Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
22 400,00 UAH
UA-2021-09-02-007562-a 4a90e11bfa994cff81b5760fb056c2d5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Потайчук

+380472568059 buhgalteria24@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №24 Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 25660393
Місцезнаходження: 18003, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Бидгощська, 1
Контактна особа: Олександр Потайчук
+380472568059
buhgalteria24@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: 18003, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Бидгощська, 1. Процедура закупівлі: Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Інформація про технічні та якісні характеристики товарів, робіт чи послуг: згідно умов договору
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 штуки
стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18003, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Бидгощська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

02 вересня 2021 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НАУМЕНКО ІРИНА СЕРГІЇВНА
#2889708288
Переможець 22 400,00
UAH
02 вересня 2021 14:32

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2021 14:34

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
стільці 32 штуки 700,00
UAH