Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 05496796 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., м. Київ, вулиця Кучера Василя, будинок 7 |
Контактна особа: |
Крайова Наталія Сергіївна 380442769601 natali.krayova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2021 15:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2021 13:00 |
Очікувана вартість: | 69 880 233,14 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 048 203,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник закупівлі має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: становить 349 400,00 грн Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: р/р № UA283052990000026002020125289 в АТ КБ «ПриватБанк» м. Києві код ЄДРПОУ 05496796 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом дії тендерної пропозиції Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення електронно-цифрового підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи (у розширенні *.p7s), через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням ЕЦП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та ЕЦП печатки фінансової установи, у розширенні p7s. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником тендерної пропозиції, відповідно до вимог тендерної документації на закупівлю «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер закупівлі, вказаному на порталі prozorro.gov.ua. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством. Учасник торгів під час надання забезпечення тендерної пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: - свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; - ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); - внутрішні правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил») та відповідну «Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації порядку і умов проведення допорогової закупівлі, оголошення про проведення відбору» (далі – «Програма»), складену до «Правил» затверджену Страховиком та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг. «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування», «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів)». Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» (та у «Програмі») та\або додатках до них (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам тендерної документації замовника); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг (як самі «Правила» так і витяги та додатки до них); в) підтверджують право гарантування та укладення з боку страховика договорів добровільного страхування «фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації»; г) підтверджують обов’язок страховика відшкодовувати страхові ризики, що можуть виникнути внаслідок «невиконання (неналежного виконання) страхувальником вимог тендерної документації». В наданій гарантії обов’язкове посилання на пункт, частину, розділ «Правил», що підтверджують обов’язок відшкодування вищезазначеного ризику (ризиків). Зокрема, «страхова гарантія» обов’язково повинна містити такі реквізити: - назву документа – «страхова гарантія»; - номер, дату та місце складання; - повну назву, код ЄДРПОУ, юридичну та фактичну адресу принципала (страхувальника), його банківські реквізити. Для принципала (страхувальника) фізичної особи, у т.ч. фізичної особи-підприємця - прізвище, ім'я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП), інформацію про адресу реєстрації (місця проживання); - суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами, цифровий та літерний код валюти відповідно до Класифікатора; - посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться тендер у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії; - назву бенефіціара (вигодонабувача), код ЄДРПОУ, юридичну адресу; - назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ, юридичну адресу, банківські реквізити; - термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); - підпис та відбиток печатки страхової компанії; - умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); - порядок та умови виплати страхового відшкодування. Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції.Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанції з зазначенням ідентиффкатора процедури закупівлі). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Правилам» добровільного страхування фінансових ризиків, затвердженим Національною комісією, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) та «Програмі», що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування у складі тендерної пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору – умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимогам тендерної документації замовника. Текст «страхової гарантії» «Правил» (та\або витягів чи додатків до них) та «Програми» не можуть містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії;про що у складі пропозиції пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію.. Ненадання учасником будь-якого документу, який передбачений вимогами цього додатку до документації, або надання його у вигляді, що не відповідає його умовам, буде розцінене Замовником як «ненадання тендерного забезпечення» та «невідповідність пропозиції учасника - вимогам документації», що призведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 349400 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до ст.. 27 ЗУ «Про публічні закупівлі»1. Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.. 2. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору. 3. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Розмір забезпечення виконання договору – 3 % від вартості договору. Строк дії забезпечення виконання договору: надається на строк дії договору про закупівлю. Виконання зобов’язань по договору забезпечується банківською гарантією у паперовому вигляді. Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та/або її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Внесення змін до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом, можливо тільки в частині продовження строку її дії, у зв’язку з продовженням строку виконання робіт. У разі продовження строку виконання робіт згідно з умовами Договору Генпідрядник зобов’язаний продовжити дію забезпечення виконання договору на відповідний строк. Банківські реквізити для оформлення банківської гарантії: р/р № UA 283052990000026002020125289 в АТ КБ «ПриватБанк» м. Києві код ЄДРПОУ 05496796 Учасник повинен надати у складі пропозиції лист-гарантію про те, що у разі визначення його переможцем він зобов’язується не пізніше дати укладення договору внести забезпечення виконання договору про закупівлю будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт відділення фізіології №1 КНП "КМПБ №3" м. Київ, вул. Василя Кучера,7» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Умови оплати робіт: | 30% |
протягом більше 121 календарного дня: | 30% |
протягом від 91 календарного дня до 120 календарних днів: | 20% |
протягом від 61 календарного дня до 90 календарних днів: | 10% |
протягом від 31 календарного дня до 60 календарних днів: | 5% |
протягом 30 календарних днів і менше: | 0% |
02 вересня 2021 15:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 вересня 2021 15:19 |
ТД Капітальний ремонт ДОДАТКИ відділення фізіології №1.doc | |
02 вересня 2021 15:19 |
ТД Капітальний ремонт відділеня фізіології №1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-23-000040 ● 998a030f5e664b40ab531179785098d8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 13:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.12.2021 № 440
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2021-09-02-003943-b 02.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-04 13:00:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт із капітального ремонту відділення фізіології №1 КНП «КМПБ №3» м. Київ, вул. Василя Кучера, (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-02-003943-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VІ тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю; яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про визначення переможця торгів та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-06 13:07:51
Пояснення на запит
Пояснення
На закупівлю: «Капітальний ремонт відділення фізіології №1 КНП "КМПБ №3" м. Київ, вул. Василя Кучера,7» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)(Код ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-02-003943-b)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-05 16:35:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт із капітального ремонту відділення фізіології №1 КНП «КМПБ №3» м. Київ, вул. Василя Кучера, (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-02-003943-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Відповідно до вимог пункту 4 розділу VІ тендерної документації учасник-Переможець процедури закупівлі при укладенні договору повинен надати копію дозволу або копію ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Враховуючи вищевикладене просимо надати копію дозволів/ліцензій на провадження господарської діяльності ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-06 13:11:04
Надання пояснення
На закупівлю: «Капітальний ремонт відділення фізіології №1 КНП "КМПБ №3" м. Київ, вул. Василя Кучера,7» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)(Код ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-02-003943-b)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (далі – Замовник) в порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє про наступне. 14 січня 2022 року за результатами моніторингу процедури закупівлі процедури закупівлі UA-2021-09-02-003943-b Державною аудиторською службою України в електронній системі закупівель було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), який затверджено заступником Голови Шкуропатом Олександром Григоровичем. Так, висновком встановлено, що у додатку 6 «Технічне завдання на закупівлю» тендерної документації передбачено виконання комплексу робіт, що потребують наявності ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України з певним переліком видів робіт на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів. Серед іншого, технічним завданням передбачені будівельні роботи з улаштування пожежної сигналізації. Учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР» подав в складі своєї тендерної пропозиції локальні кошториси на будівельні роботи № 2-1-12 монтажні роботи системи пожежної сигналізації, № 2-1-14 монтажні роботи системи оповіщення людей про пожежу та № 2-1-16 монтажні роботи системи протипожежної автоматики. Відповідно до вимог пункту 13 статті 7 Закону України від 02.03.2015 № 222 «Про ліцензування видів господарської діяльності» та пункту 2 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852, роботи протипожежного призначення, зокрема, монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень – підлягають ліцензуванню. При цьому відповідно до вимог пункту 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник встановив вимогу про надання учасником - переможцем процедури закупівлі при укладенні договору дозволу та/або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу та/або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. На запит Держаудитслужби оприлюднений в електронній системі закупівель 05.01.2022 Замовник 06.01.2022 надав пояснення та копію додатку до ліцензії, виданої Держархбудінспекцією наказ № 22 –Л від 17.03.2020 із переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середнім та значними наслідками ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР», в якому відсутній такий вид робіт, як улаштування пожежної сигналізації. Водночас, жодних інших документів, які б свідчили про наявність відповідних ліцензій та/або документів дозвільного характеру з улаштування пожежної сигналізації учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР» в складі своєї тендерної пропозиції не надав, чим недотримався вимог пункту 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. Крім цього, відповідно до наданої довідки від 07.09.2021 № 06/83 учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР» при виконанні будівельних робіт не буде залучати субпідрядні організації в обсязі що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Отже на порушення абзацу четвертого пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР», як такого, що не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Замовник не погоджується із вищезазначеним висновком та надає свої аргументовані заперечення до нього, які полягають у наступному. Згідно пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації інформація про субпідрядника (субпідрядників) надається Учасником відповідно до вимог додатку 8 до тендерної документації. Додатком 8 до тендерної документації передбачено форму Інформації про кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Під зазначеною формою зазначено, що якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт суб’єктів господарювання як субпідрядників в обсязі щодо кожного не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, він надає довідку про те, що залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників до виконання робіт, що є предметом закупівлі, в обсязі не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю щодо кожного суб’єкта господарювання не планується. На виконання зазначених вимог переможець закупівлі – товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія Статус Лідер» завантажив у складі тендерної пропозиції наступні документи: - Довідку про залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників до виконання робіт, що є предметом закупівлі № 06/83 від 07.09.2021 року з інформацією про те, що залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників до виконання робіт, що є предметом закупівлі, в обсязі не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю щодо кожного суб’єкта господарювання не планується (файл «Довiдка_субпiдрядник.docx.p7s.zip», розміщений в архівній папці «Відповідність.zip», завантаженої в електронну систему закупівель 19 вересня 2021 року о 20:03 год.); - Інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю № 06/87 від 07.09.2021 року з прочерками у формі такої довідки (файл «Субпiдрядник__Додаток_8.docx.p7s.zip», розміщений в архівній папці «Відповідність.zip», завантаженої в електронну систему закупівель 19 вересня 2021 року о 20:03 год.); - Пояснення про надання документів щодо залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників до виконання робіт, що є предметом закупівлі № 06/83 від 07.09.2021 року, в якому переможець закупівлі повідомляє про ненадання документів, передбачених для субпідрядника, оскільки їх залучення в обсязі не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю не планується (файл «Лист_пояснення_документи_субпiдрядник.docx.p7s.zip», розміщений в архівній папці «Відповідність.zip», завантаженої в електронну систему закупівель 19 вересня 2021 року о 20:03 год.). Тобто, переможець виконав вимогу тендерної документації в цій частині у повному обсязі та повідомив про те, що залучення суб’єктів господарювання як субпідрядників до виконання робіт, що є предметом закупівлі, в обсязі не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю щодо кожного суб’єкта господарювання не планується. Відповідно до пункту 4 розділу VI тендерної документації Учасник - переможець процедури закупівлі при укладенні договору повинен надати дозвіл та/або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу та/або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, та відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Зазначена вимога кореспондується з вимогами пункту 4.11 додатку 6 до тендерної документації. На виконання вимог тендерної документації товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР» при укладенні договору надано ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, видану на ім’я учасника, та ліцензію провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, видану на ім’я субпідрядника Приватне підприємство «РОКАДА», якого переможець залучає до виконання зазначеного виду робіт, кошторисна вартість яких не перевищує 20% вартості договору про закупівлю (копія додається). Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. 05.01.2022 о 16:35:48 год органом державного фінансового контролю в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику на пояснення, в якому Держаудитслужба надати копію дозволів/ліцензій на провадження господарської діяльності ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР». Слід звернути увагу на те, що орган державного фінансового контролю не запитував у Замовника копії всіх ліцензій та документів дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, які були надані йому переможцем процедури закупівлі (ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР») під час укладення договору про закупівлю, у тому числі і від субпідрядних організацій. Держаудитслужбою було встановлено чітку вимогу надати копію дозволів/ліцензій на провадження господарської діяльності саме товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР». Тобто всі надані при укладенні договору переможцем закупівлі ліцензії та документи дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності не були предметом дослідження органу державного фінансового контролю при оприлюдненні запиту від 05.01.2022 На виконання зазначеного запиту Замовник 06.01.2022 о 13:11:04 у відповідь на запит органу державного фінансового контролю оприлюднив через електронну систему письмові пояснення з посиланням на реєстр ліцензіатів розміщений на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва та паперовий додаток до ліцензії, виданої Держархбудінспекцією. Тобто Замовник у відповідь на запит надав саме відповідні пояснення, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Будь-яких інших документів або інформацію Держаудитслужба України від Замовника не вимагала. При цьому, Замовнику незрозуміло, з яких саме підстав Держаудитслужба України дійшла висновку про те, що жодних інших документів, які б свідчили про наявність відповідних ліцензій та/або документів дозвільного характеру з улаштування пожежної сигналізації учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР» в складі своєї тендерної пропозиції не надав, з огляду на наступне: - Учасники закупівлі не були позбавлені права залучати для виконання робіт субпідрядників, не зазначивши про них інформацію, якщо обсяг таких робіт становить менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю; - Тендерна документація не містила вимог щодо надання у складі тендерної пропозиції документів, які б свідчили про наявність у учасників відповідних ліцензій та/або документів дозвільного характеру. Надання таких документів стосувалося виключно переможця закупівлі на етапі укладення договору; - Орган державного фінансового контролю не запитував інформацію про надання всіх ліцензій та/або документів дозвільного характеру, які були надані переможцем закупівлі при укладенні договору. При цьому, Замовник вважає за необхідне зазначити, що захід реагування у вигляді зобов`язання розірвати укладений договір, що наразі виконується, є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Однак, зауваження Держаудитслужби зводяться до тверджень щодо відсутності документів, які останній не запитував та, відповідно, щодо яких не проводилося дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Тобто орган державного фінансового контролю вдається до нехтування пропорційністю своїх вимог відносно до стверджуваних «порушень». Конституційний Суд України у рішенні від 25.01.2012 №3-рп/2012 (справа №1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення. Органом державного фінансового контролю не проаналізовано наслідків стверджуваних ним порушень в кореспонденції із результатами закупівлі, заходами, які вимагається вчинити Замовнику, їх співмірність та пропорційність, істотність та адекватність. Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що при проведенні процедури закупівлі відсутні ознаки порушення законодавства, а висновок Державної аудиторської служби України від 14.01.2022 за результатами моніторингу процедури закупівлі процедури закупівлі UA-2021-09-02-003943-b є протиправним та таким, що підлягає скасуванню.
2022-01-19 13:07:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2021 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" |
68 835 295,14
UAH з ПДВ
|
68 835 295,14
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 48 184 706.60 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРАМЕР ГРУП" |
69 100 000,00
UAH з ПДВ
|
69 100 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 69 100 000 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" #43560780 |
Переможець |
68 835 295,14
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2021 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 17:31
|
Дод угода № 5 до дог № 178 ТОВ БК Статус Лідер.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 17:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 червня 2023 09:58
|
Дод угода №4 ТОВ БК СТАТУС ЛІДЕР.pdf | зміни до договору |
09 червня 2023 09:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 11:04
|
Дод угода №3 до дог №178 ТОВ БК СТАТУС ЛІДЕР.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 11:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2022 13:29
|
Дод угода №2 до дог №178 ТОВ БК Статус Лідер.pdf | зміни до договору |
24 березня 2022 13:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:48
|
Дод угода №1 до дог №178 ТОВ БК СТАТУС ЛІДЕР.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2021 16:14
|
Додаток №4 Графік фінансування робіт.pdf | укладений |
13 жовтня 2021 16:12
|
Додаток №3 Календарний графік виконання робіт.pdf | укладений |
13 жовтня 2021 16:12
|
Додаток №2 Розрахунок кошторисної ЗП.pdf | укладений |
13 жовтня 2021 16:12
|
Додаток №1 Договірна ціна.pdf | укладений |
13 жовтня 2021 16:11
|
Дог підряду №178 ТОВ БК СТАТУС ЛІДЕР.pdf | укладений |
13 жовтня 2021 16:10
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ВІДДІЛЕННЯ ФІЗІОЛОГІЇ №1 КНП " КМПБ №3 " М. КИЇВ, ВУЛ. ВАСИЛЯ КУЧЕРА,7» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) | 1 | роботи |
68 835 295,14
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 5.2 Договору "Фінансування робіт" |
Номер договору про закупівлю: | 178 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пункту 18.3 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 5.2 Договору «Фінансування робіт» в частині власних коштів. |
Номер договору про закупівлю: | 178 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились та вирішили за взаємною згодою продовжити строк дії Договору і виконання робіт та внести зміни до п.2. 1 "Строк виконання робіт" та 19.1 "Строк дії Договору", виклавши їх у новій редакції. Також сторони домовились внести зміни до пункту 5.2 Договору "Фінансування робіт". |
Номер договору про закупівлю: | 178 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, нормами статей 651,653,654 Цивільного кодексу України та пунктів 18.2,18.3 Договору, Сторони уклали цю додаткову угоду до Договору підряду №178 на виконання будівельних робіт від 13.10.2021 року про наступне: 1. Сторони домовились та вирішили за взаємною згодою внести зміни до пункту 5.2. Договору, виклавши його у новій редакції. 2. Додаток №3 до Договору - "Календарний графік виконання робіт" та Додаток №4 до Договору - "Календарний план фінансування робіт" викласти в новій редакції, які додаються до цієї Додаткової угоди відповідно. |
Номер договору про закупівлю: | 178 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та на підставі пунктів 2.2, 18.2, Договору, у зв'язку з необхідністю виконати фінансові зобов'язання у повному обсязі, Сторони домовились та вирішили за взаємною згодою продовжити строк дії Договору і виконання робіт та внести зміни до п. 2.1 та 19.1, виклавши їх у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 178 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ВІДДІЛЕННЯ ФІЗІОЛОГІЇ №1 КНП " КМПБ №3 " М. КИЇВ, ВУЛ. ВАСИЛЯ КУЧЕРА,7» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) | 1 | роботи |
68 835 295,14
UAH з ПДВ
|