Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сіль технічна (помел № 3) з доставкою.
Очікувана вартість
142 800,00 UAH
UA-2021-09-01-005506-a fdb5db53a8144696bf391984d404086e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Марченко

+380573414559 gorsovetzakupivli@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МЕРЕФ'ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04058692
Вебсайт: https://merefaotg.gov.ua/
Місцезнаходження: 62472, Україна , Харківська обл., Харківський р-н, місто Мерефа, ВУЛИЦЯ ДНІПРОВСЬКА, будинок 213
Контактна особа: Олена Марченко
+380573414559
gorsovetzakupivli@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Підставою для вибору переговорної процедури закупівлі: за ДК 021:2015: 34920000-2 «Дорожнє обладнання»( Сіль технічна (помел №3) з доставкою.)- є норма пункту 1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі винятково, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Щодо підтвердження наявності вказаної умови застосування переговорної процедури закупівлі зазначаємо про наступне.
26.07.2021 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2021-07-26-006416-b. Проте станом на 11.08.2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому 11.08.2021 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2021-08-11-002324-a . Проте знову ж таки станом на 27.08.2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що було відмінено дві процедури закупівлі за предметом:
ДК 021:2015: 34920000-2 «Дорожнє обладнання»( Сіль технічна (помел №3) з доставкою.)-через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2021 14:43
Оскарження наміру укласти договір: 12 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60000 кілограми
Сіль технічна (помел №3) з доставкою.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62472, Україна, Харківська область, м. Мерефа, пров. Ветеринарний, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). Попередня оплата Товару не передбачається. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

01 вересня 2021 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2021 14:42
Протокол № 229.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СЕРГІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2967115998
Переможець 142 800,00
UAH
01 вересня 2021 14:43

Документи

01 вересня 2021 14:43
Електронний підпис
01 вересня 2021 14:43
Протокол № 230.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2021 14:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СЕРГІЄНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2967115998
142 800,00
UAH
Документи

Документи

01 вересня 2021 14:43
Електронний підпис
01 вересня 2021 14:43
Протокол № 230.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 10:24
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2021 14:02
додаткова угода № 1 до договору № 502 від 14.09.2021.pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 14:01
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2021 16:38
Протокол № 252.pdf зміни до договору
14 вересня 2021 16:36
Електронний підпис укладений
14 вересня 2021 15:32
Договір №502 від 14.09.2021р..pdf укладений
14 вересня 2021 15:31

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
11 жовтня 2021 09:42
142 800,00 UAH UA628201720344240028000052808
Мереф'янська міська рада
UA953515330000026002052275037
ФОП Сергiєнко О.В.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в рядок Звіту: "п.7 Код згідно з КЕКВ: 2210."
Номер договору про закупівлю: 502
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 252.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 502
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 142 800,00
UAH