Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аптечки
Очікувана вартість
181 121,00 UAH
UA-2021-09-01-003800-b ● 8290181e9c5c48c3b8ab1693534d0b1a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1 |
Контактна особа: |
Порохнавець Оксана Михайлівна 0322261980 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2021 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2021 17:00 |
Очікувана вартість: | 181 121,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
20 вересня 2021 16:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2021 16:14 |
4708825946 8263666034 Перелік змін до ТД (Аптечки).docx | |
20 вересня 2021 16:14 |
4708825946 8263666034 ТД (Аптечки) із змінами.docx |
20 вересня 2021 16:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 вересня 2021 16:14 |
4708825946 8263666034 Перелік змін до ТД (Аптечки).docx
|
||||||
20 вересня 2021 16:14 |
4708825946 8263666034 ТД (Аптечки) із змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 09 вересня 2021 12:10
Дата відповіді: 10 вересня 2021 17:19
Шановний Замовник, згідно п.2.4 Додатку №6 до Тендерної документації є вимога надати свідоцтво про державну реєстрацію МОЗ України з додатками. Повідомляємо вам, що предметом закупівлі є медичні аптечки, які відносяться до виробів медичного призначення. Проте, Постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» (далі - Технічний регламент) була скасована процедура державної реєстрації виробів медичного призначення. З 01 липня 2015 року Постанова КМУ від 09.11.2004 р. № 1497 «Про затвердження Порядку державної реєстрації медичної техніки та виробів медичного призначення» та Наказ Держлікслужби МОЗ України від 12.08.2010 року №251 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення» втратили чинність.
При цьому також, до 01.07.2016 р., було дозволено обіг медичних виробів, що пройшли державну реєстрацію, внесені до Державного реєстру медичних виробів і дозволені для застосування на території України, без проходження процедур оцінки відповідності та маркування національним знаком відповідності.
З 01 липня 2016 року стала проводитися оцінка відповідності медичних виробів Технічному регламенту, отже, Свідоцтва про державну реєстрацію медичних виробів перестали бути чинними. Відтоді, підтвердженням відповідності медичних виробів законодавчим вимогам, а саме Технічному регламенту є Декларація про відповідність, видана виробником.
Більш того, офіційний виробник медичних виробів повинен наносити на свою продукцію знак відповідності, передбачений Технічним регламентом, та зареєструвати Декларацію про відповідність (на вироби І класу безпеки) в Реєстрі осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг, який веде Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками. Згідно з вищезазначеним просимо вилучили вимогу про надання учасником свідоцтва про державну реєстрацію МОЗ шляхом внесення відповідних змін у тендерну документацію. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення буде вивчене. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Уточнення
Дата подання: 09 вересня 2021 13:32
Дата відповіді: 10 вересня 2021 17:20
шановний заявник, стосовно пункту 2.7 додатку №6 тендерної документації - який документ має надати учасник, якщо він Є ВИРОБНИКОМ запропонованої продукції в Україні? дякую
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що пункт 2.7 додатку №6 тендерної документації надається якщо учасник НЕ є виробником товару.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-09-01-003800-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Бокал Олексiй Володимирович, Код ЄДРПОУ:2858109891
Дата подання: 09 вересня 2021 13:41
щодо свідоцтва про реєстрацію МОЗ
шановний заявник, з 1.7.2016 року проводиться оцінка відповідності Технічному регламенту №753 медичних виробів , до яких відносяться аптечки, та Свідоцтва про державну реєстрацію медичних виробів перестали бути чинними. вимагаємо прибрати вимогу, викладену в п.2.4 Додатку №6 Тендерної документації. дякую
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 вересня 2021 17:20
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення буде вивчене. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 (Аптечки) Аптечка автомобільна №1 |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 54 934,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 549,00 UAH без ПДВ |
Позиції
227 шт
Аптечка автомобільна №1
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Дата доставки:
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Із контрагентами, які є платниками ПДВ: Покупець здійснює розрахунок за кожну партію поставленого товару за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію: акту приймання-передачі товару; видаткової накладної; податкової накладної, складеної та зареєстрованої у Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України; Покупець здійснює розрахунок на 45-й банківський день з дати реєстрації Постачальником, складеної відповідно до Податкового кодексу України, податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється на 45-й банківський день від дати отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Із контрагентами, які не є платниками ПДВ: Покупець здійснює розрахунок за кожну партію поставленого товару на 45-й банківський день від дати отримання товару за умови наявності належним чином оформлених документів: акту приймання-передачі товару; видаткової накладної. Усі первинні документи за договором оформляються з дотриманням нормативних актів, що визначають порядок їх оформлення. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня підписання Акту приймання-передачі товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" |
54 707,00
UAH
|
54 707,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
28 вересня 2021 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій