Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021:2015 43310000-9 – Machines for civil construction (The mill is road)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05445296 |
Місцезнаходження: | 18003, Україна , Черкаська область обл., м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13 |
Контактна особа: |
Світлана Світлова +380965670429 svitlana_svitlova@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Олександр Гуленко +380674222878 avtodorogi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne pidpryiemstvo "Cherkaske ekspluatatsiine liniine upravlinnia avtomobilnykh shliakhiv" Cherkaskoi miskoi rady |
National ID: | 05445296 |
Contact point: |
Svitlana Svitlova +380965670429 svitlana_svitlova@ukr.net |
Additional contacts: |
Олександр Гуленко +380674222878 avtodorogi@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 вересня 2021 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 жовтня 2021 14:19 |
Очікувана вартість: | 7 615 124,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 075,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення). Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 228 400,00 грн. (двісті двадцять вісім тисяч чотириста грн. 00 копійок) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації викладеними відхиляються Замовником. Розрахункові реквізити Замовника для отримання електронної гарантії: назва: Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради; ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 05445296; юридична адреса: 18003, Україна, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13; назва банку бенефіціара: ДКСУ, м. Київ р/р UA 378201720344321001100041024 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 228400 UAH |
Publication date: | 03 вересня 2021 12:12 |
Enquiries until: | 26 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 жовтня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 7 615 125 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 38 076 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43310000-9: Машини для цивільного будівництва
Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення).
Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель.
Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 228 400,00 грн. (двісті двадцять вісім тисяч чотириста грн. 00 копійок)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації викладеними відхиляються Замовником.
Розрахункові реквізити Замовника для отримання електронної гарантії:
назва: Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради; ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 05445296; юридична адреса: 18003, Україна, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13; назва банку бенефіціара: ДКСУ, м. Київ р/р UA 378201720344321001100041024
Для зняття пошкодженого асфальтобетонного покриття при проведенні дрібного ремонту дорожнього покриття. Товар має бути новим, виробництва не раніше 2021 року, таким, що не перебував у експлуатації, в зібраному стані, без механічних пошкоджень, придатному для безпосередньої експлуатації. Товар повинен відповідати технічним вимогам та характеристикам, вказаним у технічній специфікації на товар (Відповідно додатку 2 до Тендерної документації).
The bank guarantee is issued in accordance with the requirements of civil law, in particular, the resolution of the Board of the National Bank of Ukraine dated 15.12.2004 № 639 "On approval of the Regulation on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies" (hereinafter - the Regulation).
The bank guarantee is submitted by the participants as part of the tender offer through the electronic procurement system.
Submission, receipt of a bank guarantee is carried out in accordance with the provisions of the Laws of Ukraine "On electronic documents and electronic document management" and "On electronic trust services".
The amount of security for the tender offer is UAH 228,400.00. (two hundred twenty eight thousand four hundred UAH 00 kopecks)
The term of securing the bidder's tender offer (bank guarantee) must be equal to or exceed 120 (one hundred and twenty) days from the deadline for submission of tender offers.
All costs related to the provision of tender security shall be borne by the Bidder.
The customer has the right to address a request to the institution that provided the guarantee, in order to confirm the accuracy of information on the design and provision of a guarantee to the participant in accordance with the requirements of current legislation of Ukraine.
Tender proposals that are not accompanied by the provision of the tender offer or the provision of the tender offer are executed not in accordance with the terms of the tender documentation set forth are rejected by the Customer.
Estimated details of the Customer for obtaining an electronic guarantee:
name: Communal enterprise "Cherkasy operational linear management of highways" of the Cherkasy city council; USREOU identification code: 05445296; legal address: 18003, Ukraine, Cherkasy region, Cherkasy, street Bydgoszcz, bldg. 13; name of the beneficiary's bank: SCSU, Kyiv, UA 378201720344321001100041024
For removal of the damaged asphalt concrete covering when carrying out small repairs of a road surface. The goods must be new, manufactured not earlier than 2021, not in operation, in assembled condition, without mechanical damage, suitable for direct operation. The goods must meet the technical requirements and characteristics specified in the technical specification for the goods (According to Annex 2 to the Bidding Documents).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2021 12:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2021 12:12 |
ТД4 фреза з публ.англ.мовою.docx | |
03 вересня 2021 12:12 |
Додаток 4-Проект договору фреза4.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-19-000027 ● 2c292b13d5b44eefaea1aa461a7e9856
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2022 19:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.05.2022 №123
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.05.2022 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 19.05.2022 № 123
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2021-09-03-005044-c 03.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-20 15:59:43
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 43310000-9 – Машини для цивільного будівництва (Фреза дорожня) DK 021:2015 43310000-9 – Machines for civil construction (The mill is road) (ДК 021:2015: 43310000-9 - Машини для цивільного будівництва)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-03-005044-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-25 16:11:20
Відповідь на від 20 травня 2022 року у межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 43310000-9 – Машини для цивільного будівництва (Фреза дорожня) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-03-005044-с)
На Ваш запит від 20 травня 2022 року у межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 43310000-9 – Машини для цивільного будівництва (Фреза дорожня) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-03-005044-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 повідомляємо наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- обґрунтування розміру витрат здійснено на основі затвердженого головним розпорядником коштів фінансового плану підприємства та Програмою соціально-економічного і культурного розвитку міста Черкаси на 2020 – 2022 роки;
- технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені його використанням Замовником для здійснення своєї безпосередньої господарської діяльності, а саме для виконання позапланового (аварійного) поточного ремонту вулично-дорожньої мережі міста;
- очікувану вартість предмета закупівлі визначено як середньоарифметичну вартість виходячи з комерційних пропозицій трьох потенційних постачальників даного виду товару (комерційні пропозиції додаються). Оскільки предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015 43310000-9 – Машини для цивільного будівництва (Фреза дорожня) оголошувався тричі, з них дві закупівлі не відбулися (UA-2021-05-31-004777-b та UA-2021-05-31-004777-b), тому для закупівлі UA-2021-09-03-005044-с використовувалися комерційні пропозиції від попередніх оголошень предмета закупівлі та курс валюти брався станом на дату оголошення першої закупівлі, а саме на 31.05.2021 року.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі – Постанова № 1266) про запровадження чергових заходів підвищення ефективності використання державних коштів адресована головним розпорядникам бюджетних коштів, розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня та суб’єктам господарювання державного сектору економіки. Згідно Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів на веб-сторінці Казначейства підприємство (код ЄДРПОУ 05445296) як Замовник не являється ні головним розпорядником бюджетних коштів, ні розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня (скрін сторінки-запиту додається). Згідно веб-сторінці Фонду державного майна України Замовник не відноситься до суб’єктів господарювання сектору економіки.
Тому, Замовник не підпадає під Постанову № 1266 та не розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті. При оголошенні закупівлі очікувана вартість предмета закупівлі та інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі міститься в тендерній документації Замовника, сама очікувана вартість предмета закупівлі публікується при оголошенні процедури закупівлі, а отже є загальнодоступною.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05445296 |
Місцезнаходження: | 18003, Україна, Черкаська область обл., м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ «Завод спеціального обладнання» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАРІТ-ПРОМ-" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 жовтня 2021 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАРІТ-ПРОМ-" |
7 603 800,00
UAH з ПДВ
|
7 603 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «Завод спеціального обладнання» |
7 615 124,80
UAH з ПДВ
|
7 615 124,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛАРІТ-ПРОМ-" #40396264 |
Переможець |
7 603 800,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2021 18:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 08:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2022 16:06
|
Дод угода № 2 Аларіт пром № 290ВТ .pdf | зміни до договору |
31 січня 2022 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:26
|
Дод. угода № 1 до Дог. № 290ВТ - Фреза.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2021 17:15
|
№ 290 ВТ АЛАРІТ ПРОМ.pdf | укладений |
29 жовтня 2021 17:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покупець та Постачальник, керуючись нормами Закону прийшли до згоди продовжити строк дії Договору про закупівлю в зв’язку з затримкою фінансування витрат Покупця, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 290ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 290ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |