Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Accounting and auditing services (common procurement vocabulary code - 79210000-9) (Audit of financial statements of JSC "Ukrtransnafta", prepared in accordance with International Financial Reporting Standards).
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 31570412 |
Вебсайт: | https://www.ukrtransnafta.com |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА будинок 32/2 |
Контактна особа: |
Богдана Фединець +380322919948 b.fedynets@ukrtransnafta.com |
Додаткові контактні особи: |
Марченко Петро Петрович +380442015795 p.marchenko@ukrtransnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Join Stock Company "Ukrtransnafta" |
National ID: | 31570412 |
Contact point: |
Bohdana Fedynets +380322919948 b.fedynets@ukrtransnafta.com |
Additional contacts: |
Марченко Петро Петрович +380442015795 p.marchenko@ukrtransnafta.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2021 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 27 жовтня 2021 15:03 |
Очікувана вартість: | 4 498 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог п.3.2. Розділу 3 тендерної документації та Додатку 12 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 134940 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до вимог п.6.6 Розділу 6 тендерної документації. |
Publication date: | 02 вересня 2021 14:50 |
Enquiries until: | 24 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 30 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 жовтня 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 4 498 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 44 980 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Платежі здійснюються замовником по кожному окремому етапу шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг на підставі отриманого рахунку(ів) (рахунку(ів)-фактури). Детальні умови оплати та розрахунків, передбачено проектом договору у Додатку 3 до цієї тендерної документації. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
АТ «Укртранснафта» належить до підприємств, що становлять суспільний інтерес.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» від 21.12.2017 № 2258-VIII:
«обов’язковий аудит фінансової звітності - аудит фінансової звітності (консолідованої фінансової звітності) суб’єктів господарювання, які відповідно до законодавства зобов’язані оприлюднити або надати фінансову звітність (консолідовану фінансову звітність) користувачам фінансової звітності разом з аудиторським звітом, що проводиться суб’єктами аудиторської діяльності на підставах та в порядку, передбачених цим Законом».
Відповідно до статті 14 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV:
«Підприємства, що становлять суспільний інтерес (крім великих підприємств, які не є емітентами цінних паперів), публічні акціонерні товариства, суб’єкти природних монополій на загальнодержавному ринку та суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність у видобувних галузях, зобов’язані не пізніше ніж до 30 квітня року, що настає за звітним періодом, оприлюднювати річну фінансову звітність та річну консолідовану фінансову звітність разом з аудиторським висновком на своїй веб-сторінці (у повному обсязі) та в інший спосіб у випадках, визначених законодавством.».
З урахуванням зазначеного вище, головним критерієм для визначення кола суб’єктів господарювання, які підпадають під обов’язковий аудит, є обов’язок, покладений на них законодавством, оприлюднити або надати фінансову звітність (консолідовану фінансову звітність) користувачам фінансової звітності разом з аудиторським звітом.
Вимоги про усунення порушення
Додатком 6 до тендерної документації на закупівлю бухгалтерських та аудиторських послуг (код 79210000-9 за ДК 021:2015) (Аудит фінансової звітності АТ «Укртранснафта», складеної у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності – далі Тендерна документація) встановлено вимоги щодо підтвердження учасником процедури закупівлі (далі – Учасник) наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, Учасник повинен надати документи з метою підтвердження:
- наявності в Учасника не менше як 50 (п’ятдесят) працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг та працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір;
- наявності сертифікатів/свідоцтв працівників Учасника та/або Інформаційної довідки Аудиторської палати України про включення до Реєстру аудиторів суб’єктів аудиторської діяльності у розділ «Аудитори» (не менш як 5 працівників, наведених в довідці, яка надається на вимогу п. 1.1. цього додатку), що визначають їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України відповідно до наказу від 19.09.2018 року № 766 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності»;
- наявності сертифікатів, що підтверджують членство працівників учасника (не менш як 15 працівників, наведених в довідці, яка надається на вимогу підпункту 1.1. цього додатку), в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА) та/або Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW). Зараховується кількість персоналу лише за документами, що підтверджують їх членство: Member of the Association, Certificate of Membership, Fellow Member of the Association;
- наявності сертифікату аудитора у Керівника проекту, наданого Аудиторською Палатою України, та сертифікату, що підтверджують членство Керівника проекту в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА) та/або Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW).
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 23 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» суб’єкт аудиторської діяльності для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності має забезпечити, зокрема, достатній рівень кваліфікації та досвіду аудиторів і персоналу, який залучається до надання відповідно до міжнародних стандартів аудиту. Так, при наданні послуг з обов'язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес (крім тих, що відповідають критеріям малого підприємства), за основним місцем роботи має працювати не менше п'яти аудиторів із загальною чисельністю штатних кваліфікованих працівників, які залучаються до виконання завдань, не менше 10 осіб, з яких щонайменше дві особи повинні підтвердити кваліфікацію відповідно до статті 19 цього Закону або мати чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. Перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень відповідних знань, затверджується Радою нагляду.
Вказаний перелік затверджено протокольним рішенням Ради нагляду № 6 від 13.12.2018 року (http://www.apob.org.ua/?page_id=1749, лист ДУ «Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю» № 9 від 14.12.2018 року), яким передбачено Перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності, а саме: Асоціація присяжних сертифікованих бухгалтерів (Association of Chartered Certified Accountants – АССА), у т. ч. Diploma in International Financial reporting (DipIFR); Американський інститут сертифікованих громадських бухгалтерів (Association of International Certified Professional Accountants – AICPA); Інститут присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (The Institute of Chartered Accountants in England and Wales – ICAEW).
Таким чином, підтвердженням кваліфікації є включення до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності АБО наявність чинних сертифікатів (дипломів) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності.
Отже, Закон України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» не містить:
- вимог щодо наявності у суб’єкта аудиторської діяльності у штаті не менш як 50 працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг та працюють на умовах повної зайнятості та/або з якими укладений трудовий договір;
- вимог щодо наявності у суб’єкта аудиторської діяльності не менш як 5 працівників, які включені до Реєстру аудиторів суб’єктів аудиторської діяльності у розділ «Аудитори»;
- вимог щодо наявності у суб’єкта аудиторської діяльності не менш як 15 працівників, які є членами в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА), Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW);
- вимоги одночасного підтвердження кваліфікації працівників (аудиторів), які є штатними працівниками Учасника, включенням їх до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності та наявністю чинних сертифікатів (дипломів) вищевказаних професійних організацій;
- терміну «Керівник проекту» та вимог до нього.
Крім того, п. 1.3 Додатку № 6 до Тендерної документації містить вимогу стосовно:
- підтвердження членства наступними документами: Member of the Association, Certificate of Membership, Fellow Member of the Association) в одній з вищевказаній міжнародній організації, що не відповідає п. 4 ч. 1 ст. 23 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», протокольному рішенню Ради нагляду № 6 від 13.12.2018 року, так як про високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності свідчить не тільки сертифікат, який видається за результатами проходження повної програми сертифікації, а й Diploma in International Financial reporting (DipIFR);
- підтвердження членства, зокрема, в Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА), що не відповідає протокольному рішення Ради нагляду № 6 від 13.12.2018 року, відповідно до якого до вказаного переліку включено Асоціацію присяжних сертифікованих бухгалтерів (Association of Chartered Certified Accountants – АССА).
Відповідно до ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частиною 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Таким чином, вимоги АТ «Укртранснафта» щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, визначені у додатку № 6 до Тендерної документації, не відповідають спеціальному закону в сфері регулювання аудиторської діяльності – Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», є дискримінаційними та такими, що штучно обмежують конкуренцію, оскільки кількість суб’єктів аудиторської діяльності, які відповідають таким критеріям, суттєво обмежується.
У зв’язку з вищезазначеним, просимо виключити з додатку № 6 до Тендерної документації вимоги, які не відповідають вимогам п. 4 ч. 1 ст. 23 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» до суб’єктів аудиторської діяльності, що мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, у тому числі стосовно звуження переліку сертифікатів (дипломів), що необхідно подати в якості підтвердження високого рівня знань з міжнародних стандартів фінансової звітності.
АТ «Укртранснафта» належить до підприємств, що становлять суспільний інтерес, має стратегічне значення для економіки та безпеки держави. Система магістральних нафтопроводів України, оператором якої є АТ «Укртранснафта», проходить через 19 областей України та включає в себе 4 767 км нафтопроводів в однонитковому виразі, що відповідає 3 507 км по трасі, діаметром до 1 220 мм включно. В Товаристві працює понад 3 тисяч працівників.
Згідно з пунктом 1.2 Статут АТ «Укртранснафта», Товариство входить до Групи Нафтогаз у значенні цього терміну, наданому у пункті 1.6. Статуту.
Згідно з підпунктом 1.6.1 пункту 1.6 статуту АТ «Укртранснафта» Група Нафтогаз ‒ означає АТ «Укртранснафта», акціонерне товариство «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» та:
юридичних осіб, інформацію щодо фінансового становища, результатів діяльності та руху грошових коштів яких акціонерне товариство «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» згідно з чинним законодавством і міжнародними стандартами фінансової звітності повинна включити до консолідованої річної фінансової звітності (за поточний рік); та
юридичних осіб, єдиним засновником, акціонером (учасником) яких є акціонерне товариство «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України»: або контрольний пакет акцій яких належить акціонерному товариству «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» (частка акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» у статутному капіталі яких становить 50 або більше відсотків), якщо інформацію щодо фінансового становища, результатів діяльності та руху грошових коштів таких юридичних осіб акціонерне товариство «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» згідно з чинним законодавством і міжнародними стандартами фінансової звітності не повинна включити до консолідованої річної фінансової звітності (за поточний рік).
Фінансова звітність АТ «Укртранснафта» є складовою фінансової звітності Групи Нафтогаз.
Акціонерне товариство «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» (далі – Компанія) є єдиним акціонером Акціонерного товариства «Укртранснафта» (далі – Товариство).
Згідно з пунктом 9.1.1 Статуту АТ «Укртранснафта» Загальні збори акціонерів Товариства (далі – Загальні Збори) є вищим органом Товариства.
Відповідно до статті 49 Закону України «Про акціонерні товариства», пункту 10.15 Статуту Товариства Компанія одноосібно здійснює повноваження загальних зборів акціонерів Товариства.
Згідно з підпунктом 10.2.38 пункту 10.2 Статуту АТ «Укртранснафта» до виключної компетенції загальних зборів Товариства належить: обрання аудитора (аудиторської фірми) Товариства; затвердження договору, що укладатиметься з ним, або визначення основних умов такого договору, а також встановлення розміру оплати його послуг.
Закон України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» (далі - Закон) визначає правові засади аудиту фінансової звітності, провадження аудиторської діяльності в Україні та регулює відносини, що виникають при її провадженні.
Особливості проведення обов'язкового аудиту та аудиту підприємств, що становлять суспільний інтерес, визначено розділом VI Закону.
Частиною третьою статті 29 Закону встановлено:
- на підприємствах, що становлять суспільний інтерес, проводять конкурс з відбору суб’єктів аудиторської діяльності, які можуть бути призначені для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності цього підприємства;
- для проведення конкурсу підприємство, що становить суспільний інтерес, має розробити і оприлюднити порядок його проведення і однозначні прозорі та недискримінаційні критерії відбору щонайменше двох суб’єктів аудиторської діяльності, які подаються на розгляд органів, що призначають суб’єктів аудиторської діяльності для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності.
Згідно з вимогами Закону, рішенням акціонера № 291 Акціонерного товариства «Укртранснафта» від 04.12.2019 затверджено як обов’язковий для Товариства Порядок відбору суб’єкта аудиторської діяльності для проведення обов’язкового аудиту фінансової звітності господарських товариств, що становлять суспільний інтерес, більше 50 % акцій (часток) яких належать Національній акціонерній компанії «Нафтогаз України» (далі – Порядок), затверджений рішенням правління публічного акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» від 04.12.2019 протокол № 591.
Згідно з пунктом 1.3 Порядку, його метою є приведення діяльності господарських товариств, що становлять суспільний інтерес, більше 50 % акцій (часток) яких належать НАК «Нафтогаз України», у відповідність із вимогами Закону.
Підпунктом д) пункту 4.1 Порядку визначено наступний критерій відбору:
д) суб'єкт аудиторської діяльності має достатній рівень кваліфікації аудиторів і персоналу, який залучається до надання послуг:
- має не менш як 50 (п’ятдесят) працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір;
- не менш як 5 працівників мають кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України;
- не менш як 15 працівників мають чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій;
Пунктом 4.2 Порядку встановлено, що Товариство може встановлювати додаткові прозорі та недискримінаційні критерії відбору, виходячи з власних потреб.
Враховуючи положення Порядку в конкурсі можуть брати участь суб’єкти аудиторської діяльності, які:
1. Відповідають вимогам, встановленим Законом до Аудиторів, які можуть надавати послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес;
2. Включені до відповідного розділу Реєстру аудиторських фірм та аудиторів, а саме, до розділу «Суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес», у яких за попередній річний звітний період сума винагороди від кожного з підприємств, що становлять суспільний інтерес, яким надавалися послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності протягом цього періоду, не перевищувала 15 відсотків загальної суми доходу від надання аудиторських послуг та які не мають обмежень, пов’язаних з тривалістю надання послуг цьому підприємству;
3. Відповідають Критеріям відбору, визначених в пункті 4 Порядку.
Таким чином, встановлюючи кваліфікаційний критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», АТ «Укртранснафта» дотримувалось положень Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», Закону України «Про акціонерні товариства», статуту Товариства.
Дякуємо за Ваше звернення!
Пропоновані зміни в проект договору відхилено, оскільки умови проекту договору не суперечать вимогам чинного законодавства України та є стандартною формою в системі Замовника, яка застосовується до всіх учасників при закупівлі послуг.
Окремо/додатково звертаємо увагу на наступні положення проекту договору:
- «5.1. Замовник має право та зобов’язується:
5.1.1. Передати Виконавцю за його запитами необхідну для надання послуг інформацію протягом 5 (п’яти) робочих днів (за умови, що на дату запиту Замовник володіє цією інформацією) з моменту одержання письмового запиту Виконавця»;
- договором також встановлюється виключно «Граничний строк надання аудиторських послуг».
Просимо розглянути нашу вимогу щодо внесення змін/доповенень до запропонованого проекту Договору.
Усі зміни/доповнення містяться у вкладеному файлі (колонка "Змінити на/доповнити").
Пропоновані зміни в проект договору відхилено, оскільки умови проекту договору не суперечать вимогам чинного законодавства України та є стандартною формою в системі Замовника, яка застосовується до всіх учасників при закупівлі послуг.
Разом з цим звертаємо увагу на наступні положення проекту договору:
- «5.1. Замовник має право та зобов’язується:
5.1.1. Передати Виконавцю за його запитами необхідну для надання послуг інформацію протягом 5 (п’яти) робочих днів (за умови, що на дату запиту Замовник володіє цією інформацією) з моменту одержання письмового запиту Виконавця;
5.1.2. Своєчасно та у повному обсязі надавати уповноваженим представникам Виконавця необхідні для надання послуг, передбачених цим Договором, первинні документи, реєстри обліку, звітність, документи з господарської діяльності підприємства, необхідні записи, адміністративні та інші документи, а також пояснення (усні або письмові) посадових осіб, що стосуються предмету цього Договору. Надана інформація повинна бути повною, не застарілою, точною та достовірною у всіх суттєвих аспектах;
5.1.7. Виконувати належним чином інші зобов’язання, передбачені цим Договором та чинним законодавством України.;
- процедури виконуються у разі їхньої актуальності відповідно до положень Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» (витяг з пункту 1.2. додатку до договору);
- провести необхідні процедури у разі їхньої актуальності відповідно до нормативних актів Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, МСА (витяг з пункту 1.4. додатку до договору).
Крім цього, АТ «Укртранснафта» належить до великих підприємств та відповідно підприємств, що становлять суспільний інтерес.
Фінансова звітність АТ «Укртранснафта» щороку перевіряється/підтверджується незалежним аудитором на підставі відповідних договорів про надання аудиторських послуг.
Фінансова звітність АТ «Укртранснафта» разом із звітами аудитора розміщена на сайті Товариства https://www.ukrtransnafta.com/dokumenti/.
За звичною практикою, існуючої в АТ «Укртранснафта», представникам незалежного аудитора створюються необхідні умови для проведення всіх процедур.
В АТ «Укртранснафта» відсутні спори із аудиторами.
1. Доповнити розділ 1 п.1.6. наступного змісту:
«Замовник несе відповідальність за підготовку фінансової звітності, зазначеної у п. 1.2 Договору.»
2. Доповнити п.5.1.2. наступним реченням:
«Будь-які затримки при підготовці фінансової звітності та/або необхідної інформації понад погоджені строки можуть мати наслідком недотримання строків завершення надання Послуг.»
3. Доповнити п.5.1. пп.5.1.8. наступного змісту:
«Усувати протягом десятиденного строку обставини, що можуть бути усунені у межах компетенції Замовника і що ускладнюють надання Виконавцем Послуг, з моменту отримання від Виконавця повідомлення про них. Якщо такі обставини не будуть усунуті Замовником, Виконавець має право зупинити надання Послуг до моменту усунення Замовником таких обставин. У випадку такого зупинення до Виконавця не застосовуватимуться штрафні санкції, передбачені цим Договором та законодавством України, якщо про таке призупинення Замовнику було повідомлено рекомендованим листом із повідомленням про вручення. Не вчиняти будь-які дії, що направлені на звуження кола питань, що підлягають висвітленню у ході надання Послуг, а також на укриття (обмеження доступу до) інформації та документації, що є предметом запиту Виконавця для цілей надання Послуг згідно з цим Договором.»
4. Доповнити п.5.1. пп.5.1.9. наступного змісту:
«Надати Виконавцю письмове підтвердження щодо повноти і достовірності бухгалтерських записів та пояснень різних обставин, що мали місце безпосередньо після завершення року, а також усіх інших важливих подій, які могли вплинути на правильність та повноту фінансової звітності Замовника та записів, які не можуть бути виявлені Виконавцем під час надання Послуг за цим Договором.»
5. Доповнити п.5.1. пп.5.1.10. наступного змісту:
«Сприяти Виконавцю у надсиланні письмових запитів до дебіторів і кредиторів Замовника та у отриманні від них зовнішніх підтверджень з метою перевірки достовірності інформації про взаєморозрахунки Замовника з його контрагентами.»
6. Доповнити п.5.1. пп.5.1.11. наступного змісту:
«Не пізніше ніж за 5 (п’ять) робочих днів до дати закінчення надання послуг/етапу послуг надати Виконавцю підписані оригінали сторінок Фінансової звітності, яка є предметом аудиту за Договором, а саме: звіт про фінансовий результат; звіт про інший сукупний дохід; звіт про фінансовий стан; звіт про власний капітал; звіт про рух грошових коштів.»
7. Доповнити п.5.1. пп.5.1.12. наступного змісту:
«Не пізніше ніж за 1 (один) робочий день до дати закінчення надання послуг/етапу послуг надати Виконавцю:
1. Підписаний оригінал заяви Керівництва про відповідальність за підготовку та затвердження фінансової звітності.
2. Підписаний оригінал Листа щодо подій після звітної дати.
3. Підписаний оригінал Листа щодо судових справ.
4. Підписаний оригінал Листа-запевнення.
5. Підписаний оригінал Листа керівництва про безперервність діяльності.»
Пропоновані зміни в проект договору відхилено, оскільки умови проекту договору не суперечать вимогам чинного законодавства України та є стандартною формою в системі Замовника, яка застосовується до всіх учасників при закупівлі послуг.
Разом з цим звертаємо увагу на наступні положення проекту договору:
- «5.1. Замовник має право та зобов’язується:
5.1.1. Передати Виконавцю за його запитами необхідну для надання послуг інформацію протягом 5 (п’яти) робочих днів (за умови, що на дату запиту Замовник володіє цією інформацією) з моменту одержання письмового запиту Виконавця;
5.1.2. Своєчасно та у повному обсязі надавати уповноваженим представникам Виконавця необхідні для надання послуг, передбачених цим Договором, первинні документи, реєстри обліку, звітність, документи з господарської діяльності підприємства, необхідні записи, адміністративні та інші документи, а також пояснення (усні або письмові) посадових осіб, що стосуються предмету цього Договору. Надана інформація повинна бути повною, не застарілою, точною та достовірною у всіх суттєвих аспектах;
5.1.7. Виконувати належним чином інші зобов’язання, передбачені цим Договором та чинним законодавством України.;
- процедури виконуються у разі їхньої актуальності відповідно до положень Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» (витяг з пункту 1.2. додатку до договору);
- провести необхідні процедури у разі їхньої актуальності відповідно до нормативних актів Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, МСА (витяг з пункту 1.4. додатку до договору).
Крім цього, АТ «Укртранснафта» належить до великих підприємств та відповідно підприємств, що становлять суспільний інтерес.
Фінансова звітність АТ «Укртранснафта» щороку перевіряється/підтверджується незалежним аудитором на підставі відповідних договорів про надання аудиторських послуг.
Фінансова звітність АТ «Укртранснафта» разом із звітами аудитора розміщена на сайті Товариства https://www.ukrtransnafta.com/dokumenti/.
За звичною практикою, існуючої в АТ «Укртранснафта», представникам незалежного аудитора створюються необхідні умови для проведення всіх процедур.
В АТ «Укртранснафта» відсутні спори із аудиторами.
Дякуємо за Ваше звернення.
Пропоновані зміни в проект договору відхилено, оскільки умови проекту договору не суперечать вимогам чинного законодавства України та є стандартною формою в системі Замовника, яка застосовується до всіх учасників при закупівлі послуг.
Разом з цим звертаємо увагу на наступні положення проекту договору:
- «5.1. Замовник має право та зобов’язується:
5.1.1. Передати Виконавцю за його запитами необхідну для надання послуг інформацію протягом 5 (п’яти) робочих днів (за умови, що на дату запиту Замовник володіє цією інформацією) з моменту одержання письмового запиту Виконавця;
5.1.2. Своєчасно та у повному обсязі надавати уповноваженим представникам Виконавця необхідні для надання послуг, передбачених цим Договором, первинні документи, реєстри обліку, звітність, документи з господарської діяльності підприємства, необхідні записи, адміністративні та інші документи, а також пояснення (усні або письмові) посадових осіб, що стосуються предмету цього Договору. Надана інформація повинна бути повною, не застарілою, точною та достовірною у всіх суттєвих аспектах;
5.1.7. Виконувати належним чином інші зобов’язання, передбачені цим Договором та чинним законодавством України.;
- процедури виконуються у разі їхньої актуальності відповідно до положень Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» (витяг з пункту 1.2. додатку до договору);
- провести необхідні процедури у разі їхньої актуальності відповідно до нормативних актів Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, МСА (витяг з пункту 1.4. додатку до договору).
Крім цього, АТ «Укртранснафта» належить до великих підприємств та відповідно підприємств, що становлять суспільний інтерес.
Фінансова звітність АТ «Укртранснафта» щороку перевіряється/підтверджується незалежним аудитором на підставі відповідних договорів про надання аудиторських послуг.
Фінансова звітність АТ «Укртранснафта» разом із звітами аудитора розміщена на сайті Товариства https://www.ukrtransnafta.com/dokumenti/.
За звичною практикою, існуючої в АТ «Укртранснафта», представникам незалежного аудитора створюються необхідні умови для проведення всіх процедур.
В АТ «Укртранснафта» відсутні спори із аудиторами.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-19-000022 ● 4c8797929eb743ddb9fe356754e885cf
- Статус: завершено ● Дата: 19 серпня 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2022 10:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.07.2022 № 144
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2021-09-02-008044-a 02.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-22 08:45:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з аудиту фінансової звітності АТ «Укртранснафта», складеної у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-02-008044-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо уповноваженої особи, яка прийняла рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «БЕЙКЕР ТІЛЛІ Україна», ТОВ «АУДИТОРСЬКА ФІРМА «ПРАЙСВОТЕРХАУСКУПЕРС (АУДИТ)», ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС» та відповідальна за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-26 08:47:00
Відповідь замовника на електронний запит від 22.07.2022 про надання пояснень.
*Даний текст дублюється у прикріпленому файлі.
На ваш електронний запит від 22.07.2022 про надання пояснень повідомляємо наступне:
І. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- Щодо обґрунтування розміру витрат:
Обґрунтування розміру витрат здійснено на основі даних при отриманні комерційних пропозицій та, відповідно, розрахунку очікуваної вартості.
- Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі – Закон про бухгалтерський облік) підприємства, що становлять суспільний інтерес, це підприємства - емітенти цінних паперів, цінні папери яких допущені до торгів на фондових біржах або щодо цінних паперів яких здійснено публічну пропозицію, банки, страховики, недержавні пенсійні фонди, інші фінансові установи (крім інших фінансових установ та недержавних пенсійних фондів, що належать до мікропідприємств та малих підприємств) та підприємства, які відповідно до цього Закону належать до великих підприємств. Великими є підприємства, які не відповідають критеріям для середніх підприємств та показники яких на дату складання річної фінансової звітності за рік, що передує звітному, відповідають щонайменше двом із таких критеріїв:
- балансова вартість активів - понад 20 мільйонів євро;
- чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - понад 40 мільйонів євро;
- середня кількість працівників - понад 250 осіб.
Ураховуючи викладене вище, АТ «Укртранснафта» належить до великих підприємств та відповідно підприємств, що становлять суспільний інтерес, більше 50 % акцій (часток) яких належать НАК «Нафтогаз України».
Відповідно до частини другої статті 121 Закону про бухгалтерський облік: підприємства, що становлять суспільний інтерес, публічні акціонерні товариства, суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність у видобувних галузях, а також підприємства, які провадять господарську діяльність за видами, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України, складають фінансову звітність та консолідовану фінансову звітність за міжнародними стандартами.
Відповідно до частини третьої статті 14 Закону про бухгалтерський облік: підприємства, що становлять суспільний інтерес, зобов'язані не пізніше ніж до 30 квітня року, що настає за звітним періодом, оприлюднювати річну фінансову звітність та річну консолідовану фінансову звітність разом з аудиторським висновком на своїй веб-сторінці (у повному обсязі) та в інший спосіб у випадках, визначених законодавством.
АТ «Укртранснафта» відповідно до Закону України «Про ринки капіталу та організовані товарні ринки» (далі - Закон про РКОТР) є емітентом цінних паперів.
Згідно з частиною 1 статті 126 Закону про РКОТР:
«Регулярна інформація про емітента - це річна та проміжна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка розкривається на ринках капіталу та організованих товарних ринках, у тому числі шляхом подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Пунктами 5 та 11 частини 3 статті 126 Закону про РКОТР, встановлено, що річна інформація про емітента повинна містити такі відомості:
- річну фінансову звітність, перевірену суб’єктом аудиторської діяльності. При цьому якщо відповідно до законодавства емітент зобов’язаний складати консолідовану фінансову звітність, річна фінансова звітність повинна містити консолідовану фінансову звітність, перевірену суб’єктом аудиторської діяльності, та окремо власну фінансову звітність, перевірену суб’єктом аудиторської діяльності (пункт 5 частини 3 статті 126 Закону про РКОТР);
11) звіт керівництва (пункт 11 частини 3 статті 126 Закону про РКОТР).
Згідно з частиною 4 статті 126 Закону про РКОТР:
«Річна інформація про емітента є регульованою інформацією та підлягає розкриттю емітентом не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, крім звіту про платежі на користь держави, який підлягає розкриттю емітентом не пізніше 30 червня року, наступного за звітним.
Річна інформація про емітента розміщується на офіційному веб-сайті емітента та є загальнодоступною протягом не менш як 10 років після її розкриття.».
Пунктом 4 статті 127 Закону про РКОТР, встановлено, що річний звіт керівництва повинен містити звіт про корпоративне управління.
Відповідно до частини третьої статті 127 Закону про РКОТР:
«Емітент зобов’язаний залучати суб’єкта аудиторської діяльності, який повинен висловити свою думку щодо інформації, зазначеної в пунктах 5-9 цієї частини, а також перевірити інформацію, зазначену в пунктах 1-4 цієї частини. Така інформація включається до складу звіту про корпоративне управління емітента. Вимоги цього абзацу не застосовуються до приватних акціонерних товариств, крім тих, які є підприємствами, що становлять суспільний інтерес.».
Беручи до уваги вищезазначене, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на основі Міжнародних стандартів аудиту, Міжнародних стандартів фінансової звітності, положень Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» та вимог до аудиторського звіту, що подається до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
- Щодо очікуваної вартості:
Очікувану вартість визначено на підставі аналізу ринку, отриманих комерційних пропозицій та відповідно до п. 4.2.2. «Інструкції з визначення очікуваної вартості товарів, робіт і послуг в АТ «Укртранснафта», яка є Додатком 1 до «Регламенту взаємодії функціональних підрозділів АТ «Укртранснафта» під час закупівлі товарів, робіт та послуг», затвердженого наказом Товариства від 03.03.2021 №87, згідно з рішенням головного акціонера АТ «Укртранснафта» - НАК «Нафтогаз України» (витяг з Протоколу №81 засідання правління акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» від 27.02.2020р.).
ІІ. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Повідомляємо, що постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі — постанова № 710) визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. У пункті 41 постанови № 710 наведено перелік замовників, яким необхідно оприлюднювати обґрунтування до предмета закупівлі. Відповідно до пункту 41 постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів доручено забезпечити:
• обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
• оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель (далі — обґрунтування предмета закупівлі).
І. Головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня)
Відповідно до статті 1 Бюджетного кодексу України (далі — БКУ):
• головні розпорядники бюджетних коштів — бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень;
• розпорядник бюджетних коштів — бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов’язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Відповідно до частини 2 статті 22 БКУ Головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
1. за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, — установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
2. за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, — уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників; 3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, — місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.
Єдиний реєстр розпорядників бюджетних коштів доступний на офіційній вебсторінці Казначейства в розділі «Казначейство інформує» — «Єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів» або за інтернет-посиланням https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv
Крім цього, інформацію про розпорядників та одержувачів бюджетних коштів в розрізі областей України, їх підпорядкування та іншу інформацію можна знайти на офіційному сайті Державного вебпорталу бюджету для громадян у розділі «Розпорядники» або за інтернет-посиланням https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic .
ІІ. Суб’єкти господарювання державного сектору економіки
Відповідно до частини 2 статті 22 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання державного сектору економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.
Реєстр (перелік) суб’єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об’єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) можна знайти на офіційному вебсайті Фонду державного майна України у розділі «Єдиний реєстр об’єктів державної власності» — «Суб’єкти господарювання» або за інтернет-посиланням http://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya.html .
Висновок:
Враховуючи викладену вище інформацію, зокрема:
опису «цільової аудиторії» у абзаці першому даного Пояснення з преамбули Постанови № 710, розділах І та ІІ даного Пояснення та наступні об’єктивні обставини:
- АТ Укртранснафта не належить до розпорядників (перелік яких визначено згідно з Єдиним реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів) та суб’єктів господарювання державного сектору (згідно з реєстром, розміщеним на сайті Фонду державного майна України).
- інформації про АТ Укртранснафта немає у переліку пункту 41 постанови № 710;
- АТ Укртранснафта не входить у «Єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів» https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv ;
- АТ Укртранснафта не входить у Реєстр (перелік) суб’єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об’єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) цей Реєстр можна знайти на офіційному вебсайті Фонду державного майна України, за посиланням : http://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya.htm ,
доходимо до висновку, що дія Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджується на АТ Укртранснафта в т.ч. не рзповсюджується на АТ Укртранснафта і вимога щодо забезпечення:
а) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
б) оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Враховуючи надані вище Пояснення, обов’язкове забезпечення Товариством документів та дій по оприлюдненню (перелічені вище в пункті а) та б) цього Пояснення) чинним Законодавством для Товариства - не передбачено.
Таким чином відсутні законодавчі підстави для обов’язкової наявності самого розміщення та можливості надання Товариством посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Враховуючи надані вище пояснення, вимога щодо надання Товариством на Запит Держаудитслужби посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, обґрунтовано не може бути виконана Товариством.
ІІІ. Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо уповноваженої особи, яка прийняла рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «БЕЙКЕР ТІЛЛІ Україна», ТОВ «АУДИТОРСЬКА ФІРМА «ПРАЙСВОТЕРХАУСКУПЕРС (АУДИТ)», ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС» та відповідальна за оприлюднення інформації про закупівлю.
Уповноваженою особою та відповідальною за оприлюднення інформації про закупівлю у процедурі закупівлі бухгалтерських та аудиторських послуг (код 79210000-9 за ДК 021:2015) (Аудит фінансової звітності АТ "Укртранснафта", складеної у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності) визначено Фединець Б.І.
На підтвердження її повноважень надаємо скан-копію наказу «Про призначення уповноважених осіб з проведення публічних закупівель Товариства» від 31.03.2021 року
№ 128.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 серпня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 31570412 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна, м. Київ обл., Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА будинок 32/2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2021 16:29
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2021 16:49
|
ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ПРАЙСВОТЕРХАУСКУПЕРС (АУДИТ)" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2021 15:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2021 15:59
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 жовтня 2021 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС" |
3 360 000,00
UAH з ПДВ
|
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ПРАЙСВОТЕРХАУСКУПЕРС (АУДИТ)" |
2 880 000,00
UAH з ПДВ
|
2 185 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА" |
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС" #34764976 |
Переможець |
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2021 10:51
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 жовтня 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 13:08
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 13:23
|
162УО прод до 60 днів.pdf | укладений |
21 грудня 2021 13:21
|
Дог.2020_12-01 від 16.12.2021 ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС.PDF | укладений |
21 грудня 2021 13:21
|