Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного нагляду по об’єкту (Капітальний ремонт спортивної зони для активного відпочинку та занять спортом із встановленням вуличних тренажерів та елементів воркауту на території Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів в смт. Липова Долина.)
Очікувана вартість
145 793,00 UAH
UA-2021-09-01-000166-a 63a93ef0049f4de7b9185a2cb0c6bf74
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ваглай Вікторія Миколаївна

+380669055876 vaglayvika@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Липоводолинської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43356036
Місцезнаходження: 42500, Україна , Сумська обл., смт Липова Долина, вул. Полтавська 25
Контактна особа: Ваглай Вікторія Миколаївна
+380669055876
vaglayvika@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 вересня 2021 08:44
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2021 08:48
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2021 08:48
Очікувана вартість: 145 793,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 457,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Послуги з технічного нагляду по об’єкту (Капітальний ремонт спортивної зони для активного відпочинку та занять спортом із встановленням вуличних тренажерів та елементів воркауту на території Липоводолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів в смт. Липова Долина.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42500, Україна, Сумська область, смт Липова Долина, вул. Короленка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2021 08:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2021 08:44
спрощена_тех.нагляд_відділ освіти.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2021 08:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Глух Вадим Петрович 145 792,00
UAH з ПДВ
145 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2021 11:14
Електронний підпис
09 вересня 2021 11:12
відомості учасника.pdf
09 вересня 2021 11:12
аналог дог_ 2 ЦГБpdf.pdf
09 вересня 2021 11:12
гарантія ст.17.pdf
09 вересня 2021 11:12
гарант лист дод _1.pdf
09 вересня 2021 11:12
виписка дер. реєстр.pdf
09 вересня 2021 11:12
Договір ЦПХ Друговіна.pdf
09 вересня 2021 11:12
згода персон дані ГЛУХ.pdf
09 вересня 2021 11:12
довідка печатка.pdf
09 вересня 2021 11:12
довідка достов інформ.pdf
09 вересня 2021 11:12
Страховка Друговіна.pdf
09 вересня 2021 11:12
страховка Глух.pdf
09 вересня 2021 11:12
пропозиція.pdf
09 вересня 2021 11:12
ліцензія АВК.pdf
09 вересня 2021 11:12
довідка ISO.pdf
09 вересня 2021 11:12
наказ на право підпису.pdf
09 вересня 2021 11:12
аналог дог _1_ НВК_ відгук.pdf
09 вересня 2021 11:12
Друговіна всі док-ти. pdf.pdf
09 вересня 2021 11:12
довідка обладнання.pdf
09 вересня 2021 11:12
Копия паспорт _ код.pdf
09 вересня 2021 11:12
гарант лист дод _4.pdf
09 вересня 2021 11:12
довідка довкілля.pdf
09 вересня 2021 11:12
згода персон дані.pdf
09 вересня 2021 11:12
відсутн конфід інформ.pdf
09 вересня 2021 11:12
довідка працівники.pdf
09 вересня 2021 11:12
диплом глух.pdf
09 вересня 2021 11:12
електрон підпис.pdf
09 вересня 2021 11:12
довідка ПДВ.pdf
09 вересня 2021 11:12
типовий договір.pdf
09 вересня 2021 11:12
лист ліцензія.pdf
09 вересня 2021 11:12
Відгук ЦГБ.pdf
09 вересня 2021 11:12
довідка статут.pdf
09 вересня 2021 11:12
довідка досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Глух Вадим Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Глух Вадим Петрович
#3027902413
Переможець 145 792,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2021 09:59

Документи

10 вересня 2021 09:59
Електронний підпис
10 вересня 2021 09:58
протокол 58.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2021 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Глух Вадим Петрович
#3027902413
145 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 вересня 2021 09:59
Електронний підпис
10 вересня 2021 09:58
протокол 58.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 11:53
дод 2 технагляд.pdf зміни до договору
03 січня 2023 11:51
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 14:29
дод тех нагляд.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 14:28
Електронний підпис укладений
24 вересня 2021 14:03
1309 технічний нагляд.pdf укладений
24 вересня 2021 14:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.п.4, п. 5, ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Номер договору про закупівлю: 1390
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) Опис причини змін п.п.4, п. 5, ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Номер договору про закупівлю: 1390
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML