Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 000000000000000 обл., 00000000, 000000000000000 |
Контактна особа: |
00000000000 0000000000000 00000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2021 20:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2021 13:16 |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції 000000000000000000000000000000000000 |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.0000000000000000 | payment-types.00000000000 | Робочі |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2021 13:39 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
07 вересня 2021 18:06 |
00000000 |
07 вересня 2021 18:04 |
00000000000000000 |
07 вересня 2021 18:04 |
00000000000000000000000000000000000000 |
02 вересня 2021 20:21 |
00000000000000 |
02 вересня 2021 20:21 |
000000000000000000000000000000000000000 |
02 вересня 2021 20:21 |
000000000000 |
02 вересня 2021 20:21 |
000000000000000000000000000000000 |
28 вересня 2021 13:39 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
07 вересня 2021 18:06 |
00000000
|
||||
07 вересня 2021 18:04 |
00000000000000000
|
||||
07 вересня 2021 18:04 |
00000000000000000000000000000000000000
|
||||
02 вересня 2021 20:21 |
00000000000000
|
||||
02 вересня 2021 20:21 |
000000000000000000000000000000000000000
|
||||
02 вересня 2021 20:21 |
000000000000
|
||||
02 вересня 2021 20:21 |
000000000000000000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-26-000024 ● 2bec662de20144c683d8b6414939dc88
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2021 11:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.10.2021 № 371
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2021-09-02-012241-a 02.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-02 21:48:34
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі учбового корпусу по ГП №34 під штаб у в/м №217, м. Одеса. Шифр - 217/34, очікуваною вартістю 74 354 186,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-02-012241-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-05 18:14:12
Пояснення (інформація та документи)
Військова частина А0456 є розпорядником коштів нижчого рівня, інформація з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі покладається на Міністерство оборони України, як головного розпорядника бюджетних коштів.
Разом з тим надаємо посилання на Портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва щодо позитивного експертного звіту: https://e-construction.gov.ua/proj_exp_detail/2632154918835718005
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-11-25 15:32:34
Заперечення
Замовник не погоджується з Висновком та надає заперечення з наступним обґрунтуванням своєї позиції.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі |
Дата публікації: | 02 грудня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 420/24461/21 |
Дата відкриття провадження: | 11 червня 2021 |
Документи:
06 грудня 2021 16:52
|
Електронний підпис |
02 грудня 2021 13:30
|
Електронний підпис |
02 грудня 2021 13:18
|
Позовна заява.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2021 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
00000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
0000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
0000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2021 19:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
20 жовтня 2021 19:27
|
000000000000000000000000 | укладений |
20 жовтня 2021 19:26
|
000000000000000000000000 | укладений |
20 жовтня 2021 19:26
|
00000000000000000000 | укладений |
20 жовтня 2021 19:26
|
000000000000000000000000 | укладений |
20 жовтня 2021 19:26
|