Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 39710000-2 Електричні побутові прилади (Машина пральна (ДК 021:2015 – 39713200-5 Пральні та сушильні машини), Праска (ДК 021:2015 – 39713510-1 Парові праски)
Очікувана вартість
412 733,90 UAH
UA-2021-09-02-011541-a ● 8632b1a228094aba9d88c79b3ee0a208
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Вебсайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
Контактна особа: |
Катерина Халатян +380634075064 ekaterinakh644@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2021 17:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2021 23:59 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2021 11:22 |
Очікувана вартість: | 412 733,90 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 063,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить не більше 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 12382,00 грн (дванадцять тисяч триста вісімдесят дві грн. 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з тендерною пропозицією. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення тендерної пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) банківських днів. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ - код за ЄДРПОУ 40506248 - місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75А - банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ р/р: 868201720344201041100095804 м. Київ, вул. Бастіонна, буд. 6 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 12382 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5% вартості договору і становить по даній закупівлі 5% вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія (електронної банківської гарантії). Учасник-переможець має внести забезпечення виконання договору про закупівлю, тобто, надати Замовнику банківську гарантії (електронну банківську гарантію), не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії банківської гарантії повинен закінчуватися не раніше ніж через один місяць після закінчення строку дії договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Банківська гарантія повинна містити таку інформацію: У банківській гарантії Учасник має бути зазначений як Принципал, а Замовник – Бенефіціар, а також зазначено суму та конкретний термін дії гарантії. Банк-гарант повинен зазначити у банківській гарантії про взяття на себе безвідкличних зобов’язань негайно сплатити Замовникові за першою письмовою вимогою платежу вказану суму за умови письмового підтвердження невиконання Учасником своїх зобов’язань, що передбачаються Договором. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75А. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 868201720344201041100095804 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Машина пральна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, заклади освіти Замовника (згідно з Дислокацією)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39713200-5 — Пральні та сушильні машини
5 штуки
Праска
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, заклади освіти Замовника (згідно з Дислокацією)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 жовтня 2021
ДК 021:2015: 39713510-1 — Парові праски
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 вересня 2021 17:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 вересня 2021 17:12 |
Тендерна документація_проєкт № 54_пилососи, пароочисники.doc | |
02 вересня 2021 17:12 |
Додаток 6 - Проєкт договору.docx | |
02 вересня 2021 17:12 |
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги_проєкт № 54.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-02-011541-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Європа-Схід", Код ЄДРПОУ:31526583
Дата подання: 28 вересня 2021 14:41
просимо уточнити причину відхилення нашої пропозиції
Рішенням Уповноваженої особа замовника - К. В. Халатян за № 47 від 27.09.2021 р.відхилена наша пропозиція. Одна з причин - не співпадають програми прання у пральній машинці Candy RO14116DWMCE-S вказані в порівняльній таблиці з програмами прання вказаними в інструкції з експлуатації. Просимо згідно п. 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25.12.2015 № 922-VIII, яким регламентується дана закупівля, надати додаткову інформацію - в чому ви бачите невідповідність програм прання вказаними в інструкції з експлуатаціїнашої та в порівняльній таблиці ?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2021 12:11
Доброго дня! У складі тендерної пропозиції ПП "Європа-Схід" надає: "28_Інформація про відповідність предмеу закупівлі_проівняльна табл.pdf.p7s", де у таблиці зазначено: Програми прання: змішані тканини; гігієнічна; обробка парою; бавовна; спортивний одяг; делікатна/ручна; синтетика; вовна; швидка; віджимання/злив; кольорові речі; щоденна; полоскання. також учасник надає: "25.2_Інструкція з експлуатації_Candy RO14116DWMCE-S_ст51-124.pdf.p7s", де зазначено наступні програми: ЩОДЕННЕ 39 хв; ЗМІШАНІ ТА КОЛЬОРОВІ 59 хв; БАВОВНА: ІДЕАЛЬНЕ ПРАННЯ 59 хв; ГІГІЄНІЧНЕ ПЛЮС
59 хв; СПОРТ ПЛЮС 29 хв; ДЕЛІКАТНЕ 59 хв; ЕКО; ПОЛОСКАННЯ; ЗЛИВ ТА ВІДЖИМ; ВОВНА/РУЧНЕ
ПРАННЯ; СИНТЕТИКА ТА КОЛЬОРОВІ; ECO 20°;БАВОВНА**; БАВОВНА ІНТЕНСИВНА. Детально розглянувши надані документи, Замовник бачить, що Учасник у своїй порівняльній таблиці надає інформацію про режими, яка не відповідає режимам, що зазначені в Інструкції з експлуатації_Candy RO14116DWMCE-S.
59 хв; СПОРТ ПЛЮС 29 хв; ДЕЛІКАТНЕ 59 хв; ЕКО; ПОЛОСКАННЯ; ЗЛИВ ТА ВІДЖИМ; ВОВНА/РУЧНЕ
ПРАННЯ; СИНТЕТИКА ТА КОЛЬОРОВІ; ECO 20°;БАВОВНА**; БАВОВНА ІНТЕНСИВНА. Детально розглянувши надані документи, Замовник бачить, що Учасник у своїй порівняльній таблиці надає інформацію про режими, яка не відповідає режимам, що зазначені в Інструкції з експлуатації_Candy RO14116DWMCE-S.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-09-02-011541-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "Європа-Схід", Код ЄДРПОУ:31526583
Дата подання: 07 жовтня 2021 16:35
Дата подання: 07 жовтня 2021 16:35
щодо приняття пропозиції учасника ПП "ШЕРІ ІМПЕКС" та відхилення пропозиції ПП «Європа-Схід»
(у вкладеному файлі)
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 жовтня 2021 11:05
рішення від 11.10.2021 №23021.pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2021 11:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.10.2021 №23951.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2021 15:01
рішення від 22.10.2021 №23951.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2021 19:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного
підприємства "Європа-Схід" та рішення про визначення приватного підприємства "ШЕРІ
ІМПЕКС" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015 – 39710000-2 Електричні
побутові прилади (Машина пральна (ДК 021:2015 – 39713200-5 Пральні та сушильні
машини), Праска (ДК 021:2015 – 39713510-1 Парові праски)", оголошення про проведення
якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-09-02-011541-a
Дата виконання рішення замовником: 29 жовтня 2021 10:34
Номер скарги: UA-2021-09-02-011541-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЮНІСТКОМ", Код ЄДРПОУ:42137930
Дата подання: 07 жовтня 2021 17:08
Дата подання: 07 жовтня 2021 17:08
Скарга. Рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «ЮНІСТКОМ» протиправним та необґрунтованим.
Постійно діюча адміністративна колегія
з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України
03035, м. Київ,
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
ТОВ «ЮНІСТКОМ»
Код ЄДРПОУ: 42137930
04080, м. Київ, вул. Кирилівська, буд. 60, оф. 211
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
49000, м. Дніпро, просп. Д. Яворницького, 75
Відомості про
процедуру закупівлі:
Відкриті торги
ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові
(Машина пральна (ДК 021:2015 – 39713200-5 Пральні та сушильні машини), Праска (ДК 021:2015 – 39713510-1 Парові праски)
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-09-02-011541-a
С К А Р Г А
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі за текстом – Замовник) оголосив публічні закупівлі за процедурою «Відкриті торги» на закупівлю товарів: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові (Машина пральна (ДК 021:2015 – 39713200-5 Пральні та сушильні машини), Праска (ДК 021:2015 – 39713510-1 Парові праски), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-02-011541-a (далі за текстом – публічні закупівлі).
Суб’єкт оскарження – ТОВ «ЮНІСТКОМ» (надалі також скаржник) прийняло участь у публічних закупівлях, подавши відповідну пропозицію. Окрім ТОВ «ЮНІСТКОМ» участь у закупівлі також прийняли ФОП «ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕМЕНОВИЧ» (код 3217317274), ФОП Семерук Андрій Іванович (код 2950319378), ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» (код 39224504) та ФОП Бондаренко Олена Миколаївна (код 3415413865).
Відповідно до рішення про відхилення пропозиції учасника № 49 від 27.09.2021 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЮНІСТКОМ» у зв’язку з тим, що «Згідно вимог статі 17 вказано, що «Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку», а у Учасник вказує «Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, директор Кикоть Юлія Миколаївна, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.». (Тобто інформація надана учасником не відповідає чинній редакції Закону про Публічні закупівлі.)».
1. Вважаємо рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «ЮНІСТКОМ» протиправним та необґрунтованим, а також таким, що порушує права Скаржника у сфері публічних закупівель з огляду на наступне:
Рішення Замовника не містить будь-яких інших підстав для відхилення, окрім зазначення ТОВ «ЮНІСТКОМ» слова «злочин» замість слів «кримінальне правопорушення» в інформації, що надається в довільній формі.
Відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ЮНІСТКОМ» Замовник не вказав у спірному рішенні яким саме вимогам, зазначеним в тендерній документації, не відповідає тендерна пропозиція скаржника.
З приводу документів та інформації, що вимагались від учасників для підтвердження інформації про відсутність підстав відмови їм в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону, тендерною документацією були встановлені наступні вимоги:
Згідно з пунктом 1 частини І Додатку 3 тендерної документації учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті (в довільній формі у відповідних електронних полях щодо відсутності таких підстав за обраним замовником видом надання інформації «Заява»). Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Аналогічні вимоги передбачені пунктом 5 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: учасник при поданні тендерної пропозиції надає інформацію в довільній формі у відповідних електронних полях щодо відсутності таких підстав за обраним замовником видом надання інформації «Заява».
Так, під час подання пропозиції, ТОВ «ЮНІСТКОМ» у відповідному електронному полі на питання: «Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку» відповів: «Так. Відповідь (документ/заява): Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, директор Кикоть Юлія Миколаївна, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.».
Таким чином, ТОВ «ЮНІСТКОМ» у належний спосіб підтвердило інформацію про відсутність підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону, надавши інформацію в довільній формі у відповідному електронному полі.
Зазначення слово «злочин» замість слів «кримінальне правопорушення» в інформації, що надається в довільній формі, не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Зрештою, тендерною документацію було передбачено надання відповідної інформації в довільній формі, що й було зроблено ТОВ «ЮНІСТКОМ».
Враховуючи наведене, пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстав.
2. Відповідно до протоколу (рішення) уповноваженої особи про визначення переможця № 50 від 27.09.2021 замовник визнав ПП «ШЕРІ ІМПЕКС» (код ЄДРПОУ: 20200379) переможцем процедури закупівлі UA-2021-09-02-011541-a.
Вважаємо рішення Замовника про визначення переможця № 50 від 27.09.2021 замовник визнав ПП «ШЕРІ ІМПЕКС» протиправним та необґрунтованим, а також таким, що порушує права Скаржника у сфері публічних закупівель з огляду на наступне:
Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника з кращою ціновою пропозицією через використання слова «злочин» в інформації довільної форми, Замовник не помітив у пропозиції ПП «ШЕРІ ІМПЕКС» відсутність документу, що вимагався тендерною документацією:
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, відповідно до пункту 4 частини І Додатку 3 тендерної документації учасник повинен був надати копії сертифікату відповідності (якості) та зразку паспорту (інструкції з експлуатації) на кожний вид товару, що Учасник пропонує до поставки.
У складі тендерної пропозиції ПП «ШЕРІ ІМПЕКС» наявний лист-пояснення стосовно відсутності сертифікату відповідності на праски згідно з яким учасник надає декларацію виробника та зазначає про необов’язковість (добровільність) сертифікації товарів в Україні.
Разом з тим, умови тендерної документації були однаковими для всіх учасників. ПП «ШЕРІ ІМПЕКС» не оскаржувало умови тендерної документації, у т.ч. в частині необхідності надання сертифікату відповідності на праску.
Слід також зазначити, що декларація виробника, яка складається виробником або уповноваженим представником (від імені та під відповідальність виробника) не тотожне поняттю сертифікат відповідності. Згідно з частиною 2 статті 28 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» у декларації про відповідність самим виробником заявляється про те, що виконання вимог, визначених у відповідних технічних регламентах, було доведено. Разом з тим, сертифікат відповідності видається за результатами лабораторних випробувань відповідним органом з оцінки відповідності, що акредитований згідно з вимогами Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності».
У будь-якому випадку, вимогами тендерної документації вимагалось надати саме сертифікат відповідності на товари, яким є у т.ч. праска.
Враховуючи вище викладене, учасник (ПП «ШЕРІ ІМПЕКС») не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону
Не відхиливши пропозицію ПП «ШЕРІ ІМПЕКС», Замовник порушив вимоги статті 31 Закону, відповідно до якої замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозиції учасників, а саме – необґрунтовано та протиправно відхиливши пропозицію ТОВ «ЮНІСТКОМ» та не побачивши явні недоліки в тендерній пропозиції ПП «ШЕРІ ІМПЕКС» Замовник порушив право Скаржника на недискримінацію учасників та об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції.
Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення ПП «ШЕРІ ІМПЕКС» переможцем.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Встановити наявність порушення у сфері публічних закупівель під час проведення Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради закупівлю товарів: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові (Машина пральна (ДК 021:2015 – 39713200-5 Пральні та сушильні машини), Праска (ДК 021:2015 – 39713510-1 Парові праски), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-02-011541-a.
2. Зобов’язати Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІСТКОМ» у закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-09-02-011541-a.
3. Зобов’язати Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради скасувати рішення про визнання переможцем ПП «ШЕРІ ІМПЕКС» у закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-09-02-011541-a.
Директор Ю.М. Кикоть
30.09.2021
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 жовтня 2021 12:21
рішення від 11.10.2021 № 23024.pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2021 12:20
інформація про резолютивну частину рішення від 22.10.2021 № 23954.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2021 15:06
рішення від 22.10.2021 № 23954.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2021 18:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником скасувно рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЮНІСТКОМ" та рішення про визначення приватного
підприємства "ШЕРІ ІМПЕКС" переможцем за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015 –39710000-2 Електричні побутові прилади (Машина пральна (ДК 021:2015 – 39713200-5 Пральні та сушильні машини), Праска (ДК 021:2015 – 39713510-1 Парові праски)",оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-09-02-011541-a.
Дата виконання рішення замовником: 29 жовтня 2021 10:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2021 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЛАТУХА ЯНА ОЛЕКСІЇВНА" |
412 733,90
UAH з ПДВ
|
301 222,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Європа-Схід" |
368 191,80
UAH з ПДВ
|
356 549,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГРОТРЕЙДІНГ ГРУП" |
384 300,00
UAH з ПДВ
|
356 580,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮНІСТКОМ" |
404 100,00
UAH з ПДВ
|
404 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ШЕРІ ІМПЕКС" |
412 733,82
UAH з ПДВ
|
412 733,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЛАТУХА ЯНА ОЛЕКСІЇВНА" #2768218688 |
Рішення скасоване |
301 222,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2021 10:29
|
ПП "Європа-Схід" #31526583 |
Рішення скасоване |
356 549,40
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2021 10:29
|
ТОВ "АГРОТРЕЙДІНГ ГРУП" #42865651 |
Рішення скасоване |
356 580,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2021 10:29
|
ТОВ "ЮНІСТКОМ" #42137930 |
Рішення скасоване |
404 100,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2021 10:29
|
ПП "ШЕРІ ІМПЕКС" #32062094 |
Рішення скасоване |
412 733,82
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2021 10:29
|
ФОП "ЛАТУХА ЯНА ОЛЕКСІЇВНА" #2768218688 |
Відхилено |
301 222,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2021 11:30
|
ПП "Європа-Схід" #31526583 |
Відхилено |
356 549,40
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2021 12:25
|
ТОВ "АГРОТРЕЙДІНГ ГРУП" #42865651 |
Відхилено |
356 580,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2021 14:16
|
ТОВ "ЮНІСТКОМ" #42137930 |
Відхилено |
404 100,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2021 14:58
|
ПП "ШЕРІ ІМПЕКС" #32062094 |
Відхилено |
412 733,82
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2021 14:59
|
Інформація про відміну
Дата відміни
29 жовтня 2021 14:59
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі