Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заміна вікон сходових кліток) в житловому будинку №16 по вул. Кн. Ольги в м. Дрогобич Львівської області
Очікувана вартість
111 388,80 UAH
UA-2021-09-03-004096-c cf391d24b38a4387a2fe3b17d8be61ea
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Вороняк

+380324433570 nadiavoronyak818@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05447349
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., м. Дрогобич, вул. Трускавецька, 4
Контактна особа: Надія Вороняк
+380324433570
nadiavoronyak818@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Через відсутність учасників двічі не вдалося провести спрощену закупівлю (ID: UA-2021-08-03-008246-b, UA-2021-08-13-000476-a), тому відповідно до п.1 ч.7 ст.3 та п.1,2 ч.1 ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник має право укласти прямий договір про закупівлю шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (заміна вікон сходових кліток) в житловому будинку №16 по вул. Кн. Ольги в м. Дрогобич Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, місто Дрогобич, житловий будинок №16 по вул. Кн. Ольги
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 робочих днів та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

03 вересня 2021 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ ПЛЮС"
#35217535
Переможець 111 388,80
UAH з ПДВ
03 вересня 2021 11:34

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 11:15
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2021 13:01
ДУ01_214_03.09.21_Кн.Ольги,16.PDF зміни до договору
13 жовтня 2021 13:00
Електронний підпис укладений
03 вересня 2021 11:57
дог 214 від 03.09.2021.PDF укладений
03 вересня 2021 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою покращення якості предмету закупівлі, яке не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, Сторони за взаємною згодою змінюють джерела бюджетного фінансування щодо виконання та фінансування робіт згідно Договору, а саме фінансування та виконання робіт за рахунок бюджетних коштів Дрогобицької міської ради збільшують на суму 5 400,00 грн. (п'ять тисяч чотириста гривень 00 коп.) та на цю ж суму зменшують виконання та фінансування за рахунок фінансового внеску ініціаторів програми. Загальна вартість, кількість та види робіт по Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 214
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 111 388,80
UAH (в тому числі ПДВ 18 564,80 UAH)