Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40516392 |
Вебсайт: | https://okhtyrkamr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 42700, Україна , Сумська обл., місто Охтирка, вулиця Чкалова,27-а |
Контактна особа: |
Стрельников Павло Олександрович +380544625859 strelnykov.zakup@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2021 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2021 14:15 |
Очікувана вартість: | 46 656 344,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 234 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | До початку виконання робіт Замовник перераховує Генпідряднику, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», авансовий платіж згідно рахунку на придбання матеріалів (перелік матеріалів) в розмірі 30 % річної ціни договору на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Генпідрядника в органах Державної казначейської служби України, у зв’язку з чим Генпідрядник зобов’язується протягом трьох місяців з дня отримання коштів придбати відповідні матеріали та надати підтвердні документи, у разі необхідності з відповідними сертифікатами, про використання авансу. Невикористані після зазначеного терміну суми авансу повертаються Замовнику (у межах поточного бюджетного року). | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 14 банківських днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ- 2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2021 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2021 16:22 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
09 вересня 2021 16:22 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ (нова редакція).docx | |
09 вересня 2021 16:22 |
ТД_ДОДАТОК_4 (Проект договору про закупівлю ЗІ ЗМІНАМИ).docx | |
09 вересня 2021 16:22 |
ТД_ДОДАТОК_1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ_ ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ЗІ ЗМІНАМИ).DOC | |
02 вересня 2021 17:14 |
ТД_ДОДАТОК_5 (ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ).docx | |
02 вересня 2021 17:14 |
ТД_ДОДАТОК_3 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ).docx | |
02 вересня 2021 17:14 |
ТД_ДОДАТОК_2 (ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДМОВИ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-14-000015 ● 1e2e2a20632e4f45bfe7e956e7870f04
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2022 13:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.09.2022 № 201
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-09-02-005165-b 02.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-16 15:55:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із реставрації пам'ятки архітектури місцевого значення Чоловічої гімназії (охор. № 65-См) з пристосуванням під корпус гімназії по вулиці Сумській, 4 у місті Охтирка Сумської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-02-005165-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «Класика Комфорту» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-20 11:35:13
Пояснення у проведенні моніторингу закупівлі UA-2021-09-02-005165-b
Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області
Пояснення у проведенні моніторингу
закупівлі №UA-2021-09-02-005165-b
Згідно з наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі за текстом — Держаудитслужба) від 14.09.2022 № 201 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель, прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі «Реставрація пам'ятки архітектури місцевого значення Чоловічої гімназії (охор. № 65-См) з пристосуванням під корпус гімназії по вулиці Сумській, 4 у місті Охтирка Сумської області» (Код за ДК 021:2015: 45453100-8 – Реставраційні роботи)» за ідентифікатором UA-2021-09-02-005165b, яка оголошена 02.09.2021 р. управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради (далі за текстом — Замовник), з підстави виявлення ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі.
Вважаємо, що вищевказана закупівля проведена у відповідності до Законодавства України. Надаємо пояснення на запит Ліхачової Олени Сергіївни від 16.09.2022 р.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості визначено на підставі нижченаведених документів:
Розмір бюджетного призначення:
- Розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» за бюджетною програмою 2761070 «Державний фонд регіонального розвитку».
- Розпорядження КМУ від 12.04.2021 р. №297-р «Про інвестиційні програми і проекти регіонального розвитку, що можуть реалізуватися у 2021 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку»,
- Постанова КМУ від 18.03.2015 р. №196 «Деякі питання державного фонду регіонального розвитку», протоколу Комітету Верховної Ради України з питань бюджету від 14.04.2021 р. №85
- Постанова КМУ від 27.12.2001 р. №1764 «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва».
- Розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації від 11.05.2021 р. №286-ОД «Про використання бюджетних коштів».
- Також за КПКВК 1217321 «Будівництво освітніх установ та закладів» відповідно до кошторисних призначень управління на 2021 рік.
- «Програма економічного і соціального розвитку Охтирської міської територіальної громади на 2019 та наступні 2020-2021 програмні роки», затверджена рішенням міської ради від 20.12.2018 №1389-МР (зі змінами та доповненнями).
- Рішення Охтирської міської ради №365-МР від 25.06.2021 «Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2020 №77-МР «Про бюджет Охтирської міської територіальної громади на 2021 рік».
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Очікувана вартість закупівлі реставраційних робіт становить 46 656 344 грн. та визначена на підставі положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, згідно розрахунку очікуваної вартості робіт на основі будівельних норм:
• визначення очікуваної вартості проектних та проєктно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д. 1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проєктно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»;
• очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д. 1.1 -1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г. 1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»
• відповідно до проектно-кошторисної документації на роботи з реставрації пам'ятки архітектури місцевого значення Чоловічої гімназії (охор. № 65-См) з пристосуванням під корпус гімназії по вулиці Сумській, 4 у місті Охтирка Сумської області.
Слід зазначити, що з метою проведення реставраційних робіт на об’єкті, згідно Законодавства України, проведені закупівлі та укладені відповідні договори на технічний нагляд за ідентифікатором UA-2021-10-19-002822-b та авторський нагляд за ідентифікатором UA-2021-11-09-010685-b.
2. На офіційному веб-сайті Охтирської міської ради в розділі «Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства» знаходиться розділ «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі», в якому знаходиться посилання на обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі з ідентифікатором UA-2021-09-02-005165-b: https://okhtyrkamr.gov.ua/міська-рада/департамент-управління/управління-капітального-будівництва/. Пряме посилання на вказаний документ: https://drive.google.com/file/d/1cT--kFJi1ZcdMD57nUxdElkI9iBqDgkv/view
3. Товариство з обмеженою відповідальністю «Класика Комфорту» під час укладання договору про закупівлю виконало вимоги частини другої статті 41 Закону шляхом надання відповідних документів. Проте, надати їх копії не можемо, оскільки оригінали вилучені в рамках кримінального провадження №42022202520000008 від 17.01.2022 року слідчим СВ Охтирського РВП ГУНП в Сумській області лейтенантом поліції Наталією Наумовою на підставі Ухвали Охтирського міськрайонного суду Сумської області від 21.01.2022 р. В результаті вилучення складений протокол тимчасового доступу до речей і документів з описом від 03.02.2022 року.
Начальник управління Сергій БОНДАРЕНКО
Людмила Конвісар, Павло Стрельников, 25859
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2021 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "ТЕХНО АРК" |
43 263 434,41
UAH з ПДВ
|
43 263 434,41
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
46 120 952,30
UAH з ПДВ
|
46 120 952,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "ТЕХНО АРК" #35909988 |
Відхилено |
43 263 434,41
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2021 17:07
|
|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693 |
Переможець |
46 120 952,30
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2021 17:21
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 12:41
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 11:31
|
класіка комфорту-1.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 11:23
|
класіка комфорту-1.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2022 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2021 10:56
|
ДУ 1.jpg | зміни до договору |
25 жовтня 2021 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2021 15:59
|
Договір | укладений |
19 жовтня 2021 15:55
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реставрація пам'ятки архітектури місцевого значення Чоловічої гімназії (охор. № 65-См) з пристосуванням під корпус гімназії по вулиці Сумській, 4 у місті Охтирка Сумської області» (Код за ДК 021:2015: 45453100-8 – Реставраційні роботи) | 1 | роб |
46 120 952,30
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення описки в п. 3.1, а саме в абзаці 6 виправлення запису прописом суми ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 192 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 192 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 192 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились внести зміни до Договору № 192 від 12.10.2021 про закупівлю робіт за рахунок державних коштів, виклавши пункти 8.2., 8.3 в новій редакції наступного змісту: "8.2. Договір набирає чинності з дати його підписання та діє до 31.12.2024 року, але у будь якому випадку до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором." "8.3. Строки виконання робіт з будівництва об'єкта встановлюються до 20.12.2024 року." |
Номер договору про закупівлю: | 192 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реставрація пам'ятки архітектури місцевого значення Чоловічої гімназії (охор. № 65-См) з пристосуванням під корпус гімназії по вулиці Сумській, 4 у місті Охтирка Сумської області» (Код за ДК 021:2015: 45453100-8 – Реставраційні роботи) | 1 |
46 120 952,30
UAH з ПДВ
|