Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі збирання , перевезення , зберігання, оброблення , організації утилізації , знешкодження , видалення відходів (клінічних COVID-19) Класифікація за ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2021-09-03-000269-b 93af4944c7664f848d2439ddfbe32074
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михнюк Оксана Володимирівна

+380667106619 econml4@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Нікопольська міська лікарня №4" Нікопольської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 25539007
Місцезнаходження: 53201, Україна , Дніпропетровська обл., місто Нікополь, проспект Трубників,50
Контактна особа: Михнюк Оксана Володимирівна
+380667106619
econml4@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 вересня 2021 09:02
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2021 09:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2021 09:07
Початок аукціону: 15 вересня 2021 12:34
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Закупівля організовується та проводиться відповідно до Закону України від 17.03.2020 № 530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» та Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 225 зі змінами. Закону України 1599-IX від 24.07.2021р.Про внесення зміни до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель. Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг викладена окремим файлом в річному плані.Класифікація за ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 кг
Клінічні відходи (голки, шприці, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, рукавички, маски, захисні костюми та ін.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53201, Україна, Дніпропетровська область, місто Нікополь, вулиця 50 років НЗФ, буд.2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
600 кг
Тара скляна та пластикова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53201, Україна, Дніпропетровська область, місто Нікополь, вулиця 50 років НЗФ, буд.2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг і пред’явленого Виконавцем рахунку на оплату, оформленого на підставі акту виконаних послуг, проводиться ЗАМОВНИКОМ не пізніше 10 (десяти) банківських днів. Платіжні зобов’язання ЗАМОВНИКА виникають за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 вересня 2021 09:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2021 09:02
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2021 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 19 224,00
UAH з ПДВ
15 012,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО" 17 940,00
UAH з ПДВ
17 199,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2021 10:58
Електронний підпис
09 вересня 2021 10:58
39.протокол № 59.pdf
09 вересня 2021 10:58
33.Витяг з ЄДР.pdf
09 вересня 2021 10:58
49.атестат виробництва.pdf
09 вересня 2021 10:58
17.Проект договору.pdf
09 вересня 2021 10:58
37.протокол №30.pdf
09 вересня 2021 10:58
40.Статут + опис і змін.pdf
09 вересня 2021 10:58
43.ЗИЛ.pdf
09 вересня 2021 10:58
18.Вантажники.pdf
09 вересня 2021 10:58
28.Розширення ліцензії.pdf
09 вересня 2021 10:58
29.УКРЕКОПРОМ СЕУ 2021.pdf
09 вересня 2021 10:58
42.NISSAN.pdf
09 вересня 2021 10:58
31.УКРЕКОПРОМ СУЯ 2021.pdf
09 вересня 2021 10:58
35.відомості з ЄДРПОУ.pdf
09 вересня 2021 10:58
30.УКРЕКОПРОМ СЕУ НААУ 2021.pdf
09 вересня 2021 10:58
47.Дозвіл на викидки.pdf
09 вересня 2021 10:58
38.протокол №38.pdf
09 вересня 2021 10:58
32.УКРЕКОПРОМ СУЯ НААУ 2021.pdf
09 вересня 2021 10:58
Цінова пропозиція.pdf
09 вересня 2021 10:58
34.Витяг ПДВ.pdf
09 вересня 2021 10:58
41.MAN.pdf

Публічні документи

13 вересня 2021 16:16
Електронний підпис
13 вересня 2021 16:14
пропозиція.pdf
13 вересня 2021 16:14
Протокол директор.pdf
13 вересня 2021 16:14
свідоцтво про допущення.pdf
13 вересня 2021 16:14
Виписка копія.pdf
13 вересня 2021 16:14
Свідоцтво ДОПНВ.PDF
13 вересня 2021 16:14
дод2.pdf
13 вересня 2021 16:14
Довіреність Куліш.pdf
13 вересня 2021 16:14
Статут 2021 Копия.pdf
13 вересня 2021 16:14
довідка заходи довкілля.pdf
13 вересня 2021 16:14
Виписка з балансу.pdf
13 вересня 2021 16:14
ДОГОВІР заповнений.pdf
13 вересня 2021 16:14
Сертифікати ISO-2.pdf
13 вересня 2021 16:14
довідка спецтранспорт.pdf
13 вересня 2021 16:14
Дозвіл на викиди.pdf
13 вересня 2021 16:14
лист-роз'яснення.pdf
13 вересня 2021 16:14
інформація про учасника.pdf
13 вересня 2021 16:14
персональні данні.pdf
13 вересня 2021 16:14
Копія висновку СЕС.pdf
13 вересня 2021 16:14
довідка код доступу 2021.pdf
13 вересня 2021 16:14
Наказ директор.pdf
13 вересня 2021 16:14
Сертифікати ISO-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

ТОВ "А-ЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
Переможець 15 012,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2021 13:17

Документи

16 вересня 2021 13:15
Електронний підпис
16 вересня 2021 13:08
Протокол № 468

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2021 13:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
15 012,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 вересня 2021 13:15
Електронний підпис
16 вересня 2021 13:08
Протокол № 468

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 12:14
Електронний підпис укладений
30 вересня 2021 14:33
Договір № 128-09/21 укладений
30 вересня 2021 14:32

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Клінічні відходи (голки, шприці, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, рукавички, маски, захисні костюми та ін.) 600 кг 16,02
UAH з ПДВ
Тара скляна та пластикова 600 кг 9,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2021 — 30 вересня 2021
Сума оплати за договором: 15 012,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 502,00 UAH)