Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Gas fire extinguishing modules for SS RNPP
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Скубрій Наталія Вікторівна 2069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Д. Зубков (Інженер ВП «Атомкомплект») +38(044) 201-09-62 d.zubkov@ak.atom.gov.ua О. Бодяківський (Начальник ВКУ УВТК) +38(03636) 62-314 BodAN@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Skubrii Nataliia 2069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Д. Зубков (Інженер ВП «Атомкомплект») +38(044) 201-09-62 d.zubkov@ak.atom.gov.ua О. Бодяківський (Начальник ВКУ УВТК) +38(03636) 62-314 BodAN@rnpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 вересня 2021 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 01 грудня 2021 14:30 |
Очікувана вартість: | 13 745 748,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68 728,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції (далі – ТП) у формі: •Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням РНБОУ, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 → згруповані балансові залишки. Банківська гарантія (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати банківську гарантію, видану банком-нерезидентом. Банківська гарантія банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (банківська гарантія та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 (далі – наказ Мінекономрозвитку №2628). Банківська гарантія може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим НБУ на дату видачі банківської гарантії. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії. Банківська гарантія повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною або • Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення ТП учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати Вимогам до забезпечення ТП/пропозиції, затвердженим наказом Мінекономрозвитку №2628, та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 №846-р (www.energoatom.com.ua → «Діяльність» → «Страхування»). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої страхової гарантії (подаються окремими файлами). У випадку ненадання вказаних документів та непідтвердження страховою компанією на вимогу замовника дійсності/чинності відповідної страхової гарантії, ТП такого учасника відхиляється на підставі абз.5 п.1 ч.1 ст.31 Закону. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання тендерної пропозиції (кінцевий день подання тендерних пропозицій враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 137457.48 UAH |
Publication date: | 02 вересня 2021 14:25 |
Enquiries until: | 25 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 листопада 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 13 745 748 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 68 729 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 90 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару, за умови отримання від Покупця письмового повідомлення про необхідність здійснення постачання, після затвердження фінансового плану ДП «НАЕК «Енергоатом» на 2021 рік. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 90 робочих днів з моменту поставки, товару, за умови отримання від Покупця письмового повідомлення про необхідність здійснення постачання, після затвердження фінансового плану ДП «НАЕК «Енергоатом» на 2021 рік та належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесення змін до ТД недоцільно.
Продукція, що закуповується, відноситься до системи нормальної експлуатації (4Н).
Згідно з п.1.4 СОУ НАЕК 005:2021 вимоги стандарту є обов’язковими у разі проведення закупівель за всіма конкурентними процедурами, визначеними Законом України «Про публічні закупівлі». Зокрема, Додатком Б до СОУ НАЕК 005:2021 визначено перелік документів, які надаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Б.2 СОУ НАЕК 005:2021: Копії ТУ (ТС), погоджених з ДП «НАЕК «Енергоатом» і затверджених в установленому порядку (зазначається у разі наявності ТУ (ТС) не менше 2-х виробників)).
На сьогодні ТУ (ТС), погоджені з ДП «НАЕК «Енергоатом», мають 3 виробники (зокрема, двоє з них є вітчизняними виробниками). Тобто, вимога є цілком обґрунтованою та не є дискримінаційною.
Виходячи з умов розрахунків, передбачених під час проведення попередніх закупівель аналогічного обладнання та термінів реалізації проекту, вважаємо недоцільним прийняття рішення щодо виробничої необхідності застосування попередньої оплати на закупівлю ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Модулі газового пожежогасіння для ВП РАЕС).
Відповідно до вимог п. 7.2.16 СОУ НАЕК 077:2020 ТУ (ТС) попередньо погоджуються, що означає відсутність зауважень ДП «НАЕК
«Енергоатом» до змісту ТУ (ТС).
Тобто, на титульному аркуші ТУ (ТС) мають міститися відмітки про погодження відокремлених підрозділів та підписи керівників структурних підрозділів Компанії, які брали участь у попередньому розгляді ТУ (ТС) та у яких відсутні зауваження до змісту проекту ТУ (ТС).
Остаточне погодження ТУ (ТС) ДП «НАЕК «Енергоатом» відбувається лише на підставі позитивних результатів приймальних випробувань, тобто без відповідного рішення приймальної комісії, проект ТУ (ТС) не вважається погодженим ДП «НАЕК «Енергоатом».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-11-000047 ● ddc88ed4795b44099b0f909886c3a37c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 14:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.07.2022 № 136
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2021-09-02-001509-c 02.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-15 16:02:37
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі модулів газового пожежогасіння для ВП РАЕС (ДК 021:2015: 35111000-5 — Протипожежне обладнання) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-02-001509-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Надати інформацію та документальне підтвердження щодо постачання товарів у строк до 30.04.2022 відповідно до додаткової угоди № 1 від 29.12.2021 до Контракту від 20.12.2021 № 53-129-01-21-02400.
З яких причин не опублікований звіт про виконання договору в електронній системі закупівель, якщо Замовник уклав додатковуугоду № 2 від 01.07.2022 до Контракту від 20.12.2021 № 53-129-01-21-02400, прийнявши рішення про скасування затвердженого виробника продукції ТОВ «Тензор» рф (виробник Продукції по Контракту від 20.12.2021 № 53-129-01-21-02400) в зв’язку з повномасштабним вторгненням російської федерації та змінивши виробника на вітчизняного ТОВ «НВФ «БрандМастер»?
Надати інформацію та документальне підтвердження чи було розпочато нову процедуру закупівлі в електронній системі закупівлі з вітчизняним виробником ТОВ «НВФ «БрандМастер» ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-20 16:31:13
Пояснення на запит ДАСУ від 15.07.2022 (процедура закупівлі № UA-2021-09-02-001509-c)
Відповідно до наказу Держаудитслужби від 11.07.2022 № 136 «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Модулі газового пожежогасіння для ВП РАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-02-001509-c] через електронну систему закупівель 15.07.2022 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: «Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо постачання товарів у строк до 30.04.2022 відповідно до додаткової угоди № 1 від 29.12.2021 до Контракту від 20.12.2021 № 53-129-01-21-02400. З яких причин не опублікований звіт про виконання договору в електронній системі закупівель, якщо Замовник уклав додаткову угоду № 2 від 01.07.2022 до Контракту від 20.12.2021 № 53-129-01-21-02400, прийнявши рішення про скасування затвердженого виробника продукції ТОВ «Тензор» рф (виробник Продукції по Контракту від 20.12.2021 № 53-129-01-21-02400) в зв’язку з повномасштабним вторгненням російської федерації та змінивши виробника на вітчизняного ТОВ «НВФ «Бранд Мастер»? Надати інформацію та документальне підтвердження чи було розпочато нову процедуру закупівлі в електронній системі закупівлі з вітчизняним виробником ТОВ «НВФ «Бранд Мастер»?».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Предметом вищезазначеної закупівлі є модулі газового пожежогасіння для ВП РАЕС для забезпечення модернізації систем пожежного захисту ВП РАЕС ДП «НАЕК «Енергоатом».
Джерелом фінансування ДП «НАЕК «Енергоатом» є власні кошти Компанії.
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- проведення аналізу закупівель продукції з відповідними технічними характеристиками в попередніх договорах Компанії;
- аналізу ОВЗ наданих ВП РАЕС комерційних пропозицій з цінами та умовами постачання виробників і постачальників даної продукції, а саме: ТОВ «Пожтехніка Україна», ТОВ «НПФ «Бранд Мастер», АТ «ПЗ «ТЕНЗОР», ДП «Харківський механічний завод», WK Energo GmbH, ТОВ «ЕЛЕКТРОГРАД», Mix Trading s.r.o., SIA «MP ENERGY», ТОВ «Інтер Комплекс Постач».
Технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі визначені на підставі вимог розділів 1, 2 Технічної специфікації до предмета закупівлі «Модулі газового пожежогасіння» 031-3-ТС-СЗЯ (ред.2), затвердженої 28.07.2021 головним інженером – першим заступником генерального директора ВП РАЕС (Додаток 4 до ТД) та у розділі «Технічні характеристики» Додатка 3 до ТД «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі».
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (інформація додається) була розміщена відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) на сторінці власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом»: https://www.energoatom.com.ua/e-procurement-years2021.html (www.energoatom.com.ua Закупівлі Обґрунтування предмета закупівлі Обґрунтування технічних та якісних характеристик й очікуваної вартості предмета закупівлі 2021 Закупівлі за вересень 2021р. 02.09.21 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: ДК 021:2015 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Модулі газового пожежогасіння для ВП РАЕС) UA-2021-09-02-001509-c).
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» (відповідальним за укладання договору за результатами процедури закупівлі), стосовно строків постачання та зміни виробника продукції повідомляємо наступне. Додатковою угодою № 1 від 29.12.2021 до контракту від 20.12.2021 № 53-129-01-21-02400 встановлено строк поставки продукції – до 30.04.2022. Постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації. З метою запобігання дій щодо співпраці з державою-агресором, належного виконання контракту та приймаючи обставини, незалежні від постачальника модулів газового пожежогасіння виробництва ТОВ «Тензор», рф, було укладено додаткову угоду № 2 від 01.07.2022 до контракту від 20.12.2021 № 53-129-01-21-02400 та встановлено новий, актуальний строк поставки – 50 календарних днів з дати її укладання, тобто до 20.08.2022. А також, за погодженням ВП РАЕС (кінцевого споживача), змінено виробника продукції ПАТ «Тензор», що походить з рф, на продукцію вітчизняного виробника ТОВ «НВФ «Бранд Мастер», яка виготовляється за погодженими ДП «НАЕК «Енергоатом» технічними умовами ТУ У 28.2-30784208-024:2020, без зміни якісних показників обладнання.
Звіт про виконання договору в електронній системі закупівель не оприлюднено, оскільки контракт від 20.12.2021 № 53-129-01-21-02400 на цей час є чинним, виконання зобов’язань сторонами триває.
Уповноважена особа Світлана СТЕПАНСЬКА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 серпня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
SIA "MP ENERGY" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБУДКОМПЛЕКС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДКП УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
SIA LANARIX | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 грудня 2021 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
SIA LANARIX |
13 659 062,12
UAH з ПДВ
|
13 659 062,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
SIA "MP ENERGY" |
13 728 542,39
UAH з ПДВ
|
13 728 542,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
SIA LANARIX #40103956091 |
Переможець |
13 659 062,12
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2021 14:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2023 15:30
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
05 січня 2023 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2022 14:24
|
Додаткова угода 3 до контракту.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2022 14:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2022 16:13
|
Додаткова угода 2 до Контракту 53-129-01-21-02400.pdf | зміни до договору |
05 липня 2022 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:52
|
Додаткова угода 1 до контракту.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 13:46
|
Контракт 53-129-01-21-02400.pdf | укладений |
21 грудня 2021 13:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Специфікації № 1 (Додаток № 1 до Контракту) в частині зміни строку поставки продукції - до 30.04.2022. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-21-02400 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Встановити строк поставки продукції по Специфікації № 1 - протягом 50 календарних днів з дати укладання Угоди. 2. Викласти Специфікацію № 1 Контракту у новій редакції, що є Додатком № 1 до даної Угоди. 3. Викласти пункт 1.1 та пункт 2.1 Контракту у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-21-02400 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Встановлено строк поставки Продукції по Специфікації № 1 Контракту протягом семи календарних днів з дати укладання даної Угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-21-02400 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Специфікацію № 1 приведено до чинних техічних умов та викладено у новій редакції. Змінено строк поставки товару, Продовжено термін дії договору до 30.06.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-21-02400 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |