Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Печатки та штампи
Очікувана вартість
2 040,00 UAH
UA-2021-09-02-008054-a ● 06d5105cbc63443c97d7b9d18372b335
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Баранівська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04344386 |
Вебсайт: | http://mrada-baranivka.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 12700, Україна , Житомирська обл., Баранівка, вулиця Соборна ,20 |
Контактна особа: |
Самчук Зоя Леонідівна +380414478476 b.meriya1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2021 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 040,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Допускається подання Учасником документів, складених/перекладених російською мовою, а саме: інструкції з використання російською мовою, якщо це не суперечить чинному законодавству і відповідає матеріалам реєстраційного досьє; документи, що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника; сертифікати, гарантійні листи виробника; рекламні проспекти, аналітичні статті тощо. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).Категорія замовника -пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі»органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Місцезнаходження Замовника:12700,м.Баранівка,вул.Соборна,20,Баранівського району, Житомирської області. Тип процедури закупівлі:абзац 3 пункт 5 частина 2 стаття 4 Закону України «Про публічні закупівлі».На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, за умов відсутності технічної можливості зазначення інформації відповідно до вимог пункту 14 Порядку, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Печатка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12700, Україна, Житомирська область, м.Баранівка, вул.Соборна,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
штампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12700, Україна, Житомирська область, м.Баранівка, вул.Соборна,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично отриманий товар протягом 10 (десяти) календарних днів від дати отримання накладної Покупцем на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 вересня 2021 15:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 вересня 2021 14:50 |
оголошення .docx | |
02 вересня 2021 14:50 |
Інформація відповідно до Порядку-1.docx | |
02 вересня 2021 14:50 |
Додаток 3.docx | |
02 вересня 2021 14:50 |
Додаток 2.docx | |
02 вересня 2021 14:50 |
технічна характеристика.docx |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій