Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція нежитлового вбудованого приміщення за адресою: Донецька обл., м.Слов’янськ, вул.Батюка, буд. 12 для розміщення спеціалізованої служби первинного соціально–психологічного консультування осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі" ДК 021: 2015 : 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
1 183 454,40 UAH
UA-2021-09-03-004741-c 191ac795f3c842f0b112f8d0204b5ec0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Мільська

+380955637522 sl-ugkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364636
Вебсайт: http://www.slavrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, ПЛОЩА СОБОРНА, будинок 3
Контактна особа: Ірина Мільська
+380955637522
sl-ugkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2021 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2021 00:00
Початок аукціону: 14 вересня 2021 14:50
Очікувана вартість: 1 183 454,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція нежитлового вбудованого приміщення за адресою: Донецька обл., м.Слов’янськ, вул.Батюка, буд. 12 для розміщення спеціалізованої служби первинного соціально–психологічного консультування осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі" ДК 021: 2015 : 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ , вул. Батюка,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником на підставі довідки, про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) та актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) і шляхом безготівкового перерахування відповідних сум на розрахунковий рахунок Підрядника в національній валюті України на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактично виконані об’єми робіт. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-03-004741-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТВК СОЛАР", Код ЄДРПОУ:41083009
Дата подання: 20 вересня 2021 21:34
Вимога про неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "ТВК СОЛАР"
Вимога

ТОВ «ТВК СОЛАР» вважає не правомірним, відхилення нашої пропозиції по закупівлі UA-2021-09-03-004741-c

Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №38 від 20 вересня 2021 року Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради незаконно відхилило тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТВК СОЛАР».

1) У п. 1.1 вищевказаного протоколу Замовник вказує причину відхилення пропозиції ТОВ «ТВК СОЛАР» як надання листа – згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних тільки від представника Учасника, а саме директора – Косенко Юрія Володимировича, та не надання листа – згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від всіх працівників вказаних в довідці про наявність і чисельність працівників.
У оголошенні до закупівлі UA-2021-09-03-004741-c дана вимога є такою:
«14.8. Для недопущення порушення Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010р. № 2297-VI Учасник подає у довільній формі лист - згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від осіб, які надають свої персональні дані на виконання вимог документації для забезпечення участі у процедурі спрощеної закупівлі з обов’язковим зазначенням предмета закупівлі відповідно до додатку № 5.»
По-перше, абзацем 9 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані визначаються як відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У довідці про працівників яка надана ТОВ «ТВК СОЛАР» присутня наступна інформація про працівників - ПІБ, посада, номер та дата документу який підтверджує трудові відносини між ним і Учасником. Виходячи з чого робимо висновки, що даної інформації не достатньо, щоб конкретно ідентифікувати фізичну особу, а тому вона не є персональними даними. Також на частину працівників, за вимогою Замовника у п. 14.9.2 Оголошення до спрощеної закупівлі, ТОВ «ТВК СОЛАР» були надані накази на прийняття працівників, в яких зазначена наступна інформація про працівників - ПІБ та посада, знову зазначаємо, що даної інформації не достатньо, щоб конкретно ідентифікувати фізичну особу, а тому дана інформація не є персональними даними.

По-друге, зазначаємо, що у четвертому абзаці статті 2 ЗУ «Про захист персональних даних» говориться наступне:
«згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки;»
А у першому абзаці п. 1 статті 6 ЗУ «Про захист персональних даних» зазначено:
«1. Мета обробки персональних даних має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних.».
Виходячи з чого Замовник не дотримався вимог Закону Україна «Про захист персональних даних» та не мав право вимагати дозвіл на обробку персональних даних тому, що не сформулював та не вказав у Оголошенні до спрощеної закупівлі з якою метою необхідна обробка, використання, поширення та доступ до персональних даних.

По-третє, у додатку №5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
"Реконструкція нежитлового вбудованого приміщення за адресою: Донецька обл., м.Слов’янськ, вул. Батюка, буд. 12 для розміщення спеціалізованої служби первинного соціально – психологічного консультування осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі " ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, зазначено:

«* Лист-згода на здійснення обробки персональних даних подаються посадовою особою або представником учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати пропозицію та договір, укладений за результатами торгів»

Що суперечить вимогі зазначеної у п. 1.1 Протоколу №38 від 20 вересня 2021 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою та вводило в оману Учасників закупівлі, що могло бути зроблено через корупційний зговір Уповноваженої особи з ФОП ЗАРУЦЬКИЙ МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ.

2) У п. 1.2 Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №38 від 20 вересня 2021 року визначено, що Учасник процедури закупівлі UA-2021-09-03-004741-c ТОВ «ТВК СОЛАР» не надав ліцензію Державної служби України з надзвичайних ситуацій на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

У відповідь зазначаємо, що у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-09-03-004741-c ліцензія Державної служби України з надзвичайних ситуацій на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не вимагалася від учасників закупівлі.
Згідно єдиного закупівельного словника код закупівлі - ДК 021: 2015 : 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, цей підрозділ включає в себе -декодувальні роботи, очищення зовнішньої частини будівель, капітальний ремонт і реставрація, перебудовування.
ТОВ «ТВК СОЛАР» має чинну ліцензію №7-Л від 15 лютого 2017 року на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності. Перевірити наявність ліцензії можливо за посланням https://dabi.gov.ua/license/list.php?sort=num&order=ASC&clear=Y на сайті Держархбудінспекції України. Також підприємство ТОВ «ТВК СОЛАР» має чинні дозволи № 0634.18.14, №0388.18.14, № 777.17.14 на виконання робіт підвищеної небезпеки, наявність яких можна перевірити за посиланням http://dozvil.ndiop.kiev.ua/dozvil/search на сайт реєстрів дозволів.

Підприємство ТОВ «ТВК СОЛАР» має можливість здійснювати господарську діяльність за предметом закупівлі: "Реконструкція нежитлового вбудованого приміщення за адресою: Донецька обл., м.Слов’янськ, вул.Батюка, буд. 12 для розміщення спеціалізованої служби первинного соціально–психологічного консультування осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі" ДК 021: 2015 : 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, згідно зазначених нижче пунктів розділу 3 Статуту ТОВ «ТВК СОЛАР»:
41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель (основний);
23.63 Виробництво бетонних розчинів, готових для використання;
25.11 Виробництво будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій;
25.99 Виробництво інших готових металевих виробів, н.в.і.у.;
43.11 Знесення;
43.12 Підготовчі роботи на будівельному майданчику;
43.21 Електромонтажні роботи;
43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування;
43.29 Інші будівельно-монтажні роботи;
43.31 Штукатурні роботи;
43.32 Установлення столярних виробів;
43.33 Покриття підлоги й облицювання стін;
43.34 Малярні роботи та скління;
43.39 Інші роботи із завершення будівництва;
43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у.;
42.21 Будівництво трубопроводів;
42.22 Будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій.

Учасником процедури спрощеної закупівлі ТОВ «ТВК СОЛАР» виконані всі умови визначені у оголошені до спрощеної закупівлі, а також вимоги до предмета закупівлі.


Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,



Вимагаємо:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду;
2. Скасувати рішення визначення переможцем закупівлі ФОП ЗАРУЦЬКОГО М. О. прийняте Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №39 від 20 вересня 2021 року;
3. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТВК СОЛАР» прийняте Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №38 від 20 вересня 2021 року;
4. Визнати ТОВ «ТВК СОЛАР» переможцем закупівлі UA-2021-09-03-004741-c, в інакшому випадку ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України, щодо встановлення правопорушень у процедурі закупівлі.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 вересня 2021 10:01
Роз’яснення на вимогу учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК СОЛАР" ЄДРПОУ: 41083009 спрощеної закупівлі що оприлюднено в електронній системі закупівель від 20.09.21 за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 : 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи "Реконструкція нежитлового вбудованого приміщення за адресою: Донецька обл., м.Слов’янськ, вул.Батюка, буд. 12 для розміщення спеціалізованої служби первинного соціально-психологічного консультування осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі"

1.На підтвердження п.14.8 для недопущення порушення Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010р. № 2297-VI Учасник подає у довільній формі лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від осіб, які надають свої персональні дані на виконання вимог документації для забезпечення участі у процедурі спрощеної закупівлі з обов’язковим зазначенням предмета закупівлі відповідно до додатку № 5.
ТОВ "ТВК СОЛАР" надано цивільно-правові договори підряду № 16/07-01П від 16.07.2021, № 16/07-02П від 16.07.2021, № 16/07-07П від 16.07.2021, № 16/07-04П від 16.07.2021, № 16/07-05П від 16.07.2021, № 16/07-16П від 16.07.2021, № 16/07-14П від 16.07.2021, № 16/07-13П від 16.07.2021, № 16/07-09П від 16.07.2021, № 16/07-10П від 16.07.2021, № 16/07-11П від 16.07.2021, № 16/07-08П від 16.07.2021, № 16/07-15П від 16.07.2021, № 16/07-06П від 16.07.2021, с паспортними даними та реєстраційними номерами облікової картки платників податків робітників, які будуть залучені при виконанні робіт.
Наголошуємо, з метою конкретизації права людини, гарантованого статтею 32 Конституції України, та визначення механізмів його реалізації 1 червня 2010 року Верховною Радою України було прийнято Закон України «Про захист персональних даних» (далі – Закон), який набрав чинності з 1 січня 2011 року. Предметом правового регулювання Закону є правовідносини, пов’язані із захистом персональних даних під час їх обробки.
Персональні дані працівника, які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, документі про освіту (спеціальність, кваліфікацію), документі про стан здоров’я та інших документах, які він подав при укладенні трудового договору, обробляються володільцем бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України виключно для здійснення повноважень володільця бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору (контракту).
Заява про персональні дані подається власником такої бази або уповноваженим представником в паперовій або електронній формі, вимоги до заповнення та порядок подання якої визначені постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про Державний реєстр баз персональних даних та порядок його ведення» від 25 травня 2011 року № 616 та наказом Міністерства юстиції України «Про затвердження форм заяв про реєстрацію бази персональних даних та про внесення змін до відомостей Державного реєстру баз персональних даних і порядку їх подання» від 8 липня 2011 року № 1824/5. Ознайомитися із вказаним наказом в електронному вигляді можна на сайті Верховної Ради України:http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0890-11.
Обробка персональних даних відповідно до частини 5 статті 6 Закону здійснюється за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством.
На осіб, які вказані в довідці про наявність та чисельність працівників, які необхідні для виконання умов технічного завдання та які будуть безпосередньо залучені при виконанні робіт №10/09-05 від 10.09.21р. листи-згоди не надані.
2) Відповідно до обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Реконструкція нежитлового вбудованого приміщення містить роботи з технiчного обслуговування, ремонту i пусконалагодження технiчних засобiв пожежегасiння, охоронної, пожежної та охоронно-пожежної сигналiзацiї;
Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" визначаються та мають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Учасником спрощеної закупівлі не надано ліцензію Державної служби України з надзвичайних ситуацій на виконання робіт протипожежного призначення.
Враховуючи вищенаведене підстави для задоволення вимоги ТОВ "ТВК СОЛАР" відсутні.

Документи подані скаржником

20 вересня 2021 21:34
Вимога.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2021 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТВК СОЛАР" 1 177 019,19
UAH з ПДВ
1 107 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАРУЦЬКИЙ МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 1 130 898,52
UAH з ПДВ
1 130 898,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2021 21:58
Електронний підпис
13 вересня 2021 21:57
Локальний кошторис 2-1-4.pdf
13 вересня 2021 21:57
ВИТЯГ ЄДР 09092021.pdf
13 вересня 2021 21:57
Пояснювальна записка.pdf
13 вересня 2021 21:57
Витяг ПДВ.pdf
13 вересня 2021 21:57
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
13 вересня 2021 21:57
Локальний кошторис 2-1-2.pdf
13 вересня 2021 21:57
Локал_ний_кошторис_2-1-9.rtf.p7s
13 вересня 2021 21:57
Штатний розклад.pdf
13 вересня 2021 21:57
Локальний кошторис 2-1-5.pdf
13 вересня 2021 21:57
Договірна ціна.pdf
13 вересня 2021 21:57
Кошторисний розрахунок.pdf
13 вересня 2021 21:57
ОПР.pdf
13 вересня 2021 21:57
Цінова пропозиція.pdf
13 вересня 2021 21:57
Довідки з банків.pdf
13 вересня 2021 21:57
Розрахунки 1-4.pdf
13 вересня 2021 21:57
Локальний кошторис 2-1-7.pdf
13 вересня 2021 21:57
Паспорт, код.pdf
13 вересня 2021 21:57
Проект договіру.pdf
13 вересня 2021 21:57
Локальний кошторис 2-1-6.pdf
13 вересня 2021 21:57
Накази на прийняття.pdf
13 вересня 2021 21:57
Локальний кошторис 2-1-3.pdf
13 вересня 2021 21:57
Локальний кошторис 2-1-8.pdf
13 вересня 2021 21:57
Відомості про учасника.pdf
13 вересня 2021 21:57
Заява - згода.pdf

Публічні документи

13 вересня 2021 11:25
Електронний підпис
13 вересня 2021 11:23
ОПР_АР_Таб.pdf
13 вересня 2021 11:23
Субпідрядник.pdf
13 вересня 2021 11:23
Довідка про Учасника.pdf
13 вересня 2021 11:23
Довідка персонал.pdf
13 вересня 2021 11:23
43.imd
13 вересня 2021 11:23
паспорт + ІПН Заруцький.pdf
13 вересня 2021 11:23
Кошторис.pdf
13 вересня 2021 11:23
Заява-згода.pdf
13 вересня 2021 11:23
Довідка банку.pdf
13 вересня 2021 11:23
Цінова пропозиція.pdf
13 вересня 2021 11:23
Договор на вивіз мусора.pdf
13 вересня 2021 11:23
Ліцензія СИМ.pdf
13 вересня 2021 11:23
Довідка про довкілля.pdf
13 вересня 2021 11:23
Реквизіти Заруцький.PDF
13 вересня 2021 11:23
Додаток №7.PDF
13 вересня 2021 11:23
РЗПКна_2021 Заруцкий.pdf
13 вересня 2021 11:23
Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТВК СОЛАР"

ФОП "ЗАРУЦЬКИЙ МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТВК СОЛАР"
#41083009
Відхилено 1 107 000,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2021 13:16
ФОП "ЗАРУЦЬКИЙ МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3121301219
Переможець 1 130 898,52
UAH з ПДВ
20 вересня 2021 16:17

Документи

20 вересня 2021 13:16
Електронний підпис
20 вересня 2021 13:13
відхилення ТОВ Солар.pdf

Документи

20 вересня 2021 16:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2021 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗАРУЦЬКИЙ МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3121301219
1 130 898,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 вересня 2021 16:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 19:11
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2021 09:58
ДУ №3 від 19.11.2021р..pdf зміни до договору
22 листопада 2021 09:58
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2021 17:04
ДУ №2 від 05.10.2021.pdf зміни до договору
06 жовтня 2021 16:53
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 11:21
Договір 72.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 11:20
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 11:26
ДУ №1 від 29.09.2021.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 11:24
Електронний підпис укладений
24 вересня 2021 10:06
Договір №72 від 21.09.21.pdf укладений
21 вересня 2021 11:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): доповнити розділ 4 Договору п.4.11
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): договір правонаступництва
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п.4.11 договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.3.1 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 981 040,78
UAH