Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт під’їзду із заміни вікон на металопластикові житлового будинку за адресою: вул. Мольєра, 44
Очікувана вартість
166 047,00 UAH
UA-2021-09-01-007733-a cf054eb4abfb4db5a2c43b740a5e8e42
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Сосницька

+380964882260 andvkg@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АДМІНІСТРАЦІЯ АМУР-НИЖНЬОДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43938788
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/administraciya-amur-nizhnodniprovskogo-rajonu-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49023, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр.Мануйлівський, будинок 31
Контактна особа: Олена Сосницька
+380964882260
andvkg@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2021 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2021 00:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2021 00:01
Очікувана вартість: 166 047,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 830,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт під’їзду із заміни вікон на металопластикові житлового будинку за адресою: вул. Мольєра, 44
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Мольєра, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45421100-5 — Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів наданих послуг безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 90 робочих днів. Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2021 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2021 16:17
оголошення Мольєра 44.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

конфігурація
Дата подання: 02 вересня 2021 08:45
Дата відповіді: 03 вересня 2021 14:36
Добридень! Відсутній файл з розмірами і габаритами вікно, завантажте розміри і конфігурацію. Дякуємо!
Відповідь: Розглянувши Ваше питання повідомляю наступне. Згідно вимог додатку № 3 до оголошення з метою підтвердження можливості вчасного та належного надання послуг, для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, Учасник повинен виконати візуальний огляд об’єкту на якому мають бути надані послуги.
Враховуючи вищезазначене, при обстеженні об’єкту ви маєте можливість зробити всі необхідні заміри вікон. Щодо конфігурації вікон, то вона повинна бути сформована з урахуванням пожежних норм та норм з повітрообміну приміщень.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2021 00:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИЛ, ЛТД" 166 046,83
UAH з ПДВ
166 046,83
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2021 17:19
Електронний підпис
09 вересня 2021 17:18
Електронний підпис
09 вересня 2021 17:08
МТБ (п.52-53).pdf
09 вересня 2021 17:08
Банк довідки (пп 35-37).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИЛ, ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИЛ, ЛТД"
#13418758
Переможець 166 046,83
UAH з ПДВ
13 вересня 2021 14:24

Документи

13 вересня 2021 14:24
Електронний підпис
13 вересня 2021 14:23
Протокол 106.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2021 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИЛ, ЛТД"
#13418758
166 046,83
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 вересня 2021 14:24
Електронний підпис
13 вересня 2021 14:23
Протокол 106.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 19:03
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2021 14:24
Дод.угода 1.PDF зміни до договору
27 вересня 2021 14:23
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 17:34
Договір 25.PDF укладений
21 вересня 2021 17:33

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
05 листопада 2021 10:41
166 046,83 UAH UA448201720344250007000112128
Адміністрація АНД району ДМР
UA313003460000026007025704801
НВ ТОВ "ДИЛ, ЛТД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункти 1.1. та 1.2. Договору від 21.09.2021 № 25 викласти у новій редакції: 1.1. Виконавець зобов'язується надати, а Замовник - прийняти і сплатити такі послуги: ДК 021:2015-45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій (Поточний ремонт під’їзду із заміни вікон на металопластикові житлового будинку за адресою: вул. Мольєра, 44). 1.2. Найменування послуги: Поточний ремонт під’їзду із заміни вікон на металопластикові житлового будинку за адресою: вул. Мольєра, 44.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 166 046,83
UAH