Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття на території КНП «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» вул. Федьковича 91 в м. Івано-Франківську» (ДК 021-2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
2 247 389,20 UAH
UA-2021-09-01-003261-b ● 32dd389f672d4f9ea9daac021cf518ef
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01993150 |
Місцезнаходження: | 76008, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91 |
Контактна особа: |
Клекот Олена Анатоліївна 0342524020 lenaklekot@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2021 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2021 13:03 |
Очікувана вартість: | 2 247 389,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 473,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | I. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. II. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. III. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. IV. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». 1) Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. 2) Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). 3) Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0,5% від очікуваної вартості закупівлі - 11 000,00 гривень. 4) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. 5) Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). 6) В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: 7) Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; 8) Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. 9) Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, виданої Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. 10) Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. 11) Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, довідка про покриття та виписка з рахунку, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» Розрахунковий рахунок UA 13 336677 00000 26003052548819 у Приватбанк, МФО 336677, код ЄДРПОУ 01993150 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 11000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
1. Найменування Замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".
2. Місцезнаходження Замовника: Україна, 76008, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ФЕДЬКОВИЧА, будинок 91.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 01993150.
4. Категорія Замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: В.о. секретаря тендерного комітету Клекот Олена Анатоліївна, начальник юридичного відділу, фахівець з публічних закупівель, тел. +380660646738, електронна адреса: lenaklekot@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття на території КНП «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» вул. Федьковича 91 в м. Івано-Франківську» (ДК 021-2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: на території КНП «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» (76008, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ФЕДЬКОВИЧА, будинок 91).
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 247 389,20 грн. (два мільйони двісті сорок сім тисяч триста вісімдесят дев’ять гривень 20 копійок) з ПДВ.
11. Джерело фінансування закупівлі: Власні кошти (кошти від господарської діяльності підприємства).
12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2021 р.
13. Умови оплати: Розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
14. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17.09.2021 р.
15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку.
16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі.
17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Електронна банківська гарантія.
I. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
II. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
III. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
IV. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
1) Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією.
2) Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
3) Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості закупівлі.
4) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
5) Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
6) В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
7) Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
8) Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
9) Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, виданої Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта.
10) Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
11) Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, довідка про покриття та виписка з рахунку, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради»
Розрахунковий рахунок UA 13 336677 00000 26003052548819 у Приватбанк,
МФО 336677, код ЄДРПОУ 01993150
18. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
19. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 1 %
21. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
22. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
23. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).
Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до вимог статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути
Згорнути
2. Місцезнаходження Замовника: Україна, 76008, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ФЕДЬКОВИЧА, будинок 91.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 01993150.
4. Категорія Замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: В.о. секретаря тендерного комітету Клекот Олена Анатоліївна, начальник юридичного відділу, фахівець з публічних закупівель, тел. +380660646738, електронна адреса: lenaklekot@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття на території КНП «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» вул. Федьковича 91 в м. Івано-Франківську» (ДК 021-2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: на території КНП «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» (76008, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ФЕДЬКОВИЧА, будинок 91).
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 247 389,20 грн. (два мільйони двісті сорок сім тисяч триста вісімдесят дев’ять гривень 20 копійок) з ПДВ.
11. Джерело фінансування закупівлі: Власні кошти (кошти від господарської діяльності підприємства).
12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2021 р.
13. Умови оплати: Розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
14. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17.09.2021 р.
15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку.
16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі.
17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Електронна банківська гарантія.
I. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
II. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
III. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
IV. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
1) Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією.
2) Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
3) Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості закупівлі.
4) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
5) Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
6) В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
7) Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
8) Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
9) Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, виданої Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта.
10) Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
11) Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, довідка про покриття та виписка з рахунку, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради»
Розрахунковий рахунок UA 13 336677 00000 26003052548819 у Приватбанк,
МФО 336677, код ЄДРПОУ 01993150
18. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
19. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 1 %
21. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
22. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
23. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).
Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до вимог статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття на території КНП «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» вул. Федьковича 91 в м. Івано-Франківську»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ФЕДЬКОВИЧА, будинок 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2021 17:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2021 17:01 |
Перелiк_змiн_від_16.09.2021р..docx | |
16 вересня 2021 17:01 |
ТД-ДОДАТОК-4 (нова редакція).docx | |
16 вересня 2021 17:01 |
Перелiк_змiн_від_16.09.2021р..docx | |
16 вересня 2021 17:00 |
Перелiк_змiн_від_16.09.2021р..docx | |
16 вересня 2021 16:59 |
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв_нова_редакція2.docx | |
08 вересня 2021 11:23 |
Тендерна_документацiя_нова_редакція.pdf | |
08 вересня 2021 11:23 |
Перелiк_змiн_.pdf | |
08 вересня 2021 11:23 |
ТД_ДОДАТОК_1_нова_редакція.pdf | |
01 вересня 2021 15:24 |
Тендерна_документацiя.pdf | |
01 вересня 2021 15:24 |
ТД_ДОДАТОК_3.pdf | |
01 вересня 2021 15:24 |
ТД_ДОДАТОК_2.pdf | |
01 вересня 2021 15:24 |
ТД_ДОДАТОК_5.pdf | |
01 вересня 2021 15:24 |
ТД_ДОДАТОК_1.pdf | |
01 вересня 2021 15:24 |
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2021 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" |
1 922 622,00
UAH з ПДВ
|
1 900 147,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПБС |
2 224 911,00
UAH з ПДВ
|
1 900 148,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Роса-ІФ" |
2 240 000,40
UAH з ПДВ
|
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" #30051316 |
Відхилено |
1 900 147,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2021 14:59
|
ТОВ ПБС #32872788 |
Переможець |
1 900 148,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2021 11:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:04
|
ду №4 від 26.12.2023 договір №632 від 19.10.2021.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 12:19
|
дод уг 3 до дог 632 від 19.10.21.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 12:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 12:17
|
дод уг 2 до дог 632 від 19.10.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 12:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 10:39
|
Дод угода №1 до договору №632.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2021 16:25
|
Договір №632 від 19.10.2021р..pdf | укладений |
19 жовтня 2021 16:15
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття на території КНП «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» вул. Федьковича 91 в м. Івано-Франківську» | 1 | роботи |
1 900 148,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп.4 п.20.1 .Договору , сторони у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором (відсутністю фінансування), дійшли згоди продовжити дію Договору та п. 18.2. викласти у новій редакції: Договір набуває чинності з моменту його підписання і скріплення печатками сторін та діє до 31.12.2022року або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань. Закінчення строку Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 632 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп.4 п.20.1 .Договору , сторони у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором (відсутністю фінансування), дійшли згоди продовжити дію Договору та п. 18.2. викласти у новій редакції: Договір набуває чинності з моменту його підписання і скріплення печатками сторін та діє до 31.12.2023року або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань. Закінчення строку Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 632 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна р/р |
Номер договору про закупівлю: | 632 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України та пп.1 п. 20.1 Розділу 20 Договору № 632 від 19.10.2021 року (далі – Договір), уклали цю додаткову угоду (далі – Угода) про внесення таких змін до Договору: 1. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та підпункту 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, якою передбачено зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, пп.1 п.3.4 Договору, Сторони погодили зменшити загальну вартість Договору на 225 162,54 грн. (двісті двадцять п’ять тисяч сто шістдесят дві гривні 54 копійки) та пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 1 674 985,46 (один мільйон шістсот сімдесят чотири тисячі дев’ятсот вісімдесят п’ять гривень 46 копійок) з ПДВ ». |
Номер договору про закупівлю: | 632 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття на території КНП «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» вул. Федьковича 91 в м. Івано-Франківську» | 1 | роботи |
1 674 985,46
UAH з ПДВ
|