Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Electric energy
Electric energy
Очікувана вартість
81 400 000,00 UAH
UA-2021-08-31-001016-c ● 1fbcd2825df1490ebe728a7d72a48451
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Нікопольське управління захисних масивів дніпровських водосховищ |
Код ЄДРПОУ: | 05510177 |
Місцезнаходження: | 53207, Україна , Дніпропетровська область обл., Нікополь, Лісна, буд. 3 |
Контактна особа: |
Ісаєва Лариса Валентинівна 380665763860 jurist.nruvr@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Куляс Анатолій 380665087029 oge_nruvr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Nikopol Department of Protective Arrays of Dnieper Reservoirs |
National ID: | 05510177 |
Contact point: |
Isaieva Larysa 380665763860 jurist.nruvr@ukr.net |
Additional contacts: |
Kulias Anatolii 380665087029 oge_nruvr@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2021 11:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2021 14:29 |
Очікувана вартість: | 81 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 407 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується забезпеченням у формі: - електронної банківської гарантії (у формі електронного документу). Банківська гарантія повинна бути оформлена за формою та у відповідності з вимогами до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р.№2628 . Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України.Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не повинна містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 814 000,00 грн. (вісімсот чотирнадцять тисяч гривень 00 копійок). Електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" і ЗУ "Про електронні довірчі послуги" та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені відповідним документом Гаранта (доручення, тощо). Строк дії гарантії повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 120 днів з дати кінцевого сторку подання тендерних пропозицій. Реквізити для перерахування банківської гарантії (у разі настання гарантійного випадку): Нікопольське управління захисних масивів дніпровських водосховищ р/р UA 458201720355199001005000938, ДКСУ, м. Київ, МФО 820172. Умови, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику, вказані у частині 3 розділу ІІІ«Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Учасник повинен надати копію банківської ліцензіїї банку, що видав гарантію. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 814000 UAH |
Publication date: | 31 серпня 2021 11:08 |
Enquiries until: | 11 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 жовтня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 81 400 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 407 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Scope of the procurement
Закупівля електричної енергії на 2022 рік для об'єктів Нікопольського УЗМДВ, що розташовані на території Дніпропетровської та Запорізької областей.
Кількість, місце поставки та технічні вимоги до предмета закупівлі наведено в додатку 2 до тендерної документації.
Об’єкти замовника, зазначені в додатку 2.1 тендерної документації, приєднані до мереж оператору системи розподілу АТ "ДТЕК Дніпровські електромережі", ПАТ "Запоріжжяобленерго".
Замовник відноситься до Споживачів категорії «б» . АСКОЕ відсутня.
Плата за послуги з розподілу здійснюється Замовником самостійно, до ціни пропозиції не включається.
Розгорнути
Згорнути
Кількість, місце поставки та технічні вимоги до предмета закупівлі наведено в додатку 2 до тендерної документації.
Об’єкти замовника, зазначені в додатку 2.1 тендерної документації, приєднані до мереж оператору системи розподілу АТ "ДТЕК Дніпровські електромережі", ПАТ "Запоріжжяобленерго".
Замовник відноситься до Споживачів категорії «б» . АСКОЕ відсутня.
Плата за послуги з розподілу здійснюється Замовником самостійно, до ціни пропозиції не включається.
Purchase of electricity for 2022 for Nikopol UZMDV facilities located in Dnipropetrovsk and Zaporizhia regions. Quantity, place of delivery and technical requirements for the subject of procurement are given in Annex 2 to the tender documentation.
The customer's facilities specified in Annex 2.1 of the tender documentation are connected to the networks of the distribution system operator JSC DTEK Dniprovski Elektromerezhi, PJSC Zaporizhzhyaoblenergo.
The customer belongs to the Consumers of category "b". ASKOE is absent. Payment for distribution services is made by the Customer independently, the offer price is not included.
Розгорнути
Згорнути
The customer's facilities specified in Annex 2.1 of the tender documentation are connected to the networks of the distribution system operator JSC DTEK Dniprovski Elektromerezhi, PJSC Zaporizhzhyaoblenergo.
The customer belongs to the Consumers of category "b". ASKOE is absent. Payment for distribution services is made by the Customer independently, the offer price is not included.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22000000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Electric energy
CPV: 09310000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунковим періодом є календарний місяць.Споживач здійснює оплату вартості обсягу спожитої електричної енергії за розрахунковий період за фактичними показниками засобів комерційного обліку електричної енергії. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару.Оплата рахунка Постачальника за спожиту електричну енергію здійснюється в кінці розрахункового періоду протягом 90 (дев’яносто) днів з моменту отримання його Споживачем. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2021 14:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2021 14:31 |
ТД_електроенергія_2022_нова_редакція_12102021.doc | |
12 жовтня 2021 14:30 |
перелік змін до ТД НОВ. .doc | |
21 вересня 2021 08:42 |
проект договору_додаток 5_нова редакція.doc | |
20 вересня 2021 17:44 |
Порядок змін умов договору про закупівлю.doc | |
20 вересня 2021 17:24 |
ТД_ електроенергія 2022_нова редакція.doc |
12 жовтня 2021 14:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||
12 жовтня 2021 14:31 |
ТД_електроенергія_2022_нова_редакція_12102021.doc
|
|||||||||||||||||||||
12 жовтня 2021 14:30 |
перелік змін до ТД НОВ. .doc
|
|||||||||||||||||||||
21 вересня 2021 08:42 |
проект договору_додаток 5_нова редакція.doc
|
|||||||||||||||||||||
20 вересня 2021 17:44 |
Порядок змін умов договору про закупівлю.doc
|
|||||||||||||||||||||
20 вересня 2021 17:24 |
ТД_ електроенергія 2022_нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тариф на розподіл
Дата подання: 06 вересня 2021 15:47
Дата відповіді: 06 вересня 2021 16:51
Доброго дня! Чи врахований у ціні закупівлі тариф на оплату послуг з розподілу електричної енергії (оператору системи розподілу)?
Відповідь: Шановний учаснику, в інформації про предмет закупівлі ,яка розміщена в оголошенні, зазначено, що плата за послуги з розподілу здійснюється Замовником самостійно, до ціни пропозиції не включається. В додатку 2 до тендерної документації , дана інформація також присутня.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-08-31-001016-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГАЗ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41665589
Дата подання: 10 вересня 2021 17:33
оплата
Шановний Замовнику. Відповідно до пункту 5.5. проекту договору Оплата рахунка Постачальника за цим Договором за спожиту електричну енергію здійснюється Споживачем в кінці розрахункового періоду протягом 90 (дев’яносто) днів з моменту отримання його Споживачем.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 4.12. Правил роздрібного ринку електричної енергії розрахунки між споживачем та електропостачальником (іншими учасниками роздрібного ринку, якщо вони беруть участь у розрахунках) здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку, про обсяги поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну. Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується: протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем; протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем; в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Отже, просимо внести відповідні зміни в проект договору. Просимо внести зміни до проекту договору, оскільки відстрочка оплати за товари 90 днів суперечить законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 4.12. Правил роздрібного ринку електричної енергії розрахунки між споживачем та електропостачальником (іншими учасниками роздрібного ринку, якщо вони беруть участь у розрахунках) здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку, про обсяги поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну. Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується: протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем; протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем; в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Отже, просимо внести відповідні зміни в проект договору. Просимо внести зміни до проекту договору, оскільки відстрочка оплати за товари 90 днів суперечить законодавству.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2021 15:20
Шановний учаснику!
Розглянувши вашу вимогу UA-2021-08-31-001016-c.a1 повідомляємо наступне:
відповідно до п. 4.1. Розділу 4 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312 (зі змінами і доповненнями) (далі – Правила), розрахунки за електричну енергію та послуги, що надаються на роздрібному ринку, між учасниками цього ринку здійснюються у грошовій формі відповідно до укладених договорів.
Згідно п. 4.12. Правил плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну.
Також п. 4.21. Правил передбачено, що оплата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію має здійснюватись згідно зі строками, встановленими договором та сформованим відповідним учасником роздрібного ринку платіжним документом.
Тобто, Споживач та Постачальник договором можуть погодити будь-який інший термін оплати.
Замовник є бюджетною організацією яка має забезпечувати безперебійну роботу насосних та компресорних станцій, що захищають населенні пункти від підтоплення, особливо в період проходження повеней. З метою недопущення відключення насосних станції від споживання електроенергії у разі затримки бюджетного фінансування, уникнення відповідних штрафів за несвоєчасну оплату за спожиту електроенергію, встановлено граничний термін оплати протягом 90 (дев’яносто) днів з моменту отримання його Споживачем.
Таким чином, умова розрахунків протягом 90-та календарних днів, зазначена у проекті договору та оголошенні не суперечить чинному законодавству.
Тому прийнято рішення залишити проєкт договору без змін.
Розглянувши вашу вимогу UA-2021-08-31-001016-c.a1 повідомляємо наступне:
відповідно до п. 4.1. Розділу 4 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312 (зі змінами і доповненнями) (далі – Правила), розрахунки за електричну енергію та послуги, що надаються на роздрібному ринку, між учасниками цього ринку здійснюються у грошовій формі відповідно до укладених договорів.
Згідно п. 4.12. Правил плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну.
Також п. 4.21. Правил передбачено, що оплата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію має здійснюватись згідно зі строками, встановленими договором та сформованим відповідним учасником роздрібного ринку платіжним документом.
Тобто, Споживач та Постачальник договором можуть погодити будь-який інший термін оплати.
Замовник є бюджетною організацією яка має забезпечувати безперебійну роботу насосних та компресорних станцій, що захищають населенні пункти від підтоплення, особливо в період проходження повеней. З метою недопущення відключення насосних станції від споживання електроенергії у разі затримки бюджетного фінансування, уникнення відповідних штрафів за несвоєчасну оплату за спожиту електроенергію, встановлено граничний термін оплати протягом 90 (дев’яносто) днів з моменту отримання його Споживачем.
Таким чином, умова розрахунків протягом 90-та календарних днів, зазначена у проекті договору та оголошенні не суперечить чинному законодавству.
Тому прийнято рішення залишити проєкт договору без змін.
Номер вимоги: UA-2021-08-31-001016-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГАЗ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41665589
Дата подання: 12 вересня 2021 21:25
проект договору
Оскільки проекту договору не містять положень щодо визначення, які саме умови договору є суттєвими, для уникнення можливих непорозумінь в подальшому, пп. 2, п. 13.3. пропонуємо доповнити: «суттєвим порушенням умов Договору Сторони визнають, зокрема, непогодження обгрунтованої зміни ціни за одиницю товару на підставі ч. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в порядку пп. 14, п. 7.2. Договору.»
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 вересня 2021 16:02
Відповідно до ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та господарського кодексів Ураїни з урахуванням особливостей, визначених цим законом. Випадки коли істотні умови договору можуть змінюватися наведені у ч.5 ст.41 цього Закону і в проєкті договору про закупівлю.
Відповідно до ч. 2 ст. 651 Цивільного кодексу України договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору.
Враховуючи, що слова істотний та суттєвий є синонімами, необхідність визначення у договорі цього терміну відсутня.
Відповідно до ч. 2 ст. 651 Цивільного кодексу України договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору.
Враховуючи, що слова істотний та суттєвий є синонімами, необхідність визначення у договорі цього терміну відсутня.
Номер вимоги: UA-2021-08-31-001016-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГАЗ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41665589
Дата подання: 12 вересня 2021 21:26
проект договору
Враховуючи територіальну віддаленість місцезнаходження Постачальника та Cпоживача, на вимогу абзацу 3, п. 3.2.1. ПРРЕЕ де вказано, що електропостачальник під час розробки форми договору має передбачити можливість обміну документами, що оформлюються на виконання умов договору, з використанням мережі Інтернет без застосування електронного цифрового підпису, пропонуємо пункт 13.5. викласти в наступній редакції: «Усі повідомлення за цим Договором вважаються зробленими належним чином, якщо вони здійснені в письмовій формі та надіслані на офіційну електронну адресу сторін, зазначену в реквізитах договору ,рекомендованим листом, вручені кур'єром або особисто за зазначеними в цьому Договорі адресами Сторін. Датою отримання таких повідомлень буде вважатися дата їх особистого вручення, дата надіслання листа на електронну пошту/декілька за наявності або дата поштового штемпеля відділу зв'язку одержувача. Листування елетронною поштою може здійснюватися Сторонами Договору без застосування електронного цифрового підпису.»
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 вересня 2021 15:17
Шановний можливий учаснику!
Розглянувши вашу вимогу UA-2021-08-31-001016-c.a3 повідомляємо наступне:
Документами, що оформлюються на виконання умов договору є акти, рахунки, додаткові угоди, інші документи. Зазначені документи, якщо вони складені в електронній формі мають відповідати вимогам ст.9 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» №996, з дотриманням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
Відповідно до ст.6 ЗУ №851 від 22.05.2003 р. зі змінами «Про електронні документи та електронний документообіг» створення електронного документа завершується накладанням електронного підпису .
Згідно статті 7 цього Закону оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Тобто складання електронних документів без накладання електронного підпису не відповідає ЗУ №851 від 22.05.2003«Про електронні документи та електронний документообіг».
Прийнято рішення пункт ,13.5 проєкту договору залишити без змін.
Розглянувши вашу вимогу UA-2021-08-31-001016-c.a3 повідомляємо наступне:
Документами, що оформлюються на виконання умов договору є акти, рахунки, додаткові угоди, інші документи. Зазначені документи, якщо вони складені в електронній формі мають відповідати вимогам ст.9 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» №996, з дотриманням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
Відповідно до ст.6 ЗУ №851 від 22.05.2003 р. зі змінами «Про електронні документи та електронний документообіг» створення електронного документа завершується накладанням електронного підпису .
Згідно статті 7 цього Закону оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Тобто складання електронних документів без накладання електронного підпису не відповідає ЗУ №851 від 22.05.2003«Про електронні документи та електронний документообіг».
Прийнято рішення пункт ,13.5 проєкту договору залишити без змін.
Номер вимоги: UA-2021-08-31-001016-c.b4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Газенергоальянс", Код ЄДРПОУ:44103421
Дата подання: 15 вересня 2021 10:31
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю
ДК 021:2015: 09310000-5-«Електрична енергія» Електрична енергія
Вимога
щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю
ДК 021:2015: 09310000-5-«Електрична енергія» Електрична енергія
Відповідно до частини 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Строк дії гарантії повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 120 днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після подання тендерних пропозицій в електронній системі закупівель).»
Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Разом з тим, відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Закон не містить інших посилань стосовно початку терміну дії тендерної пропозиції з дня наступного за кінцевим днем подання тендерних пропозицій
Таким чином, згідно з нормами Закону строк дії тендерної пропозиції, а відповідно і забезпечення тендерної пропозиції повинен відраховуватись з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме, з 01.10.2021 року.
Отже, з метою усунення Замовником порушення вимог Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти відповідне речення у наступній редакції:
«Строк дії гарантії повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.».
Відповідно до частини 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно розділу І додатку 1 цієї тендерної документації. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені статтею 17 Закону та зазначені в цій же статті.
Для переможця(ів):
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону згідно Додатку 4 цієї тендерної документації, а також копію ліцензії, або копію постанови НКРЕКП про видачу ліцензії на право постачання електричної енергії споживачу.»
Звертаємо увагу, що Законом передбачено вичерпний перелік документів, що надаються переможцем закупівлі, а саме, відповідно до частини 6 статті 17 Закону: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.».
Таким чином, вимога Замовника щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, копії ліцензії, або копії постанови НКРЕКП про видачу ліцензії на право постачання електричної енергії споживачу суперечить вимогам частини 6 статті 17 Закону.
Отже, з метою усунення Замовником порушення вимог Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти відповідне речення у наступній редакції: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону згідно Додатку 4 цієї тендерної документації.»
Відповідно до частини 3 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» «разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (Додаток 5)»
Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації обов’язково зазначаються такі відомості, зокрема
5) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
У складі додатку 5 до тендерної документації Проект договору про постачання електричної енергії споживачу відсутній передбачений вимогами законодавства та тендерної документації порядок зміни умов договору.
З метою запобігання демпінгу (необґрунтованому заниженню) ціни учасниками під час проведення закупівлі пропонуємо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації шляхом обов’язкового застосування Учасниками формули розрахунку загальної суми тендерної пропозиції (загальної вартості тендерної пропозиції), яка розраховується та вноситься Учасником на електронний майданчик наступним чином:
ВПроп=(ЦРДН+ТПер +МПост)*WЗак*1,2[грн./кВт год з ПДВ],
де,
ВПроп – загальна вартість тендерної пропозиції;
ЦРДН – ціна РДН без ПДВ (визначена як середньозважена ціна на РДН – за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua з врахуванням можливого коливання ціни в періоді постачання для запобігання демпінгу учасниками.
ТПер – тариф на послуги з передачі електричної енергії, затверджений регулятором для оператора системи передачі у встановленому порядку, що набирає чинності з 01 січня 2021 року, без ПДВ;
МПост – маржинальний прибуток (вартість послуг) Постачальника, запропонована Учасником, грн./кВт год без ПДВ;
WЗак– плановий обсяг закупівлі електричної енергії Споживачем _________ кВт-год;
1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ – 20%).
Відповідно за результатами торгів маржинальний прибуток (вартість послуг) Учасника розраховується за формулою:
МПост= В_Проп/W_Зак /1,2- ЦРДН - ТПер - Трозп [грн./кВт год без ПДВ],
Під час формування цінової пропозиції Учасники не можуть застосовувати показник маржі (вартість послуг Постачальника) «М» з мінусовим (від’ємним) значенням.
Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, що визначена найбільш економічно вигідною, замовник перевіряє показник маржі (вартість послуг Постачальника) «М» за вказаною вище формулою. Застосування учасником в своїй остаточній тендерній пропозиції мінусового (від’ємного) значення показника маржі (вартість послуг Постачальника) «М» вважатиметься не відповідністю вимогам тендерної документації і така тендерна пропозиція буде відхилена на підставі абз. 3 п.1 ч.1 ст. 31 Закону.
Розгорнути
Згорнути
щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю
ДК 021:2015: 09310000-5-«Електрична енергія» Електрична енергія
Відповідно до частини 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Строк дії гарантії повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 120 днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після подання тендерних пропозицій в електронній системі закупівель).»
Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Разом з тим, відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Закон не містить інших посилань стосовно початку терміну дії тендерної пропозиції з дня наступного за кінцевим днем подання тендерних пропозицій
Таким чином, згідно з нормами Закону строк дії тендерної пропозиції, а відповідно і забезпечення тендерної пропозиції повинен відраховуватись з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме, з 01.10.2021 року.
Отже, з метою усунення Замовником порушення вимог Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти відповідне речення у наступній редакції:
«Строк дії гарантії повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.».
Відповідно до частини 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно розділу І додатку 1 цієї тендерної документації. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені статтею 17 Закону та зазначені в цій же статті.
Для переможця(ів):
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону згідно Додатку 4 цієї тендерної документації, а також копію ліцензії, або копію постанови НКРЕКП про видачу ліцензії на право постачання електричної енергії споживачу.»
Звертаємо увагу, що Законом передбачено вичерпний перелік документів, що надаються переможцем закупівлі, а саме, відповідно до частини 6 статті 17 Закону: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.».
Таким чином, вимога Замовника щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, копії ліцензії, або копії постанови НКРЕКП про видачу ліцензії на право постачання електричної енергії споживачу суперечить вимогам частини 6 статті 17 Закону.
Отже, з метою усунення Замовником порушення вимог Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти відповідне речення у наступній редакції: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону згідно Додатку 4 цієї тендерної документації.»
Відповідно до частини 3 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» «разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (Додаток 5)»
Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації обов’язково зазначаються такі відомості, зокрема
5) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
У складі додатку 5 до тендерної документації Проект договору про постачання електричної енергії споживачу відсутній передбачений вимогами законодавства та тендерної документації порядок зміни умов договору.
З метою запобігання демпінгу (необґрунтованому заниженню) ціни учасниками під час проведення закупівлі пропонуємо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації шляхом обов’язкового застосування Учасниками формули розрахунку загальної суми тендерної пропозиції (загальної вартості тендерної пропозиції), яка розраховується та вноситься Учасником на електронний майданчик наступним чином:
ВПроп=(ЦРДН+ТПер +МПост)*WЗак*1,2[грн./кВт год з ПДВ],
де,
ВПроп – загальна вартість тендерної пропозиції;
ЦРДН – ціна РДН без ПДВ (визначена як середньозважена ціна на РДН – за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua з врахуванням можливого коливання ціни в періоді постачання для запобігання демпінгу учасниками.
ТПер – тариф на послуги з передачі електричної енергії, затверджений регулятором для оператора системи передачі у встановленому порядку, що набирає чинності з 01 січня 2021 року, без ПДВ;
МПост – маржинальний прибуток (вартість послуг) Постачальника, запропонована Учасником, грн./кВт год без ПДВ;
WЗак– плановий обсяг закупівлі електричної енергії Споживачем _________ кВт-год;
1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ – 20%).
Відповідно за результатами торгів маржинальний прибуток (вартість послуг) Учасника розраховується за формулою:
МПост= В_Проп/W_Зак /1,2- ЦРДН - ТПер - Трозп [грн./кВт год без ПДВ],
Під час формування цінової пропозиції Учасники не можуть застосовувати показник маржі (вартість послуг Постачальника) «М» з мінусовим (від’ємним) значенням.
Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, що визначена найбільш економічно вигідною, замовник перевіряє показник маржі (вартість послуг Постачальника) «М» за вказаною вище формулою. Застосування учасником в своїй остаточній тендерній пропозиції мінусового (від’ємного) значення показника маржі (вартість послуг Постачальника) «М» вважатиметься не відповідністю вимогам тендерної документації і така тендерна пропозиція буде відхилена на підставі абз. 3 п.1 ч.1 ст. 31 Закону.
Скасована
Дата: 15 вересня 2021 10:33
Причина: помилково
Номер вимоги: UA-2021-08-31-001016-c.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Газенергоальянс", Код ЄДРПОУ:44103421
Дата подання: 15 вересня 2021 10:51
Вимога
щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю
ДК 021:2015: 09310000-5-«Електрична енергія» Електрична енергія
Вимога
щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю
ДК 021:2015: 09310000-5-«Електрична енергія» Електрична енергія
Відповідно до частини 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Строк дії гарантії повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 120 днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після подання тендерних пропозицій в електронній системі закупівель).»
Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Разом з тим, відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Закон не містить інших посилань стосовно початку терміну дії тендерної пропозиції з дня наступного за кінцевим днем подання тендерних пропозицій
Таким чином, згідно з нормами Закону строк дії тендерної пропозиції, а відповідно і забезпечення тендерної пропозиції повинен відраховуватись з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме, з 01.10.2021 року.
Отже, з метою усунення Замовником порушення вимог Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти відповідне речення у наступній редакції:
«Строк дії гарантії повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.».
Відповідно до частини 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно розділу І додатку 1 цієї тендерної документації. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені статтею 17 Закону та зазначені в цій же статті.
Для переможця(ів):
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону згідно Додатку 4 цієї тендерної документації, а також копію ліцензії, або копію постанови НКРЕКП про видачу ліцензії на право постачання електричної енергії споживачу.»
Звертаємо увагу, що Законом передбачено вичерпний перелік документів, що надаються переможцем закупівлі, а саме, відповідно до частини 6 статті 17 Закону: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.».
Таким чином, вимога Замовника щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, копії ліцензії, або копії постанови НКРЕКП про видачу ліцензії на право постачання електричної енергії споживачу суперечить вимогам частини 6 статті 17 Закону.
Отже, з метою усунення Замовником порушення вимог Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти відповідне речення у наступній редакції: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону згідно Додатку 4 цієї тендерної документації.»
Відповідно до частини 3 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» «разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (Додаток 5)»
Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації обов’язково зазначаються такі відомості, зокрема
5) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
У складі додатку 5 до тендерної документації Проект договору про постачання електричної енергії споживачу відсутній передбачений вимогами законодавства та тендерної документації порядок зміни умов договору.
З метою запобігання демпінгу (необґрунтованому заниженню) ціни учасниками під час проведення закупівлі пропонуємо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації шляхом обов’язкового застосування Учасниками формули розрахунку загальної суми тендерної пропозиції (загальної вартості тендерної пропозиції), яка розраховується та вноситься Учасником на електронний майданчик наступним чином:
ВПроп=(ЦРДН+ТПер +МПост)*WЗак*1,2[грн./кВт год з ПДВ],
де,
ВПроп – загальна вартість тендерної пропозиції;
ЦРДН – ціна РДН без ПДВ (визначена як середньозважена ціна на РДН – за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua з врахуванням можливого коливання ціни в періоді постачання для запобігання демпінгу учасниками.
ТПер – тариф на послуги з передачі електричної енергії, затверджений регулятором для оператора системи передачі у встановленому порядку, що набирає чинності з 01 січня 2021 року, без ПДВ;
МПост – маржинальний прибуток (вартість послуг) Постачальника, запропонована Учасником, грн./кВт год без ПДВ;
WЗак– плановий обсяг закупівлі електричної енергії Споживачем _________ кВт-год;
1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ – 20%).
Відповідно за результатами торгів маржинальний прибуток (вартість послуг) Учасника розраховується за формулою:
МПост= В_Проп/W_Зак /1,2- ЦРДН - ТПер - Трозп [грн./кВт год без ПДВ],
Під час формування цінової пропозиції Учасники не можуть застосовувати показник маржі (вартість послуг Постачальника) «М» з мінусовим (від’ємним) значенням.
Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, що визначена найбільш економічно вигідною, замовник перевіряє показник маржі (вартість послуг Постачальника) «М» за вказаною вище формулою. Застосування учасником в своїй остаточній тендерній пропозиції мінусового (від’ємного) значення показника маржі (вартість послуг Постачальника) «М» вважатиметься не відповідністю вимогам тендерної документації і така тендерна пропозиція буде відхилена на підставі абз. 3 п.1 ч.1 ст. 31 Закону.
Розгорнути
Згорнути
щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю
ДК 021:2015: 09310000-5-«Електрична енергія» Електрична енергія
Відповідно до частини 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Строк дії гарантії повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 120 днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після подання тендерних пропозицій в електронній системі закупівель).»
Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Разом з тим, відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Закон не містить інших посилань стосовно початку терміну дії тендерної пропозиції з дня наступного за кінцевим днем подання тендерних пропозицій
Таким чином, згідно з нормами Закону строк дії тендерної пропозиції, а відповідно і забезпечення тендерної пропозиції повинен відраховуватись з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме, з 01.10.2021 року.
Отже, з метою усунення Замовником порушення вимог Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти відповідне речення у наступній редакції:
«Строк дії гарантії повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.».
Відповідно до частини 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно розділу І додатку 1 цієї тендерної документації. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені статтею 17 Закону та зазначені в цій же статті.
Для переможця(ів):
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону згідно Додатку 4 цієї тендерної документації, а також копію ліцензії, або копію постанови НКРЕКП про видачу ліцензії на право постачання електричної енергії споживачу.»
Звертаємо увагу, що Законом передбачено вичерпний перелік документів, що надаються переможцем закупівлі, а саме, відповідно до частини 6 статті 17 Закону: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.».
Таким чином, вимога Замовника щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, копії ліцензії, або копії постанови НКРЕКП про видачу ліцензії на право постачання електричної енергії споживачу суперечить вимогам частини 6 статті 17 Закону.
Отже, з метою усунення Замовником порушення вимог Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти відповідне речення у наступній редакції: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону згідно Додатку 4 цієї тендерної документації.»
Відповідно до частини 3 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» «разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (Додаток 5)»
Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації обов’язково зазначаються такі відомості, зокрема
5) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
У складі додатку 5 до тендерної документації Проект договору про постачання електричної енергії споживачу відсутній передбачений вимогами законодавства та тендерної документації порядок зміни умов договору.
З метою запобігання демпінгу (необґрунтованому заниженню) ціни учасниками під час проведення закупівлі пропонуємо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації шляхом обов’язкового застосування Учасниками формули розрахунку загальної суми тендерної пропозиції (загальної вартості тендерної пропозиції), яка розраховується та вноситься Учасником на електронний майданчик наступним чином:
ВПроп=(ЦРДН+ТПер +МПост)*WЗак*1,2[грн./кВт год з ПДВ],
де,
ВПроп – загальна вартість тендерної пропозиції;
ЦРДН – ціна РДН без ПДВ (визначена як середньозважена ціна на РДН – за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua з врахуванням можливого коливання ціни в періоді постачання для запобігання демпінгу учасниками.
ТПер – тариф на послуги з передачі електричної енергії, затверджений регулятором для оператора системи передачі у встановленому порядку, що набирає чинності з 01 січня 2021 року, без ПДВ;
МПост – маржинальний прибуток (вартість послуг) Постачальника, запропонована Учасником, грн./кВт год без ПДВ;
WЗак– плановий обсяг закупівлі електричної енергії Споживачем _________ кВт-год;
1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ – 20%).
Відповідно за результатами торгів маржинальний прибуток (вартість послуг) Учасника розраховується за формулою:
МПост= В_Проп/W_Зак /1,2- ЦРДН - ТПер - Трозп [грн./кВт год без ПДВ],
Під час формування цінової пропозиції Учасники не можуть застосовувати показник маржі (вартість послуг Постачальника) «М» з мінусовим (від’ємним) значенням.
Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, що визначена найбільш економічно вигідною, замовник перевіряє показник маржі (вартість послуг Постачальника) «М» за вказаною вище формулою. Застосування учасником в своїй остаточній тендерній пропозиції мінусового (від’ємного) значення показника маржі (вартість послуг Постачальника) «М» вважатиметься не відповідністю вимогам тендерної документації і така тендерна пропозиція буде відхилена на підставі абз. 3 п.1 ч.1 ст. 31 Закону.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 вересня 2021 15:19
Задовольнити пункти 1,2,3 вимоги UA-2021-08-31-001016-c.b5, щодо внесення змін до тендерної документаціїї , пункт 4 вимоги відхилити .
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 03 листопада 2021
Найменування: | Нікопольське управління захисних масивів дніпровських водосховищ |
Код ЄДРПОУ: | 05510177 |
Місцезнаходження: | 53207, Україна, Дніпропетровська область обл., Нікополь, Лісна, буд. 3 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬ ЕНЕРГО ЗБУТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Газенергоальянс" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2021 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Газенергоальянс" |
81 180 000,00
UAH з ПДВ
|
81 180 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВДЕНЬ ЕНЕРГО ЗБУТ" |
81 180 000,00
UAH з ПДВ
|
81 180 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Газенергоальянс" #44103421 |
Переможець |
81 180 000,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 11:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2022 12:34
|
ДУ 5.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2022 12:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2022 13:48
|
ДУ 4.pdf | зміни до договору |
31 січня 2022 13:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2022 16:21
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2022 14:31
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
11 січня 2022 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 січня 2022 14:23
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
11 січня 2022 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 14:08
|
Протокол 33.pdf | укладений |
11 січня 2022 14:07
|
Лист про продовження строку укладання договору.pdf | укладений |
11 січня 2022 14:06
|
Договор 2022.pdf | укладений |
11 січня 2022 14:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись положеннями п. 1 ч. 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652, 653, 654 Цивільного кодексу України, пункту 13.6 Договору, службової записки служби економіки Замовника про необхідність зменшити обсяг закупівлі в зв'язку з фактичним фінансуванням . |
Номер договору про закупівлю: | 15.12.21-1Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652, 653, 654 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни в розрахунковий період та строки розрахунків. |
Номер договору про закупівлю: | 15.12.21-1Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною регульованих цін за 1 кВт*год, на послуги з передачі електричної енергії, відповідно до затвердженої постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2454 від 01.12.2021 «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2022 рік», керуючись п.7 .ч.5 .ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 15.12.21-1Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.2 ч.5 ст 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю . Ціна за 1 кВт*год становить 3.36171 грн. без ПДВ Обсяг товару за договором становить 15 543 701/181 кВт*год . Ціна договору становить 52 230 127 грн. 20 коп. (п'ятдесят два мільйони двісті тридцять тисяч сто двадцять сім гривень 20 копійок), крім того ПДВ 20% - 10 446 025 грн. 44 коп. (Десять мільйонів чотириста сорок шість тисяч двадцять п`ять гривень 44 копійок), всього з ПДВ - 62 676 152 грн. 64 коп. (Шістдесят два мільйони шістсот сімдесят шість тисяч сто п'ятдесят дві гривні 64 копійки). |
Номер договору про закупівлю: | 15.12.21-1Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.1 частини 5 статті 41 Закону України « Про публічні закупівлі», керуючись п. 13.5. Договору, В Зв"язку з зменшенням фактичних видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 15.12.21-1Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія | 10555912.22 | Кіловат-година |
3,36
UAH з ПДВ
|