Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 “22820000-4’’ Бланки
Очікувана вартість
840,00 UAH
UA-2021-09-02-000978-b 84804d3f044d463b928c8947f330b7d3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ведмідера Ольга Андріївна

380542659004 0666782770v@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000334
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, Троїцька, 28
Контактна особа: Ведмідера Ольга Андріївна
380542659004
0666782770v@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 штуки
Подорожній лист службового легкового автомобіля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, Троїцька,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22821000-1 — Виборчі бюлетені
1200 штуки
Шляховий лист
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, Троїцька,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22821000-1 — Виборчі бюлетені
1200 штуки
Маршрут руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, Троїцька,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22821000-1 — Виборчі бюлетені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

02 вересня 2021 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СИДОРЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2540203451
Переможець 840,00
UAH
02 вересня 2021 10:28

Документи

02 вересня 2021 10:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2021 10:30

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Подорожній лист службового легкового автомобіля 1200 штуки 0,16
UAH
Шляховий лист 1200 штуки 0,30
UAH
Маршрут руху 1200 штуки 0,24
UAH