Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтер багатофункціональний (код ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
19 550,00 UAH
UA-2021-09-02-001034-a c36f628f2b7a471dbdf2f1c683ea2171
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Володимирівна Плюта

+380952122899
+380563352235
pml.zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРШОТРАВЕНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ПЕРШОТРАВЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01987416
Місцезнаходження: 52800, Україна , Дніпропетровська обл., м. Першотравенськ, вул. Шахтарської Слави, буд. 1
Контактна особа: Катерина Володимирівна Плюта
+380952122899, +380563352235
pml.zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 вересня 2021 09:27
Звернення за роз’ясненнями: до 08 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2021 12:00
Початок аукціону: 14 вересня 2021 12:08
Очікувана вартість: 19 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 97,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Принтер багатофункціональний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52800, Україна, Дніпропетровська область, м.Першотравенськ, вулиця Шахтарської Слави, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2021 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2021 09:27
Оголошення.doc
02 вересня 2021 09:27
Додаток 4 - Форма пропозиції.doc
02 вересня 2021 09:27
Додаток 3 - Проєкт договору.docx
02 вересня 2021 09:27
Додаток 2 - Технічні характеристики.doc
02 вересня 2021 09:27
Додаток 1 - Документи учасника.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-02-001034-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3395906995
Дата подання: 20 вересня 2021 17:15
щодо дискваліфікації
Відповідно до п.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ФОП Сінькевич умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Додатково інформуємо, що відповідно п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 вересня 2021 14:02
Пропозиція ФОП СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
1) Відповідно п.14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі виявлення та/або отримання інформації про невідповідність інформації в пропозиції учасника вимогам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та/або вимогам до предмета закупівлі, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
Згідно інформації отриманої на сайті ДПСУ (https://tax.gov.ua) ФОП СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ (ідентифікаційний номер 3395906995) станом на 20.09.2021 (дата розгляду пропозиції) «платник податків має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника».
З метою захисту інтересів держави активи платника податків, що має податковий борг, передаються у податкову заставу. Відповідно пп. 14.1.155 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI (із змінами та доповненнями) податкова застава - спосіб забезпечення сплати платником податків грошового зобов'язання та пені, не сплачених таким платником у строк, визначений Кодексом. Податкова застава виникає на підставах, встановлених цим Кодексом. Боржник, активи якого перебувають у податковій заставі, зберігає право користування майном, що перебуває у податковій заставі, якщо інше не передбачено законом. Платник податків може відчужувати майно, що перебуває у податковій заставі тільки за згодою контролюючого органу.
Таким чином, не надано документи, що підтверджують повноваження особи на укладення договору.
2) Відповідно до п. 6 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції Документ у довільній формі, що підтверджує відповідність технічним і загальним вимогам, які зазначені у Додатку №2 до Оголошення.
ФОП СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ було надано документ «технічні характеристики» зміст якого не відповідає змісту наданої пропозиції, а саме: найменування товару містить вираз «або еквівалент» також відсутня інформація щодо моделі додаткового тонер-картриджу, що не дає можливості Замовнику встановити, до якого саме товару надані характеристики.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2021 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 16 500,00
UAH з ПДВ
16 199,90
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА 18 390,00
UAH з ПДВ
16 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кошлак Ігор Вікторович 17 500,00
UAH з ПДВ
17 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2021 19:46
Електронний підпис
10 вересня 2021 19:46
Витяг з ЄДР.pdf _6_.p7s
10 вересня 2021 19:46
Додаток 4. Пропозиція.pdf.p7s
10 вересня 2021 19:46
Витяг з ЄДР _7_.pdf
10 вересня 2021 19:46
Додаток 4. Пропозиція.pdf

Публічні документи

12 вересня 2021 14:46
Електронний підпис
12 вересня 2021 13:27
Цінова пропозиція.pdf
12 вересня 2021 13:27
Довідка що товар є новим.pdf
12 вересня 2021 13:27
Висновок СЕС.pdf
12 вересня 2021 13:27
Технічний паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА

ФОП Кошлак Ігор Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3395906995
Відхилено 16 199,90
UAH з ПДВ
20 вересня 2021 16:48
ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА
#1526207145
Переможець 16 200,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2021 16:07

Документи

20 вересня 2021 16:48
Електронний підпис
20 вересня 2021 16:28
Протокол№202.pdf

Документи

24 вересня 2021 16:07
Електронний підпис
24 вересня 2021 16:07
Протокол №208.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2021 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА
#1526207145
16 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2021 16:07
Електронний підпис
24 вересня 2021 16:07
Протокол №208.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 13:55
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 16:04
Договір №389.PDF укладений
07 жовтня 2021 16:03

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Принтер багатофункціональний 1 штуки 16 200,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 16 200,00
UAH