Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 33457208 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36 |
Контактна особа: |
Цвітковський Анатолій Михайлович +380472544761 tender.ckrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2021 17:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2021 13:37 |
Очікувана вартість: | 11 138 325,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 691,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 55 000 (п’ятдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.). Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3.1 частини 3 цього розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначених у пункті 2.1 частини 2 цього розділу, та підписана електронним цифровим підписом або кваліфікованим електронним цифровим підписом, або електронним підписом, або кваліфікованим електронним підписом, або удосконаленим електронним підписом уповноваженої особи. Разом із банківською гарантією у складі тендерної пропозиції надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Гарантія має містити: назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – “тендерна документація про проведення відкритих торгів на закупівлю ____________(назва предмета закупівлі), затверджена протоколом від _._._____ року та № (за наявнсті); назву бенефіціара, його місцезнаходження – назву банку бенефіціара – його назву та адресу: назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії; умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені пунктом 3.1 частини 3 цього розділу”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Текст банківської гарантії не повинен містити: - умови про зменшення відповідальності гаранта (суми виплати по гарантії) в будь-якому випадку; - умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії; - умови про ускладнення процедури повернення тендерного забезпечення (вимоги щодо отримання будь-яких письмових підтверджень від принципала щодо настання підстав стягнення забезпечення тендерної пропозиції або надання будь-яких інших документів крім вимоги). Банківська гарантія повинна бути видана банком, реквізити якого зазначені у довідці з відомостями про учасника (вфдповідно до даної тендерної документації). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 120 календарних днів, починаючи із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції.. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 55000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2021 16:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2021 14:46 |
ТД Виконком -зміни.doc | |
16 вересня 2021 14:44 |
зміни - 1.docx | |
01 вересня 2021 17:54 |
ТД Виконком.doc | |
01 вересня 2021 17:54 |
ДОДАТОК 1.rtf |
16 вересня 2021 16:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 вересня 2021 14:46 |
ТД Виконком -зміни.doc
|
|||
16 вересня 2021 14:44 |
зміни - 1.docx
|
|||
01 вересня 2021 17:54 |
ТД Виконком.doc
|
|||
01 вересня 2021 17:54 |
ДОДАТОК 1.rtf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-08-000019 ● 340515b6a97a43c5a967de42fc63a9c2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2022 14:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.04.2022 № 2
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 31.03.2022 № 003100-18/2584-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.04.2022 №2
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-09-01-002116-c 01.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о.начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-14 13:45:29
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Код ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі виконавчого комітету Черкаської міської ради за адресою:вул. Байди Вишневецького,36 м. Черкаси)» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», очікуваною вартістю 11 138 325,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-01-002116-c ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб – сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-18 13:31:22
Пояснення на моніторинг
В межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі робіт: «Код ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі виконавчого комітету Черкаської міської ради за адресою:вул. Байди Вишневецького,36 м. Черкаси)» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ( ID: UA-2021-09-01-002116-c) , яка проводилась Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень: Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб – сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі виконавчого комітету Черкаської міської ради за адресою:вул. Байди Вишневецького,36 м. Черкаси)» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-01-002116-c), Замовник повідомляє наступне :
Під час обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості для проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт: «Код ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі виконавчого комітету Черкаської міської ради за адресою:вул. Байди Вишневецького,36 м. Черкаси)» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», Замовник керувався даними, отриманими з технічної та кошторисної частин проектної документації «Капітальний ремонт будівлі виконавчого комітету Черкаської міської ради за адресою:вул. Байди Вишневецького,36 м. Черкаси», що отримала позитивний експертний звіт № 1-210714/А від 19 серпня 2021 року
Розмір бюджетного призначення було визначено на основі експертного звіту кошторисної частини проектної документації та у відповідності до затвердженого плану асигнувань Департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради на 2021 рік
Додаток: - Копія експертного звіту
Відповідь: Про надання пояснень (посилання на веб-сайт) Постановою Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зокрема передбачено, рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Крім того, статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, водночас, частиною четвертою даної статті вказано, що інформація про закупівлі може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Тобто, вказаними нормами чинного законодавства, якими визначені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, а також затверджені заходи для ефективного використання державних коштів, передбачається додаткове право та рекомендація для Замовників процедур закупівель, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг, додатково оприлюднювати інформацію про такі закупівлі, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
На разі питання щодо реалізації оприлюднення інформації про проведення закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на веб-сайті замовника вивчається з урахуванням технічної можливості такого веб-сайту, наявності бюджетних асигнувань на доопрацювання веб-сайту та створення на ньому відповідного розділу, залучення працівників для заповнення такого розділу (у разі виділення коштів на його створення) відповідною інформацією, що рекомендована до публікації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на те, що в межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі виконавчого комітету Черкаської міської ради за адресою:вул.Байди Вишневецького,36 м.Черкаси)», інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-01-002116-c винесене рішення про встановлені порушення за результатами моніторингу, з метою здійснення заходів щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, звернутися до директора Департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради щодо вжиття невідкладних заходів з дотримання в подальшому постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) стосовно оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), шляхом звернення до виконавчого комітету Черкаської міської ради про виділення коштів на доопрацювання веб-сайту Департаменту.
2022-04-22 11:46:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2021 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТБУД 2020" |
11 115 466,60
UAH з ПДВ
|
11 115 466,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕКС-БУД" |
11 133 325,60
UAH з ПДВ
|
11 133 325,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТБУД 2020" #44035205 |
Переможець |
11 115 466,60
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2021 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2023 13:05
|
Додаткова угода від 30.10.2023 _ 8.FR12.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2023 13:04
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2023 17:11
|
13 10 ДУ 7.PDF | зміни до договору |
06 березня 2023 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2022 17:37
|
дог 13 10 ду 6.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2022 17:35
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2022 11:02
|
Дод._5.PDF | зміни до договору |
23 листопада 2022 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 17:21
|
Дод угода _ 4.FR12.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2022 17:20
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 17:00
|
Дод угода _ 3 до дог _ 13 10 .FR12.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:59
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2021 11:41
|
Дод угода _ 2.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2021 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2021 17:55
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2021 17:50
|
Електронний підпис | укладений |
14 жовтня 2021 11:18
|
Договір | укладений |
13 жовтня 2021 17:42
|
Договір.zip | укладений |
13 жовтня 2021 17:42
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Код ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі виконавчого комітету Черкаської міської ради за адресою:вул.Байди Вишневецького,36 м.Черкаси)» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва | 1 | роб |
11 115 466,60
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перенесення фінансування на 2022 рік та продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 13/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Додатку 4 |
Номер договору про закупівлю: | 13/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перенесення частини фінансування на 2022 |
Номер договору про закупівлю: | 13/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 13/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти п.3.1 та п.11.1 Договору та Додаток №4 до Договору викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 13/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перенесення частини фінансування на 2023 , викласти п.3.1. Договору та Додаток №4 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 13/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до договору та викласти реквізити Замовника в наступній редакції |
Номер договору про закупівлю: | 13/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перенесення частини фінансування на 2024 рік , викласти п.3.1.; п.11.1 Договору (продовжити строк дії договору до 31.12.2024 року) та викласти Додаток №4 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 13/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Код ДК 021-2015 (CPV) 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі виконавчого комітету Черкаської міської ради за адресою:вул.Байди Вишневецького,36 м.Черкаси)» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва | 1 |
11 115 466,60
UAH з ПДВ
|