Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 45243510-0 Спорудження набережних. Будівництво набережної навколо озера (між вул. Центральна та вул. Паркова) в сел. Бородянка Київської області" (у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
7 500 717,00 UAH
UA-2021-08-31-005646-a ● b30b6caf1f77497587c91f5ab98d1711
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БОРОДЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04363662 |
Вебсайт: | https://bsr.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 07801, Україна , Київська обл., смт. Бородянка, вул. Центральна, 230 |
Контактна особа: |
Юлія Валеріївна Титенко +380457756033 infobsr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2021 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2021 14:50 |
Очікувана вартість: | 7 500 717,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 008,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія з накладеним електронно-цифровим підписом /кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 37503 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 5 000000.00 (рішення дев’ятої сесії восьмого скликання від 10.06.2021 року);
місцевий бюджет – 2 500 717.00.
місцевий бюджет – 2 500 717.00.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво набережної навколо озера (між вул. Центральна та вул. Паркова) в сел. Бородянка Київської області" (у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07801, Україна, Київська область, смт.Бородянка, вул.Паркова, вул.Центральна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45243510-0 — Спорудження набережних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 4.1. Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2021 09:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2021 09:18 |
зміни.docx | |
07 вересня 2021 09:18 |
протокол 323_внесення змін тд.pdf | |
07 вересня 2021 09:18 |
Тендерна_документацiя_зміни.doc | |
31 серпня 2021 15:05 |
технічне завдання земляні роботи.rtf | |
31 серпня 2021 15:05 |
Тендерна_документацiя.doc | |
31 серпня 2021 15:05 |
технічне завдання на озеленення та благоустрій.rtf | |
31 серпня 2021 15:05 |
технічне завдання на покриття.rtf | |
31 серпня 2021 15:05 |
протокол 318 відкриті торги.pdf | |
31 серпня 2021 15:05 |
технічне завдання на штучні споруди.rtf | |
31 серпня 2021 15:05 |
Додаток 1 Форма Тенд.пропозиція.docx | |
31 серпня 2021 15:05 |
проект договору додаток 2.docx | |
31 серпня 2021 15:05 |
технічне завдання підготовчі роботи.rtf | |
31 серпня 2021 15:05 |
додаток 4 залучення субпідрядників.docx | |
31 серпня 2021 15:05 |
Додаток 5 Гарантія банківська.docx |
07 вересня 2021 09:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 вересня 2021 09:18 |
зміни.docx
|
|||
07 вересня 2021 09:18 |
протокол 323_внесення змін тд.pdf
|
|||
07 вересня 2021 09:18 |
Тендерна_документацiя_зміни.doc
|
|||
31 серпня 2021 15:05 |
технічне завдання земляні роботи.rtf
|
|||
31 серпня 2021 15:05 |
Тендерна_документацiя.doc
|
|||
31 серпня 2021 15:05 |
технічне завдання на озеленення та благоустрій.rtf
|
|||
31 серпня 2021 15:05 |
технічне завдання на покриття.rtf
|
|||
31 серпня 2021 15:05 |
протокол 318 відкриті торги.pdf
|
|||
31 серпня 2021 15:05 |
технічне завдання на штучні споруди.rtf
|
|||
31 серпня 2021 15:05 |
Додаток 1 Форма Тенд.пропозиція.docx
|
|||
31 серпня 2021 15:05 |
проект договору додаток 2.docx
|
|||
31 серпня 2021 15:05 |
технічне завдання підготовчі роботи.rtf
|
|||
31 серпня 2021 15:05 |
додаток 4 залучення субпідрядників.docx
|
|||
31 серпня 2021 15:05 |
Додаток 5 Гарантія банківська.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 01 вересня 2021 13:12
Дата відповіді: 03 вересня 2021 15:21
Відповідно до вимог тендерної документації та п. 5.1.2. Обов’язкова наявність в учасника складського/ виробничого приміщення на відстані не більше 20 км від місця виконання робіт, у власності або на правах оренди, строком оренди не менше ніж до 31.12.2021 р. Учасник у складі тендерної пропозиції надає підтверджуючі документи щодо права власності або користування складським/виробничим приміщенням.
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до інших потенційних учасників, порушує принципи ст.5 Закону та ставить в нерівні умови учасників.
Незрозуміло, чому замовнка не влаштовує, якщо виробниче приміщення знаходиться, скажімо на відстані 60 км? Такою вимогою штучно звужується коло учасників на користь одного бажаного, який саме і має виробничі приміщення на відстані до 20 км.
Просимо прибрати зазначену вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник жодним чином не мав на меті встановлення дискримінаційних вимог, саме тому не зазначено конкретного місця для розташування складу, надана достатня відстань в межах якої зберігається рентабельність та техніко-економічне обгрунтування витрат пов’язаних з розрахунками вартості робіт, що є предметом закупівлі. Маючи достатній досвід реалізації робіт з будівництва Замовник, встановлюючи вимоги до Учасників, перш за все намагається мінімізувати певні ризики. Наприклад, враховуючи, що термін виконання робіт припадає на міжсезоння, треба враховувати погодні умови, їх вплив на обладнання та матеріали, що використовують для виконання робіт, а також час доставки того самого обладнання і матерілів на об’єкт будівництва (з урахуванням того, що на багатьох ділянках під’їздних доріг ведуться роботи по програмі Велике будівництво та обмежено рух вантажівок в денний час). До того ж всі додаткові витрати (наприклад пальне, яке треба буде закласти до кошторисної вартості робіт) підрядника зазвичай компенсуються за рахунок вартості використаних матеріалів, що безпосередньо в майбутньому буде впливати на якість виконаних робіт. Також звертаємо Вашу увагу, саме для того щоб не звужувати коло потенційних Учасників Замовником передбачено альтернативні варіанти щодо наявності в Учасника складського/виробничого приміщення або у власності або у користуванні.
Дякуємо за Ваше зверенення! Бажаємо успіхів у закупівлях!
Дякуємо за Ваше зверенення! Бажаємо успіхів у закупівлях!
Листи-відгуки про виконання аналогічного договору
Дата подання: 03 вересня 2021 15:12
Дата відповіді: 07 вересня 2021 08:54
Прошу надати пояснення, з такого питання: згідно п.п.5.3.3 п.5.3 Тендерної документації вимагається, щоб дата листів-відгуків про виконання аналогічного договору повинна бути не пізніше дати оголошення про проведення закупівлі, а саме 31.08.2021 року. Чому не можна надати листи-відгуки датою пізнішою за дату оголошення (31.08.2021)?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо, що звернули нашу увагу на некоректне формування вимоги. Замовник мав на увазі надання листів-відгуків датованих після оголошення процедури закупівлі, щоб мати актуальну інформацію та рекомендації про певних постачальників. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію найближчим часом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2021 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШАХМАТЕНКО МАРИНА ЮРІЇВНА" |
6 371 765,88
UAH з ПДВ
|
6 371 765,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
16 вересня 2021 14:50
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій