Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
147 500,00 UAH
UA-2021-09-03-001526-a 6ec9c0687b4242958728b2253804dfbf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скуфаті Анастасія

+380689088358 tenders-kump10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 10" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02774496
Місцезнаходження: 65098, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул.Академіка Гаркавого, буд.2
Контактна особа: Скуфаті Анастасія
+380689088358
tenders-kump10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2021 13:12
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2021 13:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2021 13:17
Початок аукціону: 15 вересня 2021 12:35
Очікувана вартість: 147 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 737,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Ноутбук Lenovo IdeaPad3 15ADA05 15.6", 3250U,8Gb, SSD -128 ГБ, AMD Radeon Graphics, Windows10 (81W101C1RA)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65098, Україна, Одеська область, Одеса, Ак Гаркавого ,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2021 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2021 14:39
ОГОЛОШЕННЯ_зі змінами.doc
03 вересня 2021 16:59
ОГОЛОШЕННЯ_зі змінами.doc
03 вересня 2021 13:13
ОГОЛОШЕННЯ_.doc
06 вересня 2021 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2021 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2021 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2021 14:39
ОГОЛОШЕННЯ_зі змінами.doc
03 вересня 2021 16:59
ОГОЛОШЕННЯ_зі змінами.doc
03 вересня 2021 13:13
ОГОЛОШЕННЯ_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1
Дата подання: 05 вересня 2021 21:29
Дата відповіді: 06 вересня 2021 14:43
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) ? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Щодо легальної та ліцензійної операційної системи Windows 10 Pro, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту. Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! В медико-технічних вимогах, що вказані у додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, передбачено встановлення програмного забезпечення Microsoft Windows 10 , що відповідає вимогам ч.4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, звертаємо Вашу увагу, що замовник не вимагає подання учасниками будь-яких листів-підтверджень від виробників або офіційних дистриб’юторів обладнання чи програмного забезпечення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-03-001526-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 05 вересня 2021 23:59
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 вересня 2021 14:44
Шановний Учаснику! Уважно розглянувши Вашу аргументацію щодо внесення змін до інформації про проведення закупівлі, а саме, додати вимогу щодо листа авторизації для операційної системи, вимушені відхилити Ваше прохання, оскільки необхідність додавання данного пункту ставить в нерівне становище учасників та в залежність від дій третіх осіб, тобто взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб'єкти господарювання які можуть надати зазначений вище документ, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Номер вимоги: UA-2021-09-03-001526-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІНОС-Д", Код ЄДРПОУ:42289645
Дата подання: 17 вересня 2021 12:52
Неправомірна дискваліфікація
Шановний замовнику, просимо звернути увагу:
1) що згідно НАКАЗУ № 710 МІНЕКОНОМІКИ "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПЕРЕЛІКУ ФОРМАЛЬНИХ ПОМИЛОК" ( посилання: https://infobox.prozorro.org/news-mert/nakaz-710-minekonomiki-pro-zatverdzhennya-pereliku-formalnih-pomilok), згідно п2 цього наказу, омилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Тому, вказано в нашій ціновій пропозиції помилково 6 одиниць ноутбуків не є вірно, і доводимо до відома замовника, що нами запропоновано 7 од ноутбуків, на підтвердження надаємо виправлену цінову пропозицію, також вказано ціна за одиницю 14300 грн без ПДВ, тобто 120120 грн за 7 одиниць з ПДВ, якщо б пропонувалося нами насправді 6 одиниць, ціна була б інша.
2) Згідно розділу 2 Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики Оголошення Учасник повинен мати усі необхідні дозволи на право реалізації та транспортування товару (предмету закупівлі) в заклади охорони здоров’я та поставляти товар з документальним підтвердженням відповідності товарів, наприклад: копії сертифікатів/декларацій якості виробника, завірені печаткою постачальника (не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), та висновки щодо якості, видані підпорядкованими, або акредитованими лабораторіями в установленому порядку; в разі поставки товару іноземного виробництва, сертифікат повинен надаватись з перекладом на українську або російську мову. Нами надано сертифікати без перекладу, але в умовах закупівлі ніде не вказано, що вони повинні надаватись обов'язково з пропозицією закупівлі. Згідно вищевказаного наказу №710 п5, вказано наступне - 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
Повідомляємо замовника, що, ноутбуки, згідно вимог закупівлі, будуть поставлятися відповідними сертифікатами в перекладі на українську мову, на підтвердження виконання вимог надаємо скан копію наданих сертифікатів, які будуть поставлятися з ноутбуками.
Тому, згідно наказу №710 міністерства економіки від 15.04.2020р "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПЕРЕЛІКУ ФОРМАЛЬНИХ ПОМИЛОК" 1й та 2й пункти про відхилення нашої пропозиції є неправомірним, бо це є несуттєвими помилками згідно вищевказаного наказу.
3) У відповідать на надання підтвердження відповідних працівників, повідомляємо, що згідно "п2.2 ст 16 Закону України про публічні закупівлі" замовник може вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в нашому випадку наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На цю вимогу нами надано документально завірену довідку про наявність працівників спеціалістів в сфері комп’ютерних технологій, а саме директор Малієнко О.С. та менеджер Дегай С.В. є спеціалістами в сфері комп'ютернх технологій.
Отже нами доведено, що данний пункт про відхилення нашої пропозиції також є неправомірним і не є підставою для відхилення нашої пропозиції.
Тому згідно викладених вище роз'яснень, вимагаємо повернути нас, як учасника торгів, на кваліфікацію, та розглянути нашу пропозицію повторно.
Згідно вищевикладенної інформації наша пропозиція не підпадає під п 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 17 вересня 2021 12:53
Причина: Не додано документів
Номер вимоги: UA-2021-09-03-001526-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІНОС-Д", Код ЄДРПОУ:42289645
Дата подання: 17 вересня 2021 12:54
Неправомірна дискваліфікація
Шановний замовнику, просимо звернути увагу:
1) що згідно НАКАЗУ № 710 МІНЕКОНОМІКИ "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПЕРЕЛІКУ ФОРМАЛЬНИХ ПОМИЛОК" ( посилання: https://infobox.prozorro.org/news-mert/nakaz-710-minekonomiki-pro-zatverdzhennya-pereliku-formalnih-pomilok), згідно п2 цього наказу, омилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Тому, вказано в нашій ціновій пропозиції помилково 6 одиниць ноутбуків не є вірно, і доводимо до відома замовника, що нами запропоновано 7 од ноутбуків, на підтвердження надаємо виправлену цінову пропозицію, також вказано ціна за одиницю 14300 грн без ПДВ, тобто 120120 грн за 7 одиниць з ПДВ, якщо б пропонувалося нами насправді 6 одиниць, ціна була б інша.
2) Згідно розділу 2 Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики Оголошення Учасник повинен мати усі необхідні дозволи на право реалізації та транспортування товару (предмету закупівлі) в заклади охорони здоров’я та поставляти товар з документальним підтвердженням відповідності товарів, наприклад: копії сертифікатів/декларацій якості виробника, завірені печаткою постачальника (не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), та висновки щодо якості, видані підпорядкованими, або акредитованими лабораторіями в установленому порядку; в разі поставки товару іноземного виробництва, сертифікат повинен надаватись з перекладом на українську або російську мову. Нами надано сертифікати без перекладу, але в умовах закупівлі ніде не вказано, що вони повинні надаватись обов'язково з пропозицією закупівлі. Згідно вищевказаного наказу №710 п5, вказано наступне - 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
Повідомляємо замовника, що, ноутбуки, згідно вимог закупівлі, будуть поставлятися відповідними сертифікатами в перекладі на українську мову, на підтвердження виконання вимог надаємо скан копію наданих сертифікатів, які будуть поставлятися з ноутбуками.
Тому, згідно наказу №710 міністерства економіки від 15.04.2020р "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПЕРЕЛІКУ ФОРМАЛЬНИХ ПОМИЛОК" 1й та 2й пункти про відхилення нашої пропозиції є неправомірним, бо це є несуттєвими помилками згідно вищевказаного наказу.
3) У відповідать на надання підтвердження відповідних працівників, повідомляємо, що згідно "п2.2 ст 16 Закону України про публічні закупівлі" замовник може вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в нашому випадку наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На цю вимогу нами надано документально завірену довідку про наявність працівників спеціалістів в сфері комп’ютерних технологій, а саме директор Малієнко О.С. та менеджер Дегай С.В. є спеціалістами в сфері комп'ютернх технологій.
Отже нами доведено, що данний пункт про відхилення нашої пропозиції також є неправомірним і не є підставою для відхилення нашої пропозиції.
Тому згідно викладених вище роз'яснень, вимагаємо повернути нас, як учасника торгів, на кваліфікацію, та розглянути нашу пропозицію повторно.
Згідно вищевикладенної інформації наша пропозиція не підпадає під п 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 вересня 2021 08:27
Товариство з обмеженою відповідальністю «Тінос-Д»
1) Звертаємо Ваше увагу на те, що згідно наказу на який ви надаєте посилання № 710 МІНЕКОНОМІКИ "ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПЕРЕЛІКУ ФОРМАЛЬНИХ ПОМИЛОК"( посилання: https://infobox.prozorro.org/news-mert/nakaz-710-minekonomiki-pro-zatverdzhennya-pereliku-formalnih-pomilok) п.11, в якому наведено, що - Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. Згідно цінової пропозиція, яка Вами надана, сума прописом є некоректною. Дана помилка є грубим порушенням, яке не підпадає у список неформальних помилок та не надлежить виправленню, згідно ст.41 п.4 : «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі».Також, в ціновій пропозиції, яка Вами надана, не заповнені всі поля, які вимагалися за формою , а саме, не вказано повне найменування учасника, згідно п.1. та не заповнений п.7 - Уповноважений представник Учасника на підписання документів за результатами процеду ризакупівлі. Наголошуємо Товариство з обмеженою відповідальністю «Тінос-Д» на те, що подання цінової пропозиції та сертифікатів до вимоги про дискваліфікацію не будуть розглядатися згідно ст.14 п.9 - Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.
2) Згідно ст.14 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано , що В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Згідно вимог оголошення про спрощену закупівлю , Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у п.2.вимагається від учасників надання сертифікатів - Учасник повинен мати усі необхідні дозволи на право реалізації та транспортування товару (предмету закупівлі) в заклади охорони здоров’я та поставляти товар з документальним підтвердженням відповідності товарів, наприклад: копіїсертифікатів/деклараційякостівиробника, завірені печаткою постачальника (не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), та висновки що до якості, видані підпорядкованими, або акредитованими лабораторіями в установленому порядку; в разі поставки товару іноземного виробництва, сертифікат повинен надаватись з перекладом на українську або російську мову. Так, при поставці товару учасник повинен надати сертифікати з перекладом, але якщо Учасник вирішив підтвердити та завантажити сертифікати у складі своєї пропозиції, то згідно вимог, Учасники повинні завантажити дані документи з перекладом. Наданий сертифікат ISO у складі тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Тінос-Д» наданий без перекладу на українську або російську мову, не зважаючи на вимогу щодо надання перекладу до сертифікатів. Звертаємо увагу на те, що згідно ст.12 п.9 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що під час проведення процедур закупівель/спрощених закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
3) Згідно вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі у додатку №4 наведений перелік документів, які мають надати учасники.П.12.Вимагається - Довідка (у довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням: ПІБ, посади, досвід у роботи (у роках) та освіти таких працівників.
12.1. У складі тендерної пропозиції необхідно надати оригінали або копії документів, які підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин між Учасником та особами, відомості про яких містяться у довідці та які мають необхідні знання та досвід (не менше 2 осіб, які є спеціалістами в сферікомп’ютернихтехнологій), для виконання умов договору про закупівлю (копії трудових книжок або трудових договорів або штатного розкладу, тощо). У складі пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Тінос-Д» НЕ НАДАНО оригіналів або копії документів, які підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин між Учасником та особами, відомості про яких містяться у довідці, для виконання умов договору про закупівлю (копії трудових книжок або трудових договорів або штатного розкладу, тощо). Не менше 2 осіб, які є спеціалістами в сфері комп’ютерних технологій, дана інформація також не підтверджується оригіналами або копіями документів.
У складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Тінос-Д» не надано наступних документівзгідно додатку №4: а) не надано інформацію щодо наявності сервісного центру у м.Одеса. Довідка, що надана у складі пропозиції - Сервіс центр.pdf , не містить даної інформації. б) Згідно 11.1. Учасники у складі тендерної пропозиції надають копії документів, що підтверджують право власності та/або користування відповідним обладнанням, матеріально-технічною базою, (підтвердженням є: копія бухгалтерського документу, що свідчить про наявність на балансі даного обладнання, матеріально-технічної бази, сервісного центру в м. Одесі, або копія договору (-ів) оренди, або надання послуг). Договори повинні бути чинними щонайменше до кінця 2021 року. Дані документи у складі пропозиції відсутні) Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про укладений та виконаний Учасником договір (-ори) предметом якого (-их) є поставка ноутбуків (що відповідає коду Код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) ” із зазначенням: найменування Замовника (Покупця) з якими укладено договір та дати Договору.13.1. Копія договору (-ів), який (-і) вказаний (-і) у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з урахуванням вимог п. 3. цього додатку.13.2. Оригінал листа-відгуку (-ів) про співпрацю та виконання договору (-ів) від Замовника (Покупця, Отримувача), який (-і) вказаний (-і) в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відгук (-и) повинен (-ні) бути належно оформленим (-и), містити вихідний номер та дату видачі такого документу. У складі пропозиції надана довідкапро аналогічний досвідде вказано три договори. В першому договорі, невідповідність товару ( продажа ПК), а повинні бути ноутбуки. В другому — продаж БФП та код ДК не співпадає, в третьому договорі, не співпадає код ДК, відгукнаданий лише на 2договори. Також, у додатку 4 п. Примітки, вказано, що якщо учасник не подав у складі своєї тендерної пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього, а вони вимагаються цією документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення.Письмове пояснення , щодо ненадання документів у складі пропозиції – відсутнє.
Керуючись ст.14 п.13 Законом України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.Комплексний аналіз вищевказаних обставин повністю виключає можливість задоволення вимоги учасника -Товариство з обмеженою відповідальністю «Тінос-Д», так якне відповідає умовам та підлягає дискваліфікації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

17 вересня 2021 12:54
Сертифікати Леново ISO.pdf
17 вересня 2021 12:54
Пропозиція актуальна.pdf

Документи

20 вересня 2021 08:27
відповідь.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2021 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІНОС-Д" 120 120,00
UAH з ПДВ
120 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НОСЕНКО МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ" 128 730,00
UAH з ПДВ
128 730,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД" 147 420,00
UAH з ПДВ
147 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2021 13:11
Електронний підпис
14 вересня 2021 13:11
Сертифікат Lenovo.rar
14 вересня 2021 13:11
Сервіс центр.pdf
14 вересня 2021 13:11
Пропозиція.pdf
14 вересня 2021 13:11
Поставщик ТОВ НРП.pdf
14 вересня 2021 13:11
Паспорт директора.rar
14 вересня 2021 13:11
Леново ISO.pdf
14 вересня 2021 13:11
Довідка банк та баланс.pdf
14 вересня 2021 13:11
Гарантійний лист.pdf
14 вересня 2021 13:11
баланс.PDF

Публічні документи

14 вересня 2021 11:09
Електронний підпис
14 вересня 2021 11:06
Лист погодження.pdf
14 вересня 2021 11:06
Лист-згода.pdf
14 вересня 2021 11:06
Висновок WINDOWS.PDF
14 вересня 2021 11:06
Сертифікат Lenovo IdeaPad.rar
14 вересня 2021 11:06
Довідка.pdf
14 вересня 2021 11:06
Цінова пропозиція.pdf
14 вересня 2021 11:06
Носенко декл2020.pdf
14 вересня 2021 11:06
Відомості про Учасника.pdf
14 вересня 2021 11:06
Договір.pdf
14 вересня 2021 11:06
Паспорт та ІПН.pdf
14 вересня 2021 11:06
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

09 вересня 2021 13:56
Електронний підпис
09 вересня 2021 13:54
7.Проект договору.pdf.p7s
09 вересня 2021 13:54
25.Досвід.pdf.p7s
09 вересня 2021 13:54
24.Трудові книжки.pdf.p7s
09 вересня 2021 13:54
13.Витяг ЄДР.pdf.p7s
09 вересня 2021 13:54
2.Довідка,постачання.pdf.p7s
09 вересня 2021 13:54
14.Витяг ПДВ.pdf.p7s
09 вересня 2021 13:54
21.МТБ, договора оренди.pdf
09 вересня 2021 13:54
17.Статут.pdf
09 вересня 2021 13:54
5.Довідка СЦ.pdf.p7s
09 вересня 2021 13:54
6.Цінова пропозиція.pdf.p7s.p7s
09 вересня 2021 13:54
22.працівники .pdf.p7s
09 вересня 2021 13:54
10.Наказ №1 завірений .pdf.p7s
09 вересня 2021 13:54
18.Ліцензія.pdf.p7s
09 вересня 2021 13:54
8.Рішення учасника.pdf.p7s
09 вересня 2021 13:54
23.Дипломи, працівників.pdf
09 вересня 2021 13:54
26.Сертифікати.pdf.p7s
09 вересня 2021 13:54
20.МТБ.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТІНОС-Д"

ФОП "НОСЕНКО МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "Торгова фірма ТіД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІНОС-Д"
#42289645
Відхилено 120 120,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2021 11:39
ФОП "НОСЕНКО МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2982206015
Відхилено 128 730,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2021 11:42
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
Переможець 147 420,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2021 11:45

Документи

17 вересня 2021 11:39
Електронний підпис

Документи

17 вересня 2021 11:42
Електронний підпис

Документи

17 вересня 2021 11:44
Електронний підпис
17 вересня 2021 11:43
Протокол_.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2021 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
147 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 вересня 2021 11:44
Електронний підпис
17 вересня 2021 11:43
Протокол_.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 19:54
Електронний підпис укладений
22 вересня 2021 14:13
дог224.pdf укладений
22 вересня 2021 14:11

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Ноутбук Lenovo IdeaPad3 15ADA05 15.6", 3250U,8Gb, SSD -128 ГБ, AMD Radeon Graphics, Windows10 (81W101C1RA) 7 шт 21 060,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 147 420,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 570,00 UAH)