Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Віконні блоки та дверний блок зовнішнього відкривання, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 44220000-8 «Столярні вироби».
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2021-08-30-007192-a d870208b9c534de59807d3ae2f440fcb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Совєтнікова

+380936531092 sovetnikova.olya30@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського
Код ЄДРПОУ: 05417058
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., м. Київ , Голосіївський проспект, 3
Контактна особа: Ольга Совєтнікова
+380936531092
sovetnikova.olya30@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2021 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2021 08:00
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Віконні блоки та дверний блок зовнішнього відкривання, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 44220000-8 «Столярні вироби».
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Визначено у вимогах до предмету закупівлі (Додаток 1) до оголошення.
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - Ціна з урахуванням усіх витрат на виконання вимог Замовника до предмету закупівлі, зокрема, прямі витрати (вартість віконних блоків та дверного блоку зовнішнього відкривання, накладні витрати, витрати на завантаження Товару в місцях навантаження, тари, пакування, маркування, вартість доставки Товару на територію Замовника, розвантаження, демонтаж старих віконних блоків та дверного блоку зовнішнього відкривання, монтаж та влаштування і оздоблення відкосів та інші витрати), а також сплату всіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені при виконанні вимог Замовника до предмету закупівлі, в тому числі загальногосподарські витрати та при виконанні умов договору.
Питома вага – 100%.
Місце поставки товарів: 03039, Україна, м. Київ, проспект Голосіївський, 3.
Строк поставки товару. Не більше 14 календарних днів з дати підписання Договору про закупівлю.
Додатки до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
Додаток 1 – ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Додаток 2 – Проєкт договору про закупівлю
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Віконні блоки, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 44221100-6 "Вікна"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київська область, м. Київ, проспект Голосіївський, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
1 штуки
Дверний блок зовнішнього відкривання, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 44221200-7 "Двері"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київська область, м. Київ, проспект Голосіївський, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 10 (десяти) банківських днів після фактичного отримання Товару за місцем доставки, демонтажем старих віконних блоків та дверного блоку зовнішнього відкривання Замовника, монтажем Товару, влаштуванням та оздобленням відкосів та підписання Сторонами видаткової накладної на Товар перераховує на поточний рахунок Продавця 100% ціни фактично переданого Товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2021 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОПЧИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ" 178 168,00
UAH з ПДВ
178 168,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2021 17:11
Електронний підпис
07 вересня 2021 17:10
CEC-профіль АЛЮПЛАСТ.PDF
07 вересня 2021 17:10
Гарантiйний_лист_2.docx.p7s
07 вересня 2021 17:10
Довiдка_щодо_пiдпису.docx.p7s
07 вересня 2021 17:10
Гарантiйний_лист.docx
07 вересня 2021 17:10
СЕС склопакети_1.jpg
07 вересня 2021 17:10
СЕС- профіль wds.pdf
07 вересня 2021 17:10
Паспортні дані.pdf
07 вересня 2021 17:10
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
07 вересня 2021 17:10
Гарантiйний_лист_2.docx
07 вересня 2021 17:10
Вiдомостi_про_Учасника.docx
07 вересня 2021 17:10
Довiдка_щодо_пiдпису.docx
07 вересня 2021 17:10
СЕС склопакети_2.jpg
07 вересня 2021 17:10
Гарантiйний_лист.docx.p7s
07 вересня 2021 17:10
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОПЧИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОПЧИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ"
#2822009959
Переможець 178 168,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2021 16:36

Документи

08 вересня 2021 16:36
Електронний підпис
08 вересня 2021 16:32
Протокол 15 .pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2021 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОПЧИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ"
#2822009959
178 168,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 вересня 2021 16:36
Електронний підпис
08 вересня 2021 16:32
Протокол 15 .pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 13:14
Звіт вікна.pdf укладений
29 грудня 2021 13:13
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 15:06
Договір 59-21.pdf укладений
15 вересня 2021 15:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2021 — 24 грудня 2021
Сума оплати за договором: 178 168,00
UAH