Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт будинку культури по вул. Свято-Миколаївська, 34 в м. Олевськ, Коростенського району, Житомирської області (коригування)
Очікувана вартість
2 846 894,00 UAH
UA-2021-09-06-003589-b ● 076854b73435451baae377b5e4f87574
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міський будинок культури Олевської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 13577965 |
Місцезнаходження: | 11001, Україна , Житомирська обл., м. Олевськ, Свято-Миколаївська ,34 |
Контактна особа: |
Існюк Тетяна Анатоліївна 380966020243 olevskbk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2021 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 846 894,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 234,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будинку культури по вул. Свято-Миколаївська, 34 в м. Олевськ, Коростенського району, Житомирської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11001, Україна, Житомирська область, Олевськ, Свято-Миколаївська,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість (№КБ-2в, №КБ-3) | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2021 18:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2021 17:57 |
Оголошення МБК капремонт криша (змінена).docx | |
06 вересня 2021 15:31 |
_Додаток_4_Субпiдрядники.doc | |
06 вересня 2021 15:30 |
_Додаток_3_Проект_договору.doc | |
06 вересня 2021 15:30 |
_Додаток_2_Технiчне_завдання.doc | |
06 вересня 2021 15:30 |
Додаток_1_Пропозицiя.doc | |
06 вересня 2021 15:29 |
Оголошення МБК капремонт криша.docx |
10 вересня 2021 18:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 вересня 2021 17:57 |
Оголошення МБК капремонт криша (змінена).docx
|
||||||
06 вересня 2021 15:31 |
_Додаток_4_Субпiдрядники.doc
|
||||||
06 вересня 2021 15:30 |
_Додаток_3_Проект_договору.doc
|
||||||
06 вересня 2021 15:30 |
_Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
|
||||||
06 вересня 2021 15:30 |
Додаток_1_Пропозицiя.doc
|
||||||
06 вересня 2021 15:29 |
Оголошення МБК капремонт криша.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-06-003589-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ФПК-Портал-Буд", Код ЄДРПОУ:32771651
Дата подання: 08 вересня 2021 13:29
Дискримінаційні вимоги!
Шановний замовнику, в п.4 Р.ІІІ тендерної документації встановлено вимогу щодо надання фінансової спроможності. Обсяг річного доходу (виручки/чистого доходу) учасника за 2020 рік повинен становити не менше 7 млн. грн. Дана вимога є дискримінаційною й порушує принципи здійснення публічних закупівель, оскільки обмежує нас як учасника та інших потенційних учасників у можливості взяти участь у даній закупівлі. Окрім того, відповідно до ч.3 статті 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник має право встановлювати кваліфікаційний критерій фінансової спроможності, але не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмету закупівлі.
В даній закупівлі, Замовник порушує норми ЗУ та встановлює дискримінаційну вимогу, адже вартість закупівлі складає 2 846 894,00 грн з ПДВ, що значно менше ніж Замовник вимагає в тендерній документації (7 млн грн).
Згідно п.3.6.6. тендерної документації, Замовник вимагає наявність у виконроба, майстра та директора посвідчень навчання з правил техніки безпеки, а саме роботи на висоті та електробезпеки. В Додатку №2 до Тендерної документації, викладено об'єми будівельних робіт, згідно якого основні роботи закупівлі це демонтаж/монтаж покрівлі, монтаж водостоку, улаштування слухових вікон, огородження покрівлі, тощо. Відомість обсягів робіт не містить в собі електромонтажних робіт, тому вважаємо вимогу щодо навчання працівників по електробезпеці дискримінаційною.
Також, згідно п.3.5.4 тендерної документації закупівлі, учасник повинен підтвердити проходження ПТО та ЧТО на будівельні машини, які будуть залучатися для виконання робіт. Дана вимога є дискримінаційною, адже учасники мають право залучати машини, обладнання, для виконання робіт (за договором оренди, надання послуг, лізинг, тощо) право власності яких їм не належить і тим самим не відповідають за дотримання та проходження перевірок технічного стану машин, а тому можуть не володіти даними документами.
Тендерна документація містить умови, що порушують принципи здійснення закупівель, обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно наявні підстави для внесення змін до Тендерної документації, з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з підстав наведених вище.
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації, в іншому випадкові ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ щодо порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси, як учасника даної закупівлі. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
В даній закупівлі, Замовник порушує норми ЗУ та встановлює дискримінаційну вимогу, адже вартість закупівлі складає 2 846 894,00 грн з ПДВ, що значно менше ніж Замовник вимагає в тендерній документації (7 млн грн).
Згідно п.3.6.6. тендерної документації, Замовник вимагає наявність у виконроба, майстра та директора посвідчень навчання з правил техніки безпеки, а саме роботи на висоті та електробезпеки. В Додатку №2 до Тендерної документації, викладено об'єми будівельних робіт, згідно якого основні роботи закупівлі це демонтаж/монтаж покрівлі, монтаж водостоку, улаштування слухових вікон, огородження покрівлі, тощо. Відомість обсягів робіт не містить в собі електромонтажних робіт, тому вважаємо вимогу щодо навчання працівників по електробезпеці дискримінаційною.
Також, згідно п.3.5.4 тендерної документації закупівлі, учасник повинен підтвердити проходження ПТО та ЧТО на будівельні машини, які будуть залучатися для виконання робіт. Дана вимога є дискримінаційною, адже учасники мають право залучати машини, обладнання, для виконання робіт (за договором оренди, надання послуг, лізинг, тощо) право власності яких їм не належить і тим самим не відповідають за дотримання та проходження перевірок технічного стану машин, а тому можуть не володіти даними документами.
Тендерна документація містить умови, що порушують принципи здійснення закупівель, обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно наявні підстави для внесення змін до Тендерної документації, з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з підстав наведених вище.
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації, в іншому випадкові ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ щодо порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси, як учасника даної закупівлі. Дякуємо
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 вересня 2021 17:28
Шановний учасник! Вашу вимогу щодо тендерної документації ми згодні задовольнить частково:
Та внести зміни до тендерної документації, а саме до підпункту 4, пункту 3.5.2, розділу ІІІ «Наявність фінансової спроможності» відносно Обсягу річного доходу(вирочки/чистого доходу) учасника за 2020 рік .
Щодо вимог:
- п. 3.6.6. тендерної документації: відповідно до чинного законодавства Замовник самостійно визначає склад та зміст тендерної документації, керуючись власними потребами, обставинами та вимогами Закону. Замовник вважає за потрібне нагадати, що він також зацікавлений у дотриманні всіма учасниками технічних вимог до предмету процедури закупівлі, а саме вимог технічного завдання Додаток 2 тендерної документації: демонтажні та монтажні роботи покрівлі передбачають використання різних електроінструментів. Враховуючи те, що електрокомунікація (для освітлення залу та живлення стельових кондиціонерів) розташована на даху, існує можливість спричинити небезпечну вогнеситуацію.
- п. 3.5.4 тендерної документації: Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки надання послуг, які будуть закуповуватись. Дана вимога встановлена для того, щоб бути впевненим у тому що, послуги, які є предметом даної закупівлі, повністю відповідають усім вимогам та стандартам.
Окрім того, обґрунтованість встановлення Замовниками вимог щодо надання міжнародних сертифікатів на систему якості підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема №18408-р/пк-пз від 11.12.2019, № 3463-р/пк-пз від 13.04.2018 та іншими. 4. Згідно ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Та внести зміни до тендерної документації, а саме до підпункту 4, пункту 3.5.2, розділу ІІІ «Наявність фінансової спроможності» відносно Обсягу річного доходу(вирочки/чистого доходу) учасника за 2020 рік .
Щодо вимог:
- п. 3.6.6. тендерної документації: відповідно до чинного законодавства Замовник самостійно визначає склад та зміст тендерної документації, керуючись власними потребами, обставинами та вимогами Закону. Замовник вважає за потрібне нагадати, що він також зацікавлений у дотриманні всіма учасниками технічних вимог до предмету процедури закупівлі, а саме вимог технічного завдання Додаток 2 тендерної документації: демонтажні та монтажні роботи покрівлі передбачають використання різних електроінструментів. Враховуючи те, що електрокомунікація (для освітлення залу та живлення стельових кондиціонерів) розташована на даху, існує можливість спричинити небезпечну вогнеситуацію.
- п. 3.5.4 тендерної документації: Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки надання послуг, які будуть закуповуватись. Дана вимога встановлена для того, щоб бути впевненим у тому що, послуги, які є предметом даної закупівлі, повністю відповідають усім вимогам та стандартам.
Окрім того, обґрунтованість встановлення Замовниками вимог щодо надання міжнародних сертифікатів на систему якості підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема №18408-р/пк-пз від 11.12.2019, № 3463-р/пк-пз від 13.04.2018 та іншими. 4. Згідно ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 вересня 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
2 845 984,19
UAH з ПДВ
|
2 845 984,19
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
22 вересня 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій