Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт. Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в приміщеннях навчального корпусу та гуртожитку Лиманського професійно - технічного училища за адресою: вул. Студентська, 4А, м. Лиман, Донецька область.
Очікувана вартість
828 971,00 UAH
UA-2021-09-02-010759-a c65743d2f4d74f77b531df80a0ca9174
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Водоп'янова

+380502095310 kpty119@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: "Лиманське професійно-технічне училище"
Код ЄДРПОУ: 05536254
Місцезнаходження: 84404, Україна , Донецька обл., м. Лиман, вул. Студентська, буд. 4 А
Контактна особа: Людмила Водоп'янова
+380502095310
kpty119@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2021 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2021 13:00
Очікувана вартість: 828 971,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт. Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в приміщеннях навчального корпусу та гуртожитку Лиманського професійно - технічного училища за адресою: вул. Студентська, 4А, м. Лиман, Донецька область.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84404, Україна, Донецька область, Лиман, вул. Студентська, 4А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 вересня 2021 16:29

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

01 жовтня 2021 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2021 14:20
Тендерна документація в новій редакції..docx
01 жовтня 2021 14:20
Перелік змін.doc
08 вересня 2021 16:24
Тендерна документація зі змінами.docx
08 вересня 2021 16:24
Перелік змін.doc
02 вересня 2021 16:29
Тендерна документація..docx
02 вересня 2021 16:29
Проект договору.docx
02 вересня 2021 16:29
схеми та експлікації приміщень.pdf
01 жовтня 2021 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2021 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2021 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2021 14:20
Тендерна документація в новій редакції..docx
01 жовтня 2021 14:20
Перелік змін.doc
08 вересня 2021 16:24
Тендерна документація зі змінами.docx
08 вересня 2021 16:24
Перелік змін.doc
02 вересня 2021 16:29
Тендерна документація..docx
02 вересня 2021 16:29
Проект договору.docx
02 вересня 2021 16:29
схеми та експлікації приміщень.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

навчання працівників
Дата подання: 06 вересня 2021 12:18
Дата відповіді: 07 вересня 2021 11:58
Шановний Замовнику! Вами встановлена дискримінаційна вимога, а саме: Скановану копію Сертифіката щодо проходження навчання по монтажу обладнання, обслуговування, яке буде вмонтовано згідно проекту ПКД (наявність сертифікату не менше трьох осіб). Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" затверджиними Постановою КМУ №852 від 23 листопада 2016 року не передбачена така кадрова вимога як проходження навчання монтажу працівниками. Працівники взмозі здійснювати роботи з монтажу протипожежного обладнання без проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання, адже до них і так вже встановлена кадрова вимога щодо наявності відповідної освіти та кваліфікації, отриманої у відповідному навчальному закладі. Прохання видалити дану вимогу та внести зміни. В іншому випадку будемо змушені звертитися в АМКУ за захистом своїх інтересів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Лиманське професійно – технічне училище відносяться до класу наслідків (відповідальності) СС2, а для здійснення якісних та безпечних монтажних будівельних робіт необхідні кваліфікаційні критерії щодо освіти, навчання та досвіду. Замовник бажає, щоб послуги надавалися фахівцями, тому для забезпечення безпеки учнів та працівників, для максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів умови тендерної документації залишаються незмінними. Не вважаємо вимогу дискримінаційною, так як встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в приміщеннях навчального корпусу та гуртожитку Лиманського професійно - технічного училища передбачає не лише виконати роботи, а й повноцінне та точне функціонування системи.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 06 вересня 2021 12:33
Дата відповіді: 07 вересня 2021 12:02
В ТД встановлена вимога "Скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів, наказу ДСНС про видачу ліцензії на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів", що є дискримінаційною!! Вашим технічним завданням не передбачено проектування та монтаж, технічне обслуговування систем опалення, то на яких підставах Замовник встановлює вимогу про наявність ліцензії проектування та монтаж, технічне обслуговування систем опалення, для учасників????? Вимагаємо не дискримінувати учасників та видалити дану вимогу з ТД!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для виконання робіт учасник закупівлі повинен обов’язково мати необхідні ліцензії, договори, сертифікати та забезпечити надійну роботу системи пожежної сигналізації, пристроїв попередження пожежної тривоги та попередження про несправність системи допожежної сигналізації, мати прямий зв’язок з диспетчерською службою управління ДСНС України у Донецькій області, згідно з наказом МВС України № 349 від 30.03.2015 року, та змін до наказу МВС України від 13.02.2017 №111 «Про затвердження змін до Правил з пожежного спостерігання», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10 липня 2017 року за №332/30200. Згідно з наказом МВС України 30.03.2015 № 349 Проектування, монтування СПТС здійснюються згідно з вимогами ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» та відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та з урахуванням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Пожежне спостереження є невід’ємною функцією системи протипожежного захисту, за допомогою якого забезпечуються передача в автоматизованому режимі в єдиному протоколі та форматі передачі сигналів пожежної тривоги до точки доступу оперативно-диспетчерської служби оперативно- координаційного центру територіального органу ДСНС України. На підставі вищевикладеного Замовник не вважає, що данні вимоги є дискримінацією других учасників, а лише направлені на забезпечення пожежної безпеки, так як об’єкти Лиманського професійно – технічного училища – це учбовий корпус та гуртожиток для учнів.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 06 вересня 2021 12:38
Дата відповіді: 07 вересня 2021 12:03
Вимога: наказу ДСНС про видачу ліцензії на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів та прямий договір з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики. Малого того, що Ви вимагаєте ліцензію на ті послуги, які взагалі не мають відношення до даної процедури закупівлі, та ще й вимогаєте від учасників прямий договір з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики. По-перше, а якщо учасники мають свій власний пульт централізованого спостреження для надання таких послуг самостійно, для чого йому укладати договір з ДСНС України у Донецькій області?? А по-друге, до чого тут взагалі надання послуг зі спостереження за установками пожежної автоматики?? Шановний Замовнику, Ви порушуєте чинне законожавство у сфері публічних закупівель. Послуги зі спостреження - це окримий вид послуг, і на дані послуги потрібно проводити окрему процедуру закупівлі, за окремим і відповідним кодом ДК, аж ніяк не тулити її до процедури з монтажу чи ремонту пожежної сигналізації. Те ж саме стосується й послуг з технічного облсуговування. Видаліть дані вимоги та внесіть зміни в документацію. В іншому випадку, будемо змушені звертатися в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для виконання робіт учасник закупівлі повинен обов’язково мати необхідні ліцензії, договори, сертифікати та забезпечити надійну роботу системи пожежної сигналізації, пристроїв попередження пожежної тривоги та попередження про несправність системи допожежної сигналізації, мати прямий зв’язок з диспетчерською службою управління ДСНС України у Донецькій області, згідно з наказом МВС України № 349 від 30.03.2015 року, та змін до наказу МВС України від 13.02.2017 №111 «Про затвердження змін до Правил з пожежного спостерігання», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10 липня 2017 року за №332/30200. Згідно з наказом МВС України 30.03.2015 № 349 Проектування, монтування СПТС здійснюються згідно з вимогами ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» та відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та з урахуванням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Пожежне спостереження є невід’ємною функцією системи протипожежного захисту, за допомогою якого забезпечуються передача в автоматизованому режимі в єдиному протоколі та форматі передачі сигналів пожежної тривоги до точки доступу оперативно-диспетчерської служби оперативно- координаційного центру територіального органу ДСНС України. На підставі вищевикладеного Замовник не вважає, що данні вимоги є дискримінацією других учасників, а лише направлені на забезпечення пожежної безпеки, так як об’єкти Лиманського професійно – технічного училища – це учбовий корпус та гуртожиток для учнів. Згідно вимог Замовника в додатку № 2 пункт 7.5 гарантійний термін змонтованої системи діє до кінця року, а без прямого договору територіального органу ДСНС буде складно прослідкувати виконавцю роботу системи.
відгук до аналогічного договору
Дата подання: 06 вересня 2021 12:39
Дата відповіді: 07 вересня 2021 12:05
Доброго дня! Шановний Замовнку, у ТД наявна вимога щодо надання Лист-відгук адресований Замовнику. Дана вимога є дискримінаційною, тому що Коли Замовник надає відгук, він не може знати якому замовнику у майбутньому будуть надаватись послуги, таким чином відгук не може бути адресований майбутньому Замовнику. Крім того, жоден замовник по 100 разів не Зобов'язаний надавати нам відгук і примусити його надавати відгук ,саме з адресацією його іншим Замовникам, ми не можемо. Крім того, Відгук видається після виконання договору, а не у будь-який час коли нам заманеться, для того, щоб брати участь у торгах. Ми не можемо примусити замовників, для участі у закупівлях, кожен раз видавати нам новий відгук з новим змістом. І що буде, якщо Замовник не захоче нам надавати новий відгук з оновленою датою, хоча в нас вже є від нього відгук, проте з датою раніше дати оголошення закупівлі? То ви рекомендуєте через це не приймати участь у Вашій закупівлі? Чим відрізняється відгук з однаковим змістом, проте з різною датою? Таким чином просимо виключити за ТД дискримінаційну вимогу щодо надання саме адресованого відгуку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, лист – відгук оновленої дати ми не вимагаємо, ми хочемо бачити аналогічне виконання якісних робіт потягом 2018 – 2021 років. А лист – відгук 2018-2021рр. про якість наданих послуг і відсутність претензій з боку тої чи іншої організації до Вас, Ви додаєте до довідки, в якій в довільній формі зазначений контрагент, з яким було укладено договір, його місцезнаходження, ПІБ відповідальної особи за надання послуг з боку контрагента, контактний телефон, дату та номер договору, предмету договору. Замовнику адресована довідка, а лист – відгук адресований Вам.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 06 вересня 2021 12:40
Дата відповіді: 07 вересня 2021 12:08
Дана вимога "наявність технічного персоналу, який може прибути на об’єкт не пізніше ніж за 4 години після повідомлення Замовником про несправність системи", прямо порушує Наказ МВС від 30.03.2015 № 349, в якому чітко встановлено "Обслуговуюча організація забезпечує прибуття ремонтного персоналу до об’єкта та усуває несправності СПЗ. Час прибуття ремонтної групи з моменту виклику не повинен перевищувати: 12 годин – для міст Київ, Севастополь, Сімферополь та обласних центрів; 24 години – для інших населених пунктів."! Вимагаємо не порушувати законодавство та видалити дану дискримінаційну вимогу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, в наказі № 349 від 30.03.2015р в розділі VI. Передача сигналу попередження про несправність в п. 4. Обслуговуюча організація забезпечує прибуття ремонтного персоналу до об'єкта спостерігання та усуває несправності СПЗ. Час прибуття ремонтної групи з моменту виклику не повинен перевищувати: 12 годин - для міст Київ, Севастополь, Сімферополь та обласних центрів; 24 години - для інших населених пунктів дійсно вказані терміни, які не повинні перевищувати, та не вказаний термін, менше якого не маємо права вимагати. Тож дана вимога не є дискримінаційною, а лише направлена на швидке реагування та усунення несправності СПЗ. Наголошуємо, що об’єкт виконання робіт є учбовий заклад та гуртожиток.
пррацівники
Дата подання: 06 вересня 2021 12:45
Дата відповіді: 07 вересня 2021 12:39
Вимога: Учасник повинен мати сертифікаційного експерта з пожежної безпеки, дипломованих електриків, інженера з радіозв’язку. Шановний Замонику, а чим Ви керувалися коли прописували тендерну документацію? Яким нормативно-правовим актом передбачені такі вимоги до субєктів господаоювання, які здійснюють роботи і надають послуги у сфері протипожежної діяльності щодо наявності у них електриків, інженера з радіозв’язку?? У вас передмет закупівлі: Поточний ремонт. Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в приміщеннях навчального корпусу та гуртожитку Лиманського професійно - технічного училища за адресою: вул. Студентська, 4А, м. Лиман, Донецька область. ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи. Даний предмет регулюється ЛІЦЕНЗІЙНИМИ УМОВАМИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, де такі кадрові виоги відсутні!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Замовник має право на свій розсуд вимагати інформацію в тендерній документації, яку вважає за потрібне. Дискримінації в даній вимозі не має, бо відповідно до наказу № 99/33 від 01.09.2004р. до заяви про видачу ліцензії ви надавали документи, що підтверджують рівень освіти та кваліфікації спеціалістів, необхідних для провадження відповідного виду господарської діяльності, згідно з ліцензійними умовами.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-02-010759-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БЕЗПЕКА 2000", Код ЄДРПОУ:37435330
Дата подання: 07 вересня 2021 18:14
Пунктом 7.13. Учасник повинен мати сертифікаційного експерта з пожежної безпеки, дипломованих електриків, інженера з радіозв’язку, інженера з пожежної безпеки.
7.13. Учасник повинен мати сертифікаційного експерта з пожежної безпеки, дипломованих електриків, інженера з радіозв’язку, інженера з пожежної безпеки.




Рішення замовника: Вимога задоволена
08 вересня 2021 16:18
Зміни до тендерної документації будуть внесені.
Номер вимоги: UA-2021-09-02-010759-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БЕЗПЕКА 2000", Код ЄДРПОУ:37435330
Дата подання: 07 вересня 2021 18:21
Учасник повинен мати сертифікаційного експерта з пожежної безпеки, дипломованих електриків, інженера з радіозв’язку. Відповідно до п.13 ч.І ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-УІП від 02.03.2015р. (далі - Закон № 222-VIII) ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України (Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 про (далі - Ліцензійні умови)). Тобто, основним документом, який регулює сферу протипожежних послуг є вищезазначена Постанова № 852. Беручи до уваги предмет закупівлі в даному випадку щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як Замовник, так і учасники зобов’язані керуватися пунктами 14-15 підрозділу «Кадрові вимоги» розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» Ліцензійних умов, де передбачена обов’язкова наявність: 1. керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень 2. виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, а саме: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики - не нижче 4-го розряду. При цьому, абзацом четвертим пункту 15 Ліцензійних умов кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України та умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, а саме щодо: у складі тендерної пропозиції копію Кваліфікаційного сертифікату по категорії -Експерт з пожежної і техногенної безпеки, що суперечить нормам Ліцензійних умов, оскільки вони не передбачають обов’язкової наявності експерта. Рішенням Антимонопольного комітету № 17306-р/пк-пз від 28.07.2021 скаргу відносно цього питання було задоволено. Вимагаємо виключити дану вимогу.
Учасник повинен мати сертифікаційного експерта з пожежної безпеки, дипломованих електриків, інженера з радіозв’язку.

Відповідно до п.13 ч.І ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-УІП від 02.03.2015р. (далі - Закон № 222-VIII) ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України (Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 про (далі - Ліцензійні умови)).

Тобто, основним документом, який регулює сферу протипожежних послуг є

вищезазначена Постанова № 852. Беручи до уваги предмет закупівлі в даному випадку щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як Замовник, так і учасники зобов’язані керуватися пунктами 14-15 підрозділу «Кадрові

вимоги» розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» Ліцензійних умов, де передбачена обов’язкова наявність: 1. керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень 2. виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, а саме: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та

автоматики - не нижче 4-го розряду. При цьому, абзацом четвертим пункту 15 Ліцензійних умов кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми

чинного законодавства України та умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, а саме щодо:

у складі тендерної пропозиції копію Кваліфікаційного сертифікату по категорії -Експерт з пожежної і техногенної безпеки, що суперечить нормам

Ліцензійних умов, оскільки вони не передбачають обов’язкової наявності експерта.

Рішенням Антимонопольного комітету № 17306-р/пк-пз від 28.07.2021 скаргу відносно цього питання було задоволено. Вимагаємо виключити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 вересня 2021 16:19
Зміни до тендерної документації будуть внесені.

Документи подані скаржником

07 вересня 2021 18:14
вимога.docx

Документи подані скаржником

07 вересня 2021 18:21
вимога.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-09-02-010759-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 13 вересня 2021 19:46
Оскарження вимог ТД
вих. № 138-с від 13.09.2021 Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства публічних закупівель 03035, м. Київ, МСП-03680 вул.Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» 03039, м. Київ, пров. Руслана Лужевського, буд. 14, корп. 7, офіс 32/2 ЄДРПОУ: 43694796 Тел. +380665794655 E-mail: cb_topaz@ukr.net Замовник: «Лиманське професійно-технічне училище» 84404, Україна, Донецька область, м. Лиман, вул. Студентська, буд. 4 А Тел. +380502095310 E-mail: kpty119@ukr.net № UA-2021-09-02-010759-a ID: c65743d2f4d74f77b531df80a0ca9174 СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «Поточний ремонт. Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в приміщеннях навчального корпусу та гуртожитку Лиманського професійно - технічного училища за адресою: вул. Студентська, 4А, м. Лиман, Донецька область.» Лиманським професійно-технічним училищем (надалі – Замовник) 02.09.2021 року було оголошено закупівлю на «Поточний ремонт. Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в приміщеннях навчального корпусу та гуртожитку Лиманського професійно - технічного училища за адресою: вул. Студентська, 4А, м. Лиман, Донецька область.» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-02-010759-a). Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій 18.09.2021, 00:00 год. Очікувана вартість закупівлі – 828 971,00 грн. Керуючись частиною вісім статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» - надалі Закон, скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» (далі – ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ», Учасник, Скаржник) реалізує своє право на подання скарги. Ознайомившись з умовами тендерної документації, ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує право ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ» на участь в цій закупівлі, а саме: 1. Відповідпо до п.п. 5.3. Розділу Ⅲ тендерної документації передбачено: «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Таким чином, Замовником було викладено умови тендерної документації у формі, що не відповідає ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та опубліковано в редакції, яка не є чинною на момент оголошення закупівлі. Таким чином, Замовником встановлено незаконні та дискримінаційні вимоги для нас, які передбачають можливість відхилення пропозиції Учасника відповідно до підстав, які не є чинними на момент подання пропозицій. Виходячи із вищесказаного, з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель Замовник повинен внести зміни до тендерної документації в цьому підпункті, шляхом викладання в новій редакції з відповідністю до чинного законодавства України. 2. Відповідно до п. 6 Додатку 2 тендерної документації необхідно надати: «Скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів, наказу ДСНС про видачу ліцензії на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів та прямий договір з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики (у разі електронної ліцензії обов`язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного захисту відповідно до Наказу ДСНС про її видачу)». Дана вимога є дискримінаційною для нас, оскільки ми маємо наказ ДСНС і не маємо ліцензії ДСНС, які необхідно надати одночасно відповідно до вимоги тендерної документації. Відповідно до Ліцензійних умов, а також чинного законодавства України на сьогодні така ліцензія не видається. Даний документ видавали до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» є затверджений Перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню: 1. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних). 2. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. 3. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту. 4. Спостерігання за системами протипожежного захисту. 5. Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники). 6. Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). 7. Оцінка (експертиза) протипожежного стану новоутворених підприємств та об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин). Зважаючи на все вищевикладене, можна стверджувати, що суб’єкт господарювання, який не отримав ліцензію ДСНС на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об’єктів, яка видавалася до 09.04.2015 року, буде відхилений у зв’язку з відсутністю даної ліцензії. Додатково повідомляємо, що отримати наказ ДСНС на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів також неможливо, оскільки відповідно до ПЕРЕЛІКУ послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню немає робіт, які вимагає Замовник. Щоб не звужувати коло потенційних Учасників закупівлі, зважаючи на вищевикладене, ця вимога має бути виключена із внесенням відповідних змін до Документації. Щодо надання прямого договору з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики, повідомляємо наступне. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо та не повинні мати прямий договір з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики. Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки відповідним наказом МВС України від 30.03.2015 № 349 не передбачено прямого обов’язку підключення до центру приймання тривожних сповіщень до точки доступу. Вищенаведеним наказом передбачається можливість виконання робіт зі спостерігання за СПЗ об’єктів та передавання сигналів пожежної тривоги за офіційними телефонними номерами до ОДС. Також предметом даної закупівлі є «Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей».Технічним завданням не передбачено послуг з підключення автоматичної пожежної сигналізації на пульт цілодобового спостереження пожежної охорони. Щоб не звужувати коло потенційних Учасників закупівлі, зважаючи на вищевикладене, ці вимоги мають бути виключені із внесенням відповідних змін до Документації: «Скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС на монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту, оцінка протипожежного стану об`єктів, наказу ДСНС про видачу ліцензії на монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту оцінка протипожежного стану об`єктів (у разі електронної ліцензії обов`язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного захисту відповідно до Наказу ДСНС про її видачу)». 3. Відповідно до п. 2. Вимоги до виконання робіт/послуг Додатку 4 тендерної документації зазначено: «В період уточнень та подання пропозицій Учасник (за бажанням) може провести обстеження об’єкту, зі складанням відповідного Акту обстеження за підписом Замовника (попередньо узгодивши дату та час виїзду на об’єкт з Замовником). Зазначений Акт може бути наданим у сканованому вигляді в складі тендерної пропозиції Учасника (за бажанням). Але в той же час п. п 7.3 п. 7 Додатку 2 тендерної докуемнтації міститься вимога: «Обов’язково надати довідку огляду об’єкта з підписами та печатками (за наявності, якщо учасник працює з печаткою) замовника та учасника». Та в п. 18 Додатку 2 тендерної документації міститься вимога: «Акт огляду (обстеження) об’єкту, завірений уповноваженою особою Замовника: до подання пропозиції, для коректного розрахунку вартості виконання робіт, Учасник повинен оглянути приміщення навчального корпусу та гуртожитку Лиманського професійно – технічного училища, ознайомитися з документацією та подати Акт огляду (обстеження) об’єкту, складений у довільній формі із зазначенням дати, найменування об'єкту, найменування Замовника та Учасника закупівлі, посади та ПІБ представників.» Встановлення даної вимоги дискримінує нас, як учасника даної закупівлі. Адже не зрозуміло чи надавати у складі пропозиції акт огляду чи ні? Умови тендерної документації не містять чіткої вимоги чи надавати у складі пропозиції акт огляду чи ні, тому можливе неоднозначне трактування Замовником наданих у складі пропозиції документів (наявність чи відсутність акту огляду), що може призвести до неправомірного відхилення пропозиції учасника. Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право Скаржника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати «Акт обстеження об’єкту» за підписом уповноваженої особи Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання «Акту обстеження об’єкту» є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону № 922-VIII, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Скаржника, Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції. Відповідно до ч.2 ст.25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольно-конкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку. Відповідно до ч.2 ст.31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається. Частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIII замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону № 922-VIII передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII. На підставі викладеного просимо Колегію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації в частині п. п 7.3 п. 7 Додатку 2 тендерної документації: «Обов’язково надати довідку огляду об’єкта з підписами та печатками (за наявності, якщо учасник працює з печаткою) замовника та учасника». Та в п. 18 Додатку 2 тендерної документації міститься вимога: «Акт огляду (обстеження) об’єкту, завірений уповноваженою особою Замовника: до подання пропозиції, для коректного розрахунку вартості виконання робіт, Учасник повинен оглянути приміщення навчального корпусу та гуртожитку Лиманського професійно – технічного училища, ознайомитися з документацією та подати Акт огляду (обстеження) об’єкту, складений у довільній формі із зазначенням дати, найменування об'єкту, найменування Замовника та Учасника закупівлі, посади та ПІБ представників» виключивши їх. Дискримінаційні умови, що містяться в умовах тендерної документації, порушують права та законні інтереси ТОВ «ЦЕНТР БЕЗПЕКИ «ТОПАЗ», як учасника ринку, Учасника відповідної процедури та як потенційного претендента на укладання договору з Замовником у майбутньому. Крім того, ми є реальними учасником ринку відповідних послуг, проте через порушення Замовником частини 1 статті 5 та інших положень Закону України «Про публічні закупівлі» ми не можемо прийняти участь у закупівлі. На підставі вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Просимо внести зміни до до п.п. 5.3. Розділу Ⅲ тендерної документації: внести зміни до тендерної документації в цьому підпункті, шляхом викладання в новій редакції з відповідністю до чинного законодавства України. 3. Просимо внести зміни до до п. 6 Додатку 2 тендерної документації, шляхом викладення в новій редакції: «Скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС на монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту, оцінка протипожежного стану об`єктів, наказу ДСНС про видачу ліцензії на монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту оцінка протипожежного стану об`єктів (у разі електронної ліцензії обов`язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного захисту відповідно до Наказу ДСНС про її видачу)». 4. Просимо виключити вимогу щодо надання у складі пропозиції акту огляду.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 вересня 2021 17:55
рішення від 15.09.2021 № 21000.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2021 17:55
рішення від 24.09.2021 № 21818.pdf
Дата публікації: 29 вересня 2021 17:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зміни внесені до тендерної документації згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.09.2021 №21818-р/пк-пз та оприлюднено через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель Тендерну документацію в новій редакції з урахуванням внесених змін (додається), а також перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу (додається).
Дата виконання рішення замовником: 01 жовтня 2021 14:32

Документи подані скаржником

13 вересня 2021 17:31
Документи.pdf

Документи подані замовником

16 вересня 2021 11:34
пояснення.docx
16 вересня 2021 11:34
пояснення.pdf
16 вересня 2021 11:34
протоколи.pdf

Документи Органу Оскарження

15 вересня 2021 17:55
рішення від 15.09.2021 № 21000.pdf
29 вересня 2021 17:58
рішення від 24.09.2021 № 21818.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2021 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БЕЗПЕКА 2000" 784 485,11
UAH з ПДВ
784 485,11
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ" 828 000,00
UAH з ПДВ
828 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 жовтня 2021 14:03
Електронний підпис
21 жовтня 2021 14:03
цінова п.pdf
20 жовтня 2021 10:41
Електронний підпис
20 жовтня 2021 10:40
довідка абз1 ч.2 ст.17.pdf
20 жовтня 2021 10:40
довідка п.2 ч.13.pdf
20 жовтня 2021 10:40
довідка п13 ч.1.pdf
20 жовтня 2021 10:40
довідка п12 ст17.pdf
20 жовтня 2021 10:40
справка від 09.10.21.pdf
08 жовтня 2021 21:37
Електронний підпис
08 жовтня 2021 21:35
Електронний підпис
08 жовтня 2021 21:34
свідоцтво Філіпченко.pdf
08 жовтня 2021 21:34
ВЕЛЛЕЗ сертифікат.pdf
08 жовтня 2021 21:34
договор ДСНС.pdf
08 жовтня 2021 21:34
наказ ДСНС.pdf
08 жовтня 2021 21:30
Електронний підпис
08 жовтня 2021 21:29
1111.pdf
08 жовтня 2021 21:22
гарант.pdf
08 жовтня 2021 21:22
тендерна 2.pdf
08 жовтня 2021 21:22
111.pdf
08 жовтня 2021 20:58
173.imd
08 жовтня 2021 20:58
Лиман.rar
08 жовтня 2021 20:57
акт к 20 Енерготехнікум.pdf
08 жовтня 2021 20:57
ВЕЛЛЕЗ сертифікат.pdf
08 жовтня 2021 20:57
лист відгук Очеретино.pdf
08 жовтня 2021 20:57
лист відгук ТЕС.pdf
08 жовтня 2021 20:57
лист відгук №20.pdf
08 жовтня 2021 20:57
лист відгук Очеретино.pdf
08 жовтня 2021 12:27
лист щодо витрат.pdf
08 жовтня 2021 12:27
трудова Чорного.pdf
08 жовтня 2021 12:27
витяг ПДВ.pdf
08 жовтня 2021 12:27
тендерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2021 12:27
Смета Лиман (1).pdf
08 жовтня 2021 12:27
проект договора.pdf
08 жовтня 2021 12:27
сертифікат 14001.pdf
08 жовтня 2021 12:27
диплом Чорного.pdf
08 жовтня 2021 12:27
трудова Філіпченко.pdf
08 жовтня 2021 12:27
акт к 387.pdf
08 жовтня 2021 12:27
сертифікат 37001.pdf
08 жовтня 2021 12:27
акт к 20 Енерготехнікум.pdf
08 жовтня 2021 12:27
довідка мтб.pdf
08 жовтня 2021 12:27
договір 558.pdf
08 жовтня 2021 12:27
сертифікат Удовиченко.pdf
08 жовтня 2021 12:27
сертифікат Філіпченко.pdf
08 жовтня 2021 12:27
трудова Удовиченко.pdf
08 жовтня 2021 12:27
Трудова Зайцева.pdf
08 жовтня 2021 12:27
ISO 23932 pdf.pdf
08 жовтня 2021 12:27
трудовой Рашкін.pdf
08 жовтня 2021 12:27
ліцензія.pdf
08 жовтня 2021 12:27
довідки по ст.17.pdf
08 жовтня 2021 12:27
трудова Грибанова.pdf
08 жовтня 2021 12:27
сертифікат 45001.pdf
08 жовтня 2021 12:27
Паспорт Осіпов В.П.pdf
08 жовтня 2021 12:27
Трудова Шульгін.pdf
08 жовтня 2021 12:27
трудова Барабаш.pdf
08 жовтня 2021 12:27
трудова Прохорова.pdf
08 жовтня 2021 12:27
лист відгук ТЕС.pdf
08 жовтня 2021 12:27
лист відгук №20.pdf
08 жовтня 2021 12:27
договір 387.pdf
08 жовтня 2021 12:27
ліцензія.pdf
08 жовтня 2021 12:27
Штатний розклад.pdf
08 жовтня 2021 12:27
наказ ДСНС.pdf
08 жовтня 2021 12:27
інн.pdf
08 жовтня 2021 12:27
Код доступу.pdf
08 жовтня 2021 12:27
згода персональні.pdf
08 жовтня 2021 12:27
договор ДСНС.pdf
08 жовтня 2021 12:27
Довідка щодо ст. 236.pdf
08 жовтня 2021 12:27
Смета Лиман (1).pdf
08 жовтня 2021 12:27
договір 18.pdf
08 жовтня 2021 12:27
трудовая Варивода.pdf
08 жовтня 2021 12:27
трудова Ларочкина.pdf
08 жовтня 2021 12:27
трудова Шевченко.pdf
08 жовтня 2021 12:27
статут.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2021 15:47
Електронний підпис
06 жовтня 2021 15:45
Сертифікати ISO.pdf
06 жовтня 2021 15:45
Установчі документи.pdf
06 жовтня 2021 15:45
Дозвільні документи.pdf
06 жовтня 2021 15:45
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЕЗПЕКА 2000"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЕЗПЕКА 2000"
#37435330
Переможець 784 485,11
UAH з ПДВ
13 жовтня 2021 15:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2021 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БЕЗПЕКА 2000"
#37435330
784 485,11
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 20:06
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 12:19
pdf053.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 12:18
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 12:04
протокол.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 12:12
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 14:08
протокол.pdf укладений
04 листопада 2021 14:02
Договір безпека.pdf укладений
04 листопада 2021 14:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю вважати таким як у договорі.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 784 485,11
UAH (в тому числі ПДВ 130 747,51 UAH)