Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі спортивної зали загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12 Дружківської міської ради за адресою вул. О. Кошового, 31 м. Дружківка, Донецької області
Очікувана вартість
215 299,00 UAH
UA-2021-08-31-000563-c e0e55eb1cda74eec9e37cd9388cc3ed6
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Книгін Сергій Валерійович

380626742017 oks_dgs@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" Дружківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35626526
Місцезнаходження: 84205, Україна , Донецька обл., Дружківка, вул. Соборна, 15а
Контактна особа: Книгін Сергій Валерійович
380626742017
oks_dgs@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2021 10:06
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2021 00:00
Початок аукціону: 08 вересня 2021 13:24
Очікувана вартість: 215 299,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 305,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі спортивної зали загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12 Дружківської міської ради за адресою вул. О. Кошового, 31 м. Дружківка, Донецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, Дружківка, вул. О. Кошового, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2021  —  15 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2021 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2021 10:07
Форма цінової пропозиції.doc
31 серпня 2021 10:07
Проект договору підряду.doc
31 серпня 2021 10:07
Оголошення спрощеної закупiвлi.doc
31 серпня 2021 10:06
Технічні і якістні вимоги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розяснення щодо ТД
Дата подання: 04 вересня 2021 11:05
Шановний Замовник, Вами встановлена вимога щодо : "Працівники повинні мати атестацію з питань додержання вимог з охорони праці та пожежної безпеки та учасник надає документи, підтверджуючи цю вимогу". Вами не вказані які конкретні потрібні документі для підтвердження .Чи не буде відхилена пропозиція Учасника, якщо підтверджуючими документами данної вимоги будуть надані виписки з журналів підприємства з проведення інструктажів з охорони праці та пожежної безпеки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо документації
Дата подання: 04 вересня 2021 19:39
Шановний Замовник, у відповідності до п.14 Оголошення - "Інша інформація, яку надає учасник документально підтверджуючи в складі пропозиції спрощеної закупівлі" Вами встановлена вимога про надання Учасником: - копію дозволу, ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України; Поясніть , будь-ласка, які саме дозволи Ви маєте на увазі? Згідно Постанови КМУвід 7 червня 2017 р. № 406 "Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію" п.2 . Роботи із заміни покрівлі будівель і споруд згідно з будівельними нормами, виконання яких не передбачає втручання в несучі конструкції не передбачено отримувати будь-які документи. Чи не буде відхилена пропозиція Учасника, якщо за п.14 Оголошення не буде надано ліцензії чи будь-якого дозволу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-08-31-000563-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ БВК АЛЬТАЇР, Код ЄДРПОУ:42571607
Дата подання: 14 вересня 2021 16:15
СКАРГА щодо визначення переможцем спрощеної закупівлі, Учасника - ФОП Губарєва В.М.
Переглянути рішення ро визначення переможця
Скасована
Дата: 15 вересня 2021 09:55
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2021-08-31-000563-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ГУБАРЄВ ВЯЧЕСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2628404174
Дата подання: 16 вересня 2021 10:10
Вимога що до відміни діскваліфікації
1. В оголошенні вимагається надати довідку у довільній формі про наявність працівників (інженерно–технічний персонал) відповідної кваліфікації.
2. Всі данні, яких не вистачає у довідці знаходяться в інших документах які були надані разом з пропозицією (кваліфікаційні посвідчення, посвідчення з охорони праці)
3. По вищевказаному лоту замовником вже проводилась спрощена процедура закупівлі 20 го серпня 2021р. UA-2021-08-12-003797-b,за результатами якої розглядалися мої документи у тому числі і довідка про склад працівників, до якої не було ніяких зауважень.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2021 10:40
На Вашу вимогу надаємо роз'яснення, що оголошенням про спрощену закупівлю замовник вимагав довідку у довільній формі, але в якої повинна бути інформація стосовно працівників. Вами не було вказано необхідна інформація у довідці. Тобто, довідка не відповідає вимогам встановленим оголошенням.
Стосовно того, що раніше Вами надавалася така сама довідка на вказану закупівлю пояснюємо, що у тому випадку замовнику було достатньо лише відсутності акту обстеження об'єкта з участю представника замовника та інші документи Вашої пропозиції фактично не вивчалися замовником.
Номер вимоги: UA-2021-08-31-000563-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ БВК АЛЬТАЇР, Код ЄДРПОУ:42571607
Дата подання: 16 вересня 2021 16:09
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції Суб`єкта оскарження
Суб`єкт оскарження не погоджується з цим рішенням тендерного комітету КП «УКБ» Дружкiвської мiської· ради и про відхилення своєї пропозиції. Суб`єкт оскарження вважає рішення безпідставним, протиправним.
Для огляду об’єкту, представники учасника ТОВ «БВК АЛЬТАЇР», прибули на об’єкт 06.09.2021р, попередньо зв'язавшись з представником замовника по номеру телефона вказаному в системі «Прозо» 380626742017, а на прохання підписати акт представником замовника, представник учасника отримав відмову, та був перенаправлений до виконуючого обов’язки директора ЗОШ №12 м. Дружківка, для підписання ним Акту обстеження об’єкту. Тому, вважаємо, що рішення Замовника суперечить його ж вимогам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 вересня 2021 10:34
Відповідно до вимог Закону України " Про публічні закупівлі" відповідальним за проведення спрощеної закупівлі є уповноважена особа, а ні тендерний комітет. Вам необхідно було по вказаному номеру телефона запросити саме уповноважену особу - Книгіна Сергія Валерійовича, що вказано на площадке електронних торгів. Працівник, який Вам відповів не уповноважена особа та не знав про те, що необхідно підписувати акт обстеження представником замовника.

Документи подані скаржником

14 вересня 2021 16:13
Лист вимога

Документи подані скаржником

16 вересня 2021 10:10
Вимога ОШ12.pdf

Документи подані скаржником

16 вересня 2021 16:03
Лист вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2021 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ГУБАРЄВ ВЯЧЕСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ 215 265,00
UAH з ПДВ
192 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БВК АЛЬТАЇР 215 200,06
UAH з ПДВ
192 503,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2021 19:38
Електронний підпис
06 вересня 2021 19:38
Дог спортзал (1).pdf
06 вересня 2021 19:35
Електронний підпис
06 вересня 2021 19:33
Дог спортзал.pdf
06 вересня 2021 19:33
Космонавтов 58 склад.pdf
06 вересня 2021 19:33
Отзыв Спорт для всех.pdf
06 вересня 2021 19:33
ДЦ спортзал.pdf
06 вересня 2021 19:33
Акт огляду спортзал.pdf
06 вересня 2021 19:33
Договора акты мембрана.pdf
06 вересня 2021 19:33
Паспорта инструмент.pdf
06 вересня 2021 19:33
Отзыв Комсервис.pdf
06 вересня 2021 19:33
Протоколы охрана труда.pdf
06 вересня 2021 19:33
Учр док завер.pdf
06 вересня 2021 19:33
Справка налог.pdf
06 вересня 2021 19:33
Док спортзал.pdf
06 вересня 2021 19:33
Чапаева 65. база.pdf
06 вересня 2021 19:33
Отзыв УКС.pdf
06 вересня 2021 19:33
Проп спор.pdf
06 вересня 2021 19:33
Космонавтов 58 офис.pdf
06 вересня 2021 19:33
Отзыв Отдел образ.pdf
06 вересня 2021 19:33
Сертиф.pdf

Публічні документи

07 вересня 2021 14:14
Електронний підпис
07 вересня 2021 14:13
2.2. Аналог.догов. 2.pdf
07 вересня 2021 14:13
8. Відомості матеріалів.pdf
07 вересня 2021 14:13
2.1. Аналог.догов. 1.pdf
07 вересня 2021 14:13
6. Цінова пропозиція.pdf
07 вересня 2021 14:13
10. листи довідки.pdf
07 вересня 2021 14:13
Довідка ГНІ.pdf
07 вересня 2021 14:13
Акт обстеження.pdf
07 вересня 2021 14:13
3. Маттехнічна база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ГУБАРЄВ ВЯЧЕСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ БВК АЛЬТАЇР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГУБАРЄВ ВЯЧЕСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ
#2628404174
Рішення скасоване 192 500,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2021 09:55
ГУБАРЄВ ВЯЧЕСЛАВ МИКОЛАЙОВИЧ
#2628404174
Відхилено 192 500,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2021 10:00
ТОВ БВК АЛЬТАЇР
#42571607
Відхилено 192 503,02
UAH з ПДВ
16 вересня 2021 10:26

Документи

14 вересня 2021 09:59
ФОП Губарєв 2.docx

Документи

16 вересня 2021 10:25
Електронний підпис
16 вересня 2021 10:23
протокол.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій