Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тульчинський фаховий коледж культури |
Код ЄДРПОУ: | 02214403 |
Вебсайт: | https://uatkk.net/ |
Місцезнаходження: | 23600, Україна , Вінницька обл., Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 52 |
Контактна особа: |
Борболюк Василь Афанасійович +380433522202 tulchin_kulture@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2021 18:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2021 18:29 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2021 12:32 |
Очікувана вартість: | 429 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 298,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Паливна деревина | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2021 18:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2021 18:25 |
Додаток_5.docx | |
04 вересня 2021 18:25 |
Додаток_4.docx | |
04 вересня 2021 18:25 |
Додаток_3.doc | |
04 вересня 2021 18:25 |
Додаток_2.docx | |
04 вересня 2021 18:25 |
Додаток_1.docx | |
04 вересня 2021 18:25 |
Тендерна_документацiя.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-25-000030 ● b84b7157946546cd98223599b515fa30
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 15:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.09.2023 №75-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 25.09.2023 №75-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2021-09-04-000088-b, 04.09.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-09 17:09:56
Запит на надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі паливної деревини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-09-04-000088-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Чому річний план закупівель UA-P-2021-09-04-000070-a не містить інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів)?
3. Чому не оприлюднено звіт про виконання договору, тоді як за умовами договору від 12 жовтня 2021 року №21.10.01 строк його дії до 31 жовтня 2021 року?
Надайте копії первинних документів, що стосуються повного виконання договору поставки від 12 жовтня 2021 року №21.10.01 (платіжні доручення, видаткові накладні та інші первинні документи, що стосуються виконання цього договору)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-12 18:35:28
ПОЯСНЕННЯ
УПРАВЛІННЮ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Щодо здійснення закупівлі UA-2021-09-04-000088-b пояснюю наступне:
Вартість предмета закупівлі (деревини паливної) було визначено шляхом моніторингу в мережі «Інтернет» цін на деревину паливну установ, організацій, ФОП, які здійснювали реалізацію такої деревини. Якщо друга частина запитання стосується технічних та якісних характеристик предмета закупівлі по даній закупівлі, то інформація міститься в додатку №3 тендерною документації. Якщо це стосується тих установ, організацій та ФОП, моніторинг яких проводився на предмет вартості деревини, то їх вже не пам’ятаю.
Щодо відсутності коду економічної класифікації видатків бюджету в річному плані повідомляю, що електронна система закупівель не зазначила відсутність коду як недолік в ході публікації плану, а тому не звернув на це увагу.
Своєчасно не опублікував інформацію про виконання договору з технічних причин.
Уповноважена особа Василь БОРБОЛЮК
Надання інформації про усунення порушення замовником
УПРАВЛІННЮ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Щодо закупівлі UA-2021-09-04-000088-b: Повідомляю, що відповідно до виконання вимоги про усунення порушення, виявленого в ході проведення моніторингу закупівлі, звіт про виконання договору по закупівлі UA-2021-09-04-000088-b опублікований 20.10.2023 року. В майбутньому при проведенні процедур закупівель зобов’язуюсь дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Уповноважена особа Василь БОРБОЛЮК
2023-10-23 19:25:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону, пункту 4-1 Постанови №710.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону, пункту 4-1 Постанови №710.) • усунуто
Порушення усунуто.
2023-10-25 09:45:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2021 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Васіліогло Марія Петрівна |
377 300,00
UAH з ПДВ
|
377 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Крупко Василь Григорович |
428 750,00
UAH з ПДВ
|
428 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Васіліогло Марія Петрівна #2051606240 |
Відхилено |
377 300,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2021 15:41
|
ФОП Крупко Василь Григорович #1975613134 |
Переможець |
428 750,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2021 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2023 18:58
|
SCAN0651.PDF | укладений |
20 жовтня 2023 18:55
|
SCAN0651.PDF | укладений |
20 жовтня 2023 18:33
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2021 19:09
|
SCAN0458.PDF | укладений |
13 жовтня 2021 19:06
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
02 листопада 2021 11:13
|
118 750,00 UAH | UA978201720344290006000048583 ТФКК |
UA693026890000026004055339695 ФОП Крупко В.Г. |
Оплачений |
02 листопада 2021 11:13
|
310 000,00 UAH | UA978201720344290006000048583 ТФКК |
UA693026890000026004055339695 ФОП Крупко В.Г. |
Оплачений |