Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Письмові перекладацькі послуги з/на англійську мову в рамках проекту № HUSKROUA/1901/8.2./0091 «Транскордонний обмін знаннями про метод міні-інвазивної хірургії та сучасну медичну допомогу», код за ДК 021:2015: 79530000-8 Послуги з письмового перекладу.
Очікувана вартість
38 000,00 UAH
UA-2021-09-01-008531-a d0dcb81fee9b495a872a32d1398e7919
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віра Вакаров

+380506408860 zakupkivera@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01992156
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Капушанська, 22
Контактна особа: Віра Вакаров
+380506408860
zakupkivera@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79530000-8: Послуги з письмового перекладу


Тип процедури закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Вид предмета закупівлі: Письмові перекладацькі послуги з/на англійську мову. Послуги проводяться в рамках та за рахунок проекту «Транскордонний обмін знаннями про метод міні-інвазивної хірургії та сучасну медичну допомогу», що фінансується Європейським Союзом через Орган Управління Програми транскордонного співробітництва Європейського інструменту сусідства “Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна”, представлений Міністерством закордонних справ та торгівлі Угорщини, в рамках Грантового контракту(проекту)№ HUSKROUA/1901/8.2./0091 від 01.07.2021р.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги письмового перекладу з англійської на українську та з української на англійську (в рамках проекту № HUSKROUA/1901/8.2./0091 «Транскордонний обмін знаннями про метод міні-інвазивної хірургії та сучасну медичну допомогу»;190 сторінок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Капушанська, буд. 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2021  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79530000-8 — Послуги з письмового перекладу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування кошти Гранту Європейського Союзу надані в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги ЄС, у рамках реалізації грантового проекту № HUSKROUA/1901/8.2./0091 від 01.07.2021р., «Транскордонний обмін знаннями про метод міні-інвазивної хірургії та сучасну медичну допомогу» Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

01 вересня 2021 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ШИТЄВ АНДРІЙ КАРЕЛОВИЧ
#3226622930
Переможець 38 000,00
UAH
01 вересня 2021 16:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 16:33
Електронний підпис укладений
01 вересня 2021 17:00

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги письмового перекладу з англійської на українську та з української на англійську (в рамках проекту № HUSKROUA/1901/8.2./0091 «Транскордонний обмін знаннями про метод міні-інвазивної хірургії та сучасну медичну допомогу»;190 сторінок) 1 послуга 38 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 38 000,00
UAH