Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Калинівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40385478 |
Вебсайт: | https://kalynivka-osvita.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 22400, Україна , Вінницька обл., Калинівка, вул. В. Нестирчука, 47 |
Контактна особа: |
Оксана Казмірук +380433321490 miskvo.kalynivka@vin.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2021 09:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2021 09:17 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2021 11:19 |
Очікувана вартість: | 2 087 092,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 612,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт (крім суми авансу у разі наявності) здійснюється Замовником протягом 10 банківських днів шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи, з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3 | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2021 09:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2021 09:21 |
Документація.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-30-000028 ● e7338ba82cce417182eccdc91aa8b874
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2021 17:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.09.2021 №564
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 30.09.2021 №564
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2021-09-06-000657-c 06.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-01 09:08:20
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі опорного закладу загальної середньої освіти I-III ст. с.Корделівка Калинівського району Вінницької області (ДК 021:2015: 45453000-7 — «Капітальний ремонт і реставрація») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-09-06-000657-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань :
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. З яких підстав тендерна документація на закупівлю робіт з капітального ремонту покрівлі опорного закладу загальної середньої освіти I-III ст. с.Корделівка Калинівського району Вінницької області, що оприлюднена в електронній системі закупівель, не містить інформації про її затвердження замовником ?
3. Яким чином замовником виконано вимоги:
- п.9 частини другої статті 21 Закону щодо відображення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, вимоги про надання якого визначено п.12 тендерної документації;
- п.2 частини другої статті 22 Закону щодо зазначення в тендерній документації підстав, встановлених статтею 17 Закону, та інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством;
- п.19 частини другої статті 22 Закону щодо зазначення в тендерній документації прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій;
- п.11 частини другої статті 22 Закону щодо визначення строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- частини шостої статті 17 Закону щодо встановлення в тендерній документації вимоги про надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону?
4. З яких підстав в додатку №1 до тендерної документації, а саме в пункті 3.3 розділу 3 проєкту договору підряду, визначено термін виконання робіт не пізніше 31.07.2021, тоді як оголошення про проведення процедури відкритих торгів оприлюднене 06.09.2021 та в тендерній документації строк виконання робіт – до 30.12.2021?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-06 17:01:30
Відповідь
Відділом освіти, молоді та спорту Калинівської міської ради розглянуто Ваш запит від 01.10.2021 року щодо надання пояснень
1. За результатами виконання договірних відносин за замовленням Відділом освіти, молоді та спорту Калинівської міської ради розроблено проектно-кошторисну документацію, що пройшла відповідну експертизу.
З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. У зв’язку з чим в ліцензійному програмному комплексі АВК-5 із загальної вартості робіт включених до складу «Зведеного кошторисного розрахунку» виключено витрати по главі 10 «Утримання служби замовника» виключено витрати по главі 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» за результатами чого програмою АВК-5 автоматично визначено вартість робіт з врахуванням податкового навантаження.
Відповідно, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат і очікуваної вартості предмету закупівлі розміщуються не на веб-сайтах, а за результатами розробки проектно-кошторисної документації що пройшла відповідну експертизу.
2. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13 квітня 2016 року №680 «Про затвердження Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги» затверджено примірну документацію для процедур закупівлі.
Відповідно до вступної частини вказаного нормативного документу Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Замовником при розробці документації по вказаній закупівлі (відкриті торги) взято за основу, та приведено зміст окремих розділів (в частині наявності ліцензійних, дозвільних документів, кваліфікаційних критеріїв) із врахуванням особливостей об’єкту будівництва.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік інформації, що повинна міститись в тендерній документації. Законодавча норма про, те що в документації повинна міститись інформація про її затвердження - відсутня.
Примірна тендерна документація затверджена Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.04.2016 № 680 також не містить вимоги щодо зазначення інформації про затвердження тендерної документації замовником.
Враховуючи те, що тендерна документація складена у відповідності до вимог закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.04.2016 № 680. Таким чином, оприлюднена тендерна документація не повинна містити інформації про її затвердження замовником
3. Яким чином замовником виконано вимоги:
- про проведення відкритих торгів інформації про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Відповідно до п.15 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником в тендерній документації зазначається розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
В оприлюдненій тендерній документації п.12 (сторінка 4) Замовником визначено умови надання забезпечення тендерної пропозиції, а учасниками надано таке забезпечення чим дотримано вимоги Законодавства.
- щодо зазначення в тендерній документації підстав, встановлених статтею 17 Закону
В рамках оприлюднення інформації щодо проведення відкритих торгів Замовником використано функціонал електронного майданчика та оприлюднено електронну форму про підтвердження підстав передбачених частинами статті 17 Закону.
На виконання вказаних вимог Замовника учасники завантажили інформацію про відповідність критеріям зокрема статті 17 Закону.
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до судової практики (Рішення окружного адміністративного суду, справа 240/10214/19 від 30.07.21 року проти Управління північного офісу Держаудитслужби) не трактує описані Вами дії в цій частині як порушення законодавства.
- Щодо опису та прикладів формальних помилок:
На сторінці 8 оприлюдненої тендерної документації викладено інформацію про опис та приклади формальних помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, та зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме зазначено, що прикладом формальних помилок є - технічні помилки та описки, несуттєві помилки, які за рішенням уповноваженої особи не впливають на зміст пропозицій.
Окремо звертаємо Вашу увагу на те, що передбачити всі без винятку формальні порушення які можуть бути допущені потенційними учасниками- не можливо.
-Щодо строку дії тендерної пропозиції.
Пунктом 11 ст. 22 закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що в тендерній документації зазначаються відомості про «строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
В оприлюдненій тендерній документації строк дії тендерних пропозицій становить 120 робочих днів з дати розкриття пропозицій. Такий строк в 120 робочих днів за дати розкриття пропозицій Є НЕ МЕНШИМ, ніж строк в 90 днів за дати кінцевого строку подання пропозицій. Таким чином, зазначені замовником відомості повністю відповідають вимогам закону України «Про публічні закупівлі» в цій частині.
- Щодо частини шостої статті 17 Закону щодо встановлення в тендерній документації вимоги про надання переможцем документів
Відповідно до п. 6. ст. 17 Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
Звертаємо Вашу увагу, що вказаний пункт не містить інформації про те, що така інформація має міститись в тендерній документації. Вказана норма містить норму обов’язковості подання таких документів виключно для переможця закупівлі.
4. Щодо проекту договору
В оголошенні про проведення закупівлі термін виконання робіт визначено строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг - 30 грудня 2021 року.
Відповідно до п.6 тендерної документації строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг також визначений - з дати укладення договору до 30 грудня 2021 року.
У п.10.1 проекту договору, викладеного в додатку 1 до тендерної документації зазначено: «Цей договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31.12.2021 р., а в частині розрахунків – повного виконання зобов’язань.»
Таким чином, термін виконання робіт відповідно до оголошення і тендерної документації проекту договору становить – до 30 грудня 2021 року. Помилково зазначена дата – 31.07.2021 є суто механічною опискою, що не впливає на технічні, кількісні, якісні характеристики предмета закупівлі та очікувану вартість предмету закупівлі.
З тексту проекту договору однозначно зрозуміло, що строк дії договору – з моменту його підписання і до 31.12.2021, а обов’язки у підрядника виникають після підписання правочину.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Вжито заходів, щодо усунення виявлених порушень з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексу України.
2021-11-02 16:33:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог п.9 частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2021 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК МІСТО" |
1 995 518,47
UAH з ПДВ
|
1 995 518,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа підприємець Петровський Костянтин Анатолійович |
2 086 372,48
UAH з ПДВ
|
2 086 372,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК МІСТО" #42553216 |
Переможець |
1 995 518,47
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2021 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 11:41
|
додаткова угода 3.PDF | укладений |
28 грудня 2022 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 11:31
|
додаткова угода 3.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2022 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2022 10:31
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2022 10:25
|
протокол 141.rtf | зміни до договору |
16 серпня 2022 10:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:56
|
д.у.1.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2021 15:59
|
Договір 573.pdf | укладений |
12 жовтня 2021 15:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 573 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Редагування графіку - фінансування Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 573 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 573 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |