Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цукор для харчування у Софіївсько-Борщагівському НВК
Очікувана вартість
52 800,00 UAH
UA-2021-09-01-008349-a b3ea17466910411f93d579bcbfd18c65
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Маслюкова

+380950559133 sof_nvk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СОФІЇВСЬКО-БОРЩАГІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ - ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ" БОРЩАГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25667113
Місцезнаходження: 08131, Україна , Київська обл., с. Софіївська Борщагівка, пров. Шкільний, 1-В
Контактна особа: Олена Маслюкова
+380950559133
sof_nvk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2021 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2021 00:00
Початок аукціону: 10 вересня 2021 13:30
Очікувана вартість: 52 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 264,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1600 кілограми
Цукор для харчування у Софіївсько-Борщагівському НВК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08131, Україна, Київська область, с. Софіївська Борщагівка, пров. Шкільний 1-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок здійснюється згідно накладних. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2021 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2021 16:44
ОГОЛОШЕННЯ.doc
01 вересня 2021 16:44
Додаток №4.doc
01 вересня 2021 16:44
Додаток №3.docx
01 вересня 2021 16:44
Додаток №2.docx
01 вересня 2021 16:44
Додаток №1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

правильність заповнення Додатку №3
Дата подання: 06 вересня 2021 08:46
Дата відповіді: 06 вересня 2021 15:31
В якій графі вказується розмірність товару і чи вказується? І що означає "Ціна без ПДВ(грн) ціна пропозиції чи ціна одиниці товару?
Відповідь: В ціновій пропозиції прописується найменування товару, кількість, розмірність( 1600 кг) та ціна за одиницю товару (за кг) , внизу ставиться сума , потім ПДВ, і в кінці сума разом з ПДВ

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-09-01-008349-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт", Код ЄДРПОУ:34200887
Дата подання: 21 вересня 2021 14:11
Скарга щодо оскарження рішення тендерного комітету
Рішенням уповноваженої особи СОФІЇВСЬКО-БОРЩАГІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ - ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ" БОРЩАГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Маслюкової О.В. Протоколом № 1709-1, від 17 вересня 2021 року, дискваліфіковано Товариство з обмеженою відповідальністю
« Руол Стандарт» з наступної причини:
Згідно інформації Учасник надав витяг з реєстру платників податку на додану вартість, яка є незавіреною Учасником
ТОВ « Руол Стандарт» категорично не згодне з таким рішенням уповноваженої особи, оскільки в Тендерній документації Замовника Додаток №2 до Оголошення про проведення спрощено закупівлі «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ» п. 8 ЧІТКО зазначено, що учасник повинен надати Сканований оригінал витягу або копія довідки з реєстру платників податку на додану вартість (або копія витягу з реєстру платників єдиного податку), завірена Учасником. Тобто АБО Оригінал АБО копію завірену УЧАСНИКОМ!!!!
Товариство з обмеженою відповідальністю « Руол Стандарт» у складі своє тендерної пропозиції надав Сканований ОРИГІНАЛ витягу, дав. Файл «5 Довідка ПДВ»

Товариство з обмеженою відповідальністю « Руол Стандарт» враховуючи вищезазначене вимагає:
1. Скасувати Рішення уповноваженої СОФІЇВСЬКО-БОРЩАГІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ - ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ" БОРЩАГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ щодо дискваліфікації.
2. Визнати переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю « Руол Стандарт» спрощеної закупівлі : UA-2021-09-01-008349-a , згідно з предметом Закупівлі код національного класифікатора України 15830000-5 Цукор і супутня продукція
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 22 вересня 2021 14:17
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2021-09-01-008349-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Стоколос Ярослав Русланович, Код ЄДРПОУ:3665706653
Дата подання: 23 вересня 2021 08:33
Неправомірне визнання переможця
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу на те, що учасником ТОВ «РУОЛ СТАНДАРТ» подано документи тендерної пропозиції на яких відсутній такий обов’язковий реквізит, як номер та дата документу. Вимоги до оформлення організаційно – розпорядчих документів регламентовано національним стандартом України «ДСТУ 4163-2003» ( Довідка про наявність обладнання. Довідка про наявність працівників. Довідка про наявність документального підтвердження досвіду. Лист- згода учасника на обробку ПД) Виникає питання про актуальність даних документів на час проведення закупівлі.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, з наступних причин:
Відповідно додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у якості документального підтвердження відповідності вимогам встановленого кваліфікаційного критерію передбачалось надання Учасником наступних документів:
1. Пункт « 1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Додатково надається копія договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди складу та офісу, дія якого (-их) має відповідати дії договору надання послуг.копія договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди автотранспорту, або договору про надання транспортних послуг.
Учасником надано оригінал Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №130591878 від 12.07.2018р.
Учасником надано оригінали Договорів оренди (найму) автомобілів.
2. « Пункт 4. Оригінал листа-відгука від контрагента – датований не раніше оголошення закупівлі, що підтверджує успішне повне виконання умов договору (з обов’язковим зазначенням №, дати, предмету закупівлі, строку дії договору за предметом закупівлі, завірені належним чином відповідною установою).»
Учасником надано лист - відгук Комунального некомерційного підприємства» Київська міська лікарня №10» на договір № 8 від 01.02.2019 р. де не вказано термін дії договору.
3. «Пункт 7. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції:
для юридичних осіб:
У разі, якщо документи тендерної пропозиції підписуються (завіряються) керівником Учасника (юридичної особи) –копія протоколу зборів учасників/засновників та копія наказу (іншого розпорядчого документу) про його призначення
Учасником надано оригінал протоколу зборів № 1 від 4.01.2007., і оригінал наказу № 1 від 5.01.2007р.
У відповідності до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі (далі Закон), Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо зокрема пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Звертаємо увагу на імперативний характер вищевказаної норми, що вказує на те що Замовник має не право , а обов’язок відхилити пропозицію Учасника спрощеної закупівлі, у випадку, якщо пропозиція не відповідає умовам , визначеним в оголошенні.
Зважаючи на це просимо переглянути Ваше рішення.
Документи, які не вимагалися в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі до уваги не бралися.
Фізична особа-підприємець Стоколос Я.Р..
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2021 16:41
Шановний учасник , на Ваше звернення повідомляємо, що при прийнятті рішень Замовник керувався чинним законодавством. Законних підстав для скасування рішення уповноваженої особи немає.

Документи подані скаржником

21 вересня 2021 14:11
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2021 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" 46 880,00
UAH з ПДВ
46 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Стоколос Ярослав Русланович 51 920,00
UAH з ПДВ
51 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2021 15:35
Електронний підпис
07 вересня 2021 14:59
9 Д-ти про уповн.предст..pdf
07 вересня 2021 14:59
8 Довідка банк-28.08.21 р..pdf
07 вересня 2021 14:59
15 Водійські посвідчення.pdf
07 вересня 2021 14:59
Якісн.докум.цукор.PDF
07 вересня 2021 14:59
Довідка про санкції.pdf
07 вересня 2021 14:59
7 Довідка 4-ОПП.PDF
07 вересня 2021 14:59
Технічні вимоги.pdf
07 вересня 2021 14:59
2 Виписка.PDF
07 вересня 2021 14:59
1 Статут 2019.pdf
07 вересня 2021 14:59
Довідка про печатку.pdf
07 вересня 2021 14:59
4 Св-во про держ.р.pdf
07 вересня 2021 14:59
6 Довідка ЄДРПОУ.pdf
07 вересня 2021 14:59
Цінова пропозиція.pdf
07 вересня 2021 14:59
5 Довідка ПДВ.PDF
07 вересня 2021 14:59
3 Витяг-22.07.2021 р..pdf
07 вересня 2021 14:59
13 Медичні книги працівн..pdf
07 вересня 2021 14:59
Лист-згода.PDF
07 вересня 2021 14:59
1 Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

09 вересня 2021 13:18
Електронний підпис
09 вересня 2021 13:14
Пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"

ФОП Стоколос Ярослав Русланович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
#34200887
Рішення скасоване 46 880,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2021 14:17
ФОП Стоколос Ярослав Русланович
#3665706653
Рішення скасоване 51 920,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2021 14:17
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
#34200887
Переможець 46 880,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2021 16:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2021 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
#34200887
46 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2023 11:01
Звіт про виконання договору цукор.docx укладений
30 січня 2023 11:01
Електронний підпис укладений
28 вересня 2021 10:23
Договір №901 від 28.09.2021 цукор.pdf укладений
28 вересня 2021 10:21

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
08 жовтня 2021 11:54
2 930,00 UAH UA208201720344210001000113309
Софіївсько-Борщагівський НВК
UA893808050000000026001114517
ТОВ "Руолт Стандарт"
Оплачений
15 листопада 2021 11:21
2 930,00 UAH UA208201720344210001000113309
Софіївсько-Борщагівський НВК
UA893808050000000026001114517
ТОВ "Руолт Стандарт"
Оплачений
30 листопада 2021 11:06
2 930,00 UAH UA208201720344210001000113309
Софіївсько-Борщагівський НВК
UA893808050000000026001114517
ТОВ "Руолт Стандарт"
Оплачений
02 грудня 2021 11:36
2 930,00 UAH UA208201720344210001000113309
Софіївсько-Борщагівський НВК
UA893808050000000026001114517
ТОВ "Руолт Стандарт"
Оплачений
02 грудня 2021 11:36
2 930,00 UAH UA208201720344210001000113309
Софіївсько-Борщагівський НВК
UA893808050000000026001114517
ТОВ "Руолт Стандарт"
Оплачений
15 грудня 2021 12:59
2 930,00 UAH UA208201720344210001000113309
Софіївсько-Борщагівський НВК
UA893808050000000026001114517
ТОВ "Руолт Стандарт"
Оплачений
24 грудня 2021 12:39
1 465,00 UAH UA208201720344210001000113309
Софіївсько-Борщагівський НВК
UA893808050000000026001114517
ТОВ "Руолт Стандарт"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 46 880,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 813,33 UAH)