Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 по вул.Григорія Сковороди, 24а м. Коростень, Житомирської області
Очікувана вартість
201 869,79 UAH
UA-2021-08-31-006604-a e65b0a86084449069f46a251960f9a9e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Павленко

+380414296283
+380414296283
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Валентина Павленко
+380414296283, +380414296283
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі: Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі": відповідно пункт 1, частини 2, статті 40, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, застосовується переговорна процедура закупівлі.
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (з посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі): замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів ((UA-2021-07-12-002341-с та UA-2021-07-28-001666-b) на закупівлю: ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 по вул.Григорія Сковороди, 24а м. Коростень, Житомирської області» (Джерела фінансування – кошти місцевого бюджету) через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Враховуючи об’єктивну необхідність закупівлі на ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 по вул.Григорія Сковороди, 24а м. Коростень, Житомирської області» (Джерела фінансування – кошти місцевого бюджету) відповідно до п.1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2021 16:00
Оскарження наміру укласти договір: 11 вересня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Поточний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 по вул.Григорія Сковороди, 24а м. Коростень, Житомирської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення їдальні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 по вул.Григорія Сковороди, 24а м. Коростень, Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, Григорія Сковороди, 24 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник забезпечує фінансування у відповідності з актом наданих в повному обсязі послуг та при умові надходження коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

31 серпня 2021 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2021 15:56
Повідомлення.pdf
31 серпня 2021 15:56
Протокол переговорів.pdf
31 серпня 2021 15:56
Обгрунтування.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЛУГИНА ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ
#2352104836
Переможець 201 869,79
UAH
31 серпня 2021 16:00

Документи

31 серпня 2021 16:00
Електронний підпис
31 серпня 2021 15:59
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2021 16:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЛУГИНА ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ
#2352104836
201 869,79
UAH
Документи

Документи

31 серпня 2021 16:00
Електронний підпис
31 серпня 2021 15:59
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 10:22
Електронний підпис укладений
13 вересня 2021 09:04
Договір №210 від 13.09.2021р..pdf укладений
13 вересня 2021 09:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2021 — 15 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 201 869,79
UAH