Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «CPV» 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування (Протигази ГП-7, респіратори «Мікрон FFP3)
Очікувана вартість
45 375,00 UAH
UA-2021-09-01-000134-b cd66933d986f4096b8c4bf472bb5f65e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орлата Оксана

+380999057900 orlata.ekonom@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 вересня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Комунарському району
Код ЄДРПОУ: 37573541
Місцезнаходження: 69104, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Чумаченка, 32, м. Запоріжжя
Контактна особа: Орлата Оксана
+380999057900
orlata.ekonom@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Технічні та якісні характеристики товарів повинні відповідати умовам договору та діючим на території України нормативно-правовим актам.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 шт.
ДК 021:2015 «CPV» 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування (Протигази ГП-7, респіратори «Мікрон FFP3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Чумаченка, буд.32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2021  —  14 вересня 2021
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару покупцем здійснюється за договірною ціною шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок продавця, зазначений у договорі, на підставі належним чином оформленого рахунку і видаткової накладної протягом 15 днів. Оплата здійснюється покупцем відповідно до вимог ст.ст. 48,49 Бюджетного кодексу України, попередня оплата не передбачається Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

01 вересня 2021 08:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Ганзієнко Марина Сергіївна
#2908506980
Переможець 45 375,00
UAH
01 вересня 2021 09:00

Документи

01 вересня 2021 09:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 вересня 2021 09:03
Договір №81 від 30.08.2021.pdf укладений
01 вересня 2021 09:02