Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт мосту на км 65+811 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-18 Івано-Франківськ-Бучач-Тернопіль, Тернопільська область (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
GBN G.1-218-182: 2011 Overhaul of the bridge at km 65 + 811 of the public highway of state importance H-18 Ivano-Frankivsk-Buchach-Ternopil, Ternopil region (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces)
GBN G.1-218-182: 2011 Overhaul of the bridge at km 65 + 811 of the public highway of state importance H-18 Ivano-Frankivsk-Buchach-Ternopil, Ternopil region (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces)
Очікувана вартість
229 028 879,00 UAH
UA-2021-09-02-002382-c ● 7b1eb396edd341fd835b120e59b01e56
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25887079 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8 |
Контактна особа: |
Стрілецька Марія Василівна 380352528179 SAD-TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Ternopil region |
National ID: | 25887079 |
Contact point: |
Striletska Mariia 380352528179 SAD-TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2021 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 жовтня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 03 листопада 2021 13:36 |
Очікувана вартість: | 229 028 879,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 145 144,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України та з врахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1145000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору складає 1 % вартості договору. |
Publication date: | 02 вересня 2021 16:44 |
Enquiries until: | 03 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 09 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 жовтня 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 229 028 879 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 145 144 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України та з врахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається підтверджуючий документ відповідно до вимог чинного законодавства. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Розгорнути
Згорнути
All documents of the tender offer prepared directly by the Bidder must be drawn up in the Ukrainian language. The tender offer must be accompanied by a document confirming that the Bidder has provided security for the tender offer (according to the procurement notice). The document confirming the submission of the tender offer by the Bidder must be executed in accordance with the requirements of the current legislation of Ukraine and taking into account the order of the Ministry of Economy, Trade and Agriculture of Ukraine № 2628 of 14.12.2020 "On approval of the form and requirements . The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The guarantee must take effect from the date of its provision. The guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of cash coverage, a supporting document is provided in accordance with the requirements of applicable law. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be collateral for any other financial obligations.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт мосту на км 65+811 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-18 Івано-Франківськ-Бучач-Тернопіль, Тернопільська область (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
GBN G.1-218-182: 2011 Overhaul of the bridge at km 65 + 811 of the public highway of state importance H-18 Ivano-Frankivsk-Buchach-Ternopil, Ternopil region (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право у межах одержаних асигнувань, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) складених у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2021 14:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2021 14:44 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ № 2.docx | |
05 жовтня 2021 14:44 |
Додаток 1 Перелiк_документiв Н-18 км 65 811 нова редакція 2.docx | |
05 жовтня 2021 14:44 |
тендерна документація капремонт міст Н-18 нова редакція 2.docx | |
27 вересня 2021 16:23 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ № 1.docx | |
02 вересня 2021 16:41 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
02 вересня 2021 16:41 |
Додаток 2 Технічне завдання Н-18 км 65 811.XLS |
05 жовтня 2021 14:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 жовтня 2021 14:44 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ № 2.docx
|
||||||
05 жовтня 2021 14:44 |
Додаток 1 Перелiк_документiв Н-18 км 65 811 нова редакція 2.docx
|
||||||
05 жовтня 2021 14:44 |
тендерна документація капремонт міст Н-18 нова редакція 2.docx
|
||||||
27 вересня 2021 16:23 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ № 1.docx
|
||||||
02 вересня 2021 16:41 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
||||||
02 вересня 2021 16:41 |
Додаток 2 Технічне завдання Н-18 км 65 811.XLS
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо персональних даних
Дата подання: 15 вересня 2021 14:41
Дата відповіді: 16 вересня 2021 14:38
Шановний Замовнику! Просимо надати уточнення щодо підтвердження вимоги: «Учасником надається згода на обробку персональних даних на усіх осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції Учасника» П.1 Розділ 24 Інші документи, що надаються учасником у складі тендерної пропозиції ТД . Чи вважається достатнім надання Учасником загального гарантійного листа за підписом керівника про те що усі особи, персональні дані яких містяться у пропозиції Учасника надали згоду на обробку їх персональних даних?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ні, не вважається достатнім надання Учасником загального гарантійного листа за підписом керівника
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-02-002382-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО ", Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 23 вересня 2021 13:22
ВИМОГА Щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
ВИМОГА
Щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-02-002382-c)
Рішенням тендерного комітету (Протокол від 02.09.2021) була затверджена ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ для процедури закупівлі – відкриті торги, найменування предмета закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт мосту на км 65+811 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-18 Івано-Франківськ-Бучач-Тернопіль, Тернопільська область (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Відповідно до п. 1. Розділу 24 Тендерної документації «Інші документи, що надаються учасником у складі тендерної пропозиції», Вами було встановлено, що «Учасником надається згода на обробку персональних даних на усіх осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції Учасника».
Тобто, учасник у складі своєї Тендерної пропозиції зобов’язаний надати Згоду на обробку персональних даних складений відповідно до вимог Закону України "Про захист персональних даних" від всіх осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції".
Звертаю Вашу увагу на те, що дана вимога є некоректною, а також такою, що не може бути виконана учасником.
Так, визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці восьмому статті 2 Закону України "Про захист персональних даних", відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Але законодавством України не встановлено і не може бути встановлено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, які є персональними даними, задля можливості правильного застосування Закону у різноманітних ситуаціях. Не встановлює і Тендерна документація переліку відомостей, які є персональними даними.
Таким чином, учасник процедури закупівлі, не має можливості зробити обґрунтований висновок про те, у яких саме осіб необхідно отримати таку "згоду".
Зокрема, незрозумілим є чи вважаєте Ви необхідним надання у складі Тендерної пропозиції відповідних «згод» від працівників банку, які підписують банківську гарантію, нотаріуса, який посвідчував установчі документи учасника, колишніх та теперішніх засновників підприємства-учасника, контрагентів учасника (фізичних осіб-підприємців) тощо.
Крім того, Закон України "Про захист персональних даних" не містить конкретних вимог до складання згод на обробку персональних даних, Тендерна документація також не містить роз’яснень, яка саме форма, на Вашу думку, буде відповідати вимогам цього Закону, а тому учасник не має можливості виконати дану вимогу. Відсутність у Тендерній документації конкретного переліку відомостей про фізичну особу, які на Вашу думку у даному випадку є персональними даними та потребують отримання згоди на їх обробку, а також відсутність інформації про форму згоди на їх обробку, може призвести до відхилення пропозиції, з причин, що не залежать від учасника, а тому вважаємо, що така вимога повинна бути виключена із Тендерної документації.
Учасник приходить до наступних висновків: - до персональних даних особи належать прізвище, ім’я, по батькові, дата та місце народження, місце проживання тощо.
Так працівник контрагента учасника закупівлі (голова правління, директор, буд-який інший працівник) при укладенні з роботодавцем трудової угоди/угоди цивільно-правового договору тощо надає йому згоду на обробку персональних даних. Контрагент стає володільцем персональних даних та особою, яка формує базу персональних даних працівників та використовує її у межах даних Законом, в тому рахунку для виконання працівниками своїх посадових обов’язків/повноважень.
Тобто, видаючи, підписуючи документ, зазначаючи в ньому персональні дані працівників, контрагент як володілець персональних даних, вже має згоду на обробку персональних даних фізичних осіб, і у разі передачі даного документу іншим фізичним чи юридичним особам, які є фактично третіми особами, які отримують, а не обробляють чи збирають такі дані, вже не потребує отримання згоди у працівника (суб’єкта персональних даних) згоди на їх обробку, збирання, поширення тощо.
Працівник контрагента вже даючи згоду на обробку персональних даних при оформлені трудових/цивільно-правових відносин розуміє, що для виконання своїх повноважень працівника його персональні дані будуть використовуватись володільцем персональних даних – роботодавцем. Тому Ваша вимога про надання згоди на обробку персональних даних від всіх осіб (тобто осіб, що не є працівниками учасника, працівників контрагентів учасника та будь- яких інших третіх осіб ставить учасників процедури закупівлі у залежність від третіх осіб. Учасник не має жодного впливу на таких осіб, що не пов’язані із ним трудовими правовідносинами або є колишніми засновниками/учасниками учасника, особами, що посвідчували правочини або видавали певні документи (вже не мають жодних чинних юридичних зв’язків із учасником, проте їхні персональні дані містяться у Тендерній пропозиції) в тому числі щодо витребування згоди у них на обробку персональних даних.
За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-02-002382-c) зможуть лише ті учасники, які мають надати згоди на обробку персональних даних від осіб, персональні дані яких містяться у складі Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, в тому числі.
Учасник із свого боку має можливість надати згоди на обробку персональних даних від своїх працівників, діючих засновників/учасників з котрими є чинні юридичні зв’язки. Разом з тим, отримати і надати згоди на обробку персональних даних від працівників інших юридичних осіб, ФОП, інших третіх осіб, впливу на котрих учасник не має не є для учасника можливим. Фактично п. 1. Розділу 24 Тендерної документації ставить в залежність від третіх осіб можливість участі у даній закупівлі, що є дискримінаційним відносно учасників. Також Вами не надано жодного обґрунтування необхідності встановлення вимоги надання згоди на обробку персональних даних саме від всіх осіб (а не від працівників та діючих засновників/учасників учасника закупівлі), персональні дані яких містяться у складі Тендерної пропозиції учасника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Ваші дії в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Ви повинні усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-02-002382-c)
Рішенням тендерного комітету (Протокол від 02.09.2021) була затверджена ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ для процедури закупівлі – відкриті торги, найменування предмета закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт мосту на км 65+811 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-18 Івано-Франківськ-Бучач-Тернопіль, Тернопільська область (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Відповідно до п. 1. Розділу 24 Тендерної документації «Інші документи, що надаються учасником у складі тендерної пропозиції», Вами було встановлено, що «Учасником надається згода на обробку персональних даних на усіх осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції Учасника».
Тобто, учасник у складі своєї Тендерної пропозиції зобов’язаний надати Згоду на обробку персональних даних складений відповідно до вимог Закону України "Про захист персональних даних" від всіх осіб, персональні дані яких містяться у складі тендерної пропозиції".
Звертаю Вашу увагу на те, що дана вимога є некоректною, а також такою, що не може бути виконана учасником.
Так, визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці восьмому статті 2 Закону України "Про захист персональних даних", відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Але законодавством України не встановлено і не може бути встановлено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, які є персональними даними, задля можливості правильного застосування Закону у різноманітних ситуаціях. Не встановлює і Тендерна документація переліку відомостей, які є персональними даними.
Таким чином, учасник процедури закупівлі, не має можливості зробити обґрунтований висновок про те, у яких саме осіб необхідно отримати таку "згоду".
Зокрема, незрозумілим є чи вважаєте Ви необхідним надання у складі Тендерної пропозиції відповідних «згод» від працівників банку, які підписують банківську гарантію, нотаріуса, який посвідчував установчі документи учасника, колишніх та теперішніх засновників підприємства-учасника, контрагентів учасника (фізичних осіб-підприємців) тощо.
Крім того, Закон України "Про захист персональних даних" не містить конкретних вимог до складання згод на обробку персональних даних, Тендерна документація також не містить роз’яснень, яка саме форма, на Вашу думку, буде відповідати вимогам цього Закону, а тому учасник не має можливості виконати дану вимогу. Відсутність у Тендерній документації конкретного переліку відомостей про фізичну особу, які на Вашу думку у даному випадку є персональними даними та потребують отримання згоди на їх обробку, а також відсутність інформації про форму згоди на їх обробку, може призвести до відхилення пропозиції, з причин, що не залежать від учасника, а тому вважаємо, що така вимога повинна бути виключена із Тендерної документації.
Учасник приходить до наступних висновків: - до персональних даних особи належать прізвище, ім’я, по батькові, дата та місце народження, місце проживання тощо.
Так працівник контрагента учасника закупівлі (голова правління, директор, буд-який інший працівник) при укладенні з роботодавцем трудової угоди/угоди цивільно-правового договору тощо надає йому згоду на обробку персональних даних. Контрагент стає володільцем персональних даних та особою, яка формує базу персональних даних працівників та використовує її у межах даних Законом, в тому рахунку для виконання працівниками своїх посадових обов’язків/повноважень.
Тобто, видаючи, підписуючи документ, зазначаючи в ньому персональні дані працівників, контрагент як володілець персональних даних, вже має згоду на обробку персональних даних фізичних осіб, і у разі передачі даного документу іншим фізичним чи юридичним особам, які є фактично третіми особами, які отримують, а не обробляють чи збирають такі дані, вже не потребує отримання згоди у працівника (суб’єкта персональних даних) згоди на їх обробку, збирання, поширення тощо.
Працівник контрагента вже даючи згоду на обробку персональних даних при оформлені трудових/цивільно-правових відносин розуміє, що для виконання своїх повноважень працівника його персональні дані будуть використовуватись володільцем персональних даних – роботодавцем. Тому Ваша вимога про надання згоди на обробку персональних даних від всіх осіб (тобто осіб, що не є працівниками учасника, працівників контрагентів учасника та будь- яких інших третіх осіб ставить учасників процедури закупівлі у залежність від третіх осіб. Учасник не має жодного впливу на таких осіб, що не пов’язані із ним трудовими правовідносинами або є колишніми засновниками/учасниками учасника, особами, що посвідчували правочини або видавали певні документи (вже не мають жодних чинних юридичних зв’язків із учасником, проте їхні персональні дані містяться у Тендерній пропозиції) в тому числі щодо витребування згоди у них на обробку персональних даних.
За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-02-002382-c) зможуть лише ті учасники, які мають надати згоди на обробку персональних даних від осіб, персональні дані яких містяться у складі Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, в тому числі.
Учасник із свого боку має можливість надати згоди на обробку персональних даних від своїх працівників, діючих засновників/учасників з котрими є чинні юридичні зв’язки. Разом з тим, отримати і надати згоди на обробку персональних даних від працівників інших юридичних осіб, ФОП, інших третіх осіб, впливу на котрих учасник не має не є для учасника можливим. Фактично п. 1. Розділу 24 Тендерної документації ставить в залежність від третіх осіб можливість участі у даній закупівлі, що є дискримінаційним відносно учасників. Також Вами не надано жодного обґрунтування необхідності встановлення вимоги надання згоди на обробку персональних даних саме від всіх осіб (а не від працівників та діючих засновників/учасників учасника закупівлі), персональні дані яких містяться у складі Тендерної пропозиції учасника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Ваші дії в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Ви повинні усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації в цій частині.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 вересня 2021 09:57
Відповідно до ч.2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) в оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатись інша інформація.
Згідно з ч.3 ст.22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, тендерна документація по вищевказаній закупівлі не містить жодних дискримінаційних вимог до учасників закупівлі, а тому вимоги Замовника у тендерній документації щодо надання згоди на обробку персональних даних на усіх осіб, персональні дані яких містяться у пропозиції Учасника є законними.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 жовтня 2021
UA-2021-09-02-002382-c●7b1eb396edd341fd835b120e59b01e56
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25887079 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 листопада 2021 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
226 738 590,00
UAH з ПДВ
|
225 593 444,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
227 900 000,00
UAH з ПДВ
|
226 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" #33768346 |
Переможець |
225 593 444,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2021 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2024 17:20
|
Додаткова угода №10 від 27.12.2024 до Договору № 7К.pdf | укладений |
27 грудня 2024 17:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2023 12:29
|
Додаткова угода №9.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2023 12:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2022 13:26
|
Додаткова угода №6 від 28.07.2022 до Договору №7К.pdf | зміни до договору |
29 липня 2022 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2022 17:37
|
Додаткова угода № 5 від 04.04.2022 до Договору №7К.pdf | зміни до договору |
04 квітня 2022 17:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2022 10:52
|
Додаткова угода № 4 до договору 7к від 22.11.2021.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2022 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 17:43
|
Додаткова угода № 3 до Договору № 7 К від 22.11.2021 р..pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 17:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 11:56
|
Додаткова угода № 2 від 22.12.2021 до Договору№7К.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 11:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2021 10:20
|
Додаткова угода № 1 від 09.12.2021 до Договору № 7К.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2021 17:11
|
Договір № 7К від 22.11.2021.pdf | укладений |
22 листопада 2021 17:10
|
16-001-47393-2021.zip | укладений |
22 листопада 2021 17:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 7К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 7К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 7К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 7К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмету закупівлі шляхом внесення змін в п. 16.7. договору |
Номер договору про закупівлю: | 7К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмету закупівлі шляхом внесення змін в пункти 4.2., 4.3., 4.1., 16.7 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 7К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 7К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |