Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Operational maintenance of public roads of state importance and man-made structures on them in Cherkasy region (according to the list of roads). DK 021: 2015: 63710000-9
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 389 |
Контактна особа: |
Кучеренко Олена Вікторівна 380472714534 tenderck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road service in Cherkassy region |
National ID: | 05422303 |
Contact point: |
Kucherenko O.V. 380472714534 tenderck@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2021 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2021 12:56 |
Очікувана вартість: | 758 666 895,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 586 668,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (далі – КЕП) гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1,0% очікуваної вартості закупівлі, що становить 7 586 668,95 грн. (сім мільйонів п’ятсот вісімдесят шість тисяч шістсот шістдесят вісім гривень 95 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Черкаській області код ЄДРПОУ: 05422303 ГУ ДКСУ у Черкаській області, Державна казначейська служба України, м. Київ р/р UA498201720343241001100002173 МФО 820172 Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7586668.95 UAH |
Publication date: | 31 серпня 2021 16:08 |
Enquiries until: | 21 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 27 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 жовтня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 758 666 895 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 7 586 669 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями). Розмір такої оплати не може перевищувати 30 відсотків від їх річної вартості, встановленого планом використання бюджетних коштів на строк не більше трьох місяців. Підрядник протягом трьох місяців з моменту надходження коштів зобов’язаний використати отримані кошти для надання послуг за Договором. Підтвердженням цільового використання отриманих коштів є підписаний Сторонами Акт виконаних робіт форми КБ-2в. У випадку, якщо протягом трьох місяців з моменту надходження коштів, Підрядник не надасть Замовнику підтвердження цільового використання отриманих коштів, отримана Підрядником сума попередньої оплати підлягає поверненню Замовнику протягом 5 (п’яти) банківських днів після спливу вказаного строку. За користування Підрядником коштами, наданими у якості попередньої оплати, у випадку їх несвоєчасного використання/повернення, Підрядник сплачує Замовнику 5% від суми несвоєчасно використаних/повернутих коштів за кожен день такої затримки. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно ф. № КБ-2в та ф. № КБ-3 протягом 30 (тридцяти) робочих днів. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2021 11:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2021 11:19 |
Перелік змін 20.09.2021.docx | |
20 вересня 2021 11:18 |
ТД ЕУ М-05 20.09.2021.docx |
20 вересня 2021 11:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 вересня 2021 11:19 |
Перелік змін 20.09.2021.docx
|
|||
20 вересня 2021 11:18 |
ТД ЕУ М-05 20.09.2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-03-000054 ● 04eb86eed6a742fb859ccb2490f6e0b9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2021 12:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.11.2021 № 634
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 03.11.2021 № 003100-18/13832-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 03.11.2021 № 634
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-08-31-003175-c, 31.08.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-04 14:59:21
запит на надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг). ДК 021:2015: 63710000-9» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-31-003175-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
2) чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить місце надання послуг?
3) чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ШРБУ-48»? Так, банківська гарантія від 29.09.2021 № 223370/8, що видана АТ «Комерційний банк «Глобус», містить посилання на Генеральний договір № 23370/ЮГ-21 про надання банківських гарантій. Проте в порушення вимог п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція ТОВ «ШРБУ-48» не містить вищевказаного генерального договору.
4) чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»?
В складі тендерної пропозиції ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» не міститься посвідчення щодо проходження навчання з правил охорони праці на особу, що видає наряд – допуск Петрочука Ігоря Костянтиновича
Окрім того, договором з ТОВ «Бетонні покриття та технології від 09.10.2020 № 9-УСТ (який зазначений як документ, підтверджуючий приналежність) не підтверджено право користування вантажним сідловим тягачем-Е, МАЗ 642208-232, 2006 р (п.32 «Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх машин, механізмів, обладнання та устаткування)» від 24.09.2021 № 2750-Т, що надана на виконання вимог розділу 1.1 Додатку 1 до тендерної документації).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-09 18:28:58
Пояснення на запит на надання пояснень від 04.11.2021
1. Щодо питання першого Замовник надає пояснення наступного змісту.
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваною вартості по даній закупівлі здійснено на підставі Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг затверджена наказом Міністерства інфраструктури України, Міністерства фінансів України від 21 вересня 2012 року №573/1019 (зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16 жовтня 2012 року за №1734/22046) зі змінами, МР Г.1-03450778-852:2015 «Методичні рекомендації щодо встановлення пріоритетів розподілу фінансових ресурсів за видами робіт з поточного дрібного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» в частині визначення обсягів фінансових ресурсів на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування, Звіту про науково-дослідну роботу «Перевірка звіту щодо розрахунку науково обґрунтованої потреби в фінансових ресурсах на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, які знаходяться на балансі Служби автомобільних доріг у Черкаській області на 2022-2023 роки з урахуванням вимог діючих нормативно-правових актів» затвердженого ДП «Держдор НДІ» від 30.07.2021 р.
2. Щодо питання про зазначення місця надання послуг в оголошенні про проведення відкритих торгів просимо взяти до уваги, що в оголошенні замовником було визначено місце постачання послуг виходячи з технічних можливостей електронного майданчика, через який була оприлюднена інформація в електронній системі закупівель, зокрема, у графі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» замовником було зазначено: «Україна, Відповідно до документації».
Водночас у пункті 4.3 Розділу І Тендерної документації у графі «місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» замовником було деталізовано місце надання послуг, а саме: «Черкаська область, (ділянки автомобільних доріг загального користування державного значення (Додаток №8ТД)), обсяг надання послуг зазначений в технічному завданні (технічній специфікації)».
В свою чергу Додаток № 8 до Тендерної документації містить усю необхідну інформацію щодо об’єктів, на яких передбачається надання послуг. Перелік автомобільних доріг, що міститься у Додатку № 8 до Тендерної документації, включає 11 об’єктів із зазначенням їх найменування та протяжності.
Саме через велику кількість об’єктів та обмежені можливості електронного майданчика, на якому здійснювалося розміщення інформації про закупівлю, замовник при зазначенні місця надання послуг був позбавлений будь-якої іншої можливості ідентифікувати місце надання послуг, окрім як: «Україна, Відповідно до документації», враховуючи, що уся необхідна інформація детально визначена замовником у Тендерній документації.
Таким чином, обраний замовником спосіб відображення місця надання послуг, який відсилає до Тендерної документації, в якій міститься зазначена інформація, відповідає вимогам пункту 3 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», а також принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначеним статтею 5 Закону «Про публічні закупівлі».
3. Щодо питання третього Замовник надає пояснення наступного змісту.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель виключно на підставах, визначених статтею 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
При оцінці ТП ТОВ «ШРБУ-48» Замовником не виявлено законних підстав відхилення ТП ТОВ «ШРБУ-48», що унеможливлює прийняття рішення про таке відхилення.
Водночас умовами ТД у частині забезпечення ТП зазначено, що Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії.
Учасником ТОВ «ШРБУ-48» надано таке забезпечення (файл від 01 жовтня 2021 13:44 год., найменування «Fw_ ат кб глобус- Гарантія.rar»).
Наголошуємо, що метою банківської гарантії як форми забезпечення тендерної пропозиції є захист інтересів Замовника та держави у випадку, зокрема, відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону тощо.
У такому випадку сума гарантії, тобто сім мільйонів п’ятсот вісімдесят шість тисяч шістсот шістдесят вісім гривень 95 коп. не повертається Учаснику, а Замовник за рахунок цих коштів компенсує понесені витрати та наслідки дій Учасника.
У складі ТП ТОВ «ШРБУ-48» наявний вичерпний перелік документів задля можливості стягнення суми гарантії у повному обсязі, зокрема Довідка про повне грошове покриття, виписка по рахунку ТОВ «ШРБУ-48», що зрештою підтверджує відповідність умовам ТД банківської гарантії ТОВ «ШРБУ-48».
Окрім викладеного, ураховуючи наявність питань щодо Генерального договору № 23370/ЮГ-21 про надання банківських гарантій, укладеного між ТОВ «ШРБУ-48» та АТ «КБ «Глобус», Замовник наголошує на наступному.
ЗУ «Про публічні закупівлі» (п.2 ч.15.ст.29 Закону) Замовник наділений правом звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Замовник скористався наданим за Законом правом та звернувся до АТ «КБ «Глобус» щодо підтвердження надання електронної банківської гарантії № 23370/8 від 29 вересня 2021 року на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг). ДК 021:2015: 63710000-9» (номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: відкриті торги з публікацією англійською мовою UA-2021-08-31-003175-c).
Замовником отримано відповідь (лист від 18.10.2021 р. №1-2941), про достовірність інформації зазначеної у ТП ТОВ «ШРБУ-48» та, в тому числі, копію Генерального договору №23370/ЮГ-21, що зрештою унеможливлює прийняття Замовником рішення про відхилення ТП ТОВ «ШРБУ-48».
Разом із викладеним, Замовник додатково звертає увагу та наголошує, що Генеральний договір № 23370/ЮГ-21 про надання банківських гарантій, укладений між ТОВ «ШРБУ-48» та АТ «КБ «Глобус» розміщено у відкритому доступі, тобто є публічним.
Зокрема, Учасник ТОВ «ШРБУ-48» надав скан-копію даного Договору у процедурі закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 560+224 – км 576+388 (окремими ділянками), Черкаська область. ДК 021:2015: 45230000-8», ідентифікатор UA-2021-07-22-000403-c, Замовником якої була так само Служба автомобільних доріг у Черкаській області.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних.
Таким чином, Замовником дотримано вимоги законодавства у сфері публічних закупівель щодо допущення Тендерної пропозиції ТОВ «ШРБУ-48», оцінку достовірності, відповідності умовам Тендерної документації забезпечення Тендерної пропозиції ТОВ «ШРБУ-48», що унеможливлює установлення порушень за результатами розгляду питань у ході проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-31-003175-c.
4. Щодо питання четвертого Замовник надає пояснення наступного змісту.
Звертаємо увагу, що в документації поданої учасником процедури закупівель ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» наявне посвідчення щодо проходження навчання з правил охорони праці на особу, що видає наряд – допуск Петрочука Ігоря Костянтиновича. Посвідчення № 005-002/21 Петрочука Ігоря Костянтиновича видане ДП «Навчально-курсовий комбінат «Одесбуд» на підставі Протоколу засідання комісії № 002 від 15 січня 2021 року та дійсне до 15 січня 2022 року. Зазначене посвідчення міститься на передостанній та останній сторінках документу «Посвідчення по охороні праці.pdf».
Також, повідомляємо, що право користування вантажним сідловим тягачем-Е, МАЗ 642208-232 підтверджується Договором надання послуг техніки № 1-Т від 31 січня 2020 року, укладеного між ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор», що є частиною документації наданої ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ». Таким чином, учасник публічних закупівель ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» надав підтвердження наявності у нього права на користування вантажним сідловим тягачем МАЗ 642208-232, водночас, допустив технічну помилку при посиланні на конкретний договір, за яким у ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» виникає право користування таким транспортним засобом спеціального призначення.
П. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі») передбачено, що не призводить до відхилення пропозицій учасників процедури закупівель допущення формальних (несуттєвих) помилок, якими вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Зважаючи на те, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що не впливають на зміст тендерної документації, є очевидним, що помилка пов’язана з посиланням на договір за яким у учасника процедури закупівлі виникає право користування транспортним засобом спеціального призначення, за умови, що таке право підтверджується іншим документом, що є в складі документації поданої таким учасником – помилка допущена ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» є несуттєвою.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні 11690-р/пк-пз від 22.08.2019 звертає увагу, що для визнання помилки суттєвою вона має впливати на зміст пропозиції. Водночас, в даному випадку наявність вищезазначеної описки не має жодного впливу на зміст пропозиції ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», зокрема, на підтвердження права користування ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» МАЗ 642208-232.
Також варто звернути увагу на наступні фактичні обставини та їх відповідність вимогам законодавства.
Статтею 16 та 17 Закону визначено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі та підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно. За результатами аналізу замовником тендерної документації ТОВ «ШРБУ-48» не виявлено жодної невідповідності кваліфікаційним критеріям, що б стало підставою для відмови в участі в процедурі закупівлі ТОВ «ШРБУ-48».
Згідно частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Наразі остаточна пропозиція ТОВ «ШРБУ-48» становить 744 690 000,00 грн, що є найнижчою та найвигіднішою пропозицією серед інших учасників закупівлі.
Порядок проведення електронного аукціону визначено статтею 30 Закону, відповідно до якої електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки.
Саме з урахуванням вимог цієї статті САД у Черкаській області було проведено електронний аукціон, за результатами якого було оголошено переможцем ТОВ «ШРБУ-48».
Таким чином, зважаючи на те, що ТОВ «ШРБУ-48» дотримано усіх вимог законодавства, САД у Черкаській області у порядку, визначеному статтею 33 Закону оприлюднив рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «ШРБУ-48».
Ураховуючи той факт, що відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ШРБУ-48», САД у Черкаській області було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з дотриманням усіх вищевказаних вимог Закону.
Так, за результатом аналізу тендерної документації ТОВ «ШРБУ-48» відповідає усім умовам тендерної документації, остаточна ціна була встановлена найнижчою серед учасників, тому наявні усі законні підстави для укладення договору з цим учасником.
Таким чином, Замовник під час оцінки тендерної пропозиції на предмет її відповідності законодавству та прийнятті рішення про намір укласти договір не вбачав законних підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШРБУ-48», адже остання відповідає усім вищезазначеним вимогам, що зрештою унеможливлює прийняття інших законних рішень.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-12 15:03:08
запит на надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг). ДК 021:2015: 63710000-9» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-08-31-003175-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання:
1) чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ШРБУ-48»? Так, на виконання вимог п.1.2.1 розділу 1.2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності у учасника працівників, яка міститься в довідці у графі «Примітка» довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг, навпроти вищевказаних працівників необхідно зазначити: «видає наряд-допуск», «керівник робіт»/«наглядач»/«член бригади». Проте, в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 22.09.2021 № 33/3 навпроти №№ 4-146 вищезазначені відомості відсутні.
Окрім того, на виконання розділу 1.1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації, зазначеної в довідці учасник процедури закупівлі, якщо техніка не є власністю учасника процедури закупівлі, а залучена, то учасником процедури закупівлі на всю вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) додатково надається, зокрема, посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі учаснику процедури закупівлі (або інший(і) документ(и), який(і)підтверджує(ють) факт отримання учасником або учасником (об’єднання учасників)) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
Так, в тендерній пропозиції ТОВ «ШРБУ-48» відсутні акти прийому- передачі на техніку та обладнання, що орендується відповідно до договору від 31.122020 № 17-О у ТОВ «Авангард». Проте, відповідно до п.1.2 вказаного договору Акт прийому передачі є невід’ємною частиною договору.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-17 15:40:37
Пояснення на запит на надання пояснень від 12.11.2021
Щодо першого питання Замовник надає пояснення наступного змісту.
Відповідно до п.1.2.1. Додатку 1 до тендерної документації «На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці», йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати:
- трудові книжки;
- …
- чинне посвідчення, щодо проходження навчання з правил охорони праці, на:
1. особу, що видає наряд – допуск;
2. керівника робіт/наглядача/члена бригади.
У графі «Примітка» довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг напроти вищевказаних працівників зазначити: «видає наряд-допуск», «керівник робіт»/«наглядач»/«член бригади»;
Таким чином, в даному пункті чітко вимагається надати не менше, ніж двох осіб з переліку працівників, інформація про яких міститься в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг та мають чинне посвідчення, щодо проходження навчання з правил охорони праці. З них - одна особа – це особа, що видає наряд-допуск, а інша (або інші) особа (особи) може бути будь-ким з даного списку керівник робіт/наглядач/член бригади. ТОВ «ШРБУ-48» в складі своєї пропозиції надало:
- довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг з відмітками навпроти осіб, які мають чинне посвідчення, щодо проходження навчання з правил охорони праці, а саме: Воткалюк І.М. – видає наряд-допуск, Ворошилова А.Б. – наглядач, Білецький Р. В. – керівник робіт.
- Копії чинних посвідчень, щодо проходження навчання з правил охорони праці – на наступних осіб: Воткалюк І.М., Ворошилова Алла Богданівна, Білецький Руслан Володимирович.
Таким чином, ТОВ «ШРБУ-48» надало довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг у відповідності до вимог тендерної документації.
Щодо питання другого Замовник надає пояснення наступного змісту.
Відповідно до умов ТД, зокрема Розділу 1.1 Додатку 1 до ТД якщо Учасник є власником або володіє майном на праві господарського відання чи оперативного управління, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається “право користування” транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України). Учасник надає тільки ті невід’ємні частини договору лізингу, які безпосередньо стосуються техніки, що зазначена в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування);
Водночас умовами ТД вимагалося надання посвідчених відповідно до умов тендерної документації копії договорів, які укладені Учасника процедури закупівлі (Учасником або Учасником (об’єднання учасників)), дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, зазначену Учасником або Учасником (об’єднання учасників) у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; посвідчених відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику процедури закупівлі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником або Учасником (об’єднання учасників)) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
Учасником ТОВ «ШРБУ-48» 01 жовтня 2021 р. о 13:44 год. завантажено файл за найменуванням «10.1 Оренда ТОВ Авангард.rar», зміст якого містить наступні документи та інформацію.
Учасником ТОВ «ШРБУ-48» у даному файлі надано скан-копію Договору № 17-О від 31 грудня 2020 року з усіма додатками та невід’ємними частинами, зокрема, додатковими угодами та власне актами прийому-передачі техніки.
Водночас Замовник наголошує, що відповідно до умов Договору № 17-О від 31 грудня 2020 року, Орендар розпочинає користування Об’єктом оренди з моменту підписання сторонами Акту прийому-передачі, які підписані належним чином Сторонами та надані у складі Тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ШРБУ-48».
Таким чином, Замовником дотримано вимоги законодавства у сфері публічних закупівель щодо допущення Тендерної пропозиції ТОВ «ШРБУ-48», оцінку наявності усіх без виключення документів та інформації у складі Тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ШРБУ-48», у тому числі Актів прийому-передачі до Договору № 17-О від 31 грудня 2020 року, що унеможливлює установлення порушень за результатами розгляду питань у ході проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-31-003175-c.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-31-003175-c опубліковано 23.11.2021 р. Аргументовані заперечення до висновку: За результатами моніторингу установлено, що пункт 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації мітить вимогу: «Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією». Банківська гарантія від 29.09.2021 № 223370/8 (надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «ШРБУ – 48»), яка видана Акціонерним товариством Комерційний банк «Глобус» (далі – АТ «КБ «Глобус»), містить посилання на Генеральний договір № 23370/ЮГ-21 про надання банківських гарантій. Проте, тендерна пропозиція (далі ТП) ТОВ «ШРБУ-48» не містить вищевказаного генерального договору, що не відповідає умовам пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД). Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель виключно на підставах, визначених статтею 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». При оцінці ТП ТОВ «ШРБУ-48» Замовником не виявлено законних підстав відхилення ТП ТОВ «ШРБУ-48», що унеможливлює прийняття рішення про таке відхилення. Водночас умовами ТД у частині забезпечення ТП зазначено, що Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії. Учасником ТОВ «ШРБУ-48» надано таке забезпечення (файл від 01 жовтня 2021 13:44 год., найменування «Fw_ ат кб глобус- Гарантія.rar»). Наголошуємо, що метою банківської гарантії як форми забезпечення тендерної пропозиції є захист інтересів Замовника та держави у випадку, зокрема, відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону тощо. У такому випадку сума гарантії, тобто сім мільйонів п’ятсот вісімдесят шість тисяч шістсот шістдесят вісім гривень 95 коп. не повертається Учаснику, а Замовник за рахунок цих коштів компенсує понесені витрати та наслідки дій Учасника. У складі ТП ТОВ «ШРБУ-48» наявний вичерпний перелік документів задля можливості стягнення суми гарантії у повному обсязі, зокрема Довідка про повне грошове покриття, виписка по рахунку ТОВ «ШРБУ-48», що зрештою підтверджує відповідність умовам ТД банківської гарантії ТОВ «ШРБУ-48». Окрім викладеного, ураховуючи наявність питань щодо Генерального договору № 23370/ЮГ-21 про надання банківських гарантій, укладеного між ТОВ «ШРБУ-48» та АТ «КБ «Глобус», Замовник наголошує на наступному. ЗУ «Про публічні закупівлі» (п.2 ч.15.ст.29 Закону) Замовник наділений правом звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовник скористався наданим за Законом правом та звернувся до АТ «КБ «Глобус» щодо підтвердження інформації наявності та/або відсутності Генерального договору № 23370/ЮГ-21 про надання банківських гарантій, укладеного між ТОВ «ШРБУ-48» та АТ «КБ «Глобус». Замовником отримано відповідь про наявність даного Генерального договору та достовірність інформації, зазначеної у складі ТП ТОВ «ШРБУ-48», що зрештою унеможливлює прийняття Замовником рішення про відхилення ТП ТОВ «ШРБУ-48», оскільки Замовником не було виявлено достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Разом із викладеним, Замовник додатково звертає увагу та наголошує, що Генеральний договір № 23370/ЮГ-21 про надання банківських гарантій, укладений між ТОВ «ШРБУ-48» та АТ «КБ «Глобус» розміщено у відкритому доступі, тобто є публічним. Зокрема, Учасник ТОВ «ШРБУ-48» надав скан-копію даного Договору у процедурі закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 560+224 – км 576+388 (окремими ділянками), Черкаська область. ДК 021:2015: 45230000-8», ідентифікатор UA-2021-07-22-000403-c, Замовником якої була так само Служба автомобільних доріг у Черкаській області. Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних. Таким чином, Замовником дотримано вимоги законодавства у сфері публічних закупівель щодо допущення Тендерної пропозиції ТОВ «ШРБУ-48», оцінку достовірності, відповідності умовам Тендерної документації забезпечення Тендерної пропозиції ТОВ «ШРБУ-48», що унеможливлює установлення порушень за результатами розгляду питань у ході проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-31-003175-c.
2021-11-30 16:35:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до ч.10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі", у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Висновок оскаржено до суду 06.12.2021 р. Станом на 07.12.2021 р. у Замовника відсутня інформація про відкриття провадження та номер провадження. |
Дата публікації: | 07 грудня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 580/10510/21 |
Дата відкриття провадження: | 10 грудня 2021 |
Документи:
07 грудня 2021 09:39
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 389 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2021 10:41
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2021 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48" |
752 280 000,00
UAH з ПДВ
|
744 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
755 900 000,00
UAH з ПДВ
|
748 313 331,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
756 485 200,00
UAH з ПДВ
|
748 898 530,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48" #39835082 |
Переможець |
744 690 000,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2021 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2023 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2023 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2023 13:32
|
ДУ №5 до дог. 124.1-02 від 12.04.2023.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2023 13:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2023 16:55
|
ДУ №4 до дог.124.1-02 від 09.03.2023.pdf | зміни до договору |
10 березня 2023 16:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2023 13:36
|
ду №3 до дог. 124.1-02 від 24.01.2023.pdf | зміни до договору |
26 січня 2023 13:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 09:52
|
ду №2 до дог 124.1-02 від 17.11.2021.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 09:49
|
ду №1 до дог 124.1-02 від 17.11.2021.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2021 16:31
|
Дог. №124.1-02 від 17.11.2021.pdf | укладений |
17 листопада 2021 16:30
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг). ДК 021:2015: 63710000-9 | 1 | послуга |
744 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою мінімізації руйнівних наслідків збройної агресії Російської Федерації для Сторін при постійному та безперебійному здійсненні зимового утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та потребою врегулювання існуючих договірних відносин у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» і Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі-Особливості), що в свою чергу зумовило виникнення потреби у зменшенні обсягів закупівлі, що пов’язане з вищевикладеним, а також враховуючи лист Виконавця від 13.12.2022 року за №982 (вх.№643/01-14 від 13.12.2022), керуючись пп. 1 п.19 Особливостей, п.3.2,4.7., 6.2.3,10.3 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 124/1-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи положення частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 р. № 181-р «Питання запровадження та забезпечення здійснення заходів правового режиму воєнного стану в Україні», яким залучено Укравтодор до здійснення заходів передбачених пунктами 1,5,9,10,17,18,23 відповідного плану, підпункт 2 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» за № 590 від 09.06.2021 р., та наявність у Служби автомобільних доріг у Черкаській області мобілізаційного завдання (замовлення) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у період воєнного стану, керуючись підпунктом 8 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» за № 1178 від 12.10.2022р. (далі-Особливості), пунктами .3.2, 6.2.3,10.3,12.2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 124/1-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до планових показників спеціального фонду державного бюджету на 2023 рік за бюджетною програмою 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», керуючись п. 4.7., 10.3. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 124/1-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі у зв’язку із фактичним виконанням зобов’язань по договору Виконавцем. Крім того, вартість договору без ПДВ (відповідно ДУ №4) становить 24269231,43 грн., враховуючи Розрахунок №13 Договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | 124/1-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи наказ Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31.03.2023 року №Н-137/08-02, керуючись пунктом 10.3 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 124/1-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг). ДК 021:2015: 63710000-9 | 1 | послуга |
29 124 773,55
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2022 — 30 квітня 2023 |
Сума оплати за договором: |
29 124 773,55
UAH (в тому числі ПДВ 4 854 128,92 UAH)
|