Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 23750063 |
Вебсайт: | https://goroo.ucoz.org |
Місцезнаходження: | 64102, Україна , Харківська обл., м. Первомайський, Мікрорайон 1/2, буд. 19А |
Контактна особа: |
Наталія Трубнікова +380574833840 natatrub1008@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2021 17:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 вересня 2021 00:30 |
Початок аукціону: | 22 вересня 2021 11:34 |
Очікувана вартість: | 35 376 811,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 176 885,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 176885 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Банківська гарантія |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Перед початком робіт Замовник може сплачувати Підряднику попередню оплату на придбання матеріалів, конструкцій, виробів для виконання робіт по об'єкту у розмірі 30% від загального річного обсягу робіт, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" протягом 10 (десяти) банківських днів. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2021 14:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2021 14:19 |
Зміни до Тендерної документації.docx | |
13 вересня 2021 14:19 |
ТД будівля 7.doc | |
31 серпня 2021 17:33 |
Проект договору.doc |
13 вересня 2021 14:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 вересня 2021 14:19 |
Зміни до Тендерної документації.docx
|
|||
13 вересня 2021 14:19 |
ТД будівля 7.doc
|
|||
31 серпня 2021 17:33 |
Проект договору.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-03-000044 ● f77ec5dad7db4664ba1dd963c3891733
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2021 15:50 |
НАКАЗ
03.11.2021 480
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 03.11.2021 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 03.11.2021 № 480
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2021-08-31-007857-a 31.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-11-17 16:41:30
Заперечення до Висновку
Заперечення
до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
"Капітальний ремонт будівлі комунального закладу Первомайський ліцей № 7 Первомайської міської ради Харківської області, розташованого за адресою: 64102 Харківська обл., м. Первомайський, мікрорайон 4.
(код ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)"
UA-2021-08-31-007857-a
Цим надаємо пояснення щодо Висновку Північно – Східного офісу Держаудитслужби про результати проведеного на підставі наказу від 03.11.2021 № 480 моніторингу закупівлі: Капітальний ремонт будівлі комунального закладу Первомайський ліцей № 7 Первомайської міської ради Харківської області, розташованого за адресою: 64102 Харківська обл., м. Первомайський, мікрорайон 4 (ДК 021:2015: - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»), (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-08-31-007857-a), (далі – Висновок), проведеної Замовником – Відділом освіти виконавчого комітету Первомайської міської ради Харківської області (далі – Замовник). Дана конкурентна процедура закупівлі: відкриті торги, проводиться Замовником відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі - Закон).
Згідно з нормами частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій була проведена автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. За результатами оцінки, найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНДАСТРІАЛ БІЛЛДІНГ ГРУП» код ЄДРПОУ: 36817280 (далі – ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛЛДІНГ ГРУП»). Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій Замовник розглянув тендерну пропозицію, яка була визначена найбільш економічно вигідною: тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі – ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛЛДІНГ ГРУП», у строк установлений частиною десятою статті 29 Закону. Результат розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛЛДІНГ ГРУП» відображено Замовником у протоколі розгляду змісту тендерних пропозицій № 120 від 28.09.2021 р. Відповідно до абзацу першого частини п’ятнадцятої статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції, ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛЛДІНГ ГРУП» було визначено переможцем процедури закупівлі та Замовник прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю (рішення уповноваженої особи оформлено протоколом від 28.09.2021 р. № 120)
Надаємо ці пояснення щодо питань, порушених у Висновку стосовно результатів розгляду тендерної пропозиції учасника переможця даної процедури закупівлі - ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛЛДІНГ ГРУП». За результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛЛДІНГ ГРУП» Замовником було, зокрема, визначено, що підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛЛДІНГ ГРУП» - не встановлено (Протокол розгляду змісту тендерних пропозицій № 120 від 28.09.2021 р.).
1. Щодо не відповідності учасника - ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП» кваліфікаційним критеріям встановлених статтею 16 Закону. «Так, моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що абзацом 3 та 6 підпунктом 2.1 пунктом 2 частиною 5 Розділу III Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку на фірмовому бланку учасника (за наявності) та за підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання для виконання робіт по предмету закупівлі за наступною формою. Крім того, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід для виконання робіт по предмету закупівлі учасник в складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи:
- оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригінали чи копії документів/оригінали чи копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником (щодо всіх працівників, інформація про яких наведена учасником у довідці).
Так, у складі учасника ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП» надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання для виконання робіт по предмету закупівлі від 20.09.2021 № 20/09-08. Проте, документи, що підтверджують наявність трудових відносин працівника Мелащенко О.О – монтажника будівельного, вказаного в вищезазначеній довідці з учасником ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП» у складі тендерної пропозиції відсутні.»
Щодо визначення поняття «Кваліфікаційні критерії» — це вимоги, які замовник встановлює до учасників публічних закупівель. Вони дозволяють переконатися в тому, що учасник може надати відповідні послуги та роботи або вчасно постачати необхідні товари у необхідному обсязі. Встановлення кваліфікаційних критеріїв регламентує стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ встановлював правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (пункт 31 частини першої статті 1 Закону).
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник може встановлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням п. 4 частини першої статті 5 Закону.
При цьому прийняття рішення замовником про відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначеним в тендерній документації, має базуватися не лише за наявності відповідних документів, а виходячи зі змісту інформації, наданої учасниками процедури закупівлі.
Так, замовник самостійно на підставі інформації та документів, наданих учасником у складі пропозиції конкурсних торгів, визначає відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим в документації конкурсних торгів.
Враховуючи викладене, якщо замовником у тендерній документації встановлені кваліфікаційні критерії та міститься інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників таким критеріям, замовник приймає рішення про відповідність учасників визначеним критеріям, у разі якщо тендерна пропозиція містить документ, який за змістом відповідає вимогам тендерної документації.
Водночас, наголошуємо на тому, що учасником ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП» підтверджено наявність 43 працівників, а також за договорами з ТОВ «ТЕХНОБУД-АРТ» № 05/05/21 від 05.05.2021 р., за договором виконання робіт спецтехнікою з ТОВ «СПЕЦБУДМОНТАЖПРОМБУД» № 01/12/20-01 від 01.12.2020 р., за договором з ПП «БУДТРАНС-ГРУП» № 0301-19/У-2 від 03.01.19 р., за договором оренди автотранспортного засобу з ТОВ «ТБК «СІТІ-БУД» № 03/12-О від 03.12.20 р. машини надаються разом з обслуговуючим персоналом, який має необхідну кваліфікацію і досвід. Також у складі пропозиції надано довідку про залучення субпідрядної організації - ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» до виконання робіт в обсязі 50% від ціни тендерної пропозиції. У складі пропозиції надано довідку від ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» вих. №17/09-2/3 від 03.09.2021 р., відповідно до якої до виконання робіт планується залучити 39 працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт по предмету закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП», яке є учасником процедури закупівлі, підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Таким чином, порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" з боку замовника відсутні.
2. Щодо не відповідності учасника - ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП» вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства: «Крім того, моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до вимог абзацу 7 підпункту 1.1 пункту 1 Розділу III Додатку № 6 до тендерної документації учасник повинен надати лист-згоду* на обробку персональних даних. *Надається на кожну особу, персональні дані якої містяться у складі пропозиції учасника.
Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП» надано протокол № 16-07/2020 Позачергових Загальних зборів Учасників ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП» в якому містяться персональні дані Головко Наталії Олександрівні та Спіциної Тетяни Миколаївни. Проте, згоди на обробку персональних даних Головко Н.О. та Спіциної Т.М. у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП» не надано, чим порушено вимоги абзацу 7 підпункту 1.1 пункту 1 Розділу III Додатку № 6 до тендерної документації.» повідомляємо наступне.
У складі пропозиції ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП» надано лист-згоду на обробку персональних даних від 20.09.2021 р. № 20/09-12, який підписаний директором товариства. Цим листом директор ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП» - Посохов Олексій Костянтинович надав згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства. Віповідно до ст. 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритим і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних). Також повідомляємо, що відомості з ЄДР (у тому числі на сайті ЄДР) опубліковуються на сайті та у форматі відкритих даних на державному веб-порталі відкритих даних. Постанова Кабінету Міністрів України №835 містить перелік даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, тобто у форматі, що дозволяє автоматизоване оброблення даних електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до них, а також їх подальше використання. Серед цих даних:
Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР);
Реєстр платників податку на додану вартість;
Реєстр платників єдиного податку;
Реєстр боржників (заборгованість по аліментах, штрафу тощо);
Інформація про зареєстровані транспортні засоби.
А відповідно до статті 10-1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація у формі відкритих даних є дозволеною для її подальшого вільного використання та поширення.
Тому, враховуючи те, що Головко Наталія Олександрівна та Спіцина Тетяна Миколаївна є учасниками ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП», а інформація про їх персональні дані є у відкритому доступі, отримання окремої згоди на обробку персональних даних вищезгаданих осіб відсутня.
Таким чином, порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" з боку замовника відсутні.
З метою недопущення порушення норм абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та виходячи з вищевикладеного, тендерна пропозиція ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП» не була відхилена Замовником на підставах абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, наведених у Висновку. Крім того Замовником підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП» - не встановлено (Протокол № 120 від 28.09.2021 р). Також зазначаємо, що Ваш Висновок прийнятий до уваги в подальшій роботі.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Подана позовна заява на Висновок моніторингу від 11.11.2021р. |
Дата публікації: | 26 листопада 2021 |
Номер відкриття провадження: | Провадження у справі № 520/24941/21 відкрито відповідно до ухвали суду від 02.12.2021 (яка надійшла на адресу позивача (Відділу освіти Первомайської міської ради Харківської області) 17.12.2021). |
Дата відкриття провадження: | 02 грудня 2021 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 вересня 2021 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП" |
35 361 528,00
UAH з ПДВ
|
35 184 518,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БВП ПРОМСОЦБУД" |
35 371 779,60
UAH з ПДВ
|
35 194 894,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДАСТРІАЛ БІЛДІНГ ГРУП" #36817280 |
Переможець |
35 184 518,40
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2021 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 09:52
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 09:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 15:13
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2021 14:19
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2021 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 15:21
|
Договір № 18 Р.pdf | укладений |
18 жовтня 2021 15:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в п.16 Договору «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» в реквізити Підрядника, а саме: п/р 048201720355349117000702153 змінити на UA048201720355349117000702153 |
Номер договору про закупівлю: | 18 Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 18 Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 18 Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |