Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Надання послуг з підключення закладів соціальної інфрмаструктури до широкосмугового інтернету
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2021-08-31-007538-a ● b436c12ab7884768ae08dc19beef13da
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04057356 |
Вебсайт: | https://karlivka-mrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 39500, Україна , Полтавська обл., Карлівський р-н, місто Карлівка, вул.Полтавський шлях, будинок 54 |
Контактна особа: |
Алла Демченко +380506510223 tendkarlmrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2021 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
усі документи, які мають відношення до даної закупівлі мають бути складені українською мовою
Тендерна документація
31 серпня 2021 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 серпня 2021 16:56 |
Тенд документац по інтернепт субвенції.docx | |
31 серпня 2021 16:56 |
Договори інтернет субвенція додаток 7.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-31-007538-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АВАТОР ІСП", Код ЄДРПОУ:39908038
Дата подання: 26 вересня 2021 14:00
Скасування протоколу про обрання переможця
Протоколом засідання тендерного ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" визнано переможцем закупівлі послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету.
З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1) В довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід не вказана кваліфікація працівників, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника;
2)згідно вимог тендерної документації потрібно надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівника Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника. В довідці про наявність працівників ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" та копії трудових книжок зазначаються персональні дані працівників, однак листів згоди від них надано не було, що суперечить вимогам тендерної документації.
За таких обставин тендерна пропозиція ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" підлягає відхиленню як така, що не відповідає тендерній документації.
У зв’язку з вищевикладеним прошу скасувати Протокол Розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) так як ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
У разі відсутності відповіді ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Розгорнути
Згорнути
З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1) В довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід не вказана кваліфікація працівників, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника;
2)згідно вимог тендерної документації потрібно надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівника Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника. В довідці про наявність працівників ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" та копії трудових книжок зазначаються персональні дані працівників, однак листів згоди від них надано не було, що суперечить вимогам тендерної документації.
За таких обставин тендерна пропозиція ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" підлягає відхиленню як така, що не відповідає тендерній документації.
У зв’язку з вищевикладеним прошу скасувати Протокол Розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) так як ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
У разі відсутності відповіді ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2021 09:56
ТОВ «АВАТОР ІСП»
Повідомляємо, що Протоколом № 6 від 23.09.2021 року по коду ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів (ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-31-007538-a) лоту №3 Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету с. Розумівка, було визнано переможцем, оскільки встановлено, що пропозиція ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" відповідає вимогам замовника та підлягає задоволенню.
У тих питаннях, з якими Ви не погоджуєтесь надаю наступне пояснення:
Стосовно питання №1 «В довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід не вказана кваліфікація працівників, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника» - така думка є помилковою, так як ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" таку довідку надав, і в графі Кваліфікація\посада зазначив відповідні дані та посади працівників, а також зазначив загальний стаж роботи, в результаті чого Він виконав вимоги тендерної документації п. 1 розділу 3.
Стосовно питання №2 «Згідно вимог тендерної документації потрібно надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівника Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника» - ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" такий лист-згоду надав, згідно додатку №6 та вимог тендерної документації.
Стосовно наступного: «В довідці про наявність працівників ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" та копії трудових книжок зазначаються персональні дані працівників, однак листів згоди від них надано не було, що суперечить вимогам тендерної документації» - такої вимоги від Замовника не було, оскільки, у відповідності до Закону України «Про захист персональних даних» такі листи-згоди на використання персональних даних працівники мають надавати особі яка потім буде використовувати такі дані, зокрема і в прийнятті участі у відкритих торгах, а для оприлюднення їх у системі Прозорро.
Тому, Уповноважена особа з питань здійснення публічних закупівель не вважає, що визнавши переможцем ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ", здійснено з порушенням вимог тендерної документації.
Повідомляємо, що Протоколом № 6 від 23.09.2021 року по коду ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів (ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-31-007538-a) лоту №3 Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету с. Розумівка, було визнано переможцем, оскільки встановлено, що пропозиція ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" відповідає вимогам замовника та підлягає задоволенню.
У тих питаннях, з якими Ви не погоджуєтесь надаю наступне пояснення:
Стосовно питання №1 «В довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід не вказана кваліфікація працівників, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника» - така думка є помилковою, так як ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" таку довідку надав, і в графі Кваліфікація\посада зазначив відповідні дані та посади працівників, а також зазначив загальний стаж роботи, в результаті чого Він виконав вимоги тендерної документації п. 1 розділу 3.
Стосовно питання №2 «Згідно вимог тендерної документації потрібно надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівника Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника» - ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" такий лист-згоду надав, згідно додатку №6 та вимог тендерної документації.
Стосовно наступного: «В довідці про наявність працівників ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" та копії трудових книжок зазначаються персональні дані працівників, однак листів згоди від них надано не було, що суперечить вимогам тендерної документації» - такої вимоги від Замовника не було, оскільки, у відповідності до Закону України «Про захист персональних даних» такі листи-згоди на використання персональних даних працівники мають надавати особі яка потім буде використовувати такі дані, зокрема і в прийнятті участі у відкритих торгах, а для оприлюднення їх у системі Прозорро.
Тому, Уповноважена особа з питань здійснення публічних закупівель не вважає, що визнавши переможцем ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ", здійснено з порушенням вимог тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-08-31-007538-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АВАТОР ІСП", Код ЄДРПОУ:39908038
Дата подання: 03 жовтня 2021 01:54
Дата подання: 03 жовтня 2021 01:54
СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вул. Митрп. В.Липківського, 45, м Київ-45, 03680
(1) Замовник, рішення якого оскаржується:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
місцезнаходження: 39500, Україна, Полтавська область, Карлівський р-н, місто Карлівка, вул.Полтавський шлях, будинок 54
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАТОР ІСП»
місцезнаходження: 36014, м. Полтава, вул. Соборності, 54
Е-mail: yuravator@gmail.com
050-98-53-561
Номер оголошення закупівлі: UA-2021-08-31-007538-a,
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
Предмет закупівлі: Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету
СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Замовником, Виконавчим комітетом Карлівської міської ради, оголошено закупівлю та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-31-007538-a ДК 021:2015: код 72410000-7 «Послуги провайдерів» (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету).
(3) Підстави для подання скарги:
23 вересня 2021 року Протоколом засідання уповноваженої особи № 6 за оголошенням № UA-2021-08-31-007538-a ДК 021:2015: код 72410000-7 «Послуги провайдерів» (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) по ЛОТ №3 - Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету с. Розумівка пропозицію ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" було визнано найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає вимогам тендерної документації та визнано учасника ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" переможцем процедури закупівлі.
(4) Обґрунтування наявності порушених прав та законних інтересів.
З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1) В довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід не вказана кваліфікація працівників, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника;
2)згідно вимог тендерної документації потрібно надати Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівника Учасника чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника. В довідці про наявність працівників ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" та копії трудових книжок зазначаються персональні дані працівників, однак листів згоди від них надано не було, що суперечить вимогам тендерної документації.
3) Відповідно до п. 1.11 тендерної документації У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" не надано роз’яснення причин не надання Статуту, відповідно до вимог тендерної документації.
4) В Відомостях про учасника ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" зазначає, що його посада має назву директор. Однак він являється фізичною особою підприємцем і не може бути директором на ФОП. Тобто в пропозиції надано недостовірну інформацію.
5) Також у довідці "відомості про учасника" ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" прибрав останній абзац:
"2. Інша посадова особа, яка має право на підписання тендерної пропозиції та укладення договору (зазначити посаду і на підставі якого документа підтверджується правомочність)".
Однак згідно вимог тендерної документації дана довідка має подаватися за формою встановленою в Додатку.
6) Відповідно до вимог тендерної документації учасник має надати - проєкт договору про закупівлю, підготовленим у відповідності з Додатком 7 до тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною учасника, включаючи додатки до нього, окрім цінових показників, та підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі наявності).
В складі пропозиції ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" надано договір, однак в ньому не заповнено реквізити в протоколі, чим порушено вимоги тендерної документації.
За таких обставин тендерна пропозиція ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" підлягає відхиленню як така, що не відповідає тендерній документації.
Замовник, незважаючи на перелічені вище невідповідності тендерної пропозиції ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" приймає їхню пропозицію, чим порушує ст. 29, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
(5) Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав:
Підтверджують порушення прав та законних інтересів ТОВ «АВАТОР ІСП» при прийняті рішення про обрання переможця є:
- Протокол засідання уповноваженої особи № 6 за оголошенням № UA-2021-08-31-007538-a
- тендерна документація, в якій передбачені вимоги до тендерної пропозиції Учасників.
- довідка про наявність працівників ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
-відомості про учасника ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
- проєкт договору про закупівлю ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
(6) Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування: Зважаючи на вище наведене, вважаємо, що Замовник порушив вимоги ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), визначивши переможцем закупівлі тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Керуючись ст. 5, 18, ч.9 ст.29, ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі», прошу орган оскарження:
Зобов’язати Виконавчий комітет Карлівської міської ради:
- скасувати Протокол засідання уповноваженої особи № 6 за оголошенням № UA-2021-08-31-007538-a від 23.09.2021, згідно якого переможцем за Лотом 3 в закупівлі № UA-2021-08-31-007538-а визнано ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
- відхилити тендерну пропозицію ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" надану за оголошенням про проведення відкритих торгів № UA-2021-08-31-007538-a Лот 3, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації
- розглянути наступну економічно вигідну пропозицію.
Додатки, що підтверджують інформацію викладену у скарзі:
- Протокол засідання уповноваженої особи № 6 за оголошенням № UA-2021-08-31-007538-a
- тендерна документація, в якій передбачені вимоги до тендерної пропозиції Учасників.
- довідка про наявність працівників ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
-відомості про учасника ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
- проєкт договору про закупівлю ФОП "ІВАНЯКОВ ОЛЕКСАНДР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
Відповідно до абз. 4 ч.2 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» скаржником сплачена плата за розгляд скарги через електронну систему закупівель.
Директор ТОВ «АВАТОР ІСП» М.М.Аватор
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 жовтня 2021 17:59
рішення від 06.10..2021 № 22701.pdf
Дата публікації: 06 жовтня 2021 17:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.10.2021 №23623.pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2021 15:05
рішення від 19.10.2021 №23623.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2021 15:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Про виконання рішення
Дата виконання рішення замовником: 24 листопада 2021 10:04
Номер скарги: UA-2021-08-31-007538-a.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "АВАТОР ІСП", Код ЄДРПОУ:39908038
СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вул. Митрп. В.Липківського, 45, м Київ-45, 03680
(1) Замовник, рішення якого оскаржується:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
місцезнаходження: 39500, Україна, Полтавська область, Карлівський р-н, місто Карлівка, вул.Полтавський шлях, будинок 54
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАТОР ІСП»
місцезнаходження: 36014, м. Полтава, вул. Соборності, 54
Е-mail: yuravator@gmail.com
050-98-53-561
Номер оголошення закупівлі: UA-2021-08-31-007538-a,
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
Предмет закупівлі: Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету
СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Замовником, Виконавчим комітетом Карлівської міської ради, оголошено закупівлю та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-31-007538-a ДК 021:2015: код 72410000-7 «Послуги провайдерів» (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету).
(3) Підстави для подання скарги:
26 жовтня 2021 року Протоколом засідання уповноваженої особи № 14 за оголошенням № UA-2021-08-31-007538-a ДК 021:2015: код 72410000-7 «Послуги провайдерів» (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) по ЛОТ №3 - Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету с. Розумівка пропозицію ТОВ "ФІБЕРКОМ" було визнано найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає вимогам тендерної документації та визнано учасника ТОВ "ФІБЕРКОМ" переможцем процедури закупівлі.
(4) Обґрунтування наявності порушених прав та законних інтересів.
З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ФІБЕРКОМ" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1) Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1.
До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад, штатний розпис / трудовий договір / цивільно-правовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки / інший документ).
У файлі "5. Довідка про наявність працівників.pdf" ТОВ "ФІБЕРКОМ" вказано, що Штепа А.В. займає посаду "Адміністратор системи", а Непорада О.В. - "Технік", тобто вони є працівниками учасника (про що також зазначено в колонці "Працівник учасника/Працівник співвиконавця", а саме вказано: "Працівник учасника..."), однак ТОВ "ФІБЕРКОМ" не надано жодних документів, які б підтверджували, що ці працівники працевлаштовані в Товаристві. ТОВ "ФІБЕРКОМ" надано договори надання послуг на вказаних осіб, однак такі договори не є трудовими і вважати їх працівниками учасника на підставі цих договорів не можна.
Крім цього відповідно розділу 2 п.п. 2.1.1. в договорах про надання послуг, що надані ТОВ"ФІБЕРКОМ" (файли "ЦПД Штепа" та "ЦПД Непорада"), вказані фізичні особи повинні надати "послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернет в с. Розумівка", але відповідно до підпункту 1 пункту 2.1 Правил здійснення діяльності у сфері телекомунікацій суб'єкт господарювання має право здійснювати Діяльність у сфері телекомунікацій за умови включення до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій відповідно до статті 42 Закону України «Про телекомунікації» та Порядку ведення реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій.
Така ж вимога зазначена і в Порядку та умовах надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 453 від 28.04.2021 п. 8 Виконавцями послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету можуть бути виключно оператори/провайдери телекомунікацій інформація про яких внесена у реєстр операторів, провайдерів телекомунікацій НКРЗІ станом на дату оголошення закупівлі.
Отже фізичні особи не мають права надавати послуги підключення до мережі Інтернет.
Відповідно цього вказані Учасником договора "ЦПД Штепа" та "ЦПД Непорада" не є дійсними, а трудові відносини працівників Штепа А.В. і Непорада О.В. документально не підтверджені, що порушує вимогу тендерної документації абзац 3, розділу "1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" частини "III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції".
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому абзацом 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Тобто Замовник мав підставу для відхилення пропозиції ТОВ "ФІБЕРКОМ".
2) Відповідно до розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження таких файлів, в тому числі проєкт договору про закупівлю, підготовленим у відповідності з Додатком 7 до тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною учасника, включаючи додатки до нього, окрім цінових показників, та підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі наявності).
В складі тендерної пропозиції ТОВ "ФІБЕРКОМ" надано проект договору, однак він не має печатки та підпису (частина «Виконавець» розділу «Місцезнаходження та реквізити сторін» на сторінці 3), підписані лише Додатки до Договору, чим порушено вимоги тендерної документації.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому абзацом 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Тобто Замовник мав підставу для відхилення пропозиції ТОВ "ФІБЕРКОМ".
За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ "ФІБЕРКОМ" підлягає відхиленню як така, що не відповідає тендерній документації.
Замовник, незважаючи на перелічені вище невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "ФІБЕРКОМ". приймає їхню пропозицію, чим порушує ст. 29, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
(5) Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав:
Підтверджують порушення прав та законних інтересів ТОВ «АВАТОР ІСП» при прийняті рішення про обрання переможця є:
- Протокол засідання уповноваженої особи № 14 від 26.10.2021 за оголошенням № UA-2021-08-31-007538-a
- тендерна документація, в якій передбачені вимоги до тендерної пропозиції Учасників.
- проєкт договору про закупівлю ТОВ "ФІБЕРКОМ"
-"5. Довідка про наявність працівників.pdf" ТОВ "ФІБЕРКОМ"
-"ЦПД Штепа" та "ЦПД Непорада"
(6) Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування: Зважаючи на вище наведене, вважаємо, що Замовник порушив вимоги ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), визначивши переможцем закупівлі тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Керуючись ст. 5, 18, ч.9 ст.29, ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі», прошу орган оскарження:
Зобов’язати Виконавчий комітет Карлівської міської ради:
- скасувати Протокол засідання уповноваженої особи № 14 від 26.10.2021 за оголошенням № UA-2021-08-31-007538-a, згідно якого переможцем за Лотом 3 в закупівлі № UA-2021-08-31-007538-а визнано ТОВ "ФІБЕРКОМ"
- відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ФІБЕРКОМ" надану за оголошенням про проведення відкритих торгів № UA-2021-08-31-007538-a Лот 3, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації
- розглянути наступну економічно вигідну пропозицію.
Додатки, що підтверджують інформацію викладену у скарзі:
- Протокол засідання уповноваженої особи № 14 від 26.10.2021 за оголошенням № UA-2021-08-31-007538-a
- тендерна документація, в якій передбачені вимоги до тендерної пропозиції Учасників.
- проєкт договору про закупівлю ТОВ "ФІБЕРКОМ"
-"5. Довідка про наявність працівників.pdf" ТОВ "ФІБЕРКОМ"
-"ЦПД Штепа" та "ЦПД Непорада"
Відповідно до абз. 4 ч.2 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» скаржником сплачена плата за розгляд скарги через електронну систему закупівель.
Директор ТОВ «АВАТОР ІСП» М.М.Аватор
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2021-08-31-007538-a.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АВАТОР ІСП", Код ЄДРПОУ:39908038
Дата подання: 05 листопада 2021 22:05
Дата подання: 05 листопада 2021 22:05
СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вул. Митрп. В.Липківського, 45, м Київ-45, 03680
(1) Замовник, рішення якого оскаржується:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
місцезнаходження: 39500, Україна, Полтавська область, Карлівський р-н, місто Карлівка, вул.Полтавський шлях, будинок 54
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВАТОР ІСП»
місцезнаходження: 36014, м. Полтава, вул. Соборності, 54
Е-mail: yuravator@gmail.com
050-98-53-561
Номер оголошення закупівлі: UA-2021-08-31-007538-a,
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів
Предмет закупівлі: Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету
СКАРГА на рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Замовником, Виконавчим комітетом Карлівської міської ради, оголошено закупівлю та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-08-31-007538-a ДК 021:2015: код 72410000-7 «Послуги провайдерів» (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету).
(3) Підстави для подання скарги:
26 жовтня 2021 року Протоколом засідання уповноваженої особи № 14 за оголошенням № UA-2021-08-31-007538-a ДК 021:2015: код 72410000-7 «Послуги провайдерів» (Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету) по ЛОТ №3 - Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету с. Розумівка пропозицію ТОВ "ФІБЕРКОМ" було визнано найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає вимогам тендерної документації та визнано учасника ТОВ "ФІБЕРКОМ" переможцем процедури закупівлі.
(4) Обґрунтування наявності порушених прав та законних інтересів.
З даним Протоколом ТОВ «АВАТОР ІСП» категорично не погоджується та вважаємо його таким, що підлягає скасування у зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ФІБЕРКОМ" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1) Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1.
До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад, штатний розпис / трудовий договір / цивільно-правовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки / інший документ).
У файлі "5. Довідка про наявність працівників.pdf" ТОВ "ФІБЕРКОМ" вказано, що Штепа А.В. займає посаду "Адміністратор системи", а Непорада О.В. - "Технік", тобто вони є працівниками учасника (про що також зазначено в колонці "Працівник учасника/Працівник співвиконавця", а саме вказано: "Працівник учасника..."), однак ТОВ "ФІБЕРКОМ" не надано жодних документів, які б підтверджували, що ці працівники працевлаштовані в Товаристві. ТОВ "ФІБЕРКОМ" надано договори надання послуг на вказаних осіб, однак такі договори не є трудовими і вважати їх працівниками учасника на підставі цих договорів не можна.
Крім цього відповідно розділу 2 п.п. 2.1.1. в договорах про надання послуг, що надані ТОВ"ФІБЕРКОМ" (файли "ЦПД Штепа" та "ЦПД Непорада"), вказані фізичні особи повинні надати "послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернет в с. Розумівка", але відповідно до підпункту 1 пункту 2.1 Правил здійснення діяльності у сфері телекомунікацій суб'єкт господарювання має право здійснювати Діяльність у сфері телекомунікацій за умови включення до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій відповідно до статті 42 Закону України «Про телекомунікації» та Порядку ведення реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій.
Така ж вимога зазначена і в Порядку та умовах надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 453 від 28.04.2021 п. 8 Виконавцями послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету можуть бути виключно оператори/провайдери телекомунікацій інформація про яких внесена у реєстр операторів, провайдерів телекомунікацій НКРЗІ станом на дату оголошення закупівлі.
Отже фізичні особи не мають права надавати послуги підключення до мережі Інтернет.
Відповідно цього вказані Учасником договора "ЦПД Штепа" та "ЦПД Непорада" не є дійсними, а трудові відносини працівників Штепа А.В. і Непорада О.В. документально не підтверджені, що порушує вимогу тендерної документації абзац 3, розділу "1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" частини "III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції".
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому абзацом 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Тобто Замовник мав підставу для відхилення пропозиції ТОВ "ФІБЕРКОМ".
2) Відповідно до розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження таких файлів, в тому числі проєкт договору про закупівлю, підготовленим у відповідності з Додатком 7 до тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною учасника, включаючи додатки до нього, окрім цінових показників, та підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі наявності).
В складі тендерної пропозиції ТОВ "ФІБЕРКОМ" надано проект договору, однак він не має печатки та підпису (частина «Виконавець» розділу «Місцезнаходження та реквізити сторін» на сторінці 3), підписані лише Додатки до Договору, чим порушено вимоги тендерної документації.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому абзацом 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Тобто Замовник мав підставу для відхилення пропозиції ТОВ "ФІБЕРКОМ".
За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ "ФІБЕРКОМ" підлягає відхиленню як така, що не відповідає тендерній документації.
Замовник, незважаючи на перелічені вище невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "ФІБЕРКОМ". приймає їхню пропозицію, чим порушує ст. 29, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
(5) Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав:
Підтверджують порушення прав та законних інтересів ТОВ «АВАТОР ІСП» при прийняті рішення про обрання переможця є:
- Протокол засідання уповноваженої особи № 14 від 26.10.2021 за оголошенням № UA-2021-08-31-007538-a
- тендерна документація, в якій передбачені вимоги до тендерної пропозиції Учасників.
- проєкт договору про закупівлю ТОВ "ФІБЕРКОМ"
-"5. Довідка про наявність працівників.pdf" ТОВ "ФІБЕРКОМ"
-"ЦПД Штепа" та "ЦПД Непорада"
(6) Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування: Зважаючи на вище наведене, вважаємо, що Замовник порушив вимоги ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), визначивши переможцем закупівлі тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Керуючись ст. 5, 18, ч.9 ст.29, ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі», прошу орган оскарження:
Зобов’язати Виконавчий комітет Карлівської міської ради:
- скасувати Протокол засідання уповноваженої особи № 14 від 26.10.2021 за оголошенням № UA-2021-08-31-007538-a, згідно якого переможцем за Лотом 3 в закупівлі № UA-2021-08-31-007538-а визнано ТОВ "ФІБЕРКОМ"
- відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ФІБЕРКОМ" надану за оголошенням про проведення відкритих торгів № UA-2021-08-31-007538-a Лот 3, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації
- розглянути наступну економічно вигідну пропозицію.
Додатки, що підтверджують інформацію викладену у скарзі:
- Протокол засідання уповноваженої особи № 14 від 26.10.2021 за оголошенням № UA-2021-08-31-007538-a
- тендерна документація, в якій передбачені вимоги до тендерної пропозиції Учасників.
- проєкт договору про закупівлю ТОВ "ФІБЕРКОМ"
-"5. Довідка про наявність працівників.pdf" ТОВ "ФІБЕРКОМ"
-"ЦПД Штепа" та "ЦПД Непорада"
Відповідно до абз. 4 ч.2 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» скаржником сплачена плата за розгляд скарги через електронну систему закупівель.
Директор ТОВ «АВАТОР ІСП» М.М.Аватор
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 листопада 2021 17:09
Рішення від 10.11.2021 №25287.pdf
Дата публікації: 10 листопада 2021 17:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 17 11 2021 № 25858.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2021 13:53
Рішення від 17.11.2021 №25858.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2021 18:19
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету с. Володимирівка |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 500,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету с. Володимирівка
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39510, Україна, Полтавська область, с.Володимирівка, вул.Ватутіна, буд 21
Дата доставки:
20 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування кошти державного бюджету, що спрямовуються на фінансування закупівлі послуги. Порядок оплати - здійснюється за надану послугу (післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2021 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Солвер |
95 000,00
UAH з ПДВ
|
95 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Компанія Меганет |
100 000,00
UAH з ПДВ
|
100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство Перша Телекомунікаційна Компанія |
100 000,00
UAH з ПДВ
|
100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Солвер #21042304 |
Переможець |
95 000,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2021 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 13:05
|
до договору №3.PDF | укладений |
20 грудня 2021 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2021 11:04
|
SCAN0003.PDF | укладений |
25 жовтня 2021 11:04
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
16 грудня 2021 14:55
|
95 000,00 UAH | UA788201720344220027019108719 Виконком Карлівської міської ради |
UA483003460000026005018444501 Науково-виробниче ТОВ "Солвер" |
Оплачений |