Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Anti-tuberculosis dispensary for 350 beds on Kyivske Shosse Street, 1-v in the village of Suprunivka, Poltava district, Poltava region (III stage of construction)» (Correction) (code DK 021: 2015: 45000000-7 - Construction works and current repairs)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ірина Шкурпела +380532560631 law_ukbpoda@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Iryna Shkurpela +380532560631 law_ukbpoda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of construction, city development and architecture poltava regional state administration |
National ID: | 04013991 |
Contact point: |
Iryna Shkurpela +380532560631 law_ukbpoda@ukr.net |
Additional contacts: |
Iryna Shkurpela +380532560631 law_ukbpoda@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2021 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2021 14:07 |
Очікувана вартість: | 648 671 869,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 243 359,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3243309 UAH |
Publication date: | 03 вересня 2021 16:50 |
Enquiries until: | 06 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 жовтня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 648 671 869 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 243 359 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005р. №41/10321: має бути безвідкличною, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р: UA848201720355109002001009854 Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції.
В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін.
Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації.
Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Департамент будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації, 36014, Україна, м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1, код ЄДРПОУ 04013991 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації.
Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром.
Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії.
Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично електроною системою закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою PP = P/(1 + F1/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1 - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію «ціна». Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
The form and the change of the bank guarantor of guilt shall be given to the representatives of the "Regulations on the procedure for the establishment of operations by banks for guarantors in national and earth currencies", approved by the Decree of the Government of the Ukrainian National Bank. No. 639, registered in the Ministry of Justice of Ukraine on January 13, 2005. No. 41/10321: I’m betily impassioned, because of the crazy goiters, I’ll blow the bank for the first letter. for gender propositions.
In the time of the continuation of the term for the gender proposition, for the preservation of the gender proposition, I am guilty of being led by the Participant to the new term.
The bank has been installed, but a bank guarantee has been given to the Participant, but the money has not been paid until the change of banks from the hourly administrator at the stage of the decision.
The guarantee can be relied on by the bank's institution (dal - the Guarantor) for cority Department of education, public building and architecture and living and communal government of Poltava regional state administration Poltava, 36014, Ukraine, m. Zigina, bud. 1, code ЄDRPOU 04013991 (dal - Benefit) with the preservation of the proper registration by the participant of the trades (dal - the Principal) of their obligations, linked due to the participation of the remaining document to be purchased (submitted to the tender).
At the same time from the bank guarantee to the electronic system and public procurement, a copy of the license, issued to the bank, and a copy of the document about the renewal of the individual, which signed the bank guarantee, can be obtained from the electronic format. Appointed copy of the fault is the proper rank of the bank.
Try to vitrati, tied to the submissions of the non-biased tender proposition, to be happy for the rakhunok of the Participant's households, not to be compensated by the Deputy, including when you see the bidding. In the middle of the obligatory change of documents, the obligation to submit those to the Guarantor to rely on the Beneficiary for the confirmation of his own vimogi about the payment of the guaranteed security, not only the documents, which are taken away (due) to those who will not be able to At the same time, when it comes to documents, it’s worthwhile to carry out the procurement (deception, protocols too), the Guarantor’s copy is given, and the Beneficiary’s acknowledgment.
Consider the need to guarantee that you can transfer those who have won the (occasionally) Beneficiary, and hopefully, I’ll have enough mind for the guarantor bank to pay the Benefits for the guarantor, in order to obtain such a benefit (due to the fact that give a guarantee, as well as take away a line of guarantee and in a way, we will assign it to the guarantee.
The tender proposal, submitted by the participant, shall be assessed by the deputy for the given price, as it is automatically protected by the electronic system of the purchase at the time the participant submits the proposal for the mathematical formula PP = P / (1 + F1 / PV), de: PP - the price is given; P - price; F1 - pitoma of the main assessment criteria, proponated by the participant; PV - pitoma of the vaga criterion "price". It takes an hour to complete the procedure for purchasing documents, which may be considered before the tender proposal, which will become an independent participant, become a Ukrainian language. If you have received some documents from my Ukrainian translation, such documents are guilty of being transferred by the Ukrainian translation, the transfer (or if the registration is transferred) is notarized. The texts are authentic, original є the text, the victories of the Ukrainian language.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 р. №1198). According to the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated 04.12.2019 № 1070 "Some issues of implementation by managers (recipients) of budget funds for prepayment of goods, works and services purchased for budget funds", Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated 27.12.2001 № 1764 "On approval of the Procedure for state financing of capital construction", the Employer, by decision of the chief administrator of budget funds, after signing this Contract has the right to transfer to the Contractor an advance of up to 30% of the annual work, in case of financing by state and mixed capital investments up to 100% in the case of financing from the local budget (taking into account the resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine of December 2, 2020 №1198). | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором 180-календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів. Payment for work completion is made after the work done under the Agreement, up to 180 calendar days from the date of signing the form KB-3 and form KB-2v, which are based on the actual amount of work performed, labor and material costs and reasonable prices and tariffs. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Кількість відсотків по критерію «Строк виконання»: | 30% |
34 місяців: | 30% |
36 місяців: | 15% |
38 місяців: | 0% |
07 жовтня 2021 09:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2021 09:21 |
тендерна документація нова редакція 3.docx | |
07 жовтня 2021 09:21 |
Перелік змін 3.docx | |
30 вересня 2021 16:10 |
Перелік змін 2.docx | |
30 вересня 2021 16:10 |
тендерна документація нова редакція 2.docx | |
15 вересня 2021 17:17 |
Перелік змін.docx | |
15 вересня 2021 17:17 |
тендерна документація нова редакція.docx | |
03 вересня 2021 16:50 |
Announcement in English.docx | |
03 вересня 2021 16:50 |
тд Протитуберкульозний диспансер.docx | |
03 вересня 2021 16:50 |
Додаток 4.docx |
07 жовтня 2021 09:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
07 жовтня 2021 09:21 |
тендерна документація нова редакція 3.docx
|
|||||||||
07 жовтня 2021 09:21 |
Перелік змін 3.docx
|
|||||||||
30 вересня 2021 16:10 |
Перелік змін 2.docx
|
|||||||||
30 вересня 2021 16:10 |
тендерна документація нова редакція 2.docx
|
|||||||||
15 вересня 2021 17:17 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
15 вересня 2021 17:17 |
тендерна документація нова редакція.docx
|
|||||||||
03 вересня 2021 16:50 |
Announcement in English.docx
|
|||||||||
03 вересня 2021 16:50 |
тд Протитуберкульозний диспансер.docx
|
|||||||||
03 вересня 2021 16:50 |
Додаток 4.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-10-000073 ● 28a2b19f74b44fe0981595f606681e2f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 16:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.11.2021 № 384
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-09-03-010784-c 03.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-15 11:25:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Протитуберкульозний диспансер на 350 ліжок по вул. Київське Шосе, 1-в в с. Супрунівка Полтавського району Полтавської області (ІІІ черга будівництва)» (Коригування) (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-03-010784-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України
від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-17 10:36:25
Щодо надання відповіді на запитання
Розглянувши Ваш запит на пояснення Департамент може повідомити наступне.
1. Щодо посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Департамент будівництва, містобудування і архітектури не має власного веб-сайту. На офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів дана інформація не може бути розміщена замовником, оскільки, доступ до останнього в Департаменту будівництва, містобудування і архітектури - відсутній.
2. Державним підприємством «Державний проектний інститут містобудування «МІСЬКБУДПРОЕКТ» (м. Полтава) розроблено проектно-кошторисну документацію, відповідно до вимог чинного законодавства по об’єкту: «Протитуберкульозний диспансер на 350 ліжок по вул. Київське Шосе, 1-в в с. Супрунівка Полтавського району Полтавської області (ІІІ черга будівництва)» (Коригування).
Відповідно до п. 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, для визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі щодо реконструкції/будівництва/реставрації/капітального ремонту замовник повинен застосувати відомість обсягів робіт і підсумкову відомість ресурсів проектно-кошторисної документації, яка має позитивну експертизу.
На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість.
Додатково слід зазначити, що очікувана вартість предмету закупівлі, а саме: робіт визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ.
Розмір бюджетного призначення на виконання робіт по об’єкту: «Протитуберкульозний диспансер на 350 ліжок по вул. Київське Шосе, 1-в в с. Супрунівка Полтавського району Полтавської області (ІІІ черга будівництва)» (Коригування) визначено в Рішенні сесії Полтавської обласної ради від 06 липня 2021 року № 209 Про внесення змін до показників обласного бюджету Полтавської області на 2021рік.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення
2021-12-10 16:37:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок моніторингу оскаржено в суді. |
Дата публікації: | 17 грудня 2021 |
Документи:
17 грудня 2021 11:46
|
Електронний підпис |
17 грудня 2021 11:44
|
Позовна заява з додатками.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна, Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2021 15:36
|
ТОВ "ТЕХНОБУД-УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2021 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ |
644 920 075,03
UAH з ПДВ
|
644 920 075,03
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 451 444 052.51 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОБУД-УКРАЇНА" |
637 915 712,76
UAH з ПДВ
|
637 915 712,76
UAH з ПДВ
|
1.2142857143 | 525 342 351.68 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ #39086059 |
Переможець |
644 920 075,03
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2021 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 08:35
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2021 14:36
|
ду 1.PDF | укладений |
08 листопада 2021 14:35
|
03-21-168.PDF | укладений |
08 листопада 2021 14:35
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 листопада 2021 — 27 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Сторони, керуючись п. 12.1. Розділу 12 Договору підряду №03-21/168 від 08.11.2021 домовились розірвати Договір підряду №03-21/168 від 08.11.2021 р. |