Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01986380 |
Місцезнаходження: | 50048, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, буд 41 |
Контактна особа: |
Лучка Оксана Євгенівна +380964935813 luchka_oe@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2021 14:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2021 13:25 |
Очікувана вартість: | 4 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії. Форма та зміст банківської гарантії обов’язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення цінової пропозиції: не більше 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, та складає 21 500 грн 00 коп. (двадцять одна тисяча п’ятсот гривень 00 копійок). Відомості Замовника для отримання банківської гарантії: Комунальне підприємство «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» Юридична адреса: 50048, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд. 41 Код ЄДРПОУ 0198638 IBAN: UA 67 305750 0000026005053523715 В АТ КБ «ПРИВАТБАНК» ІПН 019863804815 тел. (056) 4055170 Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком- гарантом Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Разом із банківською гарантією учасником надаються копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 21500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2021 12:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2021 12:50 |
ТД_7132_изм_14-09-2021.doc | |
14 вересня 2021 12:50 |
перелік змін.pdf | |
02 вересня 2021 14:22 |
ТД_7132.doc |
14 вересня 2021 12:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 вересня 2021 12:50 |
ТД_7132_изм_14-09-2021.doc
|
|||
14 вересня 2021 12:50 |
перелік змін.pdf
|
|||
02 вересня 2021 14:22 |
ТД_7132.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-01-000054 ● 70478973fbef4d33900d2e9a11e1e59e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2022 15:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.07.2022 № 10-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 01.07.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 01.07.2022 № 10-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2021-09-02-007339-a 02.09.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-01 15:20:47
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальній ремонт частини будівель головного корпусу та будівлі променевого відділення комунального підприємства «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради" за адресою вул. Дніпровське шосе, буд. 41 м. Кривий Ріг Дніпропетровської області»)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-05 11:21:19
Відповідь на запит
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальній ремонт частини будівель головного корпусу та будівлі променевого відділення комунального підприємства «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради" за адресою вул. Дніпровське шосе, буд. 41 м. Кривий Ріг Дніпропетровської області»)» надаємо пояснення на поставлені Вами питання :
Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затвердженої Міністерством розвитку громад та територій україни від 01.11.2022 року № 281. За об’єктом роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальній ремонт частини будівель головного корпусу та будівлі променевого відділення комунального підприємства «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради" за адресою вул. Дніпровське шосе, буд. 41 м. Кривий Ріг Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)» очікувана вартість проектно-вишукувальних робіт була розрахована на підставі збірників цін на проектні, науково-проектні, вишукувальні роботи, показників об’єктів-аналогів відповідно до завдання на виконання проектно-кошторисної документації (додаток 2 тендерної документації). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначенні в завданні на виконання проектно-кошторисної документації (додаток 2 тендерної документації). Замовник, а саме : комунальне підприємство «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» не підпадає під дію постанови № 710 від 11.10.2016 р. (зі змінами), а саме п. 4.1
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-05 11:22:08
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальній ремонт частини будівель головного корпусу та будівлі променевого відділення комунального підприємства «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради" за адресою вул. Дніпровське шосе, буд. 41 м. Кривий Ріг Дніпропетровської області»)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Додатковою угодою від 25.02.2022 № 1 до договору на виконання робіт з розроблення проектно-кошторисної документації від 13.10.2021 № 115 (далі – Договір) змінено його істотні умови, а саме: продовжено строк дії договору та продовжено строк виконання робіт.
У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо надати документи, що підтверджують виникнення обставин для укладання додаткової угоди від 25.02.2022 № 1 до Договору та продовження строку дії Договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-07 16:42:56
Відповідь на запит
Додатковою угодою від 25.02.2022 № 1 до договору на виконання робіт з розроблення проектно-кошторисної документації від 13.10.2021 № 115 продовжено строк виконання робіт на підставі звернення «Виконавця», а саме ФОП Бур'ян Н.О. (лист додається). Виконання додаткових робіт по проектуванню не призвело до збільшення суми договору.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-11 12:19:55
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування (роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальній ремонт частини будівель головного корпусу та будівлі променевого відділення комунального підприємства «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради" за адресою вул. Дніпровське шосе, буд. 41 м. Кривий Ріг Дніпропетровської області»)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
На підставі листа ФОП Бур’ян Наталії Олегівни від 17.02.2022 № 170822/1 щодо виникнення необхідності у виконанні додаткових робіт, а саме: розробка проекту киснезабезпечення будівлі лікарні, влаштування систем зв’язку (система виклику медичного персоналу) з урахуванням вимог ДБН В.2.2-40:2018 (в тому числі в санвузлах для МГН), влаштування блискавкозахисту з урахуванням вимог ІЕС 62305-1, ІЕС 62305-2, ІЕС 62305-3, влаштування системи сигналізації загазованості, влаштування систем протидимного захисту з урахуванням вимог ДБН В.2.5-56:2015, ДБН В.1.1-7:2016, Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору на виконання робіт з розроблення проектно-кошторисної документації від 13.10.2021 № 115 (далі – Договір № 115) до 30.04.2022 року.
У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо надати документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для проведення додаткових робіт на підставі звернення ФОП Бур’ян Наталії Олегівни? Яким чином вказані додаткові роботи відображені в Договорі № 115 з урахуванням змін, визначених додаткового угодою від 25.02.2022 № 1, та в чому саме вони полягають?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-14 09:03:17
Відповідь на запит
В ході виконання Робочого проєкту «Капітальній ремонт частини будівель головного корпусу та будівлі променевого відділення комунального підприємства «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради" за адресою вул. Дніпровське шосе, буд. 41 м. Кривий Ріг Дніпропетровської області»)» виникла необхідність виконання наступних додаткових робіт, які не були позначені в Завданні на виконання проєктно-кошторисної документації (додаток 1 до Договору від 13.10.2021 № 115):
Заміна зовнішньої мережі киснепостачання (креслення 21-3689-ЗЛГ)
Заміна існуючого обладнання та внутрішніх трубопроводів системи киснепостачання, розміщених в будівлі існуючої кисневої станції (креслення 21-3689-3-ЛГ)
Влаштування системи блискавкозахисту будівлі кисневої станції
з урахуванням вимог ІЕС 62305-1, ІЕС 62305-2, ІЕС 62305-3 (креслення 21-3689-3-БЗ)
Влаштування системи сигналізації загазованості (система контролю кисню) будівлі кисневої станції (креслення 21-3689-3-З1)
Крім того виконані наступні додаткові проектні роботи, що не вказані в додатковій угоді від 30.04.2022 р:
Капітальний ремонт будівлі існуючої кисневої станції (креслення 21-3689-3-АР)
Заміна системи електропостачання будівлі існуючої кисневої станції (креслення 21-3689-3-ЕТР)
Заміна систем опалення та вентиляції будівлі існуючої кисневої станції (креслення 21-3689-3-ОВ)
Система пожежної сигналізації. Система керування евакуюванням будівлі існуючої кисневої станції (креслення 21-3689-3-СПС-СО)
В медичному завданні в п.14 вказана необхідність виконати капремонт кисневої станції.
Всі вищевказані об'єми проектних робіт виконано на підставі вимог нормативної документації, а саме:
- ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво;
- ДБН В 2.2-10-2001 Заклади охорони здоров’я;
- ДБН В 2.2-9:2018 Громадські будинки та споруди. Основні положення;
- Правила улаштування електроустановок;
- ДБН В.2.5-28:2018 Природне і штучне освітлення;
- ДБН В.2.5-67:2013 Опалення, вентиляція та кондиціонування;
- ДБН В.1.1-7:2016 Пожежна безпека об’єктів будівництва;
- ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту;
- НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
26.07.2022 р. на підставі висновку моніторингу, що був здійснений Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області - КП «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» з метою усунення виявлених порушень уклав додаткову угоду № 5 з виконавцем Договору № 115, а саме з ФОП Бур’ян Н.О., з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України (дана додаткова угода оприлюднена в кабінеті Замовника та додається до даного пояснення).
2022-07-27 14:21:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено порушення частини першої статті 654 Цивільного кодексу України.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено порушення частини першої статті 654 Цивільного кодексу України.) • усунуто
-
2022-07-29 11:21:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2021 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БУР'ЯН НАТАЛІЯ ОЛЕГІВНА" |
3 565 562,96
UAH з ПДВ
|
3 565 562,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МАЦЮК ПАВЛО ВАСИЛЬОВИЧ" |
4 268 009,88
UAH з ПДВ
|
4 268 009,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БУР'ЯН НАТАЛІЯ ОЛЕГІВНА" #2942811309 |
Переможець |
3 565 562,96
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2021 11:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2022 09:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 липня 2022 16:24
|
ду5_дог115_від_13.10.2021.pdf | зміни до договору |
26 липня 2022 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2022 16:41
|
вих.090622_1.pdf | зміни до договору |
14 червня 2022 16:39
|
додаток 1.pdf | зміни до договору |
14 червня 2022 16:39
|
д.у.4 від 10.06.2022.pdf | зміни до договору |
14 червня 2022 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2022 09:50
|
ду3_дог_115_13.10.2021_додатки.pdf | зміни до договору |
06 травня 2022 09:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2022 09:59
|
ду2_дог115від13.10.2021.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2022 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 лютого 2022 10:14
|
ду1_дог_115_12.10.21, лист.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2022 10:14
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2021 14:28
|
ОНКО_дог.115_13.10.21.pdf | укладений |
13 жовтня 2021 14:28
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальній ремонт частини будівель головного корпусу та будівлі променевого відділення комунального підприємства «Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" за адресою вул. Дніпровське шосе, буд. 41 м. Кривий Ріг Дніпропетровської області» (Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) | 1 | роботи |
3 565 562,96
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі листа ФО-П Бур’ян Наталії Олегівни від 17.02.2022р. вих №170822/1 щодо виникнення необхідності у виконанні додаткових обсягів робіт, Сторони дійшли згоди про продовження терміну виконання робіт Договору № 115 від 12.10.2021р |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оскільки в Україні введено воєнний стан відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022р. №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022р. № 2102-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», який подовжено згідно Указу Президента України від 14.03.2022р. № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 15.03.2022р. «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»», враховуючи лист Торгово-Промислової Палати України № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022р., опубліковане на офіційному сайті ТПП України в мережі Інтернет за адресою https://ucci.org.ua/press-center/ucci-news/protsedura-zasvidchennia-fors-mazhornikh-obstavin-z-28-02-2022, на підставі листа ФОП Бур’ян Наталія Олегівна від 15.04.2022р. №150422/1, Сторони дійшли взаємної згоди щодо подовження терміну виконання робіт Договору №115 від 13.10.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Для поетапного прийому проектно-кошторисної документації, що дозволить достроково виконати роботи за Договором в умовах воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022р. №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022р. № 2102-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», який подовжено згідно Указу Президента України від 14.03.2022р. № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 15.03.2022р. «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», на підставі п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи лист ФОП Бур’ян Наталія Олегівна від 03.05.2022р. №030522/1, Сторони дійшли взаємної згоди щодо внесення змін у Додатку №2 “Календарний план робіт” та Додатку №8 “Кошторис №5” Проектні роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі листа ФО-П Бур’ян Наталії Олегівни від 09.06.2022р. вих №090622/1 щодо виникнення необхідності у доповненні додаткових обсягів робіт, Сторони дійшли згоди погодили наступну (нову) редакцію додатку 1 Договору: «Завдання на виконанння проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальній ремонт частини будівель головного корпусу та будівлі променевого відділення комунального підприємства «Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" за адресою вул. Дніпровське шосе, буд. 41 м. Кривий Ріг Дніпропетровської області» за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування»», а саме 1.1. Пункт 13 «Проведення експертизи» - «Згідно вимог наказу 21 від 21.02.2005р. Державного комітету ядерного регулювання України «Про затвердження Порядку проведення державної експертизи ядерної та радіаційної безпеки» проектований об’єкт не підлягає проходженню державної експертизи ядерної та радіаційної безпеки.» 1.2. Пункт 14 «Черговість будівництва» - «Джерело киснепостачання – існуюча киснева станція. Виконати капітальний ремонт будівлі кисневої станції». |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання вимог моніторингу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, щодо усунення виявлених порушень Замовник та Виконавець дійшли згоди внести зміни в додаток №1 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальній ремонт частини будівель головного корпусу та будівлі променевого відділення комунального підприємства «Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" за адресою вул. Дніпровське шосе, буд. 41 м. Кривий Ріг Дніпропетровської області» (Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) | 1 | роботи |
3 565 562,96
UAH
|