чином, замовником дотримано вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами
- чому не відхилена тендерна пропозиція учасника відкритих торгів ДП «ГРАНІТ Україна», як така яка не відповідає кваліфікаційному критерію (наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю)? Учасником відкритих торгів ДП «ГРАНІТ Україна» у складі тендерної пропозиції не надано звітність за останній звітний період (2020 рік), а надано проміжну фінансову звітність, а саме: Баланс підприємства станом на 30 червня 2021 рік та Звіт про фінансові результати за І півріччя 2021 рік. Відповідно до статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців.
Звертаємо вашу увагу, що у відповідності до вимог п. 3.5. Розділу 3 тендерної документації замовником вимагалось підтвердження - наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Учасники, у складі пропозиції надають:
- Скановану копію з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період;
- Скановану копію з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період;
- Скановану копію з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.
Вище вказані документи подаються з документом, що підтверджує його подання до податкового органу.
Учасник надає підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі.
Так відповідно до ч. 1 статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.
В свою чергу відповідно до п. 5. Постанови КМУ в ід 28 лютого 2000 р. № 419 «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» Підприємства, які відповідно до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” належать до мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницькі товариства та підприємства, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності, подають річну фінансову звітність органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком.
Підприємства, які відповідно до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” зобов’язані оприлюднювати річну фінансову звітність, подають органам державної статистики та податковим органам звіт про фінансовий стан (баланс) і звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), крім консолідованої фінансової звітності, у спосіб, визначений законодавством, за звітний рік не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком, за I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців - не пізніше 30 числа місяця, що настає за звітним кварталом.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до наданих учасником у складі тендерної пропозиції документів, а саме: «43_Баланс підприємства та Звіт про фінансові результати підприємства за останній звітній період», «44_Копія Балансу підприємства та копія Звіту за 2021», «45_Довідка Звіт про рух грош», «46_Лист_про_обсяг_річного_доходу» учасник є малим підприємством та відповідно подає відповідну фінансову звітність як підприємство, що веде спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, а саме за I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців та річну.
Станом на момент подання, остання регламентована звітність, що мала бути подана учасником для підтвердження була за перше півріччя 2021 року також звертаємо увагу, що згідно вимог Тендерної документації, замовником не вимагалось надання саме РІЧНОЇ звітності, що складається з Балансу підприємства, Звіту про фінансові результати, Звіту про рух грошових коштів.
Окремо звертаємо увагу, що замовником не встановлювався документ (форма, зміст, підтверджуючі документи, і.т.д.) якими учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі.
В Свою чергу учасником на підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі у складі тендерної пропозиції надано Лист «46_Лист_про_обсяг_річного_доходу», згідно якого учасником вказано про «Всього отримано чистого доходу (38 611,2 тис. грн.)», що цілком достатньо згідно вимог тендерної документації, для підтвердження річного доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості закупівлі.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 вересня 2021 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА" |
20 472 000,00
UAH з ПДВ
|
20 472 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Б.В.В-БУД |
20 476 800,00
UAH з ПДВ
|
20 476 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА" #33864982 |
Переможець |
20 472 000,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2021 15:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 вересня 2021 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2023 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2023 13:25
|
Додаткова угода №8 від 15.02.2023.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2023 13:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 18:15
|
ДУ №7 від 20.12.2022 до договору 6-м.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2022 18:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2022 11:44
|
Додаткова угода №6 від 11 квітня 2022 року (6-М).PDF | зміни до договору |
11 квітня 2022 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2022 14:56
|
Додаткова угода №5 від 03.02.2022 року.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2022 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:17
|
Додаткова угода №4 від 29 грудня 2021 року (Договір №6-М).PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 13:47
|
Додаткова угода №3 від 28.12.2021 року.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2021 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 15:01
|
Додаткова угода №2 від 17.12.2021 року.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2021 15:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2021 11:56
|
Додаткова угода №1 від 19 жовтня 2021 року.PDF | зміни до договору |
19 жовтня 2021 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2021 15:56
|
Договір №6-М від 13.10.2021 року.PDF | укладений |
13 жовтня 2021 15:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 6-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 6-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3 та Розділ 18 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 6-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Пункт 3.1 Розділу 3 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 6-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3 Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 6-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Пункт 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 6-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внесено зміни до Договору № 6-М від 13 жовтня 2021 року, а саме: - Викласти пункт 3.1. Розділу 3. Ціна Договору в наступній редакції: 3.1. Ціна Договору становить 20 472 000,00 грн. (двадцять мільйонів чотириста сімдесят дві тисячі гривень 00 копійок) з ПДВ, в тому числі вмонтоване устаткування 267 508,12 грн. (двісті шістдесят сім тисяч п’ятсот вісім гривень 12 копійок) з ПДВ. Сума фінансування на 2021 рік складає – 1 902 422,70 грн. (один мільйон дев’ятсот дві тисячі чотириста двадцять дві гривні 70 копійок) з ПДВ. Попередня оплата на 2021 рік становить 1 892 800,00 грн. (один мільйон вісімсот дев’яносто дві тисячі вісімсот гривень 00 копійок) з ПДВ. Термін використання попередньої оплати – до закінчення воєнного стану в Україні. Сума фінансування на 2022 рік складає – 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок). Договірна ціна (Додаток №1) є твердою. - Викласти пункт 5.2. Розділу 5. Місце, порядок та строк виконання робіт в наступній редакції: 5.2. Строк виконання робіт: до 31.05.2023 року. - Викласти пункт 13.1. Розділу 13. Строк дії договору в наступній редакції: 13.1. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.05.2023 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. - Викласти Додаток № 2: Графік виконання робіт в новій редакції (додається). 2. Інші пункти Договору є незмінними та обов’язковими для виконання сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 6-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 3.1. Розділу 3 Ціна Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 6-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |