Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт дороги по проспекту Металургів м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.»
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2021-09-03-008901-c ● 1bdcc899b02d4014b34d00aaf1e22b0b
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Контактна особа: |
Терещенко Ігор Валентинович +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2021 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2021 15:54 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт дороги по проспекту Металургів м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.» (71300000-1 – інженерні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, м. Кривий Ріг
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 71300000-1 — Інженерні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2021 16:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2021 16:38 |
Лист_ЗдТД.docx | |
10 вересня 2021 16:38 |
ТД нова редакція.doc | |
03 вересня 2021 15:15 |
ТД.doc | |
03 вересня 2021 15:14 |
Додаток 2.docx | |
03 вересня 2021 15:14 |
Додаток 1.doc |
10 вересня 2021 16:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 вересня 2021 16:38 |
Лист_ЗдТД.docx
|
|||
10 вересня 2021 16:38 |
ТД нова редакція.doc
|
|||
03 вересня 2021 15:15 |
ТД.doc
|
|||
03 вересня 2021 15:14 |
Додаток 2.docx
|
|||
03 вересня 2021 15:14 |
Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-03-008901-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛІД-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:40478902
Дата подання: 29 вересня 2021 09:52
Вимога щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ "СОЛІД-ПРОЕКТ"
03.09.2021 року. на сторінці уповноваженого органу prozorro.gov.ua, Департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради було оголошено відкриті торги UA-2021-09-03-008901-c на Розробку проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт дороги по проспекту Металургів м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.» (71300000-1 – інженерні послуги) 07.05.2021 року, відбувся електронний аукціон в якому взяли участь наступні учасники: ТОВ "СОЛІД-ПРОЕКТ" та ТОВ «ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР «ІНЖЕНЕРНІ СПОРУДИ». Найменшу пропозицію за результатом аукціону надав ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ». 24 вересня 2021 року, Протоколом уповноваженої особи № 150/2 від 24 вересня 2021 року, пропозиція ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ» було відхилена замовником на підставі ст. 31 та ст. частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Підставою для ваідхилення пропозиції ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ», Замовником було зазначено низку невідповідностей пропозиції учасника, які на думку Замовника було допущено ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ», Замовником у протоколі було зазначено такі невідповідності Тендерній документації, як:
- В тендерній пропозиції Учасника міститься документ, викладений російською мовою, без перекладу. (В тендерній пропозиції ТОВ «СОЛІД-ПРОЕТ» міститься документ викладений російською мовою, а саме паспорт на бурову установку наданий у складі пропозиції як додатковий документ, надання якого тендерною документацією не вимагалось, і який може не розглядатись Замовником).
- Учасник надав у складі пропозиції довідку про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій відсутня інформація про наявність/залучення геотехнічної лабораторії та світловіддалеміру лазерного ручного, При цьому Замовник не взяв до уваги той факт, що ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції надано інформацію про наявність у ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ» такого обладнання як Лазерний далекомір Nivel System DM-S90, який є сучасним аналогом застарілого світловіддалеміру лазерного ручного, про що вказано у довідці про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт за Договором про закупівлю. Крім того, ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ» надано інформацію щодо наявності вимірювальної лабораторії (потужності субпідрядника), яка виконує, у тому числі, функції геотехнічної лабораторії).
- Учасник не надав документи на підтвердження залучення вимірювальної лабораторії.
- Проте, Вимірювальна лабораторія є потужностями субпідрядника, та у складі тендерної пропозиції надано сертифікат, яким засвідчено технічну компетентність вимірювальної лабораторії ТОВ «Інженерний центр «ГЕОБЕСТ».
- У складі пропозиції відсутній сканований оригінал/копія ліцензії або діючий сертифікат на програмний комплекс CREDO (КРЕДО) Дороги 2.6 (У складі тендерної пропозиції ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ» надано діючий сертифікат на програмний комплекс CREDO (КРЕДО) Дороги 2.6 від 16.09.2021 року. (назва файла сканкопія_сертифікат.pdf)).
- Учасник надав у складі пропозиції договір субпідряду № 02/05-2020 на виконання проектних робіт, який не є аналогічним, відповідно до вимог тендерної документації. Наданий договір ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ» на виконання проектних робіт з розробки проектної документації по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С210103 Андріївка – Курган – Мілова км 0+000 – км 3+750 – км 4+150 – км 34+758 – км 35+088 у Харківській області», за складом робіт є аналогічним предмету закупівлі, і за своїм виконанням є більш складним ніж той, який вимагався Замовником, тому вважаємо такий договір достатнім підтвердженням досвіду виконання аналогічних робіт.
Крім того, звертаємо увагу на те, що казані недоліки відносяться до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Таким чином, Замовником мало бути розміщене повідомлення з вимогою щодо усунення вищезазначених невідповідностей, але цього зроблено не було.
Також Замовником у протоколі були зазначені такі невідповідності, як «Учасник у складі тендерної пропозиції надав проект договору, в якому не заповнив інформацію про субпідрядника(ів), вказану в тендерній документації, виходячи з інформації про залучення субпідрядника у обсязі не менше ніж 20%, наданої Учасником в тендерній пропозиції». Згідно П.1 Розділу 3 Тендерної документації передбачено надання Учасником: «…..проектом договору в редакції, встановленій у Додатку 2 тендерної документації, підписаного уповноваженою особою Учасника та посвідченого відбитком печатки (у разі використання)». Тобто, виходячи зі змісту вказаної вимоги, Учасники мали надати підписаний уповноваженою особою Учасника та посвідченого відбитком печатки проект договору, і при цьому заповнення залишених пустими полів проекту договору Тендерною документацією не вимагається. Відповідно, заповнення учасником інформації про субпідрядника у проекті договору, який подається учасником у складі пропозиції, не вимагалося умовами Тендерної документації. Тому вважаємо, що незаповнення у проекті договору поля передбаченого проектом договору для подальшого розміщення у ньому інформації про субпідрядника не може бути підставою для відхилення пропозиції ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ».
Замовником зазначено про те, що Надані Учасником довідки на відповідність вимогам, встановленим ст. 17 не містять унікального номеру оголошення про проведення процедури закупівлі. Вважаємо, що казаний недолік відноситься до формальної помилки пов’язаної з оформленням пропозиції учасника та жодним чиним не впливає на зміст тендерної пропозиції ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ», тому не може бути підставою для відхилення пропозиції ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ» до цієї закупівлі.
Замовником визначено недоліком, як Учасник не надав інформацію щодо відповідності ТОВ «ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР «ГЕОБЕСТ» ( суб’єкта господарювання залученого до надання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), вимогам встановленими ст. 17 за пунктами 10,11 Додатку 3, але у додатку 3 Тендерної документації зазначено: «У разі залучення Учасником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) до виконання робіт чи надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію щодо відповідності кожного суб’єкта господарювання залученого до надання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, вимогам встановленими ст. 17 (пункти 4,5,10,11)». За змістом вимоги слідує, що учасник має надати інформацію щодо відповідності субпідпядника вимогам встановленими ст. 17 пунктами 4,5,10,11, про що у складі тендерної пропозиції ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ» надано відповідну довідку. При цьому Замовником не було уточнено, що пунктами 4,5,10,11 вважаються саме пункти Додатку 3 до Тендерної документації. Тому вважаємо, що вказану умову Тендерної документації ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ» виконав належним чином, і підстав для відхилення пропозиції ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ» з цього питання немає.
Також Замовником вказано про те, що Учасник надав довідку про те, що інформація про вид (предмет) діяльності ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ», який відповідає предмету закупівлі міститься у п. 2 Р.1 Статуту ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ», проте п. 2 у розділі 1 Статуту відсутній. Статут ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ» має один розділ Статуту та інформація про вид (предмет) діяльності ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ», який відповідає предмету закупівлі міститься у п. 2., а саме зазначено, що: «Товариство може здійснювати всі види діяльності, не заборонені чинним законодавством України. Основні види діяльності вказані в Єдиному державному реєстрі».
Відповідно до ст. 5 закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
З огляду на наведене, керуючись законом України «Про публічні закупівлі» вважаємо необґрунтованою дискваліфікацію ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ» та вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозицію учасника ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ», подану на закупівлю робіт: Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт дороги по проспекту Металургів м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.» (71300000-1 – інженерні послуги).
Розгорнути
Згорнути
Підставою для ваідхилення пропозиції ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ», Замовником було зазначено низку невідповідностей пропозиції учасника, які на думку Замовника було допущено ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ», Замовником у протоколі було зазначено такі невідповідності Тендерній документації, як:
- В тендерній пропозиції Учасника міститься документ, викладений російською мовою, без перекладу. (В тендерній пропозиції ТОВ «СОЛІД-ПРОЕТ» міститься документ викладений російською мовою, а саме паспорт на бурову установку наданий у складі пропозиції як додатковий документ, надання якого тендерною документацією не вимагалось, і який може не розглядатись Замовником).
- Учасник надав у складі пропозиції довідку про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій відсутня інформація про наявність/залучення геотехнічної лабораторії та світловіддалеміру лазерного ручного, При цьому Замовник не взяв до уваги той факт, що ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції надано інформацію про наявність у ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ» такого обладнання як Лазерний далекомір Nivel System DM-S90, який є сучасним аналогом застарілого світловіддалеміру лазерного ручного, про що вказано у довідці про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт за Договором про закупівлю. Крім того, ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ» надано інформацію щодо наявності вимірювальної лабораторії (потужності субпідрядника), яка виконує, у тому числі, функції геотехнічної лабораторії).
- Учасник не надав документи на підтвердження залучення вимірювальної лабораторії.
- Проте, Вимірювальна лабораторія є потужностями субпідрядника, та у складі тендерної пропозиції надано сертифікат, яким засвідчено технічну компетентність вимірювальної лабораторії ТОВ «Інженерний центр «ГЕОБЕСТ».
- У складі пропозиції відсутній сканований оригінал/копія ліцензії або діючий сертифікат на програмний комплекс CREDO (КРЕДО) Дороги 2.6 (У складі тендерної пропозиції ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ» надано діючий сертифікат на програмний комплекс CREDO (КРЕДО) Дороги 2.6 від 16.09.2021 року. (назва файла сканкопія_сертифікат.pdf)).
- Учасник надав у складі пропозиції договір субпідряду № 02/05-2020 на виконання проектних робіт, який не є аналогічним, відповідно до вимог тендерної документації. Наданий договір ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ» на виконання проектних робіт з розробки проектної документації по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С210103 Андріївка – Курган – Мілова км 0+000 – км 3+750 – км 4+150 – км 34+758 – км 35+088 у Харківській області», за складом робіт є аналогічним предмету закупівлі, і за своїм виконанням є більш складним ніж той, який вимагався Замовником, тому вважаємо такий договір достатнім підтвердженням досвіду виконання аналогічних робіт.
Крім того, звертаємо увагу на те, що казані недоліки відносяться до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Таким чином, Замовником мало бути розміщене повідомлення з вимогою щодо усунення вищезазначених невідповідностей, але цього зроблено не було.
Також Замовником у протоколі були зазначені такі невідповідності, як «Учасник у складі тендерної пропозиції надав проект договору, в якому не заповнив інформацію про субпідрядника(ів), вказану в тендерній документації, виходячи з інформації про залучення субпідрядника у обсязі не менше ніж 20%, наданої Учасником в тендерній пропозиції». Згідно П.1 Розділу 3 Тендерної документації передбачено надання Учасником: «…..проектом договору в редакції, встановленій у Додатку 2 тендерної документації, підписаного уповноваженою особою Учасника та посвідченого відбитком печатки (у разі використання)». Тобто, виходячи зі змісту вказаної вимоги, Учасники мали надати підписаний уповноваженою особою Учасника та посвідченого відбитком печатки проект договору, і при цьому заповнення залишених пустими полів проекту договору Тендерною документацією не вимагається. Відповідно, заповнення учасником інформації про субпідрядника у проекті договору, який подається учасником у складі пропозиції, не вимагалося умовами Тендерної документації. Тому вважаємо, що незаповнення у проекті договору поля передбаченого проектом договору для подальшого розміщення у ньому інформації про субпідрядника не може бути підставою для відхилення пропозиції ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ».
Замовником зазначено про те, що Надані Учасником довідки на відповідність вимогам, встановленим ст. 17 не містять унікального номеру оголошення про проведення процедури закупівлі. Вважаємо, що казаний недолік відноситься до формальної помилки пов’язаної з оформленням пропозиції учасника та жодним чиним не впливає на зміст тендерної пропозиції ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ», тому не може бути підставою для відхилення пропозиції ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ» до цієї закупівлі.
Замовником визначено недоліком, як Учасник не надав інформацію щодо відповідності ТОВ «ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР «ГЕОБЕСТ» ( суб’єкта господарювання залученого до надання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), вимогам встановленими ст. 17 за пунктами 10,11 Додатку 3, але у додатку 3 Тендерної документації зазначено: «У разі залучення Учасником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) до виконання робіт чи надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію щодо відповідності кожного суб’єкта господарювання залученого до надання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, вимогам встановленими ст. 17 (пункти 4,5,10,11)». За змістом вимоги слідує, що учасник має надати інформацію щодо відповідності субпідпядника вимогам встановленими ст. 17 пунктами 4,5,10,11, про що у складі тендерної пропозиції ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ» надано відповідну довідку. При цьому Замовником не було уточнено, що пунктами 4,5,10,11 вважаються саме пункти Додатку 3 до Тендерної документації. Тому вважаємо, що вказану умову Тендерної документації ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ» виконав належним чином, і підстав для відхилення пропозиції ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ» з цього питання немає.
Також Замовником вказано про те, що Учасник надав довідку про те, що інформація про вид (предмет) діяльності ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ», який відповідає предмету закупівлі міститься у п. 2 Р.1 Статуту ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ», проте п. 2 у розділі 1 Статуту відсутній. Статут ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ» має один розділ Статуту та інформація про вид (предмет) діяльності ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ», який відповідає предмету закупівлі міститься у п. 2., а саме зазначено, що: «Товариство може здійснювати всі види діяльності, не заборонені чинним законодавством України. Основні види діяльності вказані в Єдиному державному реєстрі».
Відповідно до ст. 5 закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення публічних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
З огляду на наведене, керуючись законом України «Про публічні закупівлі» вважаємо необґрунтованою дискваліфікацію ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ» та вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозицію учасника ТОВ «СОЛІД-ПРОЕКТ», подану на закупівлю робіт: Розробка проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт дороги по проспекту Металургів м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.» (71300000-1 – інженерні послуги).
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 жовтня 2021 16:14
Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу UA-2021-09-03-008901-c.b1, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації: «Тендерна пропозиція та всі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою, але може містити документи (довідки, тощо) викладені російською (або будь-якою іншою) мовою, з обов’язковим наданням перекладу таких документів (довідок, тощо) українською мовою, завірених підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі використання)». Документ, який поданий Учасником у складі тендерної пропозиції та має відношення до неї, викладений російською мовою, без перекладу. Також зазначаємо, що Учасник під час подання тендерної пропозиції, при заповненні електронних форм, власноруч підтвердив, що мова тендерної пропозиції українська.
Щодо надання Учасником інформації про наявність лазерного далекоміру ручного, який є аналогом світловіддалеміру лазерного, зазначаємо, що у вимогах тендерної документації не вказано, що учасник може надавати аналог обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Замовником, в тендерній документації, чітко визначені вимоги та перелік необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Також, згідно вимог тендерної документації Учасник мав надати інформацію щодо наявності/залучення геотехнічної лабораторії та вимірювальної лабораторії. Твердження учасника, що вимірювальна лабораторія виконує, у тому числі, функції геотехнічної лабораторії, не знаходить свого підтвердження в тендерній пропозиції. Також, замовником у вимозі зазначено, що у Учасника має бути у наявності/залучено вимірювальна лабораторія і геотехнічна лабораторія, безальтернативно.
Щодо підтвердження залучення вимірювальної лабораторії повідомляємо, що сертифікат, виданий ДП «ДНІПРОСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ», засвідчує технічну компетентність вимірювальної лабораторії, а не підтверджує право власності ТОВ «Інженерний центр «ГЕОБЕСТ».
Щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зазначаємо, що в тендерній документації Замовником визначено критерій аналогічного договору, а саме: Аналогічним (аналогічними) є договір (договори) на розробку проєктно – кошторисної документації по об’єкту з капітального ремонту та/або нового будівництва та/або реконструкції вулично - дорожньої мережі міста (класу наслідків не нижче СС2).
У Додатку 2, який є невід’ємною частиною тендерної документації, у пункті 5.2. Замовником встановлена вимога: в разі залучення субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору Учасник заповнює інформацію про субпідрядника(ів), вказану в тендерній пропозиції. Учасник не заповнив інформацію про субпідрядника, при цьому Учасник планує залучати субпідрядника в обсязі не менше ніж 20%. Також звертаємо увагу Учасника, що відповідно до частини 4 Статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (у новій редакції) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Тобто проект договору, наданий учасником, відрізнявся від тендерної пропозиції, в частині відображення інформації про субпідрядника.
У вимозі Учасником зазначено, що відсутність унікального номеру оголошення про проведення процедури закупівлі в довідках на відповідність вимогам, встановленим ст. 17 є формальною помилкою. Звертаємо увагу, що перелік формальних помилок, викладений в пункті 3 розділу 1 тендерної документації і така формальна помилка як відсутність унікального номеру оголошення про проведення процедури закупівлі в даному переліку відсутня. Тому відхилення з даної підстави є правомірним. Аналогічна позиція, викладена в рішенні Антимонопольного комітету України №1262-р/пк-пз від 25.01.2021 року.
У Додатку 3 тендерної документації Замовником встановлена вимога «У разі залучення Учасником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) до виконання робіт чи надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію щодо відповідності кожного суб’єкта господарювання залученого до надання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, вимогам встановленими ст. 17 (пункти 4,5,10,11). За змістом зрозуміло, що маються на увазі саме пункти таблиці Додатку 3 тендерної документації.
Щодо надання довідки в довільній формі, яка містить посилання на розділ (або частину, пункт тощо) статуту (інший документ), у якому міститься інформація про вид (предмет) діяльності, який відповідає предмету закупівлі, Учасник зазначає, що в Статуті вказано, що основні види діяльності вказані в Єдиному державному реєстрі. Учасник мав змогу одразу зробити посилання на інший документ, зокрема, Єдиний державний реєстр, в якому конкретно міститься інформація про вид діяльності, який відповідає предмету закупівлі.
Звертаємо увагу Учасника, що відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (у новій редакції) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Учасник до Замовника не звертався, що свідчить про те, що йому були зрозумілі вимоги тендерної документації і він з ними погоджується.
Згідно із ст.5 Закону, одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є ефективність. Для замовника, як правило, порівняно з якістю, дуже важливим є терміновість проведення конкретної закупівлі. Якщо пропозиція учасника не містить іншої інформації чи документа, виправлення якого за Законом не дозволяється, у замовника відсутня необхідність додатково надавати час на усунення невідповідностей. Адже, надаючи таку можливість замовник перестає дотримуватися принципу ефективності, втрачаючи, як мінімум, можливість відхилити пропозицію учасника протягом наступних 24 годин, допоки не пройде час на усунення виявлених невідповідностей. Крім того, навіть усунувши невідповідності щодо кваліфікаційних критеріїв чи щодо права підпису, тендерна пропозиція учасника міститиме інші невідповідності, виправляти які не можна за Законом. Такої ж думки дотримується і Уповноважений орган. З нею можна ознайомитись у відповіді на запит № 1332/2020.
Виходячи з вищевикладеного, додаткової необхідності надавати учаснику 24 години на усунення невідповідностей,враховуючи, що пропозиція учасника не відповідає іншим вимогам тендерної документації, які не підлягають виправленню згідно ч.16 ст.29 Закону, немає.
Відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації: «Тендерна пропозиція та всі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою, але може містити документи (довідки, тощо) викладені російською (або будь-якою іншою) мовою, з обов’язковим наданням перекладу таких документів (довідок, тощо) українською мовою, завірених підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі використання)». Документ, який поданий Учасником у складі тендерної пропозиції та має відношення до неї, викладений російською мовою, без перекладу. Також зазначаємо, що Учасник під час подання тендерної пропозиції, при заповненні електронних форм, власноруч підтвердив, що мова тендерної пропозиції українська.
Щодо надання Учасником інформації про наявність лазерного далекоміру ручного, який є аналогом світловіддалеміру лазерного, зазначаємо, що у вимогах тендерної документації не вказано, що учасник може надавати аналог обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Замовником, в тендерній документації, чітко визначені вимоги та перелік необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Також, згідно вимог тендерної документації Учасник мав надати інформацію щодо наявності/залучення геотехнічної лабораторії та вимірювальної лабораторії. Твердження учасника, що вимірювальна лабораторія виконує, у тому числі, функції геотехнічної лабораторії, не знаходить свого підтвердження в тендерній пропозиції. Також, замовником у вимозі зазначено, що у Учасника має бути у наявності/залучено вимірювальна лабораторія і геотехнічна лабораторія, безальтернативно.
Щодо підтвердження залучення вимірювальної лабораторії повідомляємо, що сертифікат, виданий ДП «ДНІПРОСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ», засвідчує технічну компетентність вимірювальної лабораторії, а не підтверджує право власності ТОВ «Інженерний центр «ГЕОБЕСТ».
Щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зазначаємо, що в тендерній документації Замовником визначено критерій аналогічного договору, а саме: Аналогічним (аналогічними) є договір (договори) на розробку проєктно – кошторисної документації по об’єкту з капітального ремонту та/або нового будівництва та/або реконструкції вулично - дорожньої мережі міста (класу наслідків не нижче СС2).
У Додатку 2, який є невід’ємною частиною тендерної документації, у пункті 5.2. Замовником встановлена вимога: в разі залучення субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору Учасник заповнює інформацію про субпідрядника(ів), вказану в тендерній пропозиції. Учасник не заповнив інформацію про субпідрядника, при цьому Учасник планує залучати субпідрядника в обсязі не менше ніж 20%. Також звертаємо увагу Учасника, що відповідно до частини 4 Статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (у новій редакції) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Тобто проект договору, наданий учасником, відрізнявся від тендерної пропозиції, в частині відображення інформації про субпідрядника.
У вимозі Учасником зазначено, що відсутність унікального номеру оголошення про проведення процедури закупівлі в довідках на відповідність вимогам, встановленим ст. 17 є формальною помилкою. Звертаємо увагу, що перелік формальних помилок, викладений в пункті 3 розділу 1 тендерної документації і така формальна помилка як відсутність унікального номеру оголошення про проведення процедури закупівлі в даному переліку відсутня. Тому відхилення з даної підстави є правомірним. Аналогічна позиція, викладена в рішенні Антимонопольного комітету України №1262-р/пк-пз від 25.01.2021 року.
У Додатку 3 тендерної документації Замовником встановлена вимога «У разі залучення Учасником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) до виконання робіт чи надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію щодо відповідності кожного суб’єкта господарювання залученого до надання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, вимогам встановленими ст. 17 (пункти 4,5,10,11). За змістом зрозуміло, що маються на увазі саме пункти таблиці Додатку 3 тендерної документації.
Щодо надання довідки в довільній формі, яка містить посилання на розділ (або частину, пункт тощо) статуту (інший документ), у якому міститься інформація про вид (предмет) діяльності, який відповідає предмету закупівлі, Учасник зазначає, що в Статуті вказано, що основні види діяльності вказані в Єдиному державному реєстрі. Учасник мав змогу одразу зробити посилання на інший документ, зокрема, Єдиний державний реєстр, в якому конкретно міститься інформація про вид діяльності, який відповідає предмету закупівлі.
Звертаємо увагу Учасника, що відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (у новій редакції) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Учасник до Замовника не звертався, що свідчить про те, що йому були зрозумілі вимоги тендерної документації і він з ними погоджується.
Згідно із ст.5 Закону, одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є ефективність. Для замовника, як правило, порівняно з якістю, дуже важливим є терміновість проведення конкретної закупівлі. Якщо пропозиція учасника не містить іншої інформації чи документа, виправлення якого за Законом не дозволяється, у замовника відсутня необхідність додатково надавати час на усунення невідповідностей. Адже, надаючи таку можливість замовник перестає дотримуватися принципу ефективності, втрачаючи, як мінімум, можливість відхилити пропозицію учасника протягом наступних 24 годин, допоки не пройде час на усунення виявлених невідповідностей. Крім того, навіть усунувши невідповідності щодо кваліфікаційних критеріїв чи щодо права підпису, тендерна пропозиція учасника міститиме інші невідповідності, виправляти які не можна за Законом. Такої ж думки дотримується і Уповноважений орган. З нею можна ознайомитись у відповіді на запит № 1332/2020.
Виходячи з вищевикладеного, додаткової необхідності надавати учаснику 24 години на усунення невідповідностей,враховуючи, що пропозиція учасника не відповідає іншим вимогам тендерної документації, які не підлягають виправленню згідно ч.16 ст.29 Закону, немає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2021 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СОЛІД-ПРОЕКТ" |
2 999 790,06
UAH з ПДВ
|
2 984 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР «ІНЖЕНЕРНІ СПОРУДИ» |
2 990 000,00
UAH з ПДВ
|
2 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
29 вересня 2021 15:56
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі