Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дорожнє огородження (оцинковані секції 1960х1500мм) (ДК021:2015:34920000-2-Дорожнє обладнання)
Очікувана вартість
342 400,00 UAH
UA-2021-08-30-009484-a ● 85947d6bd7704f0f81b537003bfd85b2
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКОВКА ТА РЕКЛАМА" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34811376 |
Місцезнаходження: | 50057, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, майдан Праці, буд. 1 |
Контактна особа: |
Інна Кулешина +380679591848 innakyleshina@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2021 22:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 вересня 2021 11:19 |
Очікувана вартість: | 342 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 712,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10272 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору на визначений замовником рахунок . Вид забезпечення: завдаток. Розмір забезпечення має складати 4 (чотири) відсотки від вартості договору про закупівлю. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування завдатку, яке завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інших та надається Замовнику в паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі договору про закупівлю;: 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсним або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом про публічні закупівлі, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
107 штуки
Дорожнє огородження (оцинковані секції 1960х1500мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50057, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, майдан Праці, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунок за Товар здійснюється шляхом оплати Замовником після пред’явлення Учасником рахунку на оплату та після отримання Товару, безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника. Оплата за товар здійснюється протягом 6 (шести) місяців з дати поставки Товару належної якості за умови своєчасного надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2021 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2021 16:38 |
Тендерна документація, Дорожнє огородження зі змінами.doc | |
07 вересня 2021 16:38 |
Додаток №3 до тендерної документації зі змінами.docx | |
07 вересня 2021 16:37 |
Протокольне рішення №123 від 07.09.21 та перелік змін до ТД.pdf | |
30 серпня 2021 22:52 |
Додаток №4 до тендерної документації.doc | |
30 серпня 2021 22:52 |
Додаток №2 до тендерної документації.docx | |
30 серпня 2021 22:52 |
Додаток №1 до тендерної документації.doc |
07 вересня 2021 16:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 вересня 2021 16:38 |
Тендерна документація, Дорожнє огородження зі змінами.doc
|
|||
07 вересня 2021 16:38 |
Додаток №3 до тендерної документації зі змінами.docx
|
|||
07 вересня 2021 16:37 |
Протокольне рішення №123 від 07.09.21 та перелік змін до ТД.pdf
|
|||
30 серпня 2021 22:52 |
Додаток №4 до тендерної документації.doc
|
|||
30 серпня 2021 22:52 |
Додаток №2 до тендерної документації.docx
|
|||
30 серпня 2021 22:52 |
Додаток №1 до тендерної документації.doc
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-08-30-009484-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН", Код ЄДРПОУ:35508437
Дата подання: 17 вересня 2021 10:19
Дата подання: 17 вересня 2021 10:19
Неправомірне відхілення пропозиції ТОВ АТМ ЮНІОН
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-30-009484-a КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКОВКА ТА РЕКЛАМА" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник), було розпочато проведення відкритих торгів на закупівлю товару Дорожнє огородження (оцинковані секції 1960мм х 1500мм) (ДК 021:2015:34920000-2-Дорожнє обладнання)
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН" (далі - Скаржник) має багаторічний досвід виготовлення та постачання металевих конструкцій зокрема металевих кронштейнів, консолей та закладних деталей які є аналогічними предмету закупівлі на ринку України та має намір перемогти у зазначених торгах. Ознайомившись з Протоколом розгляду тендерних пропозицій №129 від 16 вересня 2021 р нами було встановлено, що причини відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АТМ ЮНІОН» є дискримінаційними та не носять кваліфікаційний чи технічний характер, та не відповідають причинам зазначеним у Статті 31 ЗУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ.
Підстави подання скарги
16 вересня 2021 р Замовник оприлюднив ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ №129) в якому Замовник зазначає підставу відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АТМ ЮНІОН». Проте дане рішення, є упередженим і таким що порушує ЗУ про публічні закупівлі Стаття 23 п.6, ЗУ про публічні закупівлі Стаття 26 п.9, ЗУ про публічні закупівлі стаття 26. п. 11, ЗУ про публічні закупівлі стаття 22.2.19 та не відповідають причинам зазначеним у Статті 31 ЗУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів.
Замовник у протоколі №129 від 16 вересня 2021 року зазначає підставу відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АТМ ЮНІОН»:
1. Відповідно Додатку №2 до тендерної документації, … «У разі надання Учасником копії документу, кожна сторінка має містити напис «Згідно з оригіналом», посаду, підпис уповноваженої особи Учасника, її ініціали та прізвище, дату засвідчення копії (не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю) та відбиток печатки Учасника (за бажанням Учасника). Проте, всі, надані Учасником копії документів не містять дати засвідчення копій, так Учаником надано наступні копії документів без додержання вимог Замовника:
-опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії;
-протокол загальних зборів учасників №11 від 20.05.2016 про обрання директора;
- наказ №2/2016-К від 21.05.2016 про призначення директора;
Статут ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АТМ ЮНІОН», затверджений загальними зорами учасників згідно протоколу №12 від 05.06.2019
-паспорт Ющенко О.А.
- договір оренди майна №01/06/16 від 01.06.2016 з додатковими угодами до нього та інші.
Видаткові накладні №1306 від 27.05.2019, №1333 від 14.06.2019, №1349 від 16.07.2019 розміщені Учасником в електронній системі з зазначенням дати, раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю, а саме 25.09.2020, що не відповідає вимогам тендерної документації, зазначеним в Додатку №2
Вищезазначена причина відхилення є хибною. Замовник визнає, що Учасник у складі тендерної пропозиції надав по своєму змісту вірні вище перелічені копії документів. Згідно Статті 22.2.19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Дата подання тендерної пропозиції відповідає дійсності цих копій документів. Кожна сторінка копій окремо завірена підписом та печаткою. Усі документи пропозицій завірені КЕП учасника. Окремо зазначаємо що Замовник у вимогах щодо завіряння копій у кінці речення пише - (за бажанням Учасника).
Наполягаємо, що усі копії які вимагав Замовник у тендерній документації були надані ТОВ «АТМ ЮНІОН» у складі тендерної пропозиції та вони відповідають по змісту вимогам Замовника.
2.Учасником у складі тендерної пропозиції надано копію Сертифікату якосіт №532 від 04.12.21 тобто в документі зазначена некоректна дата видачі Сертифікату, що дає підстави Замовнику зробити висновок про не чинність такого Сертифікату. Тим більше, дана копія Сертифікату взагалі не завірена Учасником, в порушення вимог Додатку №2 до тендерної документації. Будь-які документи (листи, договори, тощо), які б свідчили про наявність у Учасника прав на використання цього Сертифікату відсутні у складі його тендерної пропозиції.
Причина №2 є такою, що не може призвести до відхилення пропозиції ТОВ «АТМ ЮНІОН». Замовник у власних вимогах згідно тендерної документації, Додаток №3 Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі вимагає: Якість товару/матеріалів повинна підтверджуватися сертифікатом відповідності(якості) або паспортом, або іншим документом, що підтверджує якість та походження товарів/матеріалів (надається при постачанні на склад Замовника кожної партії товару та учасник повинен надати будь-який з зазначених документів у вигляді сканованого оригіналу або сканованої копії такого документу в складі тендерної пропозиції). У складі тендерної документації ТОВ «АТМ ЮНІОН» був наданий паспорт на оцинковане огородження, в якому є перелік матеріалів з характеристикам, зазначене цинкове покриття згідно ДСТУ, креслення, гарантійні умови. Надання паспорту, згідно ЗУ Про публічні закупівлі ст. 23 п. 6 та власних вимог Замовника – повинно бути достатньо без додавання будь яких додаткових сертифікатів. Тим, що Замовник уважно ознайомився з паспортом на виріб та не знайшов в ньому невідповідності свідчить про те, що він підтверджує відповідність установленим вимогам.
3. Крім того, за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АТМ ЮНІОН» було встановлено, що Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а саме:
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (п. 3 розділу 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку №2 до ТД), Учасник надав два договори: Договір №159-19 від 27.03.19, предметом якого є Обмежувальні стаціонарні стовпчики з нержавіючої сталі, велосипедна парковка та кінцеві світлоповертальні елементи на колесовідбійну стрічку та Договір №72-20 ВТ від 16.03. 2020, предметом якого є Обмежувальні стаціонарні стовпчики з нержавіючої сталі, Обмежувальні стаціонарні стовпчики зі з’ємною верхньою частиною з нержавіючої сталі та направляюча пішохідна огорожа з труби оцинкована.
….
Проте, Учасник не надав договори, інші документи, які б підтвердили саме досвід виконання договорі на постачання оцинкованих секцій
Вважаємо, що причина відхилення №3 не може бути причиною відхилення пропозиції ТОВ «АТМ ЮНІОН». Дійсно два договори були надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «АТМ ЮНІОН», класифікатор предмету постачання обох договорів є ДК 021:2015:34920000-2-Дорожнє обладнання, що відповідає класифікатору предмету Закупівлі № UA-2021-08-30-009484-a .
Одним з предметів постачання згідно Договору №72-20 ВТ від 16.03. 2020 є направляюча пішохідна огорожа з труби оцинкована, що є тотожним з предметом закупівлі № UA-2021-08-30-009484-a . Тому ми обурені, що Замовник на «біле каже чорне» - по суті він говорить, що предмет «направляюча пішохідна огорожа з труби оцинкована» не є аналогом предмету «оцинкованою секцією», а як вважаєте Ви ?
Просимо долучити інформацію про те, що Замовник порушив Статтю 26. 9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Підсумовуючи вищенаведене ТОВ «АТМ ЮНІОН» підкреслює, що причин відхилення пропозиції ТОВ «АТМ ЮНІОН» в Замовника не має. Причини відхилення пропозиції ТОВ «АТМ ЮНІОН» не відповідають причинам зазначеним у Статті 31 ЗУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ.
Вимоги Скаржника: Зважаючи на все вищезазначене та керуючись статтями 5, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі » 25 грудня 2015 року № 922-VIII
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу № 517 від 17.05.2021 року. до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника відмінити рішення ПРОТОКОЛУ №129 щодо протокольного рішення уповноваженої особи від 16 вересня 2021 р (відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АТМ ЮНІОН») та обрати Переможцем торгів у закупівлі UA-2021-08-30-009484-a пропозицію ТОВ «АТМ ЮНІОН» як учасника що виконав кваліфікаційні та технічні вимоги та має найбільш економічно вигідну ціну за результатом аукціону.
3. У разі якщо орган оскарження за результатами розгляду скарги прийме рішення про задоволення або часткове задоволення даної скарги, та/або залишить її без розгляду у випадку, якщо замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» буде усунене порушення, зазначені в скарзі, та/або органом оскарження буде прийнято рішення про припинення розгляду скарги у випадку, якщо замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» буде усунене порушення, зазначені в скарзі, плату за подання скарги просимо повернути суб’єкту оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 вересня 2021 19:18
рішення від 20.09.2021 № 21267.pdf
Дата публікації: 20 вересня 2021 19:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.09.2021 № 22172.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2021 14:24
рішення від 29.09.2021 № 22172.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2021 17:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокольне рішення уповноваженої особи №129 від 16.09.2021 про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН" за процедурою закупівлі - «Дорожнє огородження (оцинковані секції 1960х1500мм) (ДК021:2015:34920000-2-Дорожнє обладнання)» ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-30-009484-a скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 08 жовтня 2021 15:44
Номер скарги: UA-2021-08-30-009484-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН", Код ЄДРПОУ:35508437
Дата подання: 28 жовтня 2021 19:25
Дата подання: 28 жовтня 2021 19:25
Неправомірне відхілення пропозиції ТОВ АТМ ЮНІОН
СКАРГА
на вимоги тендерної документації
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон))
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-08-30-009484-a КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКОВКА ТА РЕКЛАМА" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник), було розпочато проведення відкритих торгів на закупівлю товару Дорожнє огородження (оцинковані секції 1960мм х 1500мм) (ДК 021:2015:34920000-2-Дорожнє обладнання)
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН" (далі - Скаржник) має багаторічний досвід виготовлення та постачання металевих конструкцій зокрема оцинкованих огороджень які є аналогічними предмету закупівлі на ринку України та має намір перемогти у зазначених торгах. Ознайомившись з Протоколом розгляду тендерних пропозицій №145 від 18 жовтня 2021 р. нами було встановлено, що причини відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АТМ ЮНІОН» є дискримінаційними та не носять кваліфікаційний чи технічний характер, та не відповідають причинам зазначеним у Статті 31 ЗУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ.
Підстави подання скарги
18 жовтня 2021 р. Замовник оприлюднив ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ №145) в якому Замовник зазначає підставу відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АТМ ЮНІОН». Проте дане рішення, є упередженим і таким що порушує ЗУ про публічні Стаття 26 п.9, ЗУ про публічні закупівлі стаття 26. п. 11, ЗУ про публічні закупівлі та не відповідають причинам зазначеним у Статті 31 ЗУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів.
Замовник у протоколі №145 від 18 жовтня 2021 року зазначає підставу відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АТМ ЮНІОН»:
Відповідно вимогам пункту 6 розділу 4 «Інша інформація ( для УЧАСНИКІВ – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» Додатку №2 до тендерної документації,… «Учасник повинен надати лист-гарантію про те, що на складі учасника є в наявності не менше ніж 60% товару (зазначену умову Замовник має право самостійно перевірити шляхом відвідування складу, а Учасник або представник Учасника повинен забезпечити Замовнику можливість пересвідчитись в наявності такого товару шляхом огляду складських приміщень)…»
01.10.2021 за попередньою домовленістю з керівництвом ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АТМ ЮНІОН» в телефонному режимі та направленням 30.09.2021 на електронні адреси: Alex@matatoc.com і Timur@matatoc.com електронного Листа-повідомлення №3009-3 від 30.09.2021 про наміри перевірити наявність товару, представниками Замовника було проведено огляд наявності товару, що є предметом даної закупівлі, на виробничій площі за адресою: м. Київ, вул. Колекторна 18, зазначеній Учасником в Довідці №925/14 від 14.09.21 «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» На момент проведення огляду на вказаній території складських приміщень Учасника, представниками Замовника було встановлено факт відсутності будь-якої кількості товару (Акт огляду від 01.10.21 додається).
Враховуючи наведене, інформація Учасника, зазначена в Листі Гарантії №914/07 від 14.09.21 є недостовірною.
Невиконання пункту 6 розділу 4 «Інша інформація (для УЧАСНИКІВ – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб – підприємців)» Додатку №2 до тендерної документації з боку Учасника свідчить про зазначення недостовірної інформації та є підставою для відхилення пропозиції такого Учасника.
Враховуючи наведене вище, Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АТМ ЮНІОН» підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч.1 с.31 Закону як така, що не відповідає встановленим абз. 1 ч.3 ст 22 Закону вимогам до Учасника, відповідно законодавства.
Вищезазначена причина відхилення є хибною та має характер наклепу на підприємство ТОВ «АТМ ЮНІОН».
01.10.2021 р. представники Замовника відвідали виробничу базу ТОВ «АТМ ЮНІОН» за адресою м. Київ, вул. Колекторна 18 та пересвідчились у великому виробничому потенціалі нашої компанії, на власні очі побачили велику кількість огороджень, що є предметом закупівлі (в тому числі оцинковані секції 1960мм х 1500мм – 70 шт), також пересвідчились в наявності матеріалів з яких виробляються огородження.
Пунктом 6 розділу 4 «Інша інформація Додатку 2 Тендерної документації, було встановлено вимогу: «Учасник повинен надати лист-гарантію про те, що на складі учасника є в наявності не менше ніж 60% товару (зазначену умову Замовник має право самостійно перевірити шляхом відвідування складу, а Учасник або представник Учасника повинен забезпечити Замовнику можливість пересвідчитись в наявності такого товару шляхом огляду складських приміщень). Невиконання даних умов з боку Учасника буде свідчити про зазначення недостовірної інформації та є підставою для відхилення пропозиції такого Учасника. На підтвердження обліку зазначеної кількості залишків товару на складі, Учасник повинен надати документ бухгалтерського обліку товарів на складі, підписаний уповноваженими на те особами.»
Відповідно до ст. 26. Закону «Про публічні закупівлі» «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації» та на виконання вимоги пункту 6 розділу 4 «Інша інформація Додатку 2 Тендерної документації ТОВ «АТМ ЮНІОН» надав Лист гарантію №914/07 від 14/09/21 р. та «Оборотно-сальдову відомість по рахунку 26 за 14 вересня 2021 р. (документ бухгалтерського обліку товарів на складі), яка підтверджує інформацію, що зазначена в листі-гарантії. Таким чином вищезгадані документи гарантують та підтверджують, що на складах ТОВ «АТМ ЮНІОН» є в наявності «Дорожнє огородження (оцинковані секції 1960 мм х 1500 мм), в кількості 70 шт.
Таким чином ТОВ «АТМ ЮНІОН» виконав всі умови Тендерної документації, в т.ч. пункту 6 розділу 4 «Інша інформація Додатку 2.
Відносно акту обстеження складських приміщень, який Замовник долучив, до протоколу № 145 від18.10.2021р. зазначаємо, що його було розроблено, надруковано та підписано без участі представників ТОВ «АТМ ЮНІОН», тому директор ТОВ «АТМ ЮНІОН», який перший раз побачив зміст акту 18 жовтня 2021 р. разом з протоколом №145, не міг або відмовитись, як це зазначила комісія Замовника, або підписати його. Та і не повинен був підписувати, так як зазначений акт огляду складських приміщень, а також порядок його складання і т.і. не був передбачений і не вимагався тендерною документацією, тому не може бути частиною тендерної пропозиції учасника. Також для засвідчення відмови від підписання директором ТОВ «АТМ ЮНІОН» Замовник мав залучити третю незацікавлену особу, яка б могла б засвідчити це за адресою перевірки.
Підсумовуючи вищенаведене ТОВ «АТМ ЮНІОН» підкреслює, що причин відхилення пропозиції ТОВ «АТМ ЮНІОН» в Замовника не має. Причини відхилення пропозиції ТОВ «АТМ ЮНІОН» не відповідають причинам зазначеним у Статті 31 ЗУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ.
Вимоги Скаржника: Зважаючи на все вищезазначене та керуючись статтями 5, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі » 25 грудня 2015 року № 922-VIII
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу № 520 від 25.10.2021 року. до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника відмінити рішення ПРОТОКОЛУ №145 щодо протокольного рішення уповноваженої особи від 18 жовтня 2021 р (відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АТМ ЮНІОН») та обрати Переможцем торгів у закупівлі UA-2021-08-30-009484-a пропозицію ТОВ «АТМ ЮНІОН» як учасника що виконав кваліфікаційні та технічні вимоги та має найбільш економічно вигідну ціну за результатом аукціону.
3. У разі якщо орган оскарження за результатами розгляду скарги прийме рішення про задоволення або часткове задоволення даної скарги, та/або залишить її без розгляду у випадку, якщо замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» буде усунене порушення, зазначені в скарзі, та/або органом оскарження буде прийнято рішення про припинення розгляду скарги у випадку, якщо замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» буде усунене порушення, зазначені в скарзі, плату за подання скарги просимо повернути суб’єкту оскарження.
Додатки до скарги:
Протокол розгляду тендерних пропозицій №145 від 18 жовтня 2021 р - Протокольне рішення Протокольне рішення №145 від 18.10.21, акт огляду.pdf
Лист гарантія №914/07 від 14/09/21, Довідка №925/14 від 14/09/21 та оборотно сальдова відомість - кваліфікаційні.pdf,
Тендерна документація закупівлі UA-2021-08-30-009484-a.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 листопада 2021 10:02
рішення від 01.11.2021 № 24582.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2021 10:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.11.2021 № 25335.pdf
Дата публікації: 11 листопада 2021 14:39
рішення від 10.11.2021 № 25335.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2021 16:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ №25335-р/пк-пз від 10.11.2021 виконано.
Дата виконання рішення замовником: 09 грудня 2021 12:00
Номер скарги: UA-2021-08-30-009484-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40374335
Дата подання: 01 листопада 2021 14:20
Дата подання: 01 листопада 2021 14:20
Скарга щодо скасування неправомірного рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Виробниче об’єднання «Релайн»
Скарга щодо скасування неправомірного рішення Замовника - Комунальне підприємство «Парковка та реклама» Криворізької міської ради про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Виробниче об’єднання «Релайн» за закупівлею UA-2021-08-30-009484-a міститься у доданих документах.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 листопада 2021 09:12
рішення від 03.11.2021 № 24889.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2021 09:11
інформація про резолютивну частину рішення від 12.11.2021 № 25527.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2021 14:50
рішення від 12.11.2021 № 25527.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2021 12:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ №25527-р/пк-пз від 12.11.2021 виконано.
Дата виконання рішення замовником: 09 грудня 2021 11:58
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-10-06-000002 • 8a6795e5da9a40b180b1b70f46287a31
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-10-06
•
10:24
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
1. Не зважаючи на рішеня АМКУ, замовник неправомірно відхілив пропозицію ТОВ "АТМ ЮНІОН" (рішеня №22172-р/пк-пз від 29.09.2021)
2. У тендерній документації замовник висуває вимогу наявність продукції на складі, вважаємо, що тип продукції що є предметом закупівлі не стандартний товар, тому вимога щодо наявності на складі готової продукції є дискрімінаційною. Просимо звернути вашу увагу на даний пункт що фігурує в умовах даної закупівлі.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 вересня 2021 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН" |
272 850,00
UAH з ПДВ
|
272 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" |
310 086,00
UAH з ПДВ
|
310 086,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС" |
337 050,00
UAH з ПДВ
|
337 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИСОТБУДЕКСТРА" |
341 287,20
UAH з ПДВ
|
341 287,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН" #35508437 |
Рішення скасоване |
272 850,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2021 15:41
|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" #40374335 |
Рішення скасоване |
310 086,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2021 15:41
|
ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС" #32693102 |
Рішення скасоване |
337 050,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2021 11:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН" #35508437 |
Очікує рішення |
272 850,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2021 11:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН" #35508437 |
Рішення скасоване |
272 850,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2021 11:49
|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" #40374335 |
Рішення скасоване |
310 086,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2021 11:49
|
ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС" #32693102 |
Рішення скасоване |
337 050,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2021 11:49
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2021 13:25 |
Кінець періоду оскарження: | 24 грудня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 13 грудня 2021 13:25 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відміна тендеру по причині відсутності подальшої потреби в закупівлі товару. Обгрунтування міститься в прікріплених файлах. |
Документи:
13 грудня 2021 13:25
|
Електронний підпис |
13 грудня 2021 13:23
|
Протокольне рішення УО №174 від 13.12.21 відміна тендеру.pdf |
13 грудня 2021 13:23
|
Службова записка, Накази, акти в обгрунтування відміни тендеру.pdf |