Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (частина 11 п.к.: Заміна ліфтів)»
Очікувана вартість
4 855 970,00 UAH
UA-2021-09-02-011970-a ● 37af6965385644bf84435b3b0a57a651
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національне агентство з питань запобігання корупціїї |
Код ЄДРПОУ: | 40381452 |
Вебсайт: | https://nazk.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28 |
Контактна особа: |
Галина Яковлева +380442000883 h.yakovleva@nazk.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2021 18:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2021 14:40 |
Очікувана вартість: | 4 855 970,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 279,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерних пропозицій |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 24000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Відповідальнимі за проведення процедури: - з питань оформлення тендерних пропозицій – Яковлева Галина Олександрівна, радник Патронатної служби НАЗК, тел.: (044) 200-08-83, e-mail: h.yakovleva@nazk.gov.ua. - з питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Кулик Наталя Анатоліївна, головний спеціаліст відділу ресурсного забезпечення Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, тел.: (044) 200-08-39, e-mail: n.kulyk@nazk.gov.ua. Категорія замовника: орган державної влади. Строк виконання робіт: роботи виконуються згідно з Календарним графіком виконання робіт, в якому визначаються види робіт, дати початку та закінчення всіх етапів робіт.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (частина 11 п.к.: Заміна ліфтів)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, та наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 07.08.2020 № 341/20 «Про затвердження Положення щодо здійснення Національним агентством з питань запобігання корупції в поточному бюджетному періоді попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду», Замовник здійснює у 2021 році попередню оплату Робіт у розмірі 100% від загальної вартості Робіт, яка визначена у Додатку 2 (Протокол погодження договірної ціни), протягом 10 (десяти) календарних днів після підписання Сторонами Договору строком на 225 (двісті двадцять п’ять) днів на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органі Державної казначейської служби України. | Аванс | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 вересня 2021 17:41 |
Додаток 3.1 (нова редакція від 15.09.2021).pdf | |
15 вересня 2021 17:41 |
Додаток 3.2 (нова редакція від 15.09.2021).pdf | |
15 вересня 2021 17:41 |
Проєкт договору (нова редакція від 15.09.2021).docx | |
15 вересня 2021 17:41 |
Тендерна документація (нова редакція від 15.09.2021).docx | |
15 вересня 2021 17:41 |
Додаток 3.3 (нова редакція від 15.09.2021).pdf | |
15 вересня 2021 17:41 |
Перелік змін 15.09.2021.docx | |
02 вересня 2021 18:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 вересня 2021 18:12 |
Тендерна документація.docx | |
02 вересня 2021 18:12 |
Проєкт договору.docx | |
02 вересня 2021 18:12 |
Додаток 3.3.pdf | |
02 вересня 2021 18:12 |
Додаток 3.2.pdf | |
02 вересня 2021 18:12 |
Додаток 3.1.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-02-011970-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Шапошник Роман Федорович, Код ЄДРПОУ:2876007054
Дата подання: 09 вересня 2021 22:31
Вимога
ВИМОГА
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Національне агентство з питань запобігання корупціїї було оголошено закупівлю ID UA-2021-09-02-011970-a на закупівлю за ДК 021:2015: 45453000-7 — «Капітальний ремонт і реставрація» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (частина 11 п.к.: Заміна ліфтів)».
У відповідності до п. 5 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
У відповідності до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У відповідності до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним
У відповідності до п. 2.1. проекту договору, який пропонується Замовником для укладання, якість Робіт, що виконуються, повинна відповідати умовам проектно-кошторисної документації на Об’єкт та відповідати вимогам законодавства України, технічної документації заводів-виробників ліфтів, Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2008 № 190, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за № 937/15628 (далі – Правила), Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні, затвердженого наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 10.04.2000 № 73, Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258 (у редакції наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 13.02.2012 № 91), зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за № 1143/13017, ДСТУ EN 81-20:2015 «Норми безпеки до конструкції та експлуатації ліфтів. Ліфти для перевезення пасажирів та вантажів», іншим державним нормам і правилам, технічним умовам та загальним умовам, державним стандартам України, іншим нормативним документам, які пред’являються до Робіт цього типу, а також умовам цього Договору.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
1.
Згідно Коротких технічних характеристик ліфтів та Кінематичних схем систем ліфтів, Додатку 3.3 до тендерної документації, Графічна частина, вказано що пропоновані ліфти повинні бути на тягових канатах діаметром 6 мм.
В той же час, згідно п. 5.5.1.1. та 5.5.1.2. ДСТУ EN 81-20:2015 «Норми безпеки до конструкції та експлуатації ліфтів. Ліфти для перевезення пасажирів та вантажів». Частина 20 «Ліфти пасажирські та вантажопасажирські» (EN 81-20:2014, IDT), кабіна, противаги або балансувальні вантажі мають бути підвішені на сталевих канатах або сталевих ланцюгах із паралельними ланками (тип Galle) або роликових ланцюгах. Канати мають відповідати таким вимогам:
а) номінальний діаметр канатів - не менше ніж 8 мм;
б) границі міцності жил та інші характеристики (конструкція, розтяг, овальність, гнучкість, випробування тощо) - як зазначено в EN 12385-5.
Тобто в діючій нормативній базі України щодо ліфтів не передбачено використання тягових канатів діаметром всього 6 мм на ліфтах і нам не зрозуміло доцільність та підстави згідно яких замовник прийняв рішення придбати ліфти, у яких повинні бути застосовані канати зменшеного діаметру, що може створювати небезпеку для життя та здоров’я пасажирів.
2.
Згідно Планів шахт ліфтів, Додатку 3.3 до тендерної документації, Графічна частина, вказано що розміри кабін ліфтів вантажопідйомністю 630 кг становлять 1100х1650 мм, що становить 1,815 кв.м. Розміри кабіни ліфта вантажопідйомністю 1000 кг становить 1450х2400 мм, що становить 3,48 кв.м.
В той же час, згідно п. 5.4.2.1.1. та 5.4.2.1.3 ДСТУ EN 81-20:2015 «Норми безпеки до конструкції та експлуатації ліфтів. Ліфти для перевезення пасажирів та вантажів». Частина 20 «Ліфти пасажирські та вантажопасажирські» (EN 81-20:2014, IDT), для запобігання перевантаження кабіни пасажирами, внутрішню площу кабіни має бути обмежено. Для цього в таблиці 6 наведено зв'язок між номінальним навантаженням та максимальною внутрішньою площею. Номінальне навантаження 630 кг - Максимальна внутрішня площа кабіни 1,66 кв.м. (тендерною документацією передбачено 1,815 кв.м).
Номінальне навантаження 1000 кг - Максимальна внутрішня площа кабіни 2,40 кв.м. (тендерною документацією передбачено 3,48 кв.м).
Тобто умовами тендерної документації передбачено закупівлю ліфтів, технічні параметри яких не відповідають нормативній базі та чинному законодавству України та можуть створювати загрозу для життя та здоров'я користувачів.
Зазначені вимоги є дискримінаційними, оскільки прийняти в них участь може лише обмежене коло Учасників, а саме ті, які всуперечь чинному законодавству поставляють товар, який за технічними характеристиками не відповідає ДСТУ EN 81-20:2015 «Норми безпеки до конструкції та експлуатації ліфтів. Ліфти для перевезення пасажирів та вантажів». Частина 20 «Ліфти пасажирські та вантажопасажирські» (EN 81-20:2014, IDT).
Приймаючи до уваги викладене вище,
ВИМАГАЮ:
1. Внести зміни до тендерної документації в частині застосування сталевих канатів діаметром 8 мм.
2. Внести зміни до тендерної документації в частині визначення максимальної внутрішньої площі кабіни при відповідному номінальному навантаженні у відповідності до ДСТУ EN 81-20:2015 «Норми безпеки до конструкції та експлуатації ліфтів. Ліфти для перевезення пасажирів та вантажів». Частина 20 «Ліфти пасажирські та вантажопасажирські» (EN 81-20:2014, IDT)
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Національне агентство з питань запобігання корупціїї було оголошено закупівлю ID UA-2021-09-02-011970-a на закупівлю за ДК 021:2015: 45453000-7 — «Капітальний ремонт і реставрація» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою м. Київ, бульвар Дружби народів, 28» (частина 11 п.к.: Заміна ліфтів)».
У відповідності до п. 5 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
У відповідності до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У відповідності до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним
У відповідності до п. 2.1. проекту договору, який пропонується Замовником для укладання, якість Робіт, що виконуються, повинна відповідати умовам проектно-кошторисної документації на Об’єкт та відповідати вимогам законодавства України, технічної документації заводів-виробників ліфтів, Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2008 № 190, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за № 937/15628 (далі – Правила), Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні, затвердженого наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 10.04.2000 № 73, Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258 (у редакції наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 13.02.2012 № 91), зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за № 1143/13017, ДСТУ EN 81-20:2015 «Норми безпеки до конструкції та експлуатації ліфтів. Ліфти для перевезення пасажирів та вантажів», іншим державним нормам і правилам, технічним умовам та загальним умовам, державним стандартам України, іншим нормативним документам, які пред’являються до Робіт цього типу, а також умовам цього Договору.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
1.
Згідно Коротких технічних характеристик ліфтів та Кінематичних схем систем ліфтів, Додатку 3.3 до тендерної документації, Графічна частина, вказано що пропоновані ліфти повинні бути на тягових канатах діаметром 6 мм.
В той же час, згідно п. 5.5.1.1. та 5.5.1.2. ДСТУ EN 81-20:2015 «Норми безпеки до конструкції та експлуатації ліфтів. Ліфти для перевезення пасажирів та вантажів». Частина 20 «Ліфти пасажирські та вантажопасажирські» (EN 81-20:2014, IDT), кабіна, противаги або балансувальні вантажі мають бути підвішені на сталевих канатах або сталевих ланцюгах із паралельними ланками (тип Galle) або роликових ланцюгах. Канати мають відповідати таким вимогам:
а) номінальний діаметр канатів - не менше ніж 8 мм;
б) границі міцності жил та інші характеристики (конструкція, розтяг, овальність, гнучкість, випробування тощо) - як зазначено в EN 12385-5.
Тобто в діючій нормативній базі України щодо ліфтів не передбачено використання тягових канатів діаметром всього 6 мм на ліфтах і нам не зрозуміло доцільність та підстави згідно яких замовник прийняв рішення придбати ліфти, у яких повинні бути застосовані канати зменшеного діаметру, що може створювати небезпеку для життя та здоров’я пасажирів.
2.
Згідно Планів шахт ліфтів, Додатку 3.3 до тендерної документації, Графічна частина, вказано що розміри кабін ліфтів вантажопідйомністю 630 кг становлять 1100х1650 мм, що становить 1,815 кв.м. Розміри кабіни ліфта вантажопідйомністю 1000 кг становить 1450х2400 мм, що становить 3,48 кв.м.
В той же час, згідно п. 5.4.2.1.1. та 5.4.2.1.3 ДСТУ EN 81-20:2015 «Норми безпеки до конструкції та експлуатації ліфтів. Ліфти для перевезення пасажирів та вантажів». Частина 20 «Ліфти пасажирські та вантажопасажирські» (EN 81-20:2014, IDT), для запобігання перевантаження кабіни пасажирами, внутрішню площу кабіни має бути обмежено. Для цього в таблиці 6 наведено зв'язок між номінальним навантаженням та максимальною внутрішньою площею. Номінальне навантаження 630 кг - Максимальна внутрішня площа кабіни 1,66 кв.м. (тендерною документацією передбачено 1,815 кв.м).
Номінальне навантаження 1000 кг - Максимальна внутрішня площа кабіни 2,40 кв.м. (тендерною документацією передбачено 3,48 кв.м).
Тобто умовами тендерної документації передбачено закупівлю ліфтів, технічні параметри яких не відповідають нормативній базі та чинному законодавству України та можуть створювати загрозу для життя та здоров'я користувачів.
Зазначені вимоги є дискримінаційними, оскільки прийняти в них участь може лише обмежене коло Учасників, а саме ті, які всуперечь чинному законодавству поставляють товар, який за технічними характеристиками не відповідає ДСТУ EN 81-20:2015 «Норми безпеки до конструкції та експлуатації ліфтів. Ліфти для перевезення пасажирів та вантажів». Частина 20 «Ліфти пасажирські та вантажопасажирські» (EN 81-20:2014, IDT).
Приймаючи до уваги викладене вище,
ВИМАГАЮ:
1. Внести зміни до тендерної документації в частині застосування сталевих канатів діаметром 8 мм.
2. Внести зміни до тендерної документації в частині визначення максимальної внутрішньої площі кабіни при відповідному номінальному навантаженні у відповідності до ДСТУ EN 81-20:2015 «Норми безпеки до конструкції та експлуатації ліфтів. Ліфти для перевезення пасажирів та вантажів». Частина 20 «Ліфти пасажирські та вантажопасажирські» (EN 81-20:2014, IDT)
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 вересня 2021 21:24
Добрий день!
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі були сформовані на підставі проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою бульвар Дружби народів,28» (далі – Проект), який пройшов експертизу і затверджений наказом Національного агентства з питань запобігання корупції.
На вашу вимогу, щодо застосування в Проекті сталевих канатів діаметром 6 мм повідомляємо наступне: після звернення до проектної організації стосовно викладеної вами вимоги, було з’ясовано, що при оформленні проектно-кошторисної документації, проектною організацією була допущена описка при позначенні сталевого канату в графічній частині, на аркушах 3-6 розділу «Вертикальний транспорт». Діаметр сталевого канату слід рахувати 8 мм. Відповідні зміни будуть внесені до додатку 3.3 до тендерної документації.
Щодо геометричних розмірів кабін. У додатку 3.3 до тендерної документації надані розміри шахти ліфтів. Площі, які ви вказуєте у вимозі, а саме 1,815 кв.м та 3,48 кв.м – це геометричні площини, в яких передбачено влаштування кабін ліфтів. Тобто, запропоновані кабіни ліфтів не мають виходити за межі розмірів (1100 мм х 1650 мм; 1450 мм х 2400 мм), які вказані на аркушах 4-6 розділу «Вертикальний транспорт».
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі були сформовані на підставі проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт адміністративної будівлі за адресою бульвар Дружби народів,28» (далі – Проект), який пройшов експертизу і затверджений наказом Національного агентства з питань запобігання корупції.
На вашу вимогу, щодо застосування в Проекті сталевих канатів діаметром 6 мм повідомляємо наступне: після звернення до проектної організації стосовно викладеної вами вимоги, було з’ясовано, що при оформленні проектно-кошторисної документації, проектною організацією була допущена описка при позначенні сталевого канату в графічній частині, на аркушах 3-6 розділу «Вертикальний транспорт». Діаметр сталевого канату слід рахувати 8 мм. Відповідні зміни будуть внесені до додатку 3.3 до тендерної документації.
Щодо геометричних розмірів кабін. У додатку 3.3 до тендерної документації надані розміри шахти ліфтів. Площі, які ви вказуєте у вимозі, а саме 1,815 кв.м та 3,48 кв.м – це геометричні площини, в яких передбачено влаштування кабін ліфтів. Тобто, запропоновані кабіни ліфтів не мають виходити за межі розмірів (1100 мм х 1650 мм; 1450 мм х 2400 мм), які вказані на аркушах 4-6 розділу «Вертикальний транспорт».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2021 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Ноосфера" |
4 854 084,29
UAH з ПДВ
|
4 829 804,43
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" |
4 851 595,77
UAH з ПДВ
|
4 851 595,77
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮТІС-ЛІФТ" |
4 855 970,00
UAH з ПДВ
|
4 855 970,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Ноосфера" #31985520 |
Відхилено |
4 829 804,43
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2021 16:55
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" #32423953 |
Переможець |
4 851 595,77
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2021 18:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 жовтня 2021 17:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2023 12:34
|
117_21_ду8.pdf | зміни до договору |
20 березня 2023 12:32
|
Локальний кошторис.pdf | зміни до договору |
20 березня 2023 12:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2023 11:45
|
117_21_ду7.pdf | зміни до договору |
25 січня 2023 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2022 09:59
|
117_21_ду6.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2022 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2022 13:44
|
117_21_ду5.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2022 13:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 серпня 2022 15:08
|
117_21_ду4.pdf | зміни до договору |
08 серпня 2022 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2022 15:11
|
117_21_ду3.pdf | зміни до договору |
15 червня 2022 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2022 16:49
|
117_21_ду2.pdf | зміни до договору |
11 лютого 2022 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2022 17:39
|
117_21_ду1.pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 17:38
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2021 14:32
|
117_21.pdf | укладений |
23 жовтня 2021 14:31
|
117_21(додаток4).pdf | укладений |
23 жовтня 2021 14:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | П. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" - істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 117/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | П. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" - істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 117/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | П. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" - істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 117/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | П. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" - істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 117/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі": - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 117/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 1 та 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі": - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; -покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 117/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" а саме продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 117/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | П. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 117/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |