Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04054079 |
Місцезнаходження: | 69107, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, просп. Соборний, 164 |
Контактна особа: |
Олександра Гуртова +380612246452 eivashkevich@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2021 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2021 15:06 |
Очікувана вартість: | 110 690 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 553 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Подається у вигляді Електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у формі PDF з накладанням КЕП гаранта (в тексті гарантії обов’язково вказується посилання на програмний комплекс, яким накладено підпис) на суму, що становить_553 450,00грн. (П'ятсот п'ятдесят три тисячі чотириста п'ятдесят гривень 00 копійок), якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції), встановлюється в грошовому виразі. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія – має обов’язково бути "гарантією з покриттям", що підтверджується довідкою з банку, яка надається в складі тендерної пропозиції, про те що дана гарантія є з покриттям, тобто на рахунку розміщенні кошти в сумі виданої гарантії. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: – Назва Замовника: Управління капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації; – Місцезнаходження Замовника: Україна, 69107, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 164; – Код ЄДРПОУ: 04054079; Банк одержувача – Державна казначейська служба України м.Київ; – Реквізити банку: UA 548201720355169011094000309 МФО 820172 ДКСУ м. Київ Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, які повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП гаранта. Банківська гарантія має бути чинною з дати розкриття тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 553450 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 90 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 вересня 2021 16:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2021 16:03 |
Додаток 4.docx | |
01 вересня 2021 16:03 |
Додаток 1.docx | |
01 вересня 2021 16:03 |
Додаток 2 ТЗ.rtf | |
01 вересня 2021 16:03 |
Обгрунтування.docx | |
01 вересня 2021 16:03 |
Тендерна документація.docx | |
01 вересня 2021 16:03 |
Додаток 3 Проєкт Договору про закупівлю.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-20-000031 ● 06d870f0e5474759a1d50f11ed0ccdae
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2021 18:05 |
НАКАЗ
20.10.2021 №529
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; моніторинг процедури закупівлі UA-2021-09-01-007426-a, ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів, яка проводиться Управлінням капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до вимог висновку моніторингу UA-M-2021-10-20-000031 Управління капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації здійснило заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку. 1. Додатковою угодою №1 від 11.11.2021 року внесено зміни до укладеного з ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» договору від 26.11.2018 №584/11-18 з метою приведення його у відповідність до вимог Тендерної документації. 2. Проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою на предмет недопущення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Стосовно виявлених порушень п.9 ч.2 ст.21 Закону Замовник повідомляє, що Оголошенням про проведення закупівлі було розміщено інформацію про розмір, вид, та умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції: «Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Подається у вигляді Електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у формі PDF з накладанням КЕП гаранта (в тексті гарантії обов’язково вказується посилання на програмний комплекс, яким накладено підпис) на суму, що становить_553 450,00грн. (П'ятсот п'ятдесят три тисячі чотириста п'ятдесят гривень 00 копійок), якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції), встановлюється в грошовому виразі. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія – має обов’язково бути "гарантією з покриттям", що підтверджується довідкою з банку, яка надається в складі тендерної пропозиції, про те що дана гарантія є з покриттям, тобто на рахунку розміщенні кошти в сумі виданої гарантії. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: – Назва Замовника: Управління капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації; – Місцезнаходження Замовника: Україна, 69107, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 164; – Код ЄДРПОУ: 04054079; Банк одержувача – Державна казначейська служба України м.Київ; – Реквізити банку: UA 548201720355169011094000309 МФО 820172 ДКСУ м. Київ Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, які повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП гаранта. Банківська гарантія має бути чинною з дати розкриття тендерної пропозиції. Таким чином, порушення п.9 ч.2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» з боку Замовника відсутні. Стосовно недотримання вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» через невідповідність кваліфікаційному критерію, а саме відсутність досвіду виконання аналогічного(-них) договору(-ів) Замовник повідомляє наступне. Вимогами Додатку 1 встановлено, Аналогічним(и) договором(ами) відповідно до умов цієї Документації є договір(ори), якій(и) підтверджує(ють) наявність в учасника досвіду виконання робіт у сфері: нове будівництво, реконструкція, будинків або закладів спортивного та/або оздоровчого призначення, які у своєму складі містять роботи, які подібні за технічними вимогами даної закупівлі. Договір повинен бути виконаний. Враховуючи, що вимогами тендерної документації не встановлено вимог чіткого повторення видів робіт відповідно до технічного завдання по предмету закупівлі, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» надало виконаний договір реконструкції стадіону в смт. Юр’ївка від 26.11.2018 №584/11-17, чим виконало вимоги тендерної документації в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Порушення п.1 ч.1 ст.31 Закону з боку Замовника відсутні. На підставі викладеного Прошу підтвердити усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до ч.9 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
2021-11-15 12:02:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Частково усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Відповідно до вимог висновку моніторингу UA-M-2021-10-20-000031 Управління капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації здійснило заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку. 1. Додатковою угодою №1 від 11.11.2021 року внесено зміни до укладеного з ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» договору від 26.11.2018 №584/11-18 з метою приведення його у відповідність до вимог Тендерної документації. 2. Проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою на предмет недопущення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Стосовно виявлених порушень п.9 ч.2 ст.21 Закону Замовник повідомляє, що Оголошенням про проведення закупівлі було розміщено інформацію про розмір, вид, та умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції: «Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Подається у вигляді Електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у формі PDF з накладанням КЕП гаранта (в тексті гарантії обов’язково вказується посилання на програмний комплекс, яким накладено підпис) на суму, що становить_553 450,00грн. (П'ятсот п'ятдесят три тисячі чотириста п'ятдесят гривень 00 копійок), якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції), встановлюється в грошовому виразі. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія – має обов’язково бути "гарантією з покриттям", що підтверджується довідкою з банку, яка надається в складі тендерної пропозиції, про те що дана гарантія є з покриттям, тобто на рахунку розміщенні кошти в сумі виданої гарантії. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: – Назва Замовника: Управління капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації; – Місцезнаходження Замовника: Україна, 69107, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 164; – Код ЄДРПОУ: 04054079; Банк одержувача – Державна казначейська служба України м.Київ; – Реквізити банку: UA 548201720355169011094000309 МФО 820172 ДКСУ м. Київ Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, які повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП гаранта. Банківська гарантія має бути чинною з дати розкриття тендерної пропозиції. Таким чином, порушення п.9 ч.2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» з боку Замовника відсутні. Стосовно недотримання вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» через невідповідність кваліфікаційному критерію, а саме відсутність досвіду виконання аналогічного(-них) договору(-ів) Замовник повідомляє наступне. Вимогами Додатку 1 встановлено, Аналогічним(и) договором(ами) відповідно до умов цієї Документації є договір(ори), якій(и) підтверджує(ють) наявність в учасника досвіду виконання робіт у сфері: нове будівництво, реконструкція, будинків або закладів спортивного та/або оздоровчого призначення, які у своєму складі містять роботи, які подібні за технічними вимогами даної закупівлі. Договір повинен бути виконаний. Враховуючи, що вимогами тендерної документації не встановлено вимог чіткого повторення видів робіт відповідно до технічного завдання по предмету закупівлі, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» надало виконаний договір реконструкції стадіону в смт. Юр’ївка від 26.11.2018 №584/11-17, чим виконало вимоги тендерної документації в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Порушення п.1 ч.1 ст.31 Закону з боку Замовника відсутні. На підставі викладеного Прошу підтвердити усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до ч.9 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
2023-11-06 10:17:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 вересня 2021 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ |
110 362 359,93
UAH з ПДВ
|
110 362 359,93
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК ЦЕНТРБУД" |
110 600 000,00
UAH з ПДВ
|
110 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ #39086059 |
Переможець |
110 362 359,93
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2021 14:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2024 15:00
|
ДУ № 6 від 24.04.2024 до дог-ру № 01_10-ШВСМ.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2024 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 15:56
|
ДУ № 5 Дог-р № 01_10-ШВСМ від 01.10.2021.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2023 13:04
|
ДУ №4 до дог-ру 01_10-ШВСМ.PDF | зміни до договору |
06 квітня 2023 13:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2023 13:00
|
ДУ № 3 ШВСМ 30.03.22.PDF | зміни до договору |
06 квітня 2023 12:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2022 14:13
|
Додаткова угода № 2 від 31.01.2022 до договору №0110-ШВСМ від 01.10.2021.pdf | зміни до договору |
31 січня 2022 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2021 12:27
|
Додаткова угода № 1 до договору № 01 10-ШВСМ від 01.10.2021.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2021 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2021 14:02
|
Договір № 01 10-ШВСМ від 01.10.2021.pdf | укладений |
01 жовтня 2021 14:00
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція плавального басейну Комунального закладу «Запорізька обласна школа вищої спортивної майстерності» Запорізької обласної ради по вул. Перемоги, 68 у м. Запоріжжя | 1 | роботи |
110 362 359,93
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Не в розумінні цієї підстави, а через скорочення строків виконання робіт та скороченя строку дії договору. У зв'язку з відсутністю в Законі України "Про публічні закупівлі" підстав скорочення строку дії договору, та відсутністю технічної можливості внесення змін про скорочення терміну дії договору в системі електронних закупівель, зміни про скорочення строку виконання робіт та строку дії договору до електронної системи закупівель не вносяться. |
Номер договору про закупівлю: | 01/10-ШВСМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. В зв'язку з вiдсутнiстю фiнансування, сторони дiйшли згоди викласти п.п.5.1. та п.п.10.1 договору вiд 01.10.2021 № 01/10-ШВСМ в такiй редакцiї: «5.1. Початок виконання робiт -жовтень 2021 року Закiнчення виконання робiт -березень 2022 року, «10.1. договiр набуває чинностi з моменту його пiдписання Сторонами i дiє до З1.03.2022р.» |
Номер договору про закупівлю: | 01/10-ШВСМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 від 31.01.2022 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. З урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні»(із змінами), положень п.п.5.1 Договору від 01.10.2021 № 01/10-ШВСМ (далі – Договір), сторони дійшли згоди призупинити виконання Генпідрядником робіт по Договору та відповідно викласти п.п.5.1 та п.п.10.1 Договору в такій редакції: «5.1. Початок виконання робіт – жовтень 2021 року Закінчення виконання робіт - буде визначено після прийняття Замовником рішення щодо поновлення Генпідрядником виконання робіт. «10.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2022р.» |
Номер договору про закупівлю: | 01/10-ШВСМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 10.1. Даний Договір набуває чинності з дати його підписання та діє по 31.12.2023 р. |
Номер договору про закупівлю: | 01/10-ШВСМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 10.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 30.04.2024р. |
Номер договору про закупівлю: | 01/10-ШВСМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. З урахуванням затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 Кошторисних норм України у будівництві та втратою чинності державних стандартів України згідно з додатком до цього наказу, Сторони дійшли згоди у тексті Договору слова «ДСТУ...... » в усіх відмінках замінити на слова «Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва». 2. З урахуванням спрямування Замовнику, на підставі розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 03.04.2024 № 178 «Про перерозподіл видатків обласного бюджету» коштів з бюджету розвитку, дійшли згоди поновити виконання робіт за Договором та викласти пункти 3.1. розділу 3, пункт 5.1. розділу 5 та пункт 10.1. розділу 10 Договору в наступних редакціях: «3.1. Загальна вартість Договору визначена на підставі Договірної ціни, розрахованої відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281) - Додаток № 1 до даного Договору та складає 110 362,35993 тис. грн.(сто десять мільйонів триста шістдесят дві тисячі триста п'ятдесят дев'ять гривень 93 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 18 393,72665 тис.грн., в тому числі: на 2024 рік – 6 758,94993тис. грн. (шість мільйонів сімсот п’ятдесят вісім тисяч дев’ятсот сорок дев’ять гривень 93коп.), в т.ч.ПДВ 20% - 1 126,49166 тис. грн. (один мільйон сто двадцять шість тисяч чотириста дев’яносто одна гривня 66 коп.), на 2025 рік – 32 675,42424 тис. грн. (тридцять два мільйони шістсот сімдесят п’ять тисяч чотириста двадцять чотири гривні 24 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 5 445,90404 тис. грн. (п’ять мільйонів чотириста сорок п’ять тисяч дев’ятсот чотири гривні04 коп.)». «5.1. Початок виконання робіт - жовтень2021 року Закінчення виконання робіт – травень 2025року Невід'ємною частиною Договору є календарний графік виконання робіт. Замовник може прийняти рішення про поновлення, зупинення, уповільнення або прискорення темпів виконання робіт з внесенням відповідних змін у цей Договір. Генпідрядник може забезпечити дострокове завершення виконання робіт і здачу їх Замовнику (за умови наявного фінансування). Датою закінчення робіт вважається дата їх повного прийняття Замовником». «10.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2025 року». |
Номер договору про закупівлю: | 01/10-ШВСМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція плавального басейну Комунального закладу «Запорізька обласна школа вищої спортивної майстерності» Запорізької обласної ради по вул. Перемоги, 68 у м. Запоріжжя | 1 | робота |
110 362 359,93
UAH з ПДВ
|