Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90710000-7 Екологічний менеджмент
Очікувана вартість
98 659,20 UAH
UA-2021-09-02-006493-a 412b89f91b994fcf9de489be35a761c5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Кладко

+380487507623 oksana.kladko@port-yuzhny.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"
Код ЄДРПОУ: 04704790
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Контактна особа: Оксана Кладко
+380487507623
oksana.kladko@port-yuzhny.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2021 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2021 09:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2021 09:30
Початок аукціону: 14 вересня 2021 13:25
Очікувана вартість: 98 659,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 504,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимагається надання учасником забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії, оформленої згідно до діючого законодавства на суму на суму 2 959,00 грн ( дві тисячі дев’ятсот п’ятдесят дев’ять грн оо коп). Строк дії забезпечення пропозиції - протягом 90 днів з кінцевого строку подання пропозицій. Банківські реквізити ДП «МТП «Южний» п/р Замовника: №UA853348510000026005962502420 в АТ «ПУМБ» м. Київ, МФО банка 334851, код ЄДРПОУ ДП «МТП «Южний» 04704790. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозицій, або надане учасником забезпечення пропозицій не відповідає вимогам, зазначеним в цій документації, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Увага!!! Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року №639. Банківська гарантія повинна бути оформлена у чіткій відповідності до «Форми забезпечення тендерної пропозиції», та відповідати «Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції» затвердженим Наказом № 2628 від 14.12.2020 МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ Забезпечення пропозиції повертається учаснику в наступних випадках: - закінчення строку дії забезпечення пропозиції; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем; - відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; - завершення спрощеної закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю із жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається в разі: - відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання; - відмова учасника, який став переможцем спрощеної закупівлі, від підписання договору про закупівлю. - У відповідності до вимог ч.4 ст.26 Закону ціна пропозиції учасника спрощеної закупівлі не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. У випадку, якщо ціна пропозиції учасника спрощеної закупівлі буде перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі пропозиція даного учасника буде відхилена, у відповідності до п.п. 1 ч.13 ст.14 Закону.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2959 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент


Послуга з проведення ресертифікаційного аудиту системи екологічного менеджменту на відповідність вимогам ISO 14001:2015 «Системи екологічного керування. Вимоги та настанови щодо застосування»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з проведення ресертифікаційного аудиту системи екологічного менеджменту на відповідність вимогам ISO 14001:2015 «Системи екологічного керування. Вимоги та настанови щодо застосування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022
ДК 021:2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата вартості Послуги здійснюється прямим банківським переведенням коштів на рахунок Виконавця по завершенню надання Послуги на підставі підписаного відповідного Акту здавання-приймання наданої послуги, протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з дати отримання виставленого Виконавцем рахунку. (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти). Додаткова інформація щодо закупівлі: Назва предмету закупівлі: 90710000-7 Екологічний менеджмент Місце надання послуг: територія ДП «МТП «Южний» та територія Виконавця. Категорія замовника: 4 категорія - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид забезпечення пропозиції: Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення пропозицій: відповідно до умов додатку 2 до оголошення "ЗМІСТ І СПОСІБ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ". Кількість: 1 послуга. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вимагається надання учасником забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії, оформленої згідно до діючого законодавства на суму на суму 2 959,00 грн ( дві тисячі дев’ятсот п’ятдесят дев’ять грн оо коп). Строк дії забезпечення пропозиції - протягом 90 днів з кінцевого строку подання пропозицій. Банківські реквізити ДП «МТП «Южний» п/р Замовника: №UA853348510000026005962502420 в АТ «ПУМБ» м. Київ, МФО банка 334851, код ЄДРПОУ ДП «МТП «Южний» 04704790. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозицій, або надане учасником забезпечення пропозицій не відповідає вимогам, зазначеним в цій документації, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Увага!!! Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року №639. Банківська гарантія повинна бути оформлена у чіткій відповідності до «Форми забезпечення тендерної пропозиції», та відповідати «Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції» затвердженим Наказом № 2628 від 14.12.2020 МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ Забезпечення пропозиції повертається учаснику в наступних випадках: - закінчення строку дії забезпечення пропозиції; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем; - відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; - завершення спрощеної закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю із жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається в разі: - відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання; - відмова учасника, який став переможцем спрощеної закупівлі, від підписання договору про закупівлю. - У відповідності до вимог ч.4 ст.26 Закону ціна пропозиції учасника спрощеної закупівлі не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. У випадку, якщо ціна пропозиції учасника спрощеної закупівлі буде перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі пропозиція даного учасника буде відхилена, у відповідності до п.п. 1 ч.13 ст.14 Закону.

Сума забезпечення: 2959 UAH

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-02-006493-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮНАЙТЕД РЕГІСТРАР ОФ СИСТЕМС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41861064
Дата подання: 21 вересня 2021 19:05
Оскарження протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення пропозиції від 17.09.2021 р.
Предмет закупівлі: 90710000-7 Екологічний менеджмент
Послуга з проведення ресертифікаційного аудиту системи екологічного менеджменту на відповідність вимогам ISO 14001:2015 «Системи екологічного керування. Вимоги та настанови щодо застосування»
Ідентифікатор закупки: UA-2021-09-02-006493-a
1. Учасник ТОВ "ЮРС Україна" у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності кваліфікованого штатного персоналу (наявність аудитора по системі екологічного менеджменту за міжнародним стандартом ISO 14001:2015) надав сертифікат - cert. ISO 14001 Vitaliy Minyaylo.pdf "Система Екологічного Менеджменту. Курс провідного аудитора перехід від ISO 14001:2004 до ISO 14001:2015". Який було проігноровано замовником закупівлі.
Твердження Замовника закупівлі щодо недійсності сертифікату №:ЕА/09/UA/8659 від 26.06.2009 є помилковим. Даний сертифікат дійсний 3 роки з метою сертифікації аудитора в системі IRCA (Міжнародному Реєстрі Сертифікованих Аудиторів). Реєстрація аудиторів в системі IRCA є необов'язковим і носить добровільний характер. Вимоги щодо наявності аудитора IRCA в учасника закупівлі в тендерній документації не містилось.
2. Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції надав довідку про виконання аналогічних договорів - Довідка про виконання аналогічного договору.pdf щодо сертифікації систем екологічного менеджменту на відповідність міжнародного стандарту ISO 14001:2015.
3. Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції надав договір №CER 0021/19 від 23 липня 2019 про проведення загальної перевірки Інтегрованої Системи Менеджменту (далі – ІСМ) компанії замовника і виявлення ступеня відповідності з вимогами міжнародних стандартів ISO 14001:2015 та OHSAS 18001:2007. Предметом даного договору було проведення ресертифікаційного та двох наглядових аудитів. У частині проведення ресертифікаційного аудиту договір було виконано в повному обсязі. Що також є предметом даної закупівлі. Учасником закупівлі було надано акт з технічною помилкою.
Тому вважаємо, що рішення про відхилення нашої пропозиції є необгрунтованим, помилковим та протиправним.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 вересня 2021 15:45
Надаємо Вам відповідь стосовно вимоги надісланої на zakupki.prom.ua по предмету закупівлі - 90710000-7 Екологічний менеджмент (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-02-006493-a).
1. Відповідальними працівниками ДП «МТП «Южний» за закупівлю 90710000-7 Екологічний менеджмент (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-02-006493-a) була проведена перевірка усіх наданих документів Учасником ТОВ "ЮНАЙТЕД РЕГІСТРАР ОФ СИСТЕМС УКРАЇНА" та були вказані виявлені невідповідності.
Для документального підтвердження, що Учасник має кваліфікований штатний персонал, Учасник ТОВ "ЮНАЙТЕД РЕГІСТРАР ОФ СИСТЕМС УКРАЇНА" надав Довідку про наявність у нього аудитора по системі екологічного менеджменту за міжнародним стандартом ISO 14001 без зазначення версії стандарту. Але згідно вимог технічної специфікації Учасник повинен мати кваліфікований штатний персонал аудиторів, які мають реєстрацію провідного аудитора, згідно з вимогами сертифікаційного органу та мають досвід проведення аудиторських перевірок різних підприємств на дотримання вимог Системи екологічного менеджменту на відповідність вимогам ISO 14001:2015 «Системи екологічного керування. Вимоги та настанови щодо застосування».
Стосовно копії Сертифікату від 26.06.2009 року Серія №:ЕА/09/UA/8659: Замовником було звернено увагу на те, що даний Сертифікат діє протягом 3 років (як вказано на самому Сертифікаті). Учасник не надав документального підтвердження, що аудитори мають реєстрацію провідного аудитора, згідно з вимогами сертифікаційного органу, за версією стандарту ISO 14001:2015.
2. Учасник повинен був надати довідку, складену в довільній формі, про виконання аналогічного договору в повному обсязі (не менше 1 договору) та копію цього договору.
ТОВ "ЮНАЙТЕД РЕГІСТРАР ОФ СИСТЕМС УКРАЇНА" надало довідку про виконання аналогічних договорів в якій вказано, що дане підприємство має штатних працівників відповідної кваліфікації. Тобто інформація в самій довідці не відповідає запитуваній інформації Замовника.
3. Згідно вимог Технічної специфікації до Учасника – Учасник повинен надати довідку, складену в довільній формі, про виконання аналогічного договору в повному обсязі (не менше 1 договору) та копію цього договору.
ТОВ "ЮНАЙТЕД РЕГІСТРАР ОФ СИСТЕМС УКРАЇНА" надало копію договору №CER 0021/19 від 23 липня 2019 про проведення загальної перевірки Інтегрованої Системи Менеджменту (далі – ІСМ) компанії замовника і виявлення ступеня відповідності з вимогами міжнародних стандартів ISO 14001:2015 та OHSAS 18001:2007. Етапи надання послуги включають: 1. Проведення ресертифікаційного аудиту ІСМ – серпень 2019р. 2. Проведення першого наглядового аудиту ІСМ – серпень 2020р. 3. Проведення другого наглядового аудиту ІСМ – серпень 2021р.
В підтвердження щодо виконання умов договору, ТОВ "ЮНАЙТЕД РЕГІСТРАР ОФ СИСТЕМС УКРАЇНА" надало копію Акту надання послуг №2 від 21 жовтня 2020р. до Договору №CER 0021/19 від 23 липня 2018 року , в якому зазначено, що Виконавець виконав роботу з проведення першого наглядового аудиту. Дата договору №CER 0021/19, що зазначена в Акті надання послуг №2 «від 23 липня 2018 року» не відповідає даті укладання договору №CER 0021/19 «від 23 липня 2019 року». Немає підтвердження про виконання аналогічного договору у повному обсязі.
Учасник не надав підтвердження щодо виконання аналогічного договору, що суперечить вимогам Технічної специфікації.
Відповідальними працівниками ДП «МТП «Южний» за закупівлю 90710000-7 Екологічний менеджмент (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-02-006493-a) була проведена перевірка наданих документів ТОВ "ЮНАЙТЕД РЕГІСТРАР ОФ СИСТЕМС УКРАЇНА" на відповідність вимогам Технічної специфікації. В результаті чого було встановлено, що надані в складі пропозиції документи не відповідають технічній специфікації замовника. Пропозиція ТОВ "ЮНАЙТЕД РЕГІСТРАР ОФ СИСТЕМС УКРАЇНА була відхилена цілком правомірно.

Номер вимоги: UA-2021-09-02-006493-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮНАЙТЕД РЕГІСТРАР ОФ СИСТЕМС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41861064
Дата подання: 29 вересня 2021 13:54
Оскарження протоколу щодо прийняття рішення
Оскарження протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою (Кладко О.В.) про намір укласти договір від 28.09.2021.
Протоколом визначено переможцем, у публічній закупівлі: «Послуга з проведення ресертифікаційного аудиту системи екологічного менеджменту на відповідність вимогам ISO 14001:2015 «Системи екологічного керування. Вимоги та настанови щодо застосування», ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-02-006493-a, ТОВ "МС КОНСАЛТІНГ". Не погоджуємось з цим з наступних підстав:
Згідно з умов тендерної документації, строк надання послуги з проведення ресертифікаційного аудиту системи екологічного менеджменту та строк дії Договору встановлений до 31.12.2021 (включно). Переможцем, обраним Замовником закупівлі, надані сертифікати аудиторів від 09.11.2018 та 05.12.2018 зі строком дії 3 роки до атестації, відповідно до 09.11.2021 та 05.12.2021. Строк дії сертифікатів аудиторів є меншим аніж строк дії договору про надання послуг з проведення ресертифікаційного аудиту системи екологічного менеджменту.
Вимога: скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою (Кладко О.В. ) про намір укласти договір від 28.09.2021 та дискваліфікувати переможця закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2021 13:37
Надаємо Вам відповідь стосовно оскарження протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою (Кладко О.В.) про намір укласти договір від 28.09.2021., надісланої на zakupki.prom.ua по предмету закупівлі - 90710000-7 Екологічний менеджмент (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-02-006493-a).
Згідно умов Технічної специфікації, строк надання Послуги: проведення ресертифікаційного аудиту – протягом 30 робочих днів з дати направлення Замовником Виконавцю письмової заявки; письмова заявка направляється виконавцю електронною поштою.
Строк дії договору: по 31.12.2021.
Згідно вимог Технічної специфікації, Учасник в електронному вигляді через електронну систему закупівель під час подачі своєї пропозиції повинен був документально підтвердити наявність кваліфікованого штатного персоналу, що аудитори мають реєстрацію провідного аудитора, згідно з вимогами сертифікаційного органу, мають досвід проведення аудиторських перевірок різних підприємств на дотримання вимог Системи екологічного менеджменту на відповідність вимогам ISO 14001:2015 «Системи екологічного керування. Вимоги та настанови щодо застосування» (сертифікати та/або інформація на офіційному сайті Міжнародного Сертифікаційного Органу).
Учасник ТОВ «МС КОНСАЛТІНГ» надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і надав копії сертифікатів провідного аудитора/аудитора, які на момент проведення аудиту будуть чинні.
Номер вимоги: UA-2021-09-02-006493-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮНАЙТЕД РЕГІСТРАР ОФ СИСТЕМС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41861064
Дата подання: 30 вересня 2021 15:47
Оскарження протоколу щодо прийняття рішення
Замовник закупівлі не звернув уваги на відсутність відповідного коду для сертифікації системи екологічного менеджменту (EMS) у документах наданих переможцем, що порушує статтю 14, 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Надані сертифікати аудиторів, з номерами: GIUA-01, GIUA-02, GIUA-03, GIUA-04, не мають відповідного коду для сертифікації системи екологічного менеджменту морського порту, якому відповідає код «31 Transport, storage and communication» (Транспорт, зберігання та зв'язок), згідно документу International Accreditation Forum (Міжнародний акредитаційний форум) (далі – IAF) «IAF Informative Document for QMS and EMS Scopes of Accreditation» (див. за посиланням https://iaf.nu/iaf_system/uploads/documents/IAF_ID1_2020_Issue_3_06082020.pdf).
Згідно, документу NACE Rev. 2 Statistical classification of economic activities in the European Community (Статистична класифікація видів економічної діяльності у Європейському Співтоваристві) (див. за посиланням https://ec.europa.eu/eurostat/documents/3859598/5902521/KS-RA-07-015-EN.PDF) діяльність морського порту відповідає розділу «H - Transportation and storage» (Транспортування та зберігання), підрозділ «52.22 Service activities incidental to water transportation» (Послуги, пов'язані з водним транспортом), «52.24 Cargo handling» (Обробка вантажів).
Інформацію по кодам аудиторів розміщено на офіційному сайті компанії G-CERTI, за посиланням http://www.gcerti.com/ > Support > Search of Auditor > Auditor № GIUA-01 (02, 03, 04).
Аудит має право проводити аудитор з відкритим кодом якому відповідає діяльність організації, в даному випадку з кодом «31».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2021 16:40
Надаємо Вам відповідь стосовно оскарження протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою (Кладко О.В.) про намір укласти договір від 28.09.2021., надісланої на zakupki.prom.ua по предмету закупівлі - 90710000-7 Екологічний менеджмент (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-02-006493-a).
Згідно вимог Технічної специфікації, Учасник в електронному вигляді через електронну систему закупівель під час подачі своєї пропозиції повинен був документальне підтвердити наявність кваліфікованого штатного персоналу, що аудитори мають реєстрацію провідного аудитора, згідно з вимогами сертифікаційного органу, мають досвід проведення аудиторських перевірок різних підприємств на дотримання вимог Системи екологічного менеджменту на відповідність вимогам ISO 14001:2015 «Системи екологічного керування. Вимоги та настанови щодо застосування» (сертифікати та/або інформація на офіційному сайті Міжнародного Сертифікаційного Органу).
Учасник ТОВ «МС КОНСАЛТІНГ» документально підтвердив, що має кваліфікований штатний персонал, що аудитори мають реєстрацію провідного аудитора згідно з вимогами сертифікаційного органу, за версією стандарту ISO 14001:2015.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2021 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЮНАЙТЕД РЕГІСТРАР ОФ СИСТЕМС УКРАЇНА" 67 800,00
UAH з ПДВ
63 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТЗОВ "ЕЙЧ. БІ. ПІ. АЙ. КОМПАНІ" 95 000,00
UAH з ПДВ
64 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "МС КОНСАЛТІНГ" 83 880,00
UAH з ПДВ
82 100,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 вересня 2021 22:58
Електронний підпис
12 вересня 2021 11:31
Електронний підпис
12 вересня 2021 11:30
Довідка про санкції.pdf.p7s
12 вересня 2021 11:30
Витяг_ТОВ ЮРС Україна.pdf.p7s
12 вересня 2021 11:30
Пропозиція.pdf.p7s
12 вересня 2021 11:30
Environmental Managment Systems.pdf.p7s
12 вересня 2021 11:30
0043Management-Systems.pdf.p7s
12 вересня 2021 11:30
Notice United Registrar of System Ltd.pdf.p7s
12 вересня 2021 11:30
cert. ISO 14001 Vitaliy Minyaylo.pdf.p7s
12 вересня 2021 11:30
ISO_14001_MVP.pdf.p7s
12 вересня 2021 11:30
IAF MEMBERS.pdf.p7s

Публічні документи

12 вересня 2021 18:47
Електронний підпис
11 вересня 2021 23:07
11_Витяг з ПЄП.jpg
11 вересня 2021 23:07
10_Довідка_ПДВ.pdf
11 вересня 2021 23:07
16_Договір_IFC_копія_вірна.pdf
11 вересня 2021 23:07
04_Статут.pdf
11 вересня 2021 23:07
03_Довідка_санкції.pdf
11 вересня 2021 23:07
16_Договір_IFC.pdf
11 вересня 2021 23:07
04_статут_копія_вірна.pdf
11 вересня 2021 23:07
20_проект договору.pdf
11 вересня 2021 23:07
14_лист_згода.pdf

Публічні документи

10 вересня 2021 15:43
Електронний підпис
10 вересня 2021 15:42
Довідка про санкції.pdf.p7s
10 вересня 2021 15:42
1. Договор № 2145-ДОЕ (1).pdf.p7s
10 вересня 2021 15:42
Розрахунок вартості.pdf.p7s
10 вересня 2021 15:42
Гарантія_2 959,00 грн.pdf.p7s
10 вересня 2021 15:42
Витяг 2021.pdf.p7s
10 вересня 2021 15:42
Фин.отчет 2020.pdf.p7s
10 вересня 2021 15:42
Паспорт.pdf.p7s
10 вересня 2021 15:42
Цінова пропозиція.pdf.p7s
10 вересня 2021 15:42
Устав 2019_compressed.pdf.p7s
10 вересня 2021 15:42
Рішення.pdf.p7s
10 вересня 2021 15:42
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s.p7s
10 вересня 2021 15:42
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s
10 вересня 2021 15:42
Гарантія_2 959,00 грн.pdf.p7s.p7s.p7s
10 вересня 2021 15:42
Партнерська угода.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮНАЙТЕД РЕГІСТРАР ОФ СИСТЕМС УКРАЇНА"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТЗОВ "ЕЙЧ. БІ. ПІ. АЙ. КОМПАНІ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "МС КОНСАЛТІНГ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮНАЙТЕД РЕГІСТРАР ОФ СИСТЕМС УКРАЇНА"
#41861064
Відхилено 63 999,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2021 11:49
ТЗОВ "ЕЙЧ. БІ. ПІ. АЙ. КОМПАНІ"
#37919652
Відхилено 64 000,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2021 15:54
ТОВ "МС КОНСАЛТІНГ"
#36626375
Переможець 82 100,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2021 16:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2021 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МС КОНСАЛТІНГ"
#36626375
82 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 10:14
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2021 16:44
НС-208-21 ТОВ МС КОНСАНЛТ.pdf укладений
08 жовтня 2021 15:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 82 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 683,33 UAH)