Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проведення поточного ремонту з заміни вікон у житловому будинку за адресою: м. Дніпро, вул. Моніторна, 10 (під'їзди 1-8, 11, 12, 15)
Очікувана вартість
1 306 000,00 UAH
UA-2021-09-06-005058-b ● aa0703ba3c654bfd8a64aca0f1fd9efb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44124263 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Контактна особа: |
Анатолій Набоков 380633409477 avosmd@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2021 19:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2021 13:19 |
Очікувана вартість: | 1 306 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 060,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
A
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Проведення поточного ремонту з заміни вікон у житловому будинку за адресою: м. Дніпро, вул. Моніторна, 10 (під'їзди 1-8, 11, 12, 15)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Моніторна, 10 (під'їзди 1-8, 11, 12, 15)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2021 11:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2021 11:12 |
перелік змін 20_09.doc | |
20 вересня 2021 11:12 |
100__ТД_вікна_1.docx | |
06 вересня 2021 19:52 |
100__ТД_вікна_.docx |
20 вересня 2021 11:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
20 вересня 2021 11:12 |
перелік змін 20_09.doc
|
||||||||||||
20 вересня 2021 11:12 |
100__ТД_вікна_1.docx
|
||||||||||||
06 вересня 2021 19:52 |
100__ТД_вікна_.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічна специфікація
Дата подання: 14 вересня 2021 16:27
Дата відповіді: 15 вересня 2021 07:49
Для уникнення непорозумінь під час виконання договору прошу Вас надати уточнення до технічного завдання.
А саме:
1. Вказати характеристики склопакету віконного блоку.
2. Вказати характеристики профілю віконного блоку.
3. Вказати характеристики фурнітури віконного блоку.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання! З метою коректного складання кошторисної документації та не допущення в подальшому її безпідставного корегування, Учасник під час періоду уточнень або подання пропозицій зобов’язаний здійснити попереднє обстеження об’єкта, який є предметом закупівлі.
Для проведення попереднього обстеження об’єкта Учасник звертається до Замовника за телефоном, вказаним у оголошенні про проведення закупівлі, та особисто під підпис отримує від Замовника бланк акту попереднього обстеження (підготовленого по формі викладеній в додатку 8), затверджений підписом і печаткою останнього.
Разом з бланком акту попереднього обстеження Учаснику надаються контактні дані голови (представника) ОСББ/ЖБК об’єкта, поточний ремонт якого є предметом закупівлі.
Вказані вище контактні дані голови (представника) ОСББ/ЖБК не підлягають розголошенню відповідно до ст. 10 Закону України «Про захист персональних даних». Так, Учасник зобов’язаний не допускати розголошення у будь-який спосіб персональних даних балансоутримувача об’єкта, поточний ремонт якого є предметом закупівлі, які їм було довірено або які стали відомі у зв'язку з виконанням професійних чи службових або трудових обов'язків, крім випадків, передбачених законом. Таке зобов'язання чинне після припинення ними діяльності, пов'язаної з персональними даними, крім випадків, установлених законом.
На виконання ст. 10 Закону України «Про захист персональних даних», Учасником під час отримання бланку акту підписується зобов’язання про нерозголошення персональних даних балансоутримувача об’єкта, поточний ремонт якого є предметом закупівлі.
Наданий Замовником бланк акту попереднього обстеження заповнюється Учасником та балансоутримувачем об’єкта, поточний ремонт якого є предметом закупівлі, скріплюється їх підписами та печатками.
На кожен окремий об’єкт, який є предметом закупівлі, складається окремий акт попереднього обстеження. Під час обстеження зясовуються всі технічні характеристики розміри тощо.
Для проведення попереднього обстеження об’єкта Учасник звертається до Замовника за телефоном, вказаним у оголошенні про проведення закупівлі, та особисто під підпис отримує від Замовника бланк акту попереднього обстеження (підготовленого по формі викладеній в додатку 8), затверджений підписом і печаткою останнього.
Разом з бланком акту попереднього обстеження Учаснику надаються контактні дані голови (представника) ОСББ/ЖБК об’єкта, поточний ремонт якого є предметом закупівлі.
Вказані вище контактні дані голови (представника) ОСББ/ЖБК не підлягають розголошенню відповідно до ст. 10 Закону України «Про захист персональних даних». Так, Учасник зобов’язаний не допускати розголошення у будь-який спосіб персональних даних балансоутримувача об’єкта, поточний ремонт якого є предметом закупівлі, які їм було довірено або які стали відомі у зв'язку з виконанням професійних чи службових або трудових обов'язків, крім випадків, передбачених законом. Таке зобов'язання чинне після припинення ними діяльності, пов'язаної з персональними даними, крім випадків, установлених законом.
На виконання ст. 10 Закону України «Про захист персональних даних», Учасником під час отримання бланку акту підписується зобов’язання про нерозголошення персональних даних балансоутримувача об’єкта, поточний ремонт якого є предметом закупівлі.
Наданий Замовником бланк акту попереднього обстеження заповнюється Учасником та балансоутримувачем об’єкта, поточний ремонт якого є предметом закупівлі, скріплюється їх підписами та печатками.
На кожен окремий об’єкт, який є предметом закупівлі, складається окремий акт попереднього обстеження. Під час обстеження зясовуються всі технічні характеристики розміри тощо.
Додаток 7
Дата подання: 14 вересня 2021 16:32
Дата відповіді: 15 вересня 2021 07:54
Доброго дня.
Тендерна документація та Додаток 7 містять інформацію щодо № оголошення про закупівлю, за результатами якої було укладено такий договір .
Наше підприємство планує взяти участь у зазначеній закупівлі, але підтвердженням досвіду виконання робіт є укладені договори поза межами закону України "Про публічні закупівлі" - без використання бюджетних коштів, та проведення процедур в системі прозоро.
Як саме нам заповнювати правильно додаток 7?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякую за запитання!
Відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише умов тендерної документації.
Так, на Ваше запитання підготовлено наступну відповідь:
«Тендерна документація та додатки до неї розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України, та мають чіткі вимоги для можливості оформлення та підготовки тендерної пропозиції.
Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках тендерної документації.
Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати тендерну документацію з додатками, уважно прочитати, та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог.
Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даному тендері уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги.
Відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише умов тендерної документації.
Так, на Ваше запитання підготовлено наступну відповідь:
«Тендерна документація та додатки до неї розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України, та мають чіткі вимоги для можливості оформлення та підготовки тендерної пропозиції.
Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках тендерної документації.
Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати тендерну документацію з додатками, уважно прочитати, та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог.
Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даному тендері уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2021 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОБУДГРУП-21" |
999 000,00
UAH з ПДВ
|
999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДМОНТАЖСЕРВІС ПЛЮС" |
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ТИТАРЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" |
1 306 000,00
UAH з ПДВ
|
1 292 940,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДСЗ" |
1 305 061,39
UAH з ПДВ
|
1 305 061,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДНІПРО - БУДСЕРВІС" |
1 305 990,50
UAH з ПДВ
|
1 305 990,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОБУДГРУП-21" #36439658 |
Відхилено |
999 000,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2021 13:55
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДМОНТАЖСЕРВІС ПЛЮС" #42866519 |
Відхилено |
1 250 000,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2021 14:01
|
|
ФОП "ТИТАРЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" #2763500230 |
Переможець |
1 292 940,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2021 20:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 жовтня 2021 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2021 11:39
|
Дод. угода 1 до договору 437.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2021 10:16
|
Договір 437.pdf | укладений |
27 жовтня 2021 10:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 437 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |