Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ноутбуки для НУШ
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2021-08-31-000658-b 746ef20f26614524b4e2b30821a77590
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рикун Ольга Сергіївна

+380382675466 zosh-4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хмельницька загальноосвітня школа І ступеня №4
Код ЄДРПОУ: 36326207
Вебсайт: http://4schkhm.ucoz.ru/
Місцезнаходження: 29016, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Тернопільська 14/2
Контактна особа: Рикун Ольга Сергіївна
+380382675466
zosh-4@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2021 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2021 09:00
Початок аукціону: 10 вересня 2021 14:57
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
ноутбуки для НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29018, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Тернопільська 14/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2021 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2021 12:00
форма пропозиції.docx
31 серпня 2021 12:00
додаток 3 згода.docx
31 серпня 2021 12:00
Додаток 2 проект договору.docx
31 серпня 2021 12:00
Інформація про характеристики технічні_якісні.docx
31 серпня 2021 12:00
Оголошення .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тема 1
Дата подання: 01 вересня 2021 22:45
Дата відповіді: 02 вересня 2021 11:41
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978)? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Так, встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) допускається

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-31-000658-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 01 вересня 2021 22:44
Тема 1
Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: технічне (сервісне) обслуговування техніки у власних сервісних центрах або за договором на сервісне обслуговування.
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.

2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташований Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизиваоних сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2021 10:13
Повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності, при здійсненні закупівель керується Законом України «Про публічні закупівлі». В свою чергу повідомляємо, що відповідно до ч.3 ст.14 ЗУ “Про публічні закупівлі” в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до оголошення. Враховуючи, специфіку роботи Замовника, а саме забезпечення безперервного навчального процесу в Замовника виникає потреба оперативного обслуговування та ремонту техніки, що є предметом закупівлі. З цією метою встановлена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимога щодо наявності в місті Хмельницький сервісного центру є обґрунтованою та жодним чином не порушує законодавство.
Наявність сервісного центру безпосередньо в Учасника чи угоди на гарантійне та сервісне обслуговування поставленого товару з сервісним центром на території м. Хмельницького забезпечить оперативне реагування на поломку обладнання, швидкої діагностики поломки та забезпечення належного функціонування обладнання під час навчального процесу, гарантування безперебійності навчального процесу. Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі не обмежує учасників закупівлі лише наявністю власного сервісного центру, а й можливість кожного учасника надати угоду з сервісними центрами на гарантійне та/або сервісне обслуговування на території м. Хмельницький.
Хочемо звернути Вашу увагу, Замовник не вимагає подання учасниками закупівлі листа від виробника запропонованого обладнання.
Підсумовуючи вищевикладене, оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупів» та жодним чином не обмежує учасників закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2021 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СЛАНОВА АНАСТАСІЯ АНАТОЛІЇВНА" 69 760,00
UAH з ПДВ
68 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЦ НЕЙРОН" 71 208,00
UAH з ПДВ
69 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2021 07:46
Електронний підпис
09 вересня 2021 07:42
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf
09 вересня 2021 07:42
Довідка щодо статуту.pdf
09 вересня 2021 07:42
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
09 вересня 2021 07:42
Висновок WINDOWS.PDF
09 вересня 2021 07:42
СЕС HP ноутбуки.pdf
09 вересня 2021 07:42
Декларація ноутбуки НР.pdf
09 вересня 2021 07:42
Лист згода .pdf
09 вересня 2021 07:42
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ .pdf
09 вересня 2021 07:42
Банк ФОП Сланова.pdf

Публічні документи

08 вересня 2021 18:24
Електронний підпис
08 вересня 2021 18:21
5. Паспорт.pdf
08 вересня 2021 18:21
10. Лист-відгук ноут.PDF
08 вересня 2021 18:21
9. Видаткова Ноут.pdf
08 вересня 2021 18:21
12. Договір оренди центру.pdf
08 вересня 2021 18:21
5. Код.pdf
08 вересня 2021 18:21
22. Виписка Нейрон.pdf
08 вересня 2021 18:21
22. Виписка ПДВ.pdf
08 вересня 2021 18:21
22. Статут.pdf
08 вересня 2021 18:21
13. Лист Пояснення.pdf
08 вересня 2021 18:21
20. Проект договору.pdf
08 вересня 2021 18:21
14. Порівняльна таблиця.pdf
08 вересня 2021 18:21
4. Наказ на призначення.pdf
08 вересня 2021 18:21
7. Форма пропозиції.pdf
08 вересня 2021 18:21
9. Договір Ноут.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СЛАНОВА АНАСТАСІЯ АНАТОЛІЇВНА"

ТОВ "КЦ НЕЙРОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СЛАНОВА АНАСТАСІЯ АНАТОЛІЇВНА"
#3265015287
Відхилено 68 960,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2021 13:34
ТОВ "КЦ НЕЙРОН"
#39709459
Переможець 69 750,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2021 09:41

Документи

14 вересня 2021 13:34
Електронний підпис
14 вересня 2021 13:33
протокол

Документи

15 вересня 2021 09:41
Електронний підпис
15 вересня 2021 09:40
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2021 09:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЦ НЕЙРОН"
#39709459
69 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 вересня 2021 09:41
Електронний підпис
15 вересня 2021 09:40
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 лютого 2022 11:11
Електронний підпис укладений
23 вересня 2021 10:36
дод угода ноути.pdf зміни до договору
23 вересня 2021 10:35
Електронний підпис укладений
23 вересня 2021 10:33
дод угода ноути.pdf зміни до договору
23 вересня 2021 10:31
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 14:33
Договір укладений
21 вересня 2021 14:24

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ноутбуки для НУШ 4 шт 17 437,50
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в пункт 3.1
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 88
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в пункт 3.1
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ноутбуки для НУШ 4 шт 17 437,50
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 69 750,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 625,00 UAH)