Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обробки дерев’яних конструкцій вогнетривкою речовиною
Очікувана вартість
69 600,00 UAH
UA-2021-09-03-005612-c 494f5921d0974239b9700015d44ea768
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Бєлінська

+380985875793 belinskalubov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної казначейської служби України в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 37607526
Місцезнаходження: 65023, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Садова, 1-А
Контактна особа: Любов Бєлінська
+380985875793
belinskalubov@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2021 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2021 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2021 08:00
Початок аукціону: 15 вересня 2021 12:06
Очікувана вартість: 69 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 348,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обробки дерев’яних конструкцій вогнетривкою речовиною
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Садова, буд.1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2021 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2021 12:45
Оголошення Обробка .docx
03 вересня 2021 12:45
Догов. Обробка .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

якість надання послуг
Дата подання: 05 вересня 2021 16:13
Дата відповіді: 06 вересня 2021 11:24
Шановний Замовнику, уважно розглянувши вимоги тендерної документації, пропонуємо з метою уникнення недобросовісного виконання послуг з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій горищ у закладах освіти включити в документацію вимогу щодо надання Виконавцем робіт з вогнезахисту для перевірки відповідності робіт з вогнезахисту результати лабораторних випробувань акредитованою дослідно-випробувальною лабораторією, а саме протоколи з позитивним висновком Дослідно- випробувальної лабораторії ДСНС України у Одеській області.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваш запит повідомляємо, що вимога щодо надання Виконавцем робіт з вогнезахисту відповідного документу, а саме – висновку лабораторного випробування відповідності вогнезахисту, зазначено Замовником у Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та у п.3.2. проекту Договору про надання послуг.
Уточнення
Дата подання: 07 вересня 2021 13:30
Дата відповіді: 08 вересня 2021 12:31
Шановний Замовнику, прагнемо отримати додаткову інформацію. В техінчному завданні Ви зазначаєте що проект вогнезахисних робіт потребує погодження ДСНС, а в договорі в розділі Ціна дописали ще й проведення експертизи проекту, при цьому не передбачаючи цього в технічному завданні. Прагнемо отримати відповідь яким нпа ви керуєтесь встановлюючи дані Вимоги, адже чинне законодавство України не передбачає проходження даними проектами експертизи бо вони відносяться до сфери вогнезахисних робіт, Наказ 1064, а також ДСНС України не має повноважень погоджувати проекти вогнезахисних робіт, в них немає повноважень на обумовлені дії!!!! Просимо Вас зазчачити нпа, яким керуєтеся й для уточнення повноважень ДСНС зверніться до територіального управління ДСНС.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваш запит повідомляємо, що розробка та подальше погодження проекту проведення робіт з вогнезахисного обробляння на відповідність протипожежним вимогам будівельних норм і правил відповідно до законодавства України, покладається на Виконавця послуг. Вартість вказаних послуг повинна бути врахована в Ціну пропозиції Учасника.
Що стосується договору, то відповідно до п.9.3 проєкту Договору про надання послуг (додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) - «Істотними умовами цього Договору є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії Договору. Інші умови Договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів України».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-03-005612-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:42764588
Дата подання: 06 вересня 2021 09:11
незаконна дискримінаційна вимога
Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен відвідати та оглянути об'єкт, проведення такого огляду підтверджується наданням відповідного акту огляду з підписом представника Замовника./Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним.
Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією.
Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу "З метою уникнення хибних обсягів робіт, огляд об’єкту Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий. На підтвердження чого, у складі тендерної пропозиції, Учасник надає Акт обстеження з підписом відповідальної особи Учасника та Замовника, та відбитками їх печаток (за наявності). Направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, визначення детального обсягу надання послуг, необхідно у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 16.00. За результатами огляду в присутності представників Замовника, обов’язково складається акт про огляд з підписами і печатками. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються".
Впевненні в доброчесності Замовника й прагненні не порушувати законодавство в сфері закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 вересня 2021 12:26
Шановний Учаснику! На Ваш запит повідомляємо, що вимога щодо надання у складі пропозиції Акту про огляд об’єкту встановлена Замовником у зв’язку з тим, що геометрична конструкція об’єкту є нестандартною, що значно може вплинути на розрахунок вартості наданих послуг. До того ж, цитата у Вашій вимозі "З метою уникнення хибних обсягів робіт, огляд об’єкту Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий. На підтвердження чого, у складі тендерної пропозиції, Учасник надає Акт обстеження з підписом відповідальної особи Учасника та Замовника, та відбитками їх печаток (за наявності). Направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, визначення детального обсягу надання послуг, необхідно у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 16.00. За результатами огляду в присутності представників Замовника, обов’язково складається акт про огляд з підписами і печатками. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються" взята з документації іншої закупівлі.
Вимога Замовника визначена у Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у наступному реченні: «Учасник повинен відвідати та оглянути об'єкт, проведення такого огляду підтверджується наданням відповідного акту огляду з підписом представника Замовника (за зразком). Обстеження можливо провести на об’єкті Замовника в робочі дні з 9-30 до 17-00, при собі мати відповідного листа на ім’я із зазначенням особи-відвідувача та паспорт відвідувача. Після обстеження підписати в Замовника Акт та надати копію Акта про огляд об’єкту у складі пропозиції».
АКТ огляду об’єкта предмету закупівлі
м.Одеса «____»______________2021р.
Представник Учасника ______здійснив огляд об’єкта «Головне управління Державної казначейської служби України в Одеській області», що розташований за адресою: м. Одеса, вул. Садова, 1А, щодо закупівлі Послуг з обробки дерев’яних конструкцій вогнетривкою речовиною за кодом ДК 021:2015 - 77220000-8 «Послуги з просочування деревини», загальна площа обробки 680,0 м2.

Підпис від Учасника ________. Представник від Головного управління__________.
Як вбачається, Замовник не вимагає зазначати назву Учасника, та не порушує право Учасника на конфіденційність інформації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2021 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЛИТВИНЮК" 25 160,00
UAH з ПДВ
25 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МАГНЕТТО" 37 000,00
UAH з ПДВ
37 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС 69 500,00
UAH з ПДВ
69 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2021 18:39
Електронний підпис
13 вересня 2021 18:38
відомості про учасника.pdf
13 вересня 2021 18:38
техзавдання.pdf
13 вересня 2021 18:38
право підпису.pdf
13 вересня 2021 18:38
виписка ПП Литвинюк.pdf
13 вересня 2021 18:38
витяг єдиний податок.pdf
13 вересня 2021 18:38
ліцензія (наказ ДСНС).pdf
13 вересня 2021 18:38
опис.pdf
13 вересня 2021 18:38
акт огляду.pdf
13 вересня 2021 18:38
лист ліцензія.pdf
13 вересня 2021 18:38
захист довкілля.pdf
13 вересня 2021 18:38
статут.pdf
13 вересня 2021 18:38
пропозиція.pdf
13 вересня 2021 18:38
лист-згода.pdf
13 вересня 2021 18:38
відсутність санкцій.pdf
13 вересня 2021 18:38
витяг ПП Литвинюк 02.07.pdf
13 вересня 2021 18:38
рішення засновника.pdf
13 вересня 2021 18:38
Догов. Обробка.pdf
13 вересня 2021 18:38
висновок СЕС на розчин.pdf
13 вересня 2021 18:38
наказ ДСНС з печаткою.pdf

Публічні документи

13 вересня 2021 12:03
Електронний підпис
13 вересня 2021 12:02
17. Характеристика засіб.pdf
13 вересня 2021 12:02
9. Лист якість.pdf
13 вересня 2021 12:02
4.Наказ ДСНС завірений.pdf
13 вересня 2021 12:02
7. Довідка засіб.pdf
13 вересня 2021 12:02
5. Відповідн.pdf
13 вересня 2021 12:02
10. Лист ГКУ.pdf
13 вересня 2021 12:02
18. Лист договір.pdf
13 вересня 2021 12:02
21.Кліматичні ДЕФ.pdf
13 вересня 2021 12:02
1.статут ПП Магнетто.pdf
13 вересня 2021 12:02
16. Лист ліцензія.pdf
13 вересня 2021 12:02
8. Лист санкції.pdf
13 вересня 2021 12:02
11. Цінова пропозиція.pdf
13 вересня 2021 12:02
4.Наказ ДСНС.pdf
13 вересня 2021 12:02
4. Висновок СЕС.pdf
13 вересня 2021 12:02
20.Акт.pdf
13 вересня 2021 12:02
14. Довідка відомості.pdf
13 вересня 2021 12:02
6 Регламент.pdf
13 вересня 2021 12:02
19. Договір завізований.pdf
13 вересня 2021 12:02
12. Довідка ст. 17.pdf
13 вересня 2021 12:02
15. Додаток 2.pdf

Публічні документи

13 вересня 2021 18:46
Електронний підпис
13 вересня 2021 18:43
14. Цінова пропозиція.pdf
13 вересня 2021 18:43
20. Акт_Одеса.pdf
13 вересня 2021 18:43
11. Технічне завдання.pdf
13 вересня 2021 18:43
7. Проект договору.pdf
13 вересня 2021 18:43
13. Копії протоколів ФАЄР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЛИТВИНЮК"

ПП "МАГНЕТТО"

ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ЛИТВИНЮК"
#43894243
Рішення скасоване 25 160,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2021 14:13
ПП "ЛИТВИНЮК"
#43894243
Відхилено 25 160,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2021 14:18
ПП "МАГНЕТТО"
#35360336
Переможець 37 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2021 09:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

16 вересня 2021 14:06
Електронний підпис
16 вересня 2021 14:06
Повідомл Обробка.pdf

Документи

27 вересня 2021 14:18
Електронний підпис
27 вересня 2021 14:16
Відх ПП Литвинюк.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "МАГНЕТТО" #35360336

№ рішення у справі

60/56-р/к

Дата рішення у справі

06.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

28 вересня 2021 09:16
Електронний підпис
28 вересня 2021 09:16
Повідомл ПП Магнетто.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2021 09:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МАГНЕТТО"
#35360336
37 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2021 09:16
Електронний підпис
28 вересня 2021 09:16
Повідомл ПП Магнетто.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 10:43
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 16:34
Договір обробка.pdf укладений
07 жовтня 2021 16:34

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з обробки дерев’яних конструкцій вогнетривкою речовиною 1 послуга 37 000,00
UAH з ПДВ

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 жовтня 2021 15:06
37 000,00 UAH UA608201720343100002000080076
ГУДКСУ в Одеській області
UA753314670000026005300054008
Приватне Підприємство "МАГНЕТТО"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 37 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 166,66 UAH)